Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    noa die het poppetje voor het eerst vasthoudt!
    En lekker op haar vuistje sabbelt.

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hier is mijn NOA!!
    Speciaal voor banne:p

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ohh pluisje wat een leuke foto's :D
    En Noa ook het Vk-poppetje :D Oona is er helemaal verslaafd aan... (hebben de blauwe)

Oona snift en snotterd alles bij elkaar... aangekoekte plekken op haar gezicht (en booooooos als ik ze weg wil halen ;) ) op haar bedje.. op het aankleedkussen... op mij... t zit overal :)
    Wel sneu... ze is er echt een beetje van uit haar hum!

4. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@pluis
    schattige fotos van noa! wat is ze veranderd in haar gezicht wat plaatje zeg!!
    goed dat je naar de ha gaat ben benieuwd!!

@chivay
    ahh zielig he als ze zo verkouden zijn, hier ook een ppff overal snot bah:(
    beterschap met oona!

@sammie
    grote jongen roan!!
    en bah zo'n rot gehoor dat tanden knarsen julian doet het ook steeds;)

@chatnal
    liz ook ziek arm meisje hoge koorts:(
    hoe gaat het nu met haar??

@carpe
    hmm spannend!! en nog steeds niet ong???

@banne
    gefeliciteerd met de doop van emily!!
    wel belachelijk dat die mensen zo laat kwamen echt aso hoor!

@jeanetjuh
    volgens mij heb ik jullie helemaal geen fijne vakantie gewenst schaam me diep:)
    alsnog fijne vakantie!!
    en fijn dat het zo goed gegaan is de vliegreis! hopelijk snel beter weer voor jullie

@wen
    wat een leuke foto trouwens van jenz! ook al groot weer zeg!

ik werd hier vanmorgen verrast door mijn moeder en een vriendin van haar die stonden hier voor de deur, wij komen even schoonmaken en opruimen! wat lief van ze he dus heel mn keuken weer brandschoon heerlijk!!
    boven samen met mn moeder ook heel wat troep (wat eigenlijk al lang opgeruimd moest zijn;) ) opgeruimd en weg gegooid ppff heerlijk!!
    verder voelt julian zich nog steeds niet helemaal happy en zelf heb ik ook een paar slechte dagen gister en vandaag:( hopelijk morgen beter!

fijne dag nog meiden
    liefs

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wen. Wat een leuke foto van Jenz. Wta wordt hij groort zeg. Heerlijk dat jullie nu bij kunnen komen van de zware eerste tijd. hopleijkk nu alleen nog maar genieten met jullie kleine mannetje.

@carpe. En... Weet je al meer?

@banne. Gefeliciteerd met de doop. Stom dat die mensen zo laat waren. Ik was ook gewoon begonnen als ik van de kerk was. Afgesproken tijd si afgesproken,zerker met kleintjes.

@babykwes. Wat super dat je moeder kwam om schoon te maken. Heerlijk weer. Hoe gat het met Julian? En hoe voel jij je?

Wat een vies weer vandaag. Volet ook koud aan met die regen. Had Nina de winterjas maar aangedaan,maar ze zweette zich kapot,dus niet handig. Nu een bodywarmer gekocht,kan die mooi over haar vest heen en kan ze daar voorlopig nog even mee vooruit.

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Pluisje wat is Noa een schatje zeg:)

Jeanetjuh wat balen dat je nu slecht weer hebt op vakantie. Hopelijk krijg je nog mooi een paar dagen met heel veel zon:D

Babykwes wat lief van je moeder en schoonzus zeg! Vooral ook nu jij je niet zo goed voelt en Julian. Scheelt een heleboel.

Hier dacht ik dat Liz weer beter was, maar toen ik haar vanmiddag uit bed haalde was ze weer heel warm. Koorts gemeten weer boven de 39. Gauw weer een zetpilletje gegeven, want ze was echt uit haar hum:( Hopelijk zijn alle kindjes snel weer beter.

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Pluisje Wat een schatje is Noa, leuke foto hoor.

@Chantal Beterschap voor Liz.

@babykwes Wat lief van je moeder en haar vriendin! Daar beurt een mens toch van op. Beterschap voor jou en Julian.

@Jeanetjuh Balen van het slechte weer, ik hoop dat jullie toch nog mooie dagen gaan krijgen.

@Alicia Ik weet ook niet wat ik Jenz met dit weer aan moet doen. Winterjas is te dik, maar vestje is ook weer te dun. Gelukkig heeft Jenz het altijd eerder warm dan koud.

@Carpe En weet je al wat? Spannend weer.

Zo ik ga Jenz ophalen bij de gastouder. Straks gaat hij een nachtje en dagje bij opa&oma logeren.

Fijne avond allemaal.

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Pluisje, Wat een schattige foto's! Ze is echt veranderd alweer! Ik wilde je de tip geven om de voeding uit te stellen met een speentje, maar je bent er zelf al op gekomen!:D Ik deed dat bij Emily ook, soms kostte dat ook veel moeite hoor. Maar nu slaapt ze al een tijd door en afgelopen zondag zelfs tot 9 uur! Heerlijk
    Ben benieuwd naar de uitslag van de huisarts. Je moet echt rustig aan gaan doen, neem lekker je rust overdag. Het huishouden loopt niet weg hoor.. (Helaas):p

@Jeanetjeh, wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat de vlucht mee is gevallen. Nu hopen dat jullie snel de zon zullen zien...

@Babykwes, wat een heerlijke verrassing van je moeder en haar vriendin! Hopelijk wordt Julian snel weer beter... Zo zielig dat gesnotter.

@Chivay, beterschap met Oona! Hopelijk ook snel weer beter en alles weer schoon.. ;)

@Chantal, Arme Liz, hopelijk ook snel weer beter!

@Wen75, spannend logeren! Fijn dat het nu zo goed gaat met jullie!

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Ze had niet zo'n zin meer na het lange wachten...:D

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    De taart die m'n schoonmoeder had gemaakt!

11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Deze foto's had ik al eerder gemaakt om een foto op de voorkant van haar doopboekje te printen. Zo hebben jullie een betere indruk van haar jurkje.. De andere foto's van haar doopsel staan we zelf ook bij op en een heleboel zijn mislukt.

12. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    De laatste! Haar schoentjes..:D

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb een te lage bloeddruk, waardoor ik dus zo zwart voor me ogen zie. En heb hoofdpijn dit komt doordat al me spieren rond me nek en rug vast zitten, stress dus.
    Ik moet meer zout nemen en ijzer, en voor me hoofdpijn warmte kussen nemen elke avond. Ben blij dat ik toch even heen ben gegaan. De ha vond me erg grauw eruit zien en ingevallen in me gezicht. Moet meer aan me zelf gaan denken;).

Alle@ Bedankt voor alle lieve reactie´s!! Doet me zo goed!! Thanks!:p

Banne@ ik hoop dat noa het vannacht weer zo goed gaat doen. Niet dat het straks voor 1 keer was;). Dus ik ga duimen.
    Wat een lieve foto´s van de doop. En wat heeft ze mooi haar!! Ben wel een beetje jarloers hoor:) of beter gezegd noa!:D

fijne avond allemaal

liefs pluisje

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ohh pluisje van een lage bloeddruk kun je idd heel naar zijn!! Goed op jezelf letten hoor!!

@ Banne wat zag ze er Uber schattig uit :D Geweldig!

@ Chantal... Veel beterschap met je meisje! Zo sneu die koorts...

@ Alicia... Ik heb een fleecevestje gehaald.. en die combineer ik nu samen met haar zomerjasje tot een soort herfstjasje.. Werkt ook wel goed :D Wilde eerst ook een bodywarmer halen, maar dan heb ik het idee dat ze wel koude armen heeft zeg maar..

Oona was gelukkig vanmiddag meer in haar hum... Ze is sowieso niet echt een ochtendpersoontje ;) Middag gaat altijd wel beter..
    Net heb ik haar wel weer uit haar bedje gevist... toen ze eenmaal lag hoestte ze de longen uit haar lijfje... (wij ook beide als we liggen).... Toch maar ff wakker gemaakt voor wat hoestdrank en een uitje op haar kamer...

15. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Pluisje, goed dat je gegaan bent! Nu kun je er gericht wat aan doen.
    Wat misschien ook wil helpen is haar 's avonds wat langer wakker houden en in bad doen. Maar misschien doe je haar al 's avonds in bad..
    Dit heeft bij ons goed geholpen om Emily langer te laten slapen.

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
  17. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Carpe streepje is een streepje!
    Ik zeg gefeliciteerd jeeejjj!!!!!:D

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Carpe: Ik zie een mooi roze streepje hoor :D Ik zeg Gefeliciteerd!!!

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @banne. Leuke foto's hoor. Heeft Emily goed dat ze er de balen van had vanm dat lange wachten,haha. Verder wel een leuek dag gehad?

@Chivay. ik heb dat ook geprobeerd,twee dingen over elkaar heen,maar ik vond het zo'n dikke prop worden. je hebt dan 3 lagen over de armen heen (shirt,jas en fleecejas). Nina vond het niet fijn zitten,beperkte haar in haar bewegingsvrijheid. Daarom voor bodywarmer gekozen. Het belangrijkste is dat het lichaam warm aangekleed is,de armen worden zo niet koud.

@carpe. ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Ik zie eerlijk gezegd geen tweede streepje,maar dat zal wel aan mij liggen dan,aangezien andere het wel zien. Zou dus hun ogen maar aanhouden hihi. ik zou wel over twee dagen nog eens testen voor de zekerheid,want inderdaad veel drinken kan de test beinvloeden.

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Banne wat een mooie fotos van je meisje, echt super.
    Schattig.
    Hoe gaat het verder met je, en je man?

Aliica lastig he met dit weer, wat voor jas. Ik heb toch vaak haar winterjasje aan, en dat gaat wel, ze voelt dan niet te heet.
    Hoe gaat het verder met jullie?

Chivay allemaal ziek bij jullie, balen, beterschap

Babykwes hoe gaat het met je meis? Je bent er nu ook weer voor gegaan toch. Hoop dat het snel raak is

Ben zenuwachtig bah haha. Moet straks werken, kan ook geen test meer kopen voor morgenochend.
    Dan vrijdagochtend maar weer.
    Voel me wel zwanger, slaap hele week al slecht, lig maar te draaien, heb al 4 dagen regelmatig ongi krampen, en pijn in lies, en dat boeren.
    Kan eigenlijk haast niet missen

xx

Deel Deze Pagina