Na ruim 1 jaar in de MMM (02-2012)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jufaman81, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

In januari 2011 zijn wij gestopt met de pil om zwanger te worden van ons eerste kindje. Helaas is dat tot nu toe nog niet gelukt!

Afgelopen vrijdag 24-02 ben ik vol spanning naar de HA gestapt en heb mijn situatie voorgelegd. Ze was heel begripvol en heeft me aangemeld bij de gynaecoloog. Ik hoef zelf geen contact op te nemen, ze nemen binnen 3 werkdagen contact met mij op. Dat vond ik al bijzonder!! Zoals zij verwacht kunnen we binnen 2 a 3 weken bij de gynaecoloog terecht.

Maar eerst zijn er wat vooronderzoeken gepland. Morgen (maandag 27-02) moet ik bloed laten prikken om mn hormonen te checken en om SOA uit te sluiten (je weet maar nooit!?). Dinsdag 28-02 moet mijn vriend zijn zaad naar het ziekenhuis brengen om te laten testen op vruchtbaarheid.

Allemaal vreselijk spannend en doodeng! Maar aan de andere kant ben ik opgelucht dat we er nu misschien achter komen waarom het zo lang duurt. Hopende op een simpele oplossing waarmee we snel zwanger kunnen worden.

Ik zit al in een aantal andere topics, maar de meeste zijn al zwanger en hebben het alleen maar over hun eigen ervaringen. Dat is hun goed recht natuurlijk, maar contact hebben met meiden die hetzelfde meemaken lijkt me fijner!

Wie zit er in hetzelfde schuitje en is pas naar de HA geweest of wie gaat er binnenkort de stap zetten? Ik zou graag met jullie in contact willen komen. Gewoon om eravringen uit te wisselen en af en toe stoom af te blazen en steun te zoeken bij elkaar.

Groetjes van jufaman

Deel Deze Pagina