hey meiden, babykweb@ wat een naar bericht uit het ziekenhuis. Wel heel mooi dat jullie een besluit hebben genomen voor een tweede. En hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn. En wie weet ja deze ronde al! sterkte en toch ook weer succes! knuffel san@ de meeste baby´s worden gemaakt op vakantie, dus succes! Het is jullie zo gegund, en veel plezier op vakantie. chantal@ van harte gefeliciteerd met je kleine meid liz! En wat een leuke en lieve foto´s allemaal! Een vet gave driewieler, leuk hoor! en jij beterschap met je zere keel. Want wat kan dat zeer doen. sammie@ grappig noa was gister ook voor het eerst uit logeren, net als jullie kleine! Bij mijn vielen de tranen pas, dat ik noa weer vanochtend zag! Maar alles was goed gegaan bij me zus. Dus dat scheelt weer een hoop zorgen voor de volgende keer. banne@ hoe zag jullie dagschema uit van de kleine bij 3 maanden? Ben ik wel nieuswgierig naar. liefs pluisje
hey meiden, Noa is gister uit logeren geweest bij me zus. Alles was goed gegaan, ze heeft heerlijk geslapen en allemaal maar gelachen. Het was wel vreemd voor me vanacht, blijven leggen maar ook wel weer lekker. Het viel me allemaal reuze mee, totdat ik noa zag vanochtend. Toen kwamen toch wel even de tranen van de geluk! Mijn kleine meid, die gelijk weer lachte naar me, dat deed me goed. Me zus heeft erg genoten van haar, en vond het jammer dat ze weer naar huis ging vanmiddag. Nu weet ik wel dat ze in goede handen is bij haar, en dus een goede oppas heb. Het enige vervelende is dat ik al de hele week hoofdpijn heb, maar echt dat ik er sochtends mee op sta. Misschien maak ik me te druk over alles maar ja zo zit ik helaas in elkaar. Morgen middag krijgen we nog kraamvisite, wel gezell! Fijn weekend allemaal! liefs van pluisje
@Chantal. van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van liz. Bijzonder he zo'n eerste. Hihi die foto van haar in bed. Je ziet haar denken: "Moet dat nou op de vroege morgen". Maar leuke foto's. @sammie. Hihi,haar volgende actie. Staat ze al zo bekend Gister heeft ze ontdekt hoe ze op e salontafle kan komen. En dan zo'n lachje erbij. Dus dat is de volgende stunt.Het is een kleine dondersteen. @babykwes. wat fijn dat jullie eruit zijn. Het lijkt mij ook wel goed voor jouw lichaam om zo vroeg mogelijk de kinderen te krijgen. je weet natuurlijk hoe jouw lichaam in de toekomst is. En financieel komen jullie er ook wel uit. Jullie hebben natuurlijk wel de luxe positie dt jij niet werkt dus er kan altidj ene optie zijn dat jij voor een aantal uur wat gaat zoeken. Dat zou financieel heel wwat schelen. Mijn vriend kwam net met naar nieuws thuis. Een oude schoolvriendin van hem heeft een half jaar geleden te horen gekrgen dat zij borstkanker heeft. Zij was toen zwanger van een tweeling. Tijden sdie zwangerschap heeft zij 3 chemokuren gehad. Dat was max,want meer konden die kleintejs niet hebben. Nu is de tweeling 4 maanden gelden geboren en is zij verder gegaan met haar behandeling. Maar deze week gehoord dat het nu ook in de botten zit. Zelf in haar ribben zitten al gaatjes,helemaal aangetast. Erg toch he. Schrik van dat soort verhalen. Moet er niet aan dneken om zoites mee te maken. Bij dit soort dingen word je zelf weer eens op de feiten gedrukt wat je zelf gelukkig bent, hoe blij je mag zijn dat jezelf en je gezin gezond zijn en dat je van elke dag moet genieten.
Goedenmorgen allemaal, Hier weer eens een berichtje vanaf hier. Hier gaat het erg goed en zijn aan het bijkomen van de afgelopen 9 maanden zeg maar. Je merkt pas wat alles met je heeft gedaan als echt de rust in huis komt. Met Jenz gaat het echt supergoed nu hij alleen flesvoeding krijgt. Hij heeft "mama" gezegd, zijn 1e stapjes zelf gezet etc etc. Hij is zoveel vrolijker en slaapt weer goed. Dat laatste is wel het belangrijkste. Hij was bij de laatste meting op het CB alleen niet genoeg gegroeid. Gewicht was goed, maar in de lengte maar 0.5 cm. Ze denken dat dat door alle stress is gekomen, dus vandaar dat we nog een maand langer aan de flesvoeding blijven. 21 oktober wordt hij weer gewogen en gemeten en dan de 26ste horen we de plan van aanpak om over stappen naar vast voedsel. Poging 2 althans. @babykwes Had je op hyves al een berichtje gestuurd, maar vind het echt verschrikkelijk het nieuws dat je te horen hebt gekregen. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden zodat je snel met de juiste medicatie kunt beginnen. Knuf! @Sammie Alsnog gefeliciteerd met Roan. Heeft hij een leuke dag gehad met veel kadootjes? @Kirin Jeetje meid, ook al zo'n heftige periode achter de rug. Ik hoop dat er voor jullie ook snel rust in de tent komt. Hoe gaat het nu met de borstvoeding? Als het zo'n strijd is, zou ik evt gaan kolven en het in de fles geven of overstappen op flesvoeding. Sterkte. @Alicia Gatver wat een rotbericht van die oude schoolvriendin, bah. Idd dan wordt je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt. @Pluisje Wat fijn dat het goed is gegaan bij je zus en dat je nu weet dat ze daar goed zit. @missy Wow ook al snel voor de 2e. Ik hoop dat het jullie snel gegund is. @Carpe Voor jou ook weer spannend, ik hoop dat het raak is deze maand. @Chantal Wat een leuke foto´s van Liz. En nog van harte gefeliciteerd. @Kwebbel Jij ook nog gefeliciteerd met Jelmer, maar dat had ik via FB ook al gedaan. Leuke foto´s van hem daar van zijn verjaardag. En fijn dat de operatie goed is gegaan. @Jeanetjuh Alsnog een fijne vakantie! Sorry, toen wist ik het niet meer. Sorry als ik iemand vergeten ben. Liefs Wendy en Jenz Bekijk bijlage 188935
Chantal nog gefeliciteerd met jullie mooie meid! Ook alweer 1 jaar, wat vliegt de tijd. Hier vandaag naar de tweelingmama meeting geweest, was erg gezellig. Op mijn hyves staan straks alle foto's....nu uitgeteld op de bank en dan begint er morgen weer een week
San84 - 26-08-2011 afspraak gyn Wendyenrichard - 1 jaar pauze CarpeDiem 10 Oktober 2011 ronde 3 2e kindje Babykwes-... nod?ronde 1 2e kindje Geboren: CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm. Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm. Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm. Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm. Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm. Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm. Nbroen 4 juni 2011 Meila Esmee 3480 gram en .. cm. Kirin 26 juni 2011 Jens 2140 gram en 43 cm. Pluisje- -Noa - gram en ..cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh- 5,5 week Ingie-5,5 week Wen1975 - 6 weken - .. weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Pluisje - Jane
goedemorgen meiden, @all bedankt voor de lieve reacties het is toch fijn om te weten dat mensen er achter staan! mijn ouders en schoonouders zeiden ook meteen dat we daar voor moesten gaan dus geeft me weer een fijn gevoel het lijkt misschien snel genomen de beslissing maar we waren toch al van plan om volgend jaar zomer weer te proberen alleen nu is het iets eerder geworden @pluis fijn dat het zo goed ging met noa!! beetje bij getankt?? @wen wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met jenz heerlijk!! zou natuurlijk heel goed kunnen van alle stress dat hij wat minder gegroeid is, zal vast goed komen denk! @alicia denk ook dat het voor mijn lijf beter is zo snel mogelijk dus er wordt aan gewerkt dat ik thuis zit is omdat ik in de ww zat en nu in de zw dus was niet echt een luxe positie maar noodzaak al heb ik wel een goeie uitkering! maar het feit ligt er nu dat ik ook niet echt veel meer zal gaan werken denk dat 2 dagen echt de max is maar ook dan komt het vast goed! @kwebbel hoe gaat het met jou? @carpe en hoe gaat het met jou vandaag je nod toch?? hier sinds zaterdag meteen begonnen met foliumzuur met vitamines want die kan ik wel gebruiken julian is sinds een dag of 2 erg hangerig en zeurderig er zit hem echt iets dwars, ik denk een tand of iets want hij kwijlt het is niet normaal! fijne dag meiden liefs
San84 - 26-08-2011 afspraak gyn Wendyenrichard - 1 jaar pauze CarpeDiem 10 Oktober 2011 ronde 3 2e kindje Babykwes-24 Oktober ronde 1 2e kindje Geboren: CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian Jayden - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm. Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm. Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm. Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm. Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm. Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm. Nbroen 4 juni 2011 Meila Esmee 3480 gram en .. cm. Kirin 26 juni 2011 Jens 2140 gram en 43 cm. Pluisje- -Noa - gram en ..cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh- 5,5 week Ingie-5,5 week Wen1975 - 6 weken - .. weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Pluisje - Jane heb het lijstje even aangepast en meteende 2e naam van Julian er ingezet wel heeeel raar om mijn naam te zien ronde 1 2e kindje haha
Hier ook een meisje die mega veel slaapt. Vanmorgen werd ze pas om negen uur wakker. Dat is in een jaar tijd nog nooit voorgekomen en om elf uur is ze er al weer heen gegaan en ze slaapt nu nog. Zal wel komen door twee drukke dagen achter elkaar. Wij hebben in ieder geval al 2 dagen uitgeslapen Babykwes spannend hoor weer beginnen met foliumzuur enz. Julian hangeriger? Misschien idd een tandje. Pluisje fijn dat Noa het zo goed doet. Echt genieten is het dan he Zo ik heb lekker een week vakantie. Heb me voorgenomen om niet veel te doen en lekker van Liz te genieten. Mooi babyzwemmen enz. Heb er zin in!
Zo daar ben ik ook weer eens... Afgelopen zondag is Emily gedoopt dus ik was hartstikke druk met fulltime werken en de voorbereidingen. @Kirin, Wat een heftig verhaal zeg! Ben je er al over uit wat je doet qua voeding? Je moet in ieder geval doen waar jij je ook goed bij voelt. Eerst kolven en dan uit een flesje geven is ook erg intenstief om te doen. Ik kan me goed voorstellen dat je overstapt op flesvoeding! Hoe is het nu met Jens? @Wenenr, pffff... ben even stil van je verhaal! @Missyf, spannend weer voor een 2e! Hoe sta je er nu in, hetzelfde als bij de 1e?? Succes in ieder geval! @Babykwes, meid wat vind ik dit erg voor je! Pfff... je houdt er rekenign mee, maar toch komt het hard aan lijkt me als je de definitieve uitslag hoort... Ik denk dat je later beter spijt kan hebben dat je toch een tweede hebt gekregen en het daardoor financieel niet zo makkelijk hebt dan dat je spijt hebt dat je geen 2e hebt gekregen terwijl die wens niet weggegaan is... Dat lijtk me veel erger.. Lees nu dat jullie ervoor gaan! Wat goed! Veel klusplezier.. @Chantal, Van Harte gefeliciteerd nog met Liz! Wat een leuke foto's zeg! Vooral die waar ze net wakker is... Erg grappig @Sammie, fijn dat de eerste keer logeren goed is gegaan! Kan me voorstellen dat je je rot voelde! @Pluisje, we hebben geen strakke schema's met Emily. We laten het eigenlijk nog steeds van haar afhangen wanneer ze wakker wordt. Rond 3 maanden was het meestal zo: 6/7 uur fles uurtje later weer naar bed 10/11 uur fles 1,5 a 2 uur later naar bed 14/15 uur fles 1,5 a 2 uur later naar bed 18/19 uur fles daarna in bad en rond 20/21 naar bed 23/24 uur wakker maken voor laatste fles De laatste fles sloegen we ook weleens over als ze met haar flessen laat uitkwam (rond 21 uur) De tijd dat ze wakker is spelen we vaak met haar op de speelmat, gaan wandelen met de hond en soms kijkt ze wat tv (uki vindt ze erg leuk) Hopelijk heb je er wat aan. Heb je nog een foto van Noa, ben benieuwd hoe ze er nu uitziet. Dat veranderd nog zo snel in het begin! Zo, volgens mij ben ik aardig bij nu... Sorry als ik iemand vergeten ben.. Gisteren is Emily gedoopt en ze zag er superschattig uit in haar doopjurkje! Een klein prinsesje.. Als ik de foto's op de computer heb staan zal ik er wat plaatsen. Mijn schoonmoeder had een prachtige taart gemaakt! Echt een geslaagde dag! Het enige jammere was dat we samen met een ander stel de doopviering hadden en die mensen waren 45 minuten te laat! Ik had een hele strakke planning gemaakt met Emily. En Emily werkte goed mee want 's ochtends heeft ze uitgeslapen tot 9 uur! Vervolgens heb ik haar om 12:15 wakker gemaakt, fles gegeven en aangekleed. Ik dacht dan redt ze het wel zonder zeuren (lees: krijsen haha) tot een uur of 2. Om 13 uur zou de dienst beginnen. Dus dat zou mooi uitkomen. Komen die mensen dus 45 minuten te laat! En de reden was dat van 1 van hun dochters de jurk kapot was en ze moesten na het doopsel naar een feest. Hadden we dit om 1 uur al geweten dan hadden we kunnen beginnen. Maar we waren in de veronderstelling dat ze al wel onderweg waren... Ik kan me daar dan zo aan irriteren dat soort mensen! Gelukkig heeft Emily het wel goed volgehouden maar het ging niet van harte...
@ babykwes, wat erg voor je dat het echt ms is. Ik hoop dat je goede begeleiding krijgt bij dit alles. Hopelijk is het snel raak want wat positiefs en vrolijkheid kan je nu wel gebruiken. Sterkte met alles. @ chantal en kwebbel, nog gefeliteerd met jullie kleintjes Hier is de vliegreis super goed gegaan, we hebben luuk niet gehoord echt fijn. Verder is het hier heerlijk alleen regen gister en vandaag:x dus hopelijk snel goed weer. Liefs
Hey meiden, Met noa gaat het uitstekend, een ontzettende vrolijke meid! Met mijn iets minder, ben vanochtend flauw gevallen in de slaapkamer.( gelukkig lag noa in bed!) Ik was aan het afstoffen toen het opeens donker voor me ogen werd. En werd weer wakker op bed gelukkig. Ik heb al de hele week hoofdpijn, en natuurlijk slaaptekort. Noa kwam vanacht weer 2x. Ik denk dat ik gewoon een beetje op me einde loop. Heb daarna besloten om vandaag maar even een rustdag te nemen. Wel raar hoor, me lichaam geeft dus vanzelf aan dat het gebeurt is met me. Ik weet ook niet wat ik aan die nachten nog kan doen. Noa zit de hele dag zo in een ritme, wat heel goed gaat! En snachts maakt ze er een zooitje van, dan weer netjes 1x en dan weer 2x, en dan weer heeel laat. Hebben jullie nog tips voor me?? Ik heb me vriend een sms gestuurd dat hij maar even moet eten koken omdat ik er klaar mee ben. Krijg ik terug ´prima´, jongens ook altijd! banne@ Gefeliciteerd met de doop van emily!! En bedankt voor je schema! Het komt aardig in de richting van noa´s dagschema. Heb net ook een uur met haar gespeeld, en nu legt ze heerlijk uitgeput in de wieg! Een foto krijg je nog, van de week zal ik even me fototoestel aan de computer koppelen. Stuur ik ze altijd gelijk door naar blokkertje. Jeanetjuh@ fijne vakantie! En hopelijk breekt het zonnetje snel door voor jullie! chantal@ het is zeker genieten van zon vrolijke meid! Gister ook met de visite smiddags, lag ze heerlijk in de wieg te slapen bij ons beneden. Een hele fijne vakantie, en je moet zeker genieten van je kleine meid, tijd vliegt zo voorbij! Hoe oud was liz dat ze voor het eerst ging zwemmen als ik vragen mag? Lijkt me wel leuk met noa zwemmen maar ook zon onderneeming. babykweb@ nou echt bijgetankt ben ik natuurlijk niet. Het was de eerste keer, en toch een beetje spannend voor me. En natuurlijk vreemd zo zonder me kleine meid. Maar ben wel heel blij dat ik het gedaan heb! Julian is misschien ook een beetje hangerig door het weer. Kan toch? Of toch een tandje? Alicia78@ dat zijn ook moeilijk dingen in het leven, en dan vooral gemeen vind ik! Je gunt niemand zoiets. Je beseft dan gelijk weer hoe gelukkig je moet zijn met wat je heb! Iemand vergeten sorry. Maar ik typ hier weer met hoofdpijn, was die maar eens verdwenen ben daar nu wel klaar mee. fijne dag allemaal nog!! liefs van pluisje
Pluisje jeetje flauw gevallen. Je moet jezelf wel goed in de gaten houden hoor! Ik zou je vriend vragen of hij er misschien een keer s'nachts uit wil, want dit hou jij zo ook niet vol. Kun je wel zien. Banne gefeliciteerd met de doop van Emily. Bijzonder is dat he Nou weet ik ook waarom Liz vanmorgen zo lang sliep. Ze is namelijk ziek. Zo zielig. 39.1 koorts. Heb haar vanmiddag een zetpilletje gedaan en ze heeft nog nooit zo lang stil gezeten bij mij en wat is ze op het moment van het knuffelen en helemaal into my.
Hee meiden Nog niet bijgelezen, gewerkt. Heb sinds gistermiddag ongi krampen, maar ben het nog niet, heel maf. Maar ff afwachten xx
Babykwes: Meid ik vind het helemaal leuk dat jullie weer voor een tweede gaan! Toch weer iets positiefs om naar uit te kijken. En in jullie geval moet je ook snel beslissen, toch? Wij hadden waarschijnlijk hetzelfde gedaan in jullie geval! Chantal: Heerlijk dat je al twee dagen uit kunt slapen 9 uur, echt luxe! Kan Liz niet even aan Roan vertellen hoe ze dat doet? En leuk babyzwemmen, ga je vaak met Liz? Voor de vakantie ging ik elke week met Roan, Nu wil ik het zaterdag weer op gaan pakken! Banne: Gefeliciteerd met de doop van Emily. Een speciale dag. Ik kijk al uit naar de fotos van Emily in een doopjurkje! Wat schofterig van die andere mensen zeg, om op zon belangrijke gebeurtenis te laat te komen en de reden is helemaal onbelangrijk zou je zeggen ..snel een andere jurk aan en klaar! Pluisje: Let je een beetje op jezelf? Zomaar flauwvallen is niet niks hoor! En als jij op je einde loopt heeft Noa ook niks aan je. Carpe: Spannend! Ik ben benieuwd wanneer je op roze staat! Roans derde tand is een feit .een snijtand boven. Hij is de hele tijd aant knarsetanden!
San84 - 26-08-2011 afspraak gyn Wendyenrichard - 1 jaar pauze CarpeDiem 10 Oktober 2011 ronde 3 2e kindje Babykwes - 24 Oktober 2011 ronde 1 2e kindje Geboren: CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian Jayden - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm. Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm. Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm. Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm. Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm. Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm. Nbroen 4 juni 2011 Meila Esmee 3480 gram en .. cm. Kirin 26 juni 2011 Jens 2140 gram en 43 cm. Pluisje - - Noa - gram en ..cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh- 5,5 week Ingie-5,5 week Wen1975 - 6 weken - .. weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Pluisje - Jane Pluisje, zou jij de geboortedatum + gewicht van Noa in willen vullen? Ik zie dat dat in dit lijstje ontbreekt.
@ pluisje, wat schrikken. Heb je je hb nog wel eens laten controleren? @ carpe, spannend weer. Ik duim voor je. @ sammie, wat een verschil met het doorkomen van tandjes he. Luuk krijgt nu nummer 4 5 en 6. Liefs
Hey meiden, Ik heb de ha gebeld en kan vanmiddag om 3 uur terecht. Het zou mijn benieuwen wat de ha gaat zeggen. Ik heb vanacht noa geen voeding geven, gewoon een speentje. Dit vond ze prima! Dus wie weet, gaat ze binnenkort doorslapen. Vanavond horen jullie de uitslag van de ha. liefs van pluisje