Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    He meiden wel gelezen maar even geen tijd om te reageren. Vandaag is de keuken gebracht en morgen wordt de keuken gezet.

Liefs

2. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Babykwes gecondoleerd.

Carpe wat goed van kim al zoveel woordjes kunnen zeggen.

Chivay jou meisje ook goed hoor.

He vervelend dat er wa kindjes spoken snachts.

Pluisje je kan gewoon ongi worden hoor met borstvoeding.

Zo vorige week niet veel geweest was behoorlijk ziek nu alleen nog een beetje doof.
    Verder dames ben ik ongi was echt heel verbaasd dit keer maar 33 dagen dus woensdag mag ik beginnen met clomid.

Groetjes san.

Jeanetjuh leuk de keuken binnen ben benieuwd

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ San.. Mooi maar 33 dagen! super... Ben aan het duimen!

@ Pluisje... idd wat kwebbel al schrijft ;) helaas niet iedereen geluk! Ik heb 3.5 mnd borstvoeding gegeven en was ook al tijdens die maanden voor t eerst ongesteld..

@ Kwebbel... Wauw wat een stoere vent.. Mooie stats! Zit hij bovenaan de lijntjes?

@ Chantal..
    Wat kun je een enge dingen vinden met Googlen hè! Ik vraag mezelf ook regelmatig af of er niet meer is dan alleen hypermobiliteit... heb vlug last van mijn gewrichten....
    Bij Oona duurde het lang voordat ze haar hoofdje op kon tillen... Ze had een vastzittend werveltje in haar nek (bij de osteopaat los gemaakt) en ze heeft babyfysio gehad voor voorkeurshouding.. De fysio noemde het ook al meteen hypermobiliteit... Ook Oona's stuitligging zou mede daardoor kunnen komen.. Het vermoeden van heupdysplasie zie je blijkbaar veel bij hypermobiliteit. Ze lag veel in kikkerhouding (armpjes omhoog, beentjes gespreid) Allemaal dingen die erbij kunnen horen.
    Nu valt het me minder op... haar spieren zijn sterk aan het worden door het kruipen en staan, dit zorgt ervoor dat haar gewrichten beter op hun plek blijven...
    Ik kan mijn vingers ook niet extreem ver buiten oid... wel mijn duim tegen mijn pols. Wel kan mijn schouder en mijn elleboog veel te ver. Kan mijn elleboog tegen de schouder van mijn andere arm leggen bv... te ver doordraaien van mijn schoudergewricht... Ook mijn elleboog draait veel te ver door..

@ Jeanetjuh.. Ben benieuwd hoe het wordt!!!

Oona had vandaag feilloos door dat ik niet fit ben :) Ze heeft tot 3x toe voor elkaar gekregen om princesheerlijk op schoot te komen liggen met speentje, pop en bumba op de laptop.. Kon vandaag niet zo goed consequent nee zeggen haha...
    Ik denk dat ik een keel, oor of bijholte ontsteking zit te kweken.. hele dag al verhoging, veel keelpijn... En dan is het altijd de vraag waarheen het doorslaat...

Morgne naar het CB.. ik ben benieuwd..
    'smiddags zou eigenlijk de kapper voor Oona komen.. helaas belde ze vandaag af! Het wordt echt enorm lang.. aan de achterkant zouden bijna 2 staartjes passen (1tje lukt nog niet)

4. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay Liz had ook een voorkeurshouding en die kikkerhouding herken ik ook heel erg. Net wat je zegt nu ontwikkelen ze de spieren enz wel. Ik heb eigenlijk sinds de geboorte van Liz dus verdikkingen in de botten. Het kan dus met de hormonen te maken hebben. Vind het erg vervelend, want heb het sporten al opgegeven en hoop niet dat ik nu ook het hardlopen moet opgeven.

Vanmiddag weer bij de huisarts geweest. Heb idd wat knobbels in mijn borst. Hij zei dat het onschuldig was en dat ik drie dagen na mijn ongesteldheid weer een keer moet voelen en als ik het dan nog niet vertrouw mag ik gerust weer komen. Heb de huisarts ook uitgelegd dat ik door al die knobbels in mijn lichaam behoorlijk zenuwachtig word en bijna niet meer durf langs te komen aangezien ik voor mijn gevoel al best vaak kom. Hij zei dat het helemaal niet erg was en wanneer ik iets niet vertrouwde gewoon moest komen. Verder heb ik een doorverwijzing gekregen naar een loopcentrum ivm de vele pijn die ik soms in mijn lichaam heb. Waarschijnlijk krijg ik zooltjes voor in mijn schoenen en word er aan mijn houding gewerkt. Gelukkig!

Jeanetjuh super een nieuwe keuken. Ben een beetje jaloers;) Ik zou wel een grotere keuken willen hebben, maar ja manlief heeft een koivijver en laat nou net het filtersysteem voor de keuken liggen, dus kan ik nooit uitbouwen:(

Babykwes helemaal vergeten te schrijven, maar gecondoleerd! Schandalig dat ik er zo over heen gelezen heb.....

San wat goed 33 dagen:D Hopelijk slaat de clomid snel aan en krijg je niet teveel last van de hormonen. Zou het echt super vinden als je snel zwanger mag raken.

Chivay dat consequent zijn dat ken ik wel een beetje. Ben over het algemeen erg consequent, maar als ik zelf niet goed in mijn vel zit word het ook wel eens minder;)

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, Gelukkig dat het niets ernstigs is. Ahhh balen zeg dat je niet kunt uitbouwen. Wij hadden nu maar een hele kleine keuken er was wel meer ruimte maar de vorige bewoners hadden deze niet benut. Maar nu hebben we door de muur dicht te maken en een boog in de kamer nog meer ruimte en wij gaan wel alle ruimte benutten.

@ Chivay, wat vervelend zeg hopelijk zet het niet door en voel je je snel beter.

@ San, ow super zeg een cyclus van 33 dagen:)

Vandaag is de huisarts nog bij mijn ouders thuis geweest voor Luuk was wel even schrikken toen mijn moeder belde maar Luuk wilde vanmorgen niks drinken en ook geen hapje ook deed hij heel raar net of hij te weinig lucht had dus mijn moeder vertrouwde het niet en belde de huisarts deze is meteen even langs gekomen maar het viel gelukkig mee ze denkt aan een beginnende keelontsteking dus maar even een paracetamolletje gegeven.

Wij zijn weer lekker thuis na 3 weken gelogeerd te hebben bij mijn ouders het was erg gezellig maar ook weer lekker om nu thuis te zijn nu staat de woonkamer vol met dozen maar morgen gaan ze de keuken zetten en dan kunnen we eindelijk alles opnieuw indelen en opruimen.

Liefs

6. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@chantal
    maakt niet uit hoor alsnog bedankt!!
    wat een vriendelijke ha en gelukkig dat het toch van je ong lijkt te zijn!
    hopelijk kan het loopcentrum wat voor je doen want als je zoveel pijn hebt ppff

@jeanetjuh
    jeetje wat een goeie actie van je moeder! hopelijk zijn jullie er op tijd bij en krijgt hij er niet al teveel last van t arme ventje
    gaat het nog steeds goed met de bijvoeding??

@alicia
    nee wij hebben geen tuin helaas wel een gallerij in de zon maar mn ouders wonen op een ouderwetse buurt met veel kinders en hebben een hele grote tuin dus ja zit daar graag;)
    ook al zijn mn ouders er niet ga ik er vaak heen het is voor julian heerlijk buiten spelen daar en er is altijd wel iemand buiten behalve als het regent natuurlijk
    uhh nee helaas niet afgevallen was het maar zo'n feest haha
    maar geloof dat ik nu vanavond ineens ong ben geworden heb ook echt flinke buikpijn ppff:(
    hopelijk zet het nu wel goed door;)

@chivay
    bah hoop dat het niet echt door zet!
    en ach zo af en toe moet het toch kunnen is toch ook wel heerlijk zo lekekr met je meisje op schoot;)
    beterschap!!

@san
    jeeejjj wat goed!!
    we gaan meteen weer duimen draaien hier:D

@kwebbel
    wat een bink die jelmer goed hoor van m!!!

@missy
    aahh zielig he die tandjes:( heb t idee dat er bij julian ook 1 aan zit te komen weer
    doe maar extra knuffelen dan:D

heb ik nu iedereen gehad zo niet sorry voor als ik iemand vergeten ben!

nou meiden het lijkt er op dat ik nu toch echt ong wordt jeeejj
    heeft ff geduurd maar goed loop nu half krom van de buikpijn;) hoop wel dat het dit keer goed door zet zeg maar
    verder weer druk dagje gehad met julian die weer is zo'n ik luister niet dag had ppff valt niet mee hoor de hele dag nee nee en zo te roepen:(
    verder heeft hij vanmiddag niet eens een uur geslapen en bijna een uur liggen huilen zelfs toen ik bij hem ging zitten echt zielig
    heb ook het idee dat hij een beetje verstopt is ofzo want normaal poept hij 2x per dag en nu sinds vrijdag maar 1x en moet dan ook echt persen:(
    ff morgen langs de dokter om te kijken of hij idd een beetje verstopt is want dan begin ik meteen met de lactulose voor ik weer terug moet naar de ka daar heb ik niet zo zin in;)

fijne avond meiden
    liefs

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, ja het gaat super. We geven hem nu ook yoghurt en dat gaat prima dus denk dat hij toch geen koemelk allergie heeft of hij groeit er al overheen. Wat vervelend voor Julian dat hij niet kan poepen dan kan je idd beter even langs de huisarts gaan. Fijn dat je nu dan toch ongi wordt hopelijk krijg je er niet nog meer last van het kan zo'n pijn doen he.

Liefs

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Babykwes fijn dat je toch ongi bent geworden:) Ik ken het als ze zo'n ik doe alles wat ik niet mag dag hebben. Word je erg moe van blehhh hele dag nee zeggen. Hier gaat het op het moment super gelukkig, maar ja voor hoelang;)

Jeanetjuh pff dat is wel even schrikken dan. Gelukkig viel het mee met Luuk. Wel zielig keelontsteking. Wat super dat hij waarschijnlijk over de kma heen groeit! Scheelt een boel.

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, idd dan kan hij gewoon lekker alles eten en snoepen :)

Wat geven jullie je kindjes als toetje savonds na het eten? Luuk vind yoghurt echt heel erg vies en heb er al diksap door gedaan maar hij kokhalst er echt van.

10. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@jeanetjuh
    gelukkig zeg dat het goed gaat!! alleen raar eigenlijk waar zou hij dan zo last van hebben??
    julian krijgt altijd vanille yoghurt vind zelf gewone ook niet lekker;)
    miss kan je dat proberen?
    soms krijgt hij ook nog fruit als hij dat nog niet op had

@chantal
    nou wat je zegt voor hoe lang haha dus geniet er maar extra dubbel van;)

hier was het weer drama vanacht eigenlijk gisteravond al
    julian is ineens zo verkouden echt zielig:( dus alles maar weer uit de kast getrokken haha maar hij wordt dan wakker en zit dan natuurlijk helemaal dicht en hoesten dus speen is ook geen optie zo zielig
    dus meneer heeft weer lekker bij papa en mama geslapen
    heb alleen zelf geen oog dicht gedaan want hij was zoooo onrustig steeds wakker en zo:(
    ach gaat vanzelf wel weer over toch

fijne dag meiden
    liefs

11. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ik heb een draagdoek, tijdje geleden zelfs een foto van geplaatst hier ;)

Iemand gaf een tip over een huildagboek. Maar kon toen bijna beter opschrijven wanneer hij niet aan het huilen was ipv van wel. Bleef maar schrijven.
    Ik heb hem nog niet zoveel in de draagdoek gehad. Omdat als hij meestal in bed ligt en slaapt, hij wel redelijk goed slaapt. Wij gaan vooral wandelen met hem in de draagdoek.

Gisteren zijn we naar het consultatiebureau geweest, we hadden een afspraak met de wijkverpleegkundige. Ze vond het goed dat ik het aangaf het soms lastig te vinden. En ze vond ook dat we goed bezig waren met hoe we het aanpakte. Bijvoorbeeld dat Koen me een dagje weggestuurd had, zodat ik er weer even wat beter tegen kon. Op medisch gebied wilde ze er niet teveel op in gaan. Omdat we as vrijdag een gesprek bij de kinderarts en fysiotherapie hebben. En ze dat wat meer voor hun vind. Volgens haar oogde hij gezond, hij was goed gegroeid, omtrek van zijn hoofd was goed. Tja wel alles nog wat aan de kleine kant. Maar hij zit voor een prematuur goed op de lijn. Osteopaat doen ze geen uitspraak over. Als je dat wil doen, moet je er in elk geval wel 1 zoeken, die ook een kinderfysiotherapeut van oorsprong is. Maar Koen is er ook op tegen. Die vind dat maar kwakzalverij.

Vrijdagavond zat ik er echt helemaal doorheen.
    Koen heeft me daarom zaterdag weggestuurd en ben toen een aantal uur naar de sauna geweest. Toen was hij heel lief geweest. Maar 's avonds moesten mijn ouders oppassen en weer krijsen. Mijn moeder vroeg zich af of er niet iets dwars zat. Of dat hij pijn heeft. Zondag ging het ook goed. Behalve op een huil/krijs uur 's avonds.
    Ook moet ik zeggen dat het gisteren wel oke ging. Hij heeft heel hard gehuild toen hij zijn 1e inentingen kreeg. Daarna heeft hij goed geslapen, maar wilde 's avonds niet eten. En was toen iets van 1,5 uur ontroostbaar en aan het krijsen. Toch weer in bed gelegd en toen heeft hij tot 0.00 geslapen. En daarna weer tot 6.00 Wel met paracetamol. Hij had verhoging van de inentingen. En nu ligt hij ook alweer vanaf 10.15 in bed

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, wat vervelend dat Julian bij jullie moest slapen en jij dan niet kon slapen hopelijk slaapt hij vandaag overdag een beetje. Ow ja dat zou ik ook kunnen doen of kwark mogen ze dat ook al?

Zo de keuken zit er al bijna in:D tot nu toe is alles in de goede maat en past het allemaal was er erg bang voor je hoort soms zulke verhalen. Alleen is de kraan er nog niet dat is wel balen maar goed we hebben nu een leenkraan en morgen komt mijn neef alles aansluiten want dat doen ze niet. Als het af is zal ik even foto's maken en plaatsen.

Luuk heeft een enorme sprong gehad de afgelopen weken denk ik nu is hij weer super makkelijk en slaapt prima:)

Liefs

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Nou ik ben dus ongesteld! Aan de ene kant toch weer een beetje positief, misschien gaat me lichaam dan nu eindelijk vanzelf werken. Maar aan de andere kant, nu weet ik dat ik niks heb gemist haha. Wat een drama ongesteld zijn he! Ik ben het altijd gelijk zo extreem.

Maar ja, noa wil niet meer in haar inbakerpak, dus nu legt ze voor het eerst in haar slaapzakje overdag. Misschien vind ze dat veel lekkerder. We kijken wel en anders gewoon weer in het pak. Voor de rest gaat alles goed, ik reageer morgen effe rustig op iedereen.

liefs van pluisje

14. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Nbroen ik ken iemand en die hadden ook een baby die constant huilde. Ze zijn toen naar de chiropractor geweest en bleek dat dat kindje een werveltje enz vast had zitten. Ben je al een keer bij de chiropractor geweest? Zou dat echt aanraden, want deze periode hoort voor jullie ook leuk te zijn en het lijkt me erg zwaar als je kindje constant huilt:(

Babykwes zielig hoor zo verkouden:( Hopelijk heb je vannacht een beetje ene goede nacht!

Net afscheid genomen van mijn moeder. Die gaat acht dagen onverwachts op vakantie met mijn zusje naar turkije dan is ze er weer 2 dagen weer en dan gaat ze weer 8 dagen voor een geplande vakantie naar turkije. Bah mis haar nu al:( Ik zie mijn moeder bijna iedere dag:) Meer mensen die dit doen?

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Chantal ja kan me voorstellen. Ik zie mijn moeder niet elke dag, maar we bellen wel elke dag.
    Ze komt hier op maandag om op te passen, en nog een keer smiddags als ik avonddienst heb. En ik ga vaak nog naar haar toe tussendoor.
    Ze is echt als een vriendin. Bij jou ook zeker

Kirin goed dat je weer naar de kinderarts gaat, hoop dat ie jullie verder kan helpen.
    Dat helpt he als je er even een paar uurtje suit bent
    Deed ik ook toen kim zoveel huilde

babykwes wat sneu zo verkouden,en zwaar voor jou zeg.
    Hoop dat het vanacht beter gaat.
    Vrijdag krijg je de uitslag toch?

Chivay hoop dat het niet doorzet, snel weer opknappen
    Hoe was het op cb?

Pluisje toch ongi, erg is dat weer he haha. Niks gemist idd.
    Hoe gaat het nu tussen jou en je vriend?

jeanetjuh fijn zeg de keuken bijna erin.
    En wat heerlijk dat luuk weer goed slaapt
    Dat was schrikken met Luuk bij je ouders zeg, gelukkig niks ernstigs
    Ik geef kim altijd een klein danoontje toetje savonds.
    Of ze krijgt wel eens blanke vla, of gele vla

San fijn een kortere cyclus, ik ga voor je duimen met de clomid

Ik was thuis vandaag, ziek.
    Ik had voor kim een boek bij bol.com besteld, mijn 100 eerste woordjes.
    Echt een aanrader, is van dit jaar, en hele mooi plaatjes.
    Kim is echt gek op boekjes, en woordjes leren

xx

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Chantal…
    This bij Liz en Oona ook niet iets waar je meteen wat mee moet natuurlijk.. Ik houd het gewoon goed in de gaten.
    Heel benieuwd of je idd zooltjes gaat krijgen en of ze goed voor je werken! Goed achteraan blijven gaan hoor.. Mijn moeder heeft 3 verschillende zooltjes gehad voordat ze er eentje had die (een beetje) werkte!!

@ Jeanetjuh..
    Jee dat is wel even schrikken ja.. fijn dat de huisarts wilde komen kijken!
    En weer lekker in jullie eigen huis! Ben benieuwd naar het eindresultaat..

@ Babykwes…
    Owwww zeker hoor ;) elke dag 1xtje samen lekker een bumba kijken dan komt ze heerlijk op schoot liggen , pop erbij, wijzen en lachen naar het scherm.. heerlijk! Maar 3x was toch een beetje te veel van het goede hahaha..
    Hopelijk is de ongesteldheid doorgezet! En van de pijn mee…
    Wat vervelend dat julian weer verstopt lijkt te zijn.. hoe gaat het nu?? Oona vandaag ook 2 harde bolletjes, ik hou het ook maar weer even goed in de gaten na al die lactulose een paar maandjes terug..

@ Toetjes..
    Oona krijgt niet elke dag een toetje, beetje afhankelijk van hoe ze gegeten heeft, en wat… Soms eet ze al zoveel dat we juist het toetje even overslaan ;) ze krijgt namelijk ook nog een beetje melk voor het slapen gaan.. (Ons fijne ritueel die ik nog maar al te graag doe, en Oona ook)
    Ze krijgt kwark, yoghurt of fruit na… druifjes zijn haar favoriete toetje..

@ Kirin..
    Fijn dat die gesprekken eraan komen! Ben benieuwd…
    Ik heb goede ervaringen met een osteopaat… zie dat wel echt als baadt het niet dan schaadt het niet! Oona kreeg een combi kinderfysio en behandelingen bij een osteopaat..

@ Carpe…
    Geweldig boek is dat idd ja.. Oona heeft hem voor haar 1ste verjaardag van ons gekregen..
    Veel beterschap!

Vanmorgen met Oona naar het cb geweest.. wel even getwijfeld want ik ben zelf ziek nu.. maar had ook geen zin om de hele dag met Oona binnen te zitten.. Dus maar iets vroeger vertrokken en op mijn allersloomst die kant op gewandeld ;)
    Oona is nu 79cm en 10.3kg! Iets boven gemiddeld... ze groeit stevig door dus... Ze deed het heel netjes op het gebied van communicatie, en showde mooi haar kunstjes met een paar blokjes.. Stonden zo weer buiten..

Morgen gaat Oona naar t kdv.. kan ik een dagje uitzieken hoop ik...

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden ....ik schaam me diep! September was zo'n drukke maand dat ik niet veel bij heb kunnen lezen. Hoop dus niet dat er erge dingen gebeurd zijn.

Veel afspraken gehad en de meeste avonden gewoon op de bank zonder laptop. Om even bij te komen,

Probeer gauw weer bij te lezen

Nog even een kleine spam van mijn dames

18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Zo heb weer het een en ander bij te lezen,leuk.

@Pluisje. Je kunt gewoon ongi worden als je borstvoeding geeft. Vroeger werd gedacht dat dat niet zo was en toen werden er ook veel per ongeluk zwanger in de eerste maanden.
    Ik werd de 3de maand voor het eerst ongi en gaf toen ook borstvoeding.

@San. Super dat je ongi bent geworden. eindelijk kunnen jullie nu verder. Hoe gaat het ju verer in z'n werk?

@Jeanetjuh. fijn dat de keuekn bijna staat. Wat raar dat ze de boel niet aansluiten. dat doen ze normaal toch wel altijd?
    Bijna klaar,lijkt me heelrijk. Goed idee om de muur dicht te maken naar de keueken en zo meer muurruimte te creeeren. Je kunt nooit genoeg kastjes in de keueken hebben vind ik.
    fijn dat de bijveding van Luuk goed gaat.
    Nina krijgt 's avonds altijd yoghurt na het warme eten. Daar doe ik dan wat doorheen,bijv banaan,aardbei, bramen, pruimen of gewoon wat sap. ik vidn het belangrijk dat zij haar melkproducten krijgt,dus ook als zij iets midner heeft gegeten,wat eigelijk niet voorkomt,maar ook dna krijgt ze het gewoon.

@chantal. Gelukkig dat de knobbels niks ernstigs zijn. Hopleijk zijn ze na je ongi helemaal verdwenen,is toch het fijnst dat je ze niet meer voelt,ook al weet je dat het nisk ergs is.

@chivay. kijk Oona weer goedgekeurd bijCB. Altijd fijn weer he. Qua lengte is ze niet heel lang denk ik of niet. Nina was voor het laatst toen ze 11 maanden was en was toen al 78 cm. ben ook wel benieuwd hoe lang ze nu is.
    Lief dat knuffelen he als je zelf niet in oder bent Dat voelen ze dan gewoon aan.

@babykwes. Ah wat zielkig dat Julian verstopt zit. Heb je er nog iets voor? Lijkt me heel erg als zo';n kleintje het niet kwijt kan. Ik ken het gelukkig niet met Nina,maar lijkt me pijnlijk voor hem. Drinkt hij voldoende,dat wil ook wel helpen. Misschein roosvice laxo of hoe dat heten mag.

@kirin. Wat lief cab je vriend dat hij je wegstuurde. Heb je inderdaad af en toe even nodig om tot jezelf te komen. Wel pittig hoor. Hoe gaat het nu?

@Carpe. Wat een leuek bvoeken hebben ze tegenwoordig he. Wij hadden laatst een aantal bonnen en hebben ook flink ingeslagen. nian vindt boekjes ook leuk,maar dan vooral scheuren,daar iz ze gek op. We lezen nu altijd samen de foders. ik eerst en dan mag nina haar gang gaan,hihi.
    Hoe gaat het bij jullie? Hou je je cyclus nog een beetje in de gaten of zie je het wel?

@jane. leuk zo samen in bad. En ze zitten zo lief. Als Nian in bad gaat,houdt dat in dat haar voeten in bad gaan,haha. Ze loopt constant in bad,vindt ze leuk,maar echt schoonworden na een zandbak word je zo niet.

Wat een heelrijk weer nog ff. Vanmiddag ff alleen boodschappen doen. Nina gaat evene naar mijn ouders. Vind zij helemaal leuke n mijn ouders erbij. heb dat eieglijk nog nooit zo gedaan,neem haar normaal altijd met mij mee,maar dit is ook wel een keer luxe. gaat denk ik een stuk sneller dan met Nina erbij Zij wil in alle winkels graag even overal aan zitten.
    Nina is op het moment helemaal weg van buiten spelen. Is drama als ze naar binnen moet, Banjert heerlijk door de straat en zwaait en roept naar iedereen. Wel erg leuk om te zien.

19. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Noa slaapt nu tegenwoordig in haar slaapzakje overdag en haar speen. Ik leg haar rond half 12 in en dan komt ze pas rond 3 uur er weer uit. Het enige nadeel is dat ze nu hazentukies doet en als ze dus wakker is haar speen wil. En dat is toch wel gemiddeld om het half uur. Maar ze wil nog niet uit bed want ze is moe en begint ze te huilen. Hadden jullie dat ook?

carpe@ echt een nadeel ja ongesteld zijn, vind het vreselijk. Tussen me vriend en mijn gaat het wel goed gelukkig. Vind het soms moeilijk om te accepteren dat hij gewoon meer vrijheid heeft. Maar ja maak er even goed iets moois van samen met noa.
    Beterschap he! En ja boekjes ben ik ook al aan het inslaan, vind het zelf wel belangerijk voor noa.

alicia@ leuk dat nina van buiten spelen houdt. Gelukkig krijgen we weer een paar mooie dagen dan voor haar! Kan ze nog even lekker genieten van de zon en de vrolijke mensen haha.

chivacy@ kijk een goed gekeurde oona! Dat horen we graag natuurlijk. Noa moet maandag er naar toe, en dan gelijk voor 2 prikjes zielig hoor! Het zou mijn benieuwen of ze goed gegroeid is.

san@ eindelijk kan je beginnen aan de clomid. Ik hoop voor je dat je niet te veel bijwerkingen krijg en dat het goed aan slaat. Meid mijn duimen draaien voor je.

kirin@ sorry dat ik even niet op lette over de draagdoek:(. Ik dacht geef je een goude tip maar helaas, sorry. Ik hoop dat het snel beter gaat, want dan kunnen jullie allebei beter genieten van elkaar. Ik hoop dat er een uitslag komt.

jane@ schattige foto zo die leuke meiden in bad! Blijven echt poppetjes hoor!

chantal@ je moeder missen is iets natuurlijks denk ik. Ik heb het ontzettend met me zus, erg close zijn. Want me moeder woont erg ver weg dus die zie ik al veel minder. Maar gelukkig komt je moeder weer snel terug. Sterkte meid.

Jeanetjuh@ gelukkig dat het nu met luuk beter gaat. Dan kan je er ook meer weer van genieten. Want voor je het weet hebben ze de volgende sprongetje te pakken.

20. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babykwes:
    Gecondoleerd…dat zijn geen fijne dingen. Hoe is je man eronder?

Pluis:
    Wat goed dat je vriend vrij gaat vragen zodat jij naar de beurs kan. Is hij inmiddels al een beetje aan het vaderschap gewend?

Kwebbel;
    Wat een grote jongen is die jelmer al…en niet gehuild, knap hoor!
    Bij ons zijn de prikjes uitgesteld naar eind oktober.

San:
    Vandaag beginnen met clomid…succes!

Chantal;
    Gelukkig iets onschuldigs!

Jeanetjuh:
    Roan kreeg vaak wat fruit omdat hij dat ‘smiddags nog niet helemaal op had. Nu krijgt hij sinds een paar maanden een danoontje.

Kirin:
    Zielig is dat hé, als je kindje ontroostbaar is. Roan huilt helemaal niet zo vaak, maar ik kan me voorstellen dat als je de hele dag naar dat gekrijs moet luisteren dat je daar gek van wordt! Ik zou alles aangrijpen…en zeker naar de osteopaat gaan!

Van de week was zwaar op school…
    Een moeder van een kindje uit mijn klas was zaterdag bevallen (34 wken) van een zoontje. Het kindje had een hartafwijking, dat wisten ze pas 3 weken van tevoren….het kindje is na 3 uur overleden. Echt zo zielig! We zijn op huisbezoek geweest…was best emotioneel. Op dat moment stond ik even stil bij het feit hoe dankbaar wij mogen zijn voor onze gezonde zoon.

Deel Deze Pagina