Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

heb alles wel bijgelezen maar zo'n rare week gehad ppff
    vandaag dan de begrafenis bah denk dat ik het ook niet droog ga houden vandaag:(

verder alles goed hier hoor

liefs

2. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Hey meiden,

Een beetje druk om te reageren, de een is de boel aan het afbreken en de ander ligt te huilen om een flesje.

Heb wel alles gelezen, maar even geen tijd om te reageren. Erg druk met werken kinderen, sporten, huishouden enz.

Jeanetjuhh mooie keuken hebben jullie.

Ga nu Floris tot orde roepen en Rosalie eten geven en dan is het al weer tijd om Veerle uit school te halen. Hopelijk heb ik van het weekend meer tijd om even te reageren.

3. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kim ik werk idd 26 uur, maar vaak wel meer doordat ik overuren maak omdat ik ook nog persoonlijk begeleider ben. Normaal is het wat beter verdeelt over de week en hoef ik niet zoveel dagdiensten achter elkaar te werken. Heel af en toe komt het toch helaas voor. Wat betreft de supermarkt. Liz doet dat ook en iedereen trekt altijd haar aandacht. Wel erg leuk:D

Banne hoe was de begrafenis? In ieder geval heel veel sterkte!

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Meiden sorry weer geen tijd om te reageren, wel alles even bijgelezen.
    Vandaag nog de laatste dingen gedaan en nu helemaal klaar, echt heerlijk morgen ochtend nog even werken en dan echt vakantie:)

Liefs

5. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden,

@jeanetjuh
    wow mooie keuken!!!

@mereli
    ppff geloof gelijk dat het druk is bij jullie
    hopelijk heb je van t weekend iets rust;)

@carpe
    hmm raar dat je wat bloed had:(
    ben ook wel benieuwd wat het is we zullen het over een week of 2 weten toch?
    leuk he alle aandacht in de supermarkt, hier ook altijd dolle boel als we daar lopen en hoe meer aandacht hoe gekker haha:D

@missy
    hoe gaat het met jovi??

en toen wist ik het al niet meer sorry

gister begrafenis gehad van jeff zn opa, was erg emo allemaal maar wel heel mooi!
    ben wel blij dat het er nu op zit en de rust weer een beetje terug keert bij iedereen
    hopelijk gaat zn omaatje het trekken alleen

verder slaapt julian zowaar al 2 nachten super goed het is een wonder haha
    hopelijk blijft hij het nu een beetje volhouden want hij kan het dus blijkbaar wel;)

fijne dag meiden straks lekker het zonnetje in heeeeerlijk:D

liefs

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    babykwes fijn dat ie goed slaapt. Altijd moelijk he een begrafenis.
    Kreeg jij ook geen uitslag deze week?

Chantal ik ben ook persoonlijk begeleider. Werk je nou ook in een verzorgingshuis?

wat een weetje he, vanmiddag lekker fietsen met kim en mijn mannetje

xx

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpe, ja heerlijk weer zeg. Erg jammer dat wij nog niet kunnen fietsen met Luuk.

@ Babykwes, altijd erg zwaar he een begravenis maar het hoort bij het leven:x idd te hopen dat jullie oma het trekt alleen op zo'n leeftij is dat niet niks he altijd samen geweest en dan in eens helemaal alleen. Wat goed van Julian hij kan het idd:D nu volhouden.

Liefs

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Babykwes kan me voorstellen dat het emotioneel was:( Wat goed van Julian dat hij al 2 dagen zo goed geslapen heeft. Is voor jullie ook wel lekker;) Hopelijk vannacht weer:D

Carpe ik werk idd in een verzorgingshuis. Ik werk 26-36 , maar die uitloop is er vooral als ik de taken van persoonlijk begeleider moet doen. Dan betaal ik daar niet zoveel belasting over;) Ik vind het erg leuk werk, maar merk wel dat we steeds meer papierwerk er bij krijgen:(

Zo vandaag even weer een dagje werken. Niets aan op zondag werken. Dan ben ik liever bij mijn 2 schatten:) Fijne zondag allemaal.

9. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Vandaag weer een mooie dag met zon!
    Wij gaan zo bij me schoonvader op visite, hij was gister jarig. Dus ik kan er echt niet om heen haahha, we wachten nu tot dat noa wakker wordt. Ze legt namelijk nog heerlijk te slapen op 1 oor. Het enige nadeel is wel dat er van de rest van de dag geen ritme meer is dan voor noa, maar ja dat overleven we ook wel weer:p.
    Vanavond reageer ik weer even, fijne zondag allemaal!!

liefs van pluisje.

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jeanetjeh, mooie keuken zeg!! Wow!
    En wat is Luuk toch een fotogeniek mannetje! Hij staat er altijd zo lekker vrolijk op! Heel mooi!

@Kwebbel, wat leuk dat Jelmer "hoera" kan doen! Hij is al helemaal klaar voor zijn eerste verjaardag!:D
    Het feestje heb je al gehad als ik het goed onthouden heb? Hoe was het?

@Missyf, hoe is het nu met Jovi?

@Jane, groot gelijk dat je even gas terug hebt genomen. De tijd gaat al zo snel!

@Carpe, spannend weer voor je!
    Leuk dat Kim de supermarkt zo leuk vindt! Vind je het niet vervelend dat iedereen aan haar wil zitten?

@Babykwes, begrafenissen zijn nooit leuk nee... Ik hou het ook nooit droog.
    Hopelijk redt zijn oma het alleen, lijkt me erg moeilijk na zoveel jaren samen.
    Heeft Julian weer goed geslapen? Slaapt hij nu op zijn eigen kamer of nog bij jullie?

@Alicia, hoe is het met jou? En het hele gedoe rondom de zaak van jouw vriend, is daar al wat meer duidelijkheid over?

@All, hebben jullie nog wat foto's van de kleintjes??

Hier gaat alles goed. Emily slaapt heel goed 's nachts. Ze krijgt tussen 22:00 en 0:00 haar laatste flesje en slaapt dan tot de volgende ochtend 7 a 8 uur!! Ik ben zo trots.. Aan de andere kant wel jammer want doordeweeks ben ik om 7 uur al de deur uit en dan kan ik haar niet eerst nog even knuffelen... haha
    Maar heerlijk dat ze zo goed slaapt. Ze slaapt sinds een paar weken ook zonder puckababy.
    Ook overdag gaat het goed, ze is heel vrolijk en erg makkelijk. Ze begint nu ook met "gilletjes" zo schattig
    En ze heeft haar duim ontdekt! Ik had al wel verwacht dat ze een duimer zou worden. Wij hebben ook allebei geduimd...

Fijne zondag iedereen! Lekker genieten van het weer

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen dames,

Sammie: Nog van harte gefeliciteerd met Roan's eerste verjaardag!!!! Hoe hebben jullie het gehad?

Jelmer's verjaardag was erg leuk, alleen was hij zelf niet erg fit helaas. Zijn 3e tand is eindelijk door, maar daar had hij erg last van, ook had hij lichte koorts en is hij erg benauwd weer. Gelukkig heeft hij toch wel een beetje genoten.
    Ik zal een paar foto's plaatsen.

Bekijk bijlage 187080

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Ja altijd moeilijk een begrafenis. Ik vidnm de leeftijd dan ook niet uitmaken. Zielig he dat zijn oma nu alleen is. Lijkt me verschrikkelijkk an jaren samengeleefd te hebben,dan ineens alleen te zijn. Hoe is je vriend eronder?
    En Julian twee nachten goed geslapen. Super joh.

@Jeanetjuh. Mooie keuekn hoor. En superveel kastruimte zo. Wij hebben hetzelfde blad in houtkleur. Echt een fijn blad en goed schoon te houden.

@Carpe. ja leuk he zo in d ewinkel. Ik merk dat je zoveel meer contacten legt met een kindje erbij. Nina is ook altijd aan het zwaaien en krijgt de meeste aan het praten. leuk om te zien.

@banne. Bij ons gata het geod. Mijn vriend heeft ene goed gesprek gehad met zijn zus. hij en zijn vader die er ook bij was,hebben flink wat eisen gestedl aan haar en zij moet echt geod haar best gaan doen nu. Financieel zijn er ook een aantal dingen geregeld zodat mijn vriend betaalt krijgt voor al het meerwerk wat hij doet ten opzichte van haar. Nu moet het vertrouwen nog terug komen ,maar dat zal nog wel even tijd nodig hebben. Prive hebben we geen contact met haar. Wij hebben daar voorlopig geen behoefte aan. We zien wel hoe het gaat,maar willen prive nu gewoon rust.
    Lief dat je er naar vraagt trouwens.
    Hoe gata het net jou? Lukt het een beetje met werk en Emily?
    En hoe gata het nu tussen jullie?

@Mereli. Klinkt wel erg druk bij jullie. Vraagje aan jou. Wij willen nog wel graag een tweede,maar hebben de handen best vol met nina. Ik vraag me dus wel af hoe dat gaat als er een tweede komt. Kom je dan makleijk in ritme of valt dat heel erg tegen? Wat is het leeftijdsverschil tussen de oudste twee bij jullie?
    Wij vragen ons wel af wat een geode leeftidj is om aan een tweede te beginnen,want ik vidn het wel belangrijk dat je ook veel aandacht aan een tweede kunt geven en dat niet Nina alle aandacht opslokt.

@Sammie. Nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Roan. Hoe wa shet?

@Kwebbel. Leuke foto's. jammer dat hij zelf niet helemaal fit was. heeft hij wel genoten?
    Gaan jullie donderdag nog wta doen?

Zo hier gaan we de boel een beetje Nina proof maken. Gister de hele dag haar uit allerlei kastjes gehaald. Echt doodvermoeiend en niet leuk om de hele dag politie agentje te spelen. Nina vindt het erg leuk nu om ons flink uit te proberen. Ze maakt dan kastjes open waarvan ze weet dat ze er niet in mag komen. Begint alk te lachen voordat ze hem open heeft. Dan gooit z eer spul uit en als ik dat opruim,zit ze al were ergens anders in. Wij waren van mening dat ze moet leren dat ze niet overal aan mag komen,maar we gaan het nu maar om gooien. Hebben nu magneetslotjes bestelt voor op de keukenkastjes en twee lades waar ze altijd in zit,leeggehaald. Eens kijken wat er dan gebeurt. Als de lol er dan af is,kunnen de spuleln er weer in.
    Meerdere van jullie deze spelltejes in huis?

19. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Jeanetjuhh, mooie keuken hebben jullie.

@Kwebbelsnoes, nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Jelmer. Zo te zien op de foto's is Jelmer goed verwend met al die cadeautjes. Jammer dat hij niet helemaal lekker was.

@Babykwes, goed zeg dat Julian een paar nachten doorslaapt. Hopelijk houdt hij het vol.

@Banne, wat goed dat Emily zo goed doorslaapt. Hoeveel flesjes Krijgt ze nu? Rosalie heeft nu 4 flesje van 180+6. En ben nu aan het proberen om een beetje rijstebloempap van een lepeltje te geven. Ze krijgt haar laatste flesje rond 8 uur en slaapt dan tot ongeveer 7 uur. De laatste dagen is ze wel rond 6 uur wakker, waarschijnlijk heeft ze behoefte aan meer. Ga dan rijstebloem door het laatste flesje doen.

@Alicia, dat van die kastjes opentrekken deed Veerle ook een poosje. Wij hebben toen het kasje dicht gemaakt en na een paar weken keek ze al niet meer om naar het kastje. Ik werd zwanger van Floris toen Veerle 1 jaar en 3 maanden was. Ze schelen om precies te zijn 2 jaar en 12 dagen. Veerle sliep veel nog overdag en was ook best een makkelijk meisje die zich goed zelf kon vermaken. Zodat wanneer zij op bed lag ik alle aandacht voor Floris had. Nu ze allebei wat ouder zijn is het ook leuk dat ze niet zoveel schelen qua leeftijd. Ze spelen heel vaak samen Het is zelfs zo dat Floris Veerle mist als zij op school zit en continu vraagt wanneer we Veerle gaan halen.

Hier gaat alles zijn gangetje. Met Rosalie gaat alles super. Maandag nog bij het cb geweest en ze volgt precies de middenlijn qua lengte en gewicht. Haar hoofdje is iets kleiner dan gemiddeld. Eten en slapen doet ze goed en verder is ze heel vrolijk. Net kreeg ze wel even te maken met haar wilde broer die voorbij zoefde en iets op haar hoofdje liet vallen. Ze was echt even ontroostbaar. Nadat ze bijgekomen was van de trauma is ze gaan slapen en nu slaapt ze nog steeds, maar ze zal zo wel wakker worden want het is flesjes tijd. Met het dieet en sporten gaat het ook heel goed. Begin het nu ook leuk te vinden. Ben ook verschillende lesjes aan het uitproberen, heb zumba en steps al gehad en morgen ga ik aerobics doen, eens kijken of dat wat is. En nu maar eens lekker van het weer genieten.

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia… Haha lees weer herkenbare dingen…. Oona wil ook steeds staan in bad.. Ondertussen na heel veel herhalen heeft ze door dat ze echt moet zitten… en luistert er nu ook naar als we vragen of ze op haar billen gaat zitten…
    Wij hebben ook op een kastje een magneetslotje.. daarachter staan schoonmaakproducten dus ik wil die sowieso dicht hebben. Wellicht dat dit ook op een ander kastje gaat komen, maar tot nu toe heeft ze in dat kastje (met pannen) nog geen interesse. We hebben ook een aantal van die hoekbeschermers besteld, maar uiteindelijk niet meer gebruikt.
    Owja.. en qua lengte/gewicht is Oona juist wat boven de middenlijn uitgeklommen nu ;) Nina is dus gewoon heel lang..

@ Sammie… Gefeliciteerd met je dreumes! Hebben jullie een leuke dag gehad?!
    En tjee wat heftig dat verhaal op je werk.. Heb nu ook een paar keer meegemaakt dat leerlingen zulke heftige dingen meemaken… this wat zulke dingen meemaken in je jonge leven! Daar wordt je echt even stil van..

@ Banne… Fijndat het goed gaat op je werk! Hopelijk vliegen deze 2 weken voorbij! Hoe gaat het met Emily? Oh ik lees het al :D Lief die gilletjes! En een duimer… Zo lief om te zien! Zelf ook lang geduimd maar ben dus wel echt blij dat Oona een spenen kindje is ;) iets makkelijker af te leren… Na 3 soorten beugels hoop ik dat ik Oona dat kan besparen..

@ Jeanetjuh… Wat ziet jullie keuken er goed uit zeg! Leuk!

@ Missy… Zielig zo’n ziek mannetje! Hoe gaat het nu? Hopelijk is hij alweer opgeknapt!

@ Jane… Wat fijn dat het zo goed gaat met je meiden! Vind hun foto’s op hyves elke keer weer geweldig om te zien!

@ Carpe… Oona vind de supermarkt ook geweldig…. Tegen iedereen kletsen.. Krijgt ook altijd veel bekijks en mensen die tegen haar praten ;) Ze zoekt ook echt de aandacht op…

@ Babykwes… Pff altijd zwaar zeg zulke dagen! Veel sterkte nog!
    Fijn dat Julian zulke goede nachten heeft gehad! Op naar nog veel meer goede nachten!

@ Mereli ;) Alles gelukt… Lijkt me ook wel flink pittig met 3 kleintjes! Wat fijn dat het zo goed gaat met het sporten en het dieet! Ben jaloers op je doorzettingsvermogen!
    Hopelijk geen blauwe plek voor Rosalie! Ze zal snel idd een dikke huid moeten kweken met een grote broer en zus ;)

@ Kwebbel… Wat een leuke foto’s van Jelmers feestje! Jammer dat hij niet fit was… Lijkt bijna ene eerste verjaardagvloek ;) Oona had ook koorts op haar verjaardag… Doen jullie nog iets op de dag zelf?

Wat een heerlijk weer zeg dit weekend.. Echt genieten..
    Gisteren zijn we lekker gaan zwemmen… en vandaag naar mijn schoonouders geweest.

Oona is niet helemaal fit, maar gelukkig wel vrolijk… De nacht van vr op za werd ze ineens wakker en moest spugen.. een deel van haar avondeten kwam weer terug.. Zielig is dat zeg! Gelukkig sliep ze snel verder… Zaterdag 2x een flinke spuitluier… en vandaag ook 1…
    Het zwemmen vond ze echt genieten… Ze is een enorm waterratje en heeft heerlijk rondgespatterd. En vandaag liet ze zich ook van haar beste kant zien bij opa en oma.. lekker lachen, kruipen, dingen ontdekken.. Heerlijk!

Nog even spammen:
    Bekijk bijlage 187136

Deel Deze Pagina