Sammie: Jeetje, wat heftig zeg. Kan me voorstellen dat je dan extra dankbaar bent dat Roan gezond is. Soms is het leven zo ontzettend oneerlijk. Jane: Mooie foto van je meiden! Pluisje: Vaders staan toch anders in het ouderschap dan moeders, doe je niks aan. San: Succes met de Clomid! Hopelijk snel een mooie positieve zwangerschapstest voor jullie!
Hoi meiden, Sammie bah wat een naar nieuws. Jeanetjuh is alles aangesloten? Chivay en carpe he vervelend ziek zijn.beterschap. Alicia nu zit ik aan de clomid voor 5 dagen en moet volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo en dan horen we meer denk ik of deze maand een eitje groeid ja of nee dus afwachten. Meiden het doet me goed dat jullie zo meeleven. Fijne avon allemaal.
@ Sammie, heftig zeg net wat je zegt dan ben je weer extra dankbaar met je wondertje thuis. Sorry meiden maar ben ook ziek en heb wel gelezen maar geen puf om op iedereen te reageren. Zal snel wat foto's van de keuken plaatsen nu wordt alles aangesloten en dan morgen inruimen als het lukt. Liefs
Hey meiden, even snel... Moet zo weer naar m'n werk. Het gaat wel goed op m'n werk, lijkt alsof ik niet ben weggeweest! Haha fulltime m'n meisje missen is wel teveel! Nog 2 weken en dan moet mijn man ook weer werken en ga ik dus parttime werken gelukkig. @San, ik vind het heel spannend voor jullie! Hopelijk slaat de clomid goed aan en heb je heel snel een mooie positieve test!! Mijn duimen draaien voor je! @Jeanetjeh, fijn dat de keuken bijna klaar is! Ben benieuwd naar de foto's @Babykwes, gecondoleerd! Hoe is het nu met jullie?? En toen wist ik het niet meer.... Alle zieken beterschap!!
Mooie keuken Jeanetjuh!!! En wat een lieve foto van Luuk! Meiden, ik ben echt trots op mijn kleine ventje. Hij staat los en na 3x oefenen kon hij al de beweging voor Hoera doen! Als ik Hieperdepiep zeg, steekt hij bij Hoera zijn armen in de lucht. Leuk voor op zijn verjaardag
Jeanetjuh mooie keuken ziet er goed uit. Wat is luuk al groot zeg mooi mannetje Banne nog 2 weekjes dan ben je weer wat meer tbij je meisje. Kwebbel wat goed van jelmer hieperdepiep hoera. Jane wat worden de meiden groot zeg. Was vandaag lekker om 15 uur vrij heerlijk.lekker even in de zon. Volgende weeknog werken en dan heerlijk een weekje vrij. Fijne avond Groetjes san
Kwebbelsnoes wat knap van Jelmer Liz staat nog met behulp van alles tafel, kinderstoel hahaha. Jeanetjuh onwijs mooie keuken. Vooral die tegels tegen de muur aan. Echt super mooi! En nou lekker koken ala jamy oliver San lekker weer was het he. En dan ook nog lekker op tijd vrij. Banne kan me voorstellen dat je je meisje onwijs mist. Ik moet morgen weer werken en dan heb ik drie dagen achter elkaar gewerkt, maar dan krijg ik het ook wel dat ik mijn meisje heel erg mis. Jane hoe gaat het met jou meisjes? Zo nu lekker met man lief op de bank
Alicia, haha ja ik lees ook de folders samen met kim, leuk is dat he. Jeanetjuh wow mooi zeg je keuken. Beterschap, wat heb je? Chivay fijn alles goed bij cb. Ben je alweer een beetje opgeknapt? Kwebbel wat leuk zeg dat ie dat al kan, knap mannetje jane leuke fotos van je meiden, gaat ie verder met je? San heerlijk zeg bijna een weekje vrij, gaan jullie nog wat doen? Lekker dagje gehad, was vrij, maar moest naar mijn werk voor een paar toetsen, van injecteren. Is elk jaar, moet je het in de praktijk laten toetsen. xxx
ff snel @ jeanetjuh wat een moooooie keuken zeg daar mag je trots op zijn. en wat is luuk toch een scheet. hier drama jovi heb sinds vannacht hoge koorts echt zoooo zielig hij is nog nooit ziek geweest. wist me geen raad naar de huisarts pas na 3 dagen. reageer snel weer. liefs
Meiden hier gaat alles goed hoor, maar even wat gas terug genomen betreft fora op het moment. Heb al zo weinig tijd en heel de avond achter de pc hangen na drukke dagen / weken had ik ook geen zin in. Voornaamste is dat alles super gaat ook met de meiden, ze kruipen of lopen nog steeds niet maar in hun fijne ontwikkeling gaan ze wel snel. Ze wijzen naar alles en zeggen al een paar woordjes zoals klok, aap, mama, papa, eten, ja, nee en nog een aantal. Ook weten ze me al te goed hoe spelletjes werken dus ze zijn eerst de ene hersenhelft aan het ontwikkelen en daarna de andere denk ik. Ze rollen en tijgeren al veel meer dus ik denk dat het kruipen niet heel lang meer op zich laat wachten.
Jane dat zie ik hier ook. Liz begint nu met lopen langs de tafel enz, maar echt praten doet ze nog niet. De hond heet A, en mama en papa kan ze zeggen. Komt vanzelf Miffyf ahhh zielig he als ze echt ziek zijn. Liz is dat tot nu toe 1 keer geweest en toen had ze ook nog eens valse kroep. Ben me toen dood geschrokken. Heb je al een zetpilletje gegeven? En als je het echt niet vertrouwd gewoon de dokter weer bellen hoor! Zo vandaag nog een dag werken en dan morgen een dagje vrij. Nou ja was ik eigenlijk ook niet vrij maar heb iemand gevonden die voor mij wilde werken aangezien ik vanavond een feestje heb van een collega. Vind vijf dagen achter elkaar werken wel teveel van het goede
hee meiden jane fijn alles goed. Ik heb het soms ook druk, en dan vind ik het ook zonde om hier lang rond te hangen. Leuk dat ze al wat praten Missy o naar zeg hoge koorts, beterschap voor Jovi Chantal pff wat moest je veel werken eigenlijk. Jij werkt toch ook 26 uur of niet? Lekker morgen vrij. Veel plezier met het feestje. Vandaag nog vrij, net al de boodschapjes gehaald voor de hele week. Kim vind de supermarkt geweldig. Ze zwaait naar iedereen en zegt dan dag dag. ZE heeft veel bekijks altijd, iedereen wil ook aan haar zitten. Hebben jullie dat ook altijd? Had vanmorgen weer wat bloed met afvegen, benieuwd wat dat nu weer is xx