hee meiden Wel een beetje bijgelezen, maar eigenlijk te veel om overal op te reageren, probeer het wel Wen jeetje zeg, nog geen nieuws, ik hoop dat het op gaat schieten voor je Eveline, jeetje regeldagen, viel je nacht mee? Lieve fotos van Femke, klein poppetje nog Chantal jammer dat je toen niet kon zwemmen, volgende keer beter. Slaapt Liz nou al een beetje door? Kwebbel fijn dat het zwemmen geslaagd was. Ik was toen een half uurtje met Kim gegaan ofzo Zij kon daarna juist niet goed slapen, dat was wel jammer. Het is hier ook alleen smorgens, net tijdens haar slaapje jane, fijn dat ze iig wel doorslapen zeg iig. Alicia leuk zelf een verwarming opgehangen in de gang. Hoe gaat het verder met jullie? Chivay knap dat Oona draait, Kim is lui, die doet dat echt niet Wenr wat naar om dat te horen van haar zeg, dat is echt niet leuk Snap ook niet dat ze zoiets verteld. Knuffel Missy jij de volgende idd, spannend zeg. Voel je al wat? Kim had gister zo erg gepoept, dat het tot haar schouders kwam Gelijk maar in bad gedaan, is nog nooit gebeurd haha. Verder alles zijn gangetje, ze slaapt altijd heerlijk Vandaag 1 dagje vrij, en dan 2 werken Vind het ook moeilijk hier te komen als ik werk, lukt vaak ook niet. Denk wel aan jullie hoor xxxx
Goedemorgen meiden, nog geen nieuws van wen..... Hier ga ik zo maar eens 2 meisjes wakker maken..... Weer een goede nacht Morgen jarig ! Alweer een jaar geleden dat onze meiden zijn verwekt, wat vliegt de tijd.
goedemorgen meiden nog geen nieuws wen nogmaals sterkte zet hem op!! @sammie hij slaapt snachts nog bij ons en hij heeft een popje die dan bij mij ligt en ik heb zelfs zijn dekentje en zo een keer bij ons in bed gelegd voor de geur maar volgens mij helpt dat zelfs niet ik zal hem gewoon moeten laten huilen denk iig bedankt voor de tip! @eline zo tot haar schouders lekker zeg ja dan zit er niks anders op dan in bad kan me voorstellen dat je weinig tijd hebt hier te komen als je ook nog werkt @jane fijn dat je meiden zo goed slapen en alweer een jaar geleden he de tijd gaat echt snel hoor volgens de berekeningen is julian 2e kerstdag verwekt raar idee hoor alvast gefeliciteerd! @eveline sterkte met je regeldagen! nou ik kom straks wel weer kijken voor wen liefs
Eline Liz slaapt nog niet door. Gisteren kreeg ze om acht uur de fles en toen heb ik haar gewoon uit zichzelf weer laten komen ivm de spuiten dat was dus half drie vannacht. Vanmorgen kwam ze om kwart over zes en nu slaapt ze nog steeds. De mevrouw van het cb gaf me als tip om fantomalt te gaan gebruiken. Dus dat ga ik vandaag even halen. Het laatste dat Liz heeft geslapen is van tien tot zes maar dat is al weer enige tijd geleden. Vaak komt ze tussen half vijf en zes. Jane kan me voorstellen dat je heel druk bent. Ik heb nu nog verlof dus kan makkelijk even achter de computer. Straks (bah over 2 weken al) dan zal ik hier ook wel wat minder verschijnen Ben zo benieuwd naar Wendy. Het zal niet lang meer duren denk ik. Nou ik ga aan de poets. Kijk vanmiddag nog wel een keer.
@Jane. Kan me voorstellen dat je minder tijd hebt. De tijd die jij met je meiden nodig hebt qua verzorging is natuurlijk ook het dubbele van ons. Fijn dat ze zo geod slapen,zeker nu jij er vroeg voor je werk uit moet. Hoe bevalt het werken? @Eline. Ja,wij vinden klussen erg leuk. Toen wij ons huis hebben gekocht,hebben weij heel veel zelf gesloopt en gemaakt. Van meterkast metselen tot vrezen in de muren voor leidingen. Een leuek bezigheid met z'n tweeen. Nu was het weer een beetje als vanuits. Alleen zat Nina er in de wipstoel bij in haar campingsmoking, omdat de verwarming het dus niet deed. Was wel gezellig met z'n drietjes. Met ons gata het goed. Nina gaat best hard nu. Ze brabbelt en maakt allerlei geluiden;van hoog naar laag nu. Ook rolt ze van buik naar rug en de andere kant op is ze nu aan het oefenen. Nina kan zich ook prima vermaken in de box. Vaak poets ik de kamer en ligt zij heerlijk te spelen. Daarna dan ff tijd voor haar. Ik geniet erg van haar. Ik vind het geweldig om moeder te zijn. Hoe gaat het bij jullie? Hier komt mijn schoonmoeder een dagje helpen met Nina. Ben benieuwd hoe dat gaat want zij wonen wat verder weg zodat Nina bij haar normaal gesproken huilt;eenkennig nog steeds. Misschien dat een dag anders is. Hopelijk kan ze erdoor komen met de sneeuw want het is niet echt een held op de weg
Nog steeds geen nieuws....Ik hoop maar dat alles goed gaat met wendy en haar uk! @Chantal, wat is fantamalt? Ik heb er nog niet eerder van gehoord. @jane, Ik kan het soms ook niet bij benen, maar ik vind het wel heel leuk hier! Als ik even wat tijd voor mezelf neem kruip ik even lekker achter de pc. Dit alles tussen de flessen, het spelen en het huishouden door als de kleine ligt te slapen! maar ja.....jij hebt er twee, nog drukker dus! @Alicia, veel plezier met je schoonmoeder het gaat vast allemaal goed...en campingsmoking???haha grappig!
Goedemorgen dames, Jeetje, nog geen nieuws van Wendy Jelmer heeft vannacht weer doorgeslapen , na een week elke nacht weer 2x te zijn gekomen. Gisteravond om 19:45 had hij zijn laatste voeding, daarna was er nog visite voor hem, dus lag hij rond 21:30 in bed en heeft hij geslapen tot 6:00, na die voeding is hij gelijk weer gaan slapen en hij slaapt nu nog! Mijn moeder komt zo even gezellig langs, dus ga zo Jelmer maar eens even wakker maken.
Alicia, heerlijk he die kleintjes, ik vind het ook super. Goed zeg dat ze al kan draaien. Ben heel benieuwd hoe het dan gaat met je schoonmoeder vandaag Zijn er meer die hun schoonmoeder niet op willen laten passen? Ik heb daar helemaal geen goed gevoel bij, en ga dat ook niet doen. Ze heeft hele andere ideeen over de opvoeding dan die wij hebben. Ze zei bijv je moet haar lekker laten huilen, en gaan grasmaaien, toen ze zo erg huilde die periode
Fantomalt is volgens die vrouw van het cb voedingssuiker dus dan zijn ze langer verzadigd. Ben benieuwd of het helpt, want gebruik nou nutritron dat is wel verdikkingsmiddel en dat mag ook nog gewoon bij de fantomalt in de fles. Eline mijn moeder past 1 dag in de week straks op. Iedere vrijdag. Qua oppassen breng ik Liz sneller naar mijn moeder dan naar mijn schoonmoeder, maar dat komt denk ik omdat dat eigen is. Ik heb er geen moeite mee als mijn schoonmoeder oppast ondanks dat zij ook andere ideeeen hebben over de opvoeding. Ik laat wel duidelijk merken zowel naar mijn moeder als naar haar dat mijn "regels" gevolgd worden, want ik wil niet dat ze uit haar ritme raakt. Kwebbelsnoes heerlijk joh dat Jelmer doorslaapt. IK WIL OOK
@eline ik heb daar ook veel problemen mee mn schoonouders op laten passen gaat ook niet gebeuren voorlopig alleen mn eigen zus of moeder mogen oppassen maar dat is wel normaal hoor omdat het eigen is ik zou zeggen vooral niet tegen je gevoel in gaan!!!
@Eline. Ik heb geen problemen met mijn schoonmoeder. ZIj doet het zoals wij willen en dan vinden wij het goed. Het si wel een feit dat ik Nina makkelijker bij mijn ouders laat. Mijn ouders wonen op fietsafstand en komen vel vaker zo mar even langs. Nina kent hemn dus veel beter. Zeker nu met het eenkennig zijn is dat dus makkelijker.Maar mijn schoonmoeder is heel lief en ik weet zeker dat zij alles voor Nina doet. Je moet doen waar je je goed bij voelt en misschien dat je scjoomoeder jullie regels volgt als zij ziet dat zij nu niet mag oppassen. @Sammie. Ja,Nina was in campingsmoking. Dat houd in een dik trainingspak,wel een hele lieve,roze met roze schaapjes. JE moet wat als de verwarming het niet doet Mijn schoonmoeder is net weer weg. Ze had geen problemen met de sneeuw op de weg. Wel was ze door de politie aangehouden omdatz e te hard reed,ze was dus wel iets verlaat. Ik moest er el om lachen,want ze rijdt altijd zo voorzichtig. Maar goed,ze heeft Nina de fles gegeven en in bad gedaan. Nina vond het prima zolang ik in de buurt was,dus dat was mooi. Goede oefening voor Nina en oma ook weer helemaal blij.
Dit is de campingsmoking van Nina. Ik ben zelf niet zo van de jokkingpak maar deze is wel leuk en erg warm,dus dat kwam wel mooi uit toen de verwarming het tijdelijk even niet deed. Bekijk bijlage 114906
nog geen wendy nieuws jammer hoop maar dat alles goed gaat. @ eline ik heb iedere dag een ongi pijn maar niet dat het echt aan het rommelen is. aaah zat je kleine meid helemaal onder. @ baby's die s'nachts doorslapen hmmm daar teken ik ook voor kom later nog ff kijken veel liefs
Alicia ik vind het werken heerlijk, komt denk ik ook omdat het maar 3 dagen is. FF eruit en mijn wereld verbreden, dan kan ik op dagen zoals vandaag echt meer van ze genieten. Vind het dan ook heerlijk om weer thuis te zijn met mijn meiden
nog steeds geen nieuws van wen zeg @alicia leuke foto van nina in dr campingsmoking haha hij staat haar echt wel leuk hoor en wat een mooi meisje is het toch!
Vanmorgen heb ik nog een smsje van wen gekregen ze hebben toen haar vliezen gebroken en lag aan het infuus dus ik zit nu echt met spanning te wachten en hoop dat alles goed gaat.
@ Alicia, fijn dat het goed ging met Nina en je schoonmoeder. Ja idd kan makkelijk nog meer doekjes inslaan haha en krijg je met die bonnen van 2+1 gratis ook nog korting op deze aktie van 4 pakken voor 30 euro? Of bedoelde je dat niet bij Chivay? @ Chivay, wat knap van Oona. Ow wat leuk 2 kleine katjes @ Eline, ik ben erg blij dat mijn schoonouders hier niet wonen want ook ik zou het er erg moeilijk mee hebben je eigen ouders zijn toch vertrouwd he. @ Jane, we nemen je niks kwalijk hoor ik ben soms ook te moe om te reageren en heb geen eens 2 kindjes om voor te zorgen. Liefs