Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, ze gaan de vk afdeling helemaal verbouwen in rijnstate :) dat is ok de reden dat ik dus tussen 2 afdelingen in hang...

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Julian ook al staan. Lief he en zo triots datz e er dan bij kijken. Ik had het bed van Nina al voor de zekerheid een tijd geleden naar beneden gezet,moet er niet aan denken dat ze er overheen gaat.
    Ja gaat snel en dat terwijl wij nog wel thuis zijn bij onze kindjes.
    Hihi bassie. dat si dan ook even schrikken. Hopleijk word het nu wel mooi.

@Mereli. Ik dacht dat ze de baby van buitenaf draaien en daar is geen ontsluiting voor nodig. Hadden ze dan wel wat betr aan mogen geven,zodat je je er niet zo op had gespitst.
    Heb je goed dat je het nu afwacht. Hopelijk maandag meer nieuws.

@WEndyenr. Oke dat wist ik niet. vroeg me al was heo ze dat gingen doen. Ik ben in Zevenaar bevallen en vidn het echt jammer dat we nu 'helemaal' naar Arnhem moeten. Duurt wel even wat langer en nu is het ziekenhuis vlakbij. Snap ook niet dat ze dat doen.
    Waar moet jij nu dan naar toe?

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Luuk heeft waarschijnlijk echt koemmelkallergie we gaan nu echt over op voeding zonder koemelk in de pepti zitten verknipte eiwitten maar in de voeding die we nu gaan gebruiken zit helemaal niks hij heeft alle symptomen daarvan dus nu dit een maand proberen. Motilium gaan we nu dus ook niet starten daar ben ik wel blij om al die medicijnen in zo'n klein lichaampje.

Liefs

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia ik ga naar fertiliteitsafdeling, voorheen hing ik tussen andrologie (donorzaak kwam hier vandaan) en fertiliteitsafd. in... dus wachtkamer 2 :p ( boven hoofdingang) maar goed.. daar heb ik gewoon een hoop gezeik mee gehad :(

5. San, gefeliciteerd!!!
    En naar Kreta, nou word ik echt superjaloers! Onze favoriete vakantiebestemming. Waar op Kreta ga je, en ben je er al eerder geweest?
    Doe m'n schoonouders de groeten als je ze ziet, die zitten er vanaf gisteren ook :p

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
  7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    San van harte gefeliciteerd:D Vertel Vertel hoe verliep de dag?

Jeanetjuh hopelijk helpt deze voeding. Net wat je zegt al die medicijnen in zo'n klein lichaampje.

Carpe ik heb er nog nooit van gehoord. Hopelijk helpt een zooltje en heb je er neit meer zoveel last van:)

Mijn man ging wel mee naar de controle's, maar kleertjes en het praten tegen mijn buik deed ie niet. Wel was hij heel erg zorgzaam voor mij ivm de isias en het steeds meer dragen van gewicht. Hij wil alle tijd die hij met Liz kan besteden ook echt aan haar besteden en hij is een erg goede vader:D

Zo weer even drie dagen werken. Moet zeggen heb er niet echt zin in. Gelukkig hebben we in het weekend geen oppas nodig en is Liz gewoon bij Hans:)

8. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

iedereen aan de uitslaap hier:D

@san
    hoe was jullie dag?? GEFELICITEERD en heel veel geluk samen

@banne
    alles goed bij jou??

@jeanetjuh
    ach wat zielig toch koemelk allergie maar hopelijk is dit het echt en gaat het snel beter met deze voeding
    wel super leuke fotos van je mannetje wat is die alweer groot!!
    leuk shirtje ook die had ik ook voor julian:D

@chantal
    geloof gelijk dat je geen zin hebt in 3 dagen werken
    wel leuk voor liz die papa dagen;)
    sterkte en werkse

@alicia
    ja wij zitten er met onze neus boven op en nog gaat het dan zo snel
    ineens doet julian dat het staan en hij gaat zich ook overal aan proberen op te trekken ook aan mijn benen haha
    doet nina dat ook al zo staan in haar bedje wat een ondernemende kindjes hebben we toch;)
    mn haar is nu weer een soort van blond maar nog steeds niet hoe ik het wil maar nu 3x geverfd in 2 dagen dus even rust nu over een week of 2/3 weer bij werken haha

@mereli
    hoe ging het met veerle op school?
    en hoe gaat het met jou heb je nog even kunnen slapen?

hier vanmorgen ook zomaar uitgeslapen tot 8.50 ik werd wakker en julian sliep nog lekker haha
    maar hij ging ook wel laat slapen gister hij was maar steeds aan het spugen en krampen dus heb het idee dat de groente lasagne niet helemaal goed is gevallen:(
    toen vanmorgen om 5 uur klaar wakker lag hij heerlijk te brabbelen haha gelukkig wel weer netjes in slaap gevallen na een kwartiertje

fijne dag meiden
    liefs

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mereli:
    Ik kan me voorstellen dat het dan even tegenvalt. Zeker omdat je er op hoopt dat je de kleine snel in je armen kunt houden. Een schrale troost….het duurt echt niet lang meer!

Eveline:
    Nou, ik ben zelf die zegeltjes druk aan’t sparen…haha! Altijd leuk een dagje uit!

Pluisje:
    Misschien is het voor je man nog een beetje onwerkelijk. Jij voelt van alles in je buik bewegen en je lichaam verandert. Als jullie kleintje er is zal het voor je man ook wat echter worden en is hij er niet meer bij weg te slaan!

Chivay:
    Jij nog druk aan’t uitkoken…hier gaan de flesjes en spenen gewoon -hup- de vaatwasser in elke avond. Bevalt me goed moet ik zeggen.

Banne:
    Spannend…..hoe voel je je verder? Ik ben benieuwd wat je vk zegt over hoe lang ze je door laten lopen….

Jeanetjuh:
    Mooi plaatjes van je jochie…en tuurlijk is het niet fijn als je zoon KMA heeft, maar misschien ben je dan wel van alle problemen af!

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jeanetjuh. Ah toch koemelkallergie. Hopelijk gaat hij het nu geod doen op zijn nieuwe voeding en heb je weer snel een vrolijk mannetje.
    Wat een leuke foto's van Luuk. Voorla die waar hij zijn vuistje ana het bekijken is. Wat lief he als ze ontdekken datz e handen hebben,hihi.

@Wendyenr. Niet fijn als je tussen twee afdelingen in zit. Maar wel allebei dus in rijnstate. Kun je niet in Velp heirvoor terecht? Of doen die alleen maar kleine dingen? Zou wel schelen qua rijden elke keer.

@Babykwes. Ik moetz egegn dat ik wel erg benieuwd naar je haar ben. Moet een interessante kleur zijn hihi.
    Nina trekt zich ook overal aan op. Gister zag ze een tube creme op tafle staan en hup mevrouw had het al in de handen voor ik er erg in had. Ook heeft ze gister voor het eerst een stukje gelopen aan de tv kast. Ze had zich opgetrokken en zag 1m verderop een boek liggen en liep langs de kast op ernaar toe. Lopen is misschien niet helemaal het geode woord,misschein moet ik zwalken zeggen,maar ze kwam vooruit en zette netjes haar voetjes vooruit. We zijn weer helemaal trots op onze snelle meid.
    In bed trekt ze zich nog niet op. Heb haar een slaapzak aan en dan is het blijkbaar moinder interssant. Wel voor de zekerheid al een tijd haar bedje laag staan.
    Ja inderdaad we zitten er met de neus op en toch gaat het zo snel. BVen wel heel erg blij dat ik bij haar kan zijn en alles mee kan maken. Zeker nu ik zie hoe snel het allemaal gaat. heb jij dat ook of mis jij werken?
    Ah Julian last van zijn lasagne. Gaat het nu beter? Klinkt trouwens wel lekker. Hoe maak je dat en wat gaat erin? Misschien is het ook iets voor Nina.
    Lekker uitgeslapen. Hier ook tot half 9.

Donderdagavond 2,5 uur met een huilende Nina gezeten. Alleen op schoot was ze stil. Vrijdagavond weer en we hadden al het vermoeden maar inderdaad er zijn weer 2 tanden door. De boventanden dit keer. Wel zo mooi,dan is het weer een beetje in evenwicht haha. Dus nu al 6 tanden. Word nu alleen wel moeilijk ook wat VSm te smeren want ze bijt zo op je vingers,al vind ze het spul wel erg lekker. Hopelijk vanavond geen last van de tanden en slaapt ze weer lekker vanaf 20 uur.

11. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @alicia
    haha ik zal straks is een foto maken van mn haar voor je
    aiii nina zoveel last gehad van die tandjes aahh arm meisje maar gelukkig zijn ze nu door! en ja dat bijten hier ook moet echt mn vinger niet in zn mond doen haha
    julian ligt oko wel in een slaapzak maar toch krijgt hij het voor elkaar hoor
    het werken nee ik mis het totaal niet ik zou het ook niet kunnen om hem achter te laten hoor moet ik eerlijk zeggen:)
    uhh die lasagne komt heel makkelijk uit een potje haha heb een beetje weinig tijd gehad de laatste paar dagen dus dan maar uit een potje is net zo goed denk
    zn fruit krijgt hij wel altijd vers dus vooruit

@banne
    wat ben je stil????????

ik heb vandaag een fietsstoeltje via marktplaats gekocht met windscherm erbij voor 20euro!
    ga hem straks halen ben benieuwd of ik morgen met onze kleine apekop kan fietsen:D

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Net voor het eerst een rondje met Jelmer gefietst, hij vond het echt helemaal leuk :D

Bekijk bijlage 152910

13. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @kwebbel
    leuke foto van jelmer
    en leuk ook dat je nu lekker kan fietsen met hem

14. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hier dan een foto van mn haar gelukkig is het niet meer zo bassie oranje:D
    ow en meteen maar even julian erbij genomen natuurlijk:D

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

babykwes leuk je haar zeg, leuke foto

kwebbel leuk zeg het fietsen, super

Verder lees ik morgen even bij.

Paar fotos van mijn lieve Kimmetje, alweer 10 maanden vandaag

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Achter haar loopwagen

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hier moest ze erg lachen, en uitdagen

18. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ san van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst!
    en een hele fijne vakantie.

@ jeanetjuh leuke foto van luuk en toch kma.
    hoop dat het snel goed met hem gaat.

@ alicia nina al 6 tanden:$

@ babykwes leuk je haar eigenlijk had je ook je bassie haar moeten showen aan ons:D

@ chivay leuke foto's van oona.

@ mereli hoop dat het vanzelf opgang komt.

@ carpe kim word echt een grote meid, nog ff dan is ze grote zus:D

@ kwebbel leuk dat jelmer het fietsen fijn vind.

jovi kan sinds een paar dagen van zijn rug naar zn buik rollen, en hij probeer te kruipen met zn kontje omhoog en beentjes dat spartel zo leuk om te zien.
    maar het lukt niet om te kruipen dan word hij echt boos:x en begint dan hard te huilen:$
    ik ben trots op mn ventje.

dames fijn weekend allemaal

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    missy: herkenbaar dat boos worden als het niet lukt. Jelmer probeert ook te kruipen, maar lukt ook nog niet helemaal. Vanmorgen werd hij zo boos, dat hij spontaan een stukje vooruit kwam, daar schrok hij zo van dat hij moest huilen.

Deel Deze Pagina