Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Banne gefeliciteerd met de doop van emily even een vraagje zijn jullie katholiek?
    Mooie jurk trouwens.

Carpe spannend ik moet nog 2 weken afwachten en dit is zo gezegt ronde 1.

Jeantjuh hopelijk heb je nu mooi weer.

Vervlend al die zieke kinderen betershap

Zo we hebben het hier heerlijk lekker rustig aan doen terasje pakken alleen vandaag is het hier wat minder misschien gaan we zo naar de sauna.

Fijne dag allemaal

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

carpe@ sorry maar ik sluit me bij Alicia aan. Ik zie ook geen tweede streepje. Maar wie weet is het wel raak! Spannend meid, en al zal het wel zo zijn, ongelovelijk snel weer dan! Het is je gegund, dus ik ga duimen voor je.

banne@ ja savonds in bad is ook een optie ja. Maar vind dat heerlijk om dat sochtend te doen met haar, lekker met ze 2! En genieten van haar praten en lachen dan.

Chivay@ beterschap voor de hele fam!! Ik voel me nog zo beroerd in me hoofd, ik wou dat ik gewoon ijzer tekort had. Dan kan ik er iets voor nemen nu niet.

Noa sliep om half 8 gisteravond en heb haar toen om half 9 weer wakker gemaakt, en wakker gehouden tot half 10. Daarna voeding gegeven en heerlijk in bedje gedaan. Noa kwam netjes om kwart voor 5! Dus er zit vooruit gang in. Ben echt vet blij. Misschien dat ze vanacht dan wel netjes om 6 uur komt! En anders geef ik gewoon weer netjes het speentje. Het is wel even wennen voor me, ik leg nu zelf snachts wakker om te wachten op noa haha. Maar ben zeker trots op haar. Want ik geef haar dan om 6 uur voeding, en daarna wil ze eigenlijk gelijk weer naar bed, en dan slaapt ze weer tot 9 uur!
    Dus ik klaag niet hoor. :p

liefs van pluisje

3. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluis:
    Wat een mooi meisje heb je toch! Leuk als ze zo’n knuffeltje hebben. Roan heeft een difrax knuffie! We noemen hem vriendje. Hij is er ook helemaal weg van. Wel blijft vriendje in bed liggen….anders zit ie de hele dag van z’n vriendje te eten!
    En goed op jezelf letten hé?

Chivay:
    Ach…wat een gesnotter! Kunnen ze echt een beetje suf van zijn hé?

Babykwes:
    Wat fijn dat je huis weer spik en span is! Echt lief van ze!
    Misschien dat Julian jullie zorgen een beetje aanvoelt, waardoor hij misschien niet lekker in zijn vel zit?

Chantal:
    Beterschap met Liz. Hopelijk is ze snel weer beter!

Alicia:
    Het is echt moeilijk qua kleding keuze. Zelf weet ik ook niet meer wat ik roan aan moet trekken. Ik werk ook met vesten en bodywarmers….aan-uit-aan –uit! Laat de winter maar komen!!! Dan kan hij zijn mooie winterjas aan!

Wen:
    Spannend dat Jenz uit logeren gaat. Is het eerste keer of is hij al vaker weg geweest?

Banne:
    Wat ziet ze er mooi uit in dat jurkje en die schoentjes. Jullie waren vast heel trots!

Carpe:
    Ik zie het ook…moest wel even goed kijken! Ik krijg de kriebels in mijn buik, voor jou dan!!!
    Misschien dat je er nog een test (Clearblue)tegen aan kunt gooien..?
    Alvast een voorzichtige felicitatie van mijn kant!

4. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@carpe
    vanmorgen op mn telefoon gekeken toen zag ik een streep en nu net op de laptop ook dus u is gewoon zwanger:D
    met mij gaat het goed verder ben eigenlijk ook helemaal blij dat we er voor gaan!!

@banne
    mooie fotos van emlily ook al zo gegroeid:D

@pluisje
    lage bloeddruk bah heb ik ook altijd maar gelukkig niet zo erg dat ik flauw val
    je kan er wat aan doen hoor veel zoute drop eten en koffie drinken heb ik ook veel gedaan in mn zwangerschap toen viel ik wel steeds bijna flauw:(
    sterkte en rustig aan!!

@alicia
    vandaag weer een goeie dag!! en ook julian weer een beter humeurtje gelukkig!
    hij heeft trouwens ook nog een vest aan naar buiten en als het dan wat kouder is idd bodywarmer erover heen:D

@chantal
    hoe gaat het met liz nu?

@chivay
    en hoe gaat het met oona??

@san
    wat lekker dat jullie het zo leuk hebben! geniet er lekker van!!
    veel plezier nog

er ligt er hier 1 te piepen boven ga nu maar is kijken of hij gepoept heeft ofzo want hij heeft nog niet geslapen vandaag

fijne dag meiden
    liefs

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    San84 - 26-08-2011 afspraak gyn
    Wendyenrichard - 1 jaar pauze
    CarpeDiem – 10 Oktober 2011 – ronde 3 – 2e kindje
    Babykwes- 24 Oktober 2011 – ronde 1 – 2e kindje

Geboren:
    CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian Jayden - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm.
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm.
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm.
    Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm.
    Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm.
    Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm.
    Nbroen – 4 juni 2011 – Meila Esmee – 3480 gram en .. cm.
    Kirin – 26 juni 2011 – Jens – 2140 gram en 43 cm.
    Pluisje- 23 juli 2011 -Noa - gram en ..cm

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh- 5,5 week
    Ingie-5,5 week
    Wen1975 - 6 weken - .. weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Pluisje – Jane

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ carpe, spannend :D

@ pluisje, laat de huisarts je bloed ook prikken?

@ banne, schattige foto's

Hier vandaag heerlijk weer, alleen luuk wilde niet meer drinken blijkt dat hij keelontsteking heeft. Nu een ab kuur en drankje dus hopen dat het snel beter gaat.

Liefs

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Pluisje, begrijpelijk dat je het lekker vindt om dat 's ochtends te doen. Maar nachtrust is ook erg lekker.. Als het haar helpt om de hele nacht door te slapen zou ik het proberen. Als ze dan het ritme te pakken heeft kan je het zo weer omgooien naar 's ochtends. Dat kan al heel snel zijn..

@Carpe, ook ik zie een heel licht streepje! Op m'n telefoon zag ik hem beter dan op m'n laptop... Spannend hoor! Ik ben heel erg benieuwd. Het is in ieder geval weer snel!

@San, mijn man is katholiek. Ik niet, maar nu wel want ik heb me tegelijk met Emily laten dopen. Het voelde raar om mjn dochter te laten dopen terwijl ik zelf niet gedoopt ben.
    Geniet nog even in het zuiden! Spannende tijd nu voor jullie... Nog 2 weekjes wachten!

@Jeanetjeh, Ach wat zielig zeg keelontsteking! Dat kan heel pijnlijk zijn! Hoe gaat het met hem?
    Hopelijk is het snel weer over..

@Alicia, wij hebben een leuke dag gehad verder. Klein groepje bij ons thuis, erg gezellig. al was ik wel helemaal op door de voorbereidingen... Gelukkig kon ik maandagmiddag vrij krijgen. Even bijtanken.

Zo, mijn laatste week fulltime werken zit er bijna op! Gelukkig maar want ik mis m'n meisje echt enorm!
    Nog wel een tegenslag is dat m'n schoonmoeder ineens wat moeilijker gaat doen. We hadden vanalles afgesproken maar op sommige dingen komt ze nu op terug. En daar kotm bij dat het lichamelijk niet zo goed gaat.
    Dus waarschijnlijk gaat Emily toch naar een kdv. Op het laatste moment. Ik heb vandaag geinformeerd en er is nog plek gelukkig! We willen kijken dat mijn man dan 4 dagen van 9 uur gaat werken, ik 3 dagen van 9 uur en dan hoeft Emily maar 2 dagen naar het kdv.
    Lijkt me een goede oplossing, dan heeft mijn man ook een papadag! En dat vind ik toch ook wel erg leuk.
    Hopelijk krijgen we het financieel rond. Ik vind het lastig rekenen, hoeveel je nou aan toeslag krijgt als je het inkomen niet zo goed weet...
    Maar we zullen zien.

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Owwwwwww Carpe spannend! Ik zie hem ook! Heel benieuwd naar de volgende test!

@ Alicia... Hier een dun fleecvestje en soepel zomerjasje... ideaal samen.. juist nog genoeg bewegingsvrijheid.. Met een gewoon vestje is dat idd een ander verhaal..

@ Pluisje... En multivitamine? Neem je dat al wel? Ik neem ook wel eens vitC bruistabletten.. geeft ook net even een boost..
    Sterkte!

@ Snottenbellenparade...
    ;) We hoesten nog steeds... Ik nog aan kop.. Oona volgt me alleen nu snel.. Marcel is gelukkig weer grotendeels klaar...
    Oona krijgt nu hoestdrank, uitje op haar kamer enzo.. Gelukkig slaapt ze wel door, maar hoest wel steeds in haar slaap... sneu hoor!
    Tnxs voor alle beterschapswensen!!

@ Kwebbel.. Had jij nu die vorige wedstrijd gewonnen? van dat kledinglabel? Zag er leuk uit!
    Enne hoe is het met je oog?

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Carpe Spannend, ik zie ook een lichte 2e roze streep. Vrijdag zou hij zeker duidelijker moeten zijn. Of evt CB digitale er tegenaan gooien, dan weet je het zeker.

@Pluisje Goed dat je naar de ha bent gegaan en dat je nu weet wat er aan de hand is.

@Jeanetjuh Lekker dat jullie nu goed weer hebben, maar balen dat Luuk nu ziek is. Ik hoop dat hij snel opkrabbelt door de ab. Beterschap voor hem.

@Banne Mooie foto's van jullie meisje.

@Sammie Jenz is al vaker bij opa & oma wezen logeren. Gaat gelukkig altijd goed en is nu ook weer goed gegaan. Hij krijgt de volle aandacht de hele dag, dus tja dat wil toch elk kind. :p

@Chivay Beterschap voor Oona.

@san Geniet nog lekker van jullie vakantie en ik hoop dat er een mooi wondertje van mag komen over 9 maandjes. ;)

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    nou meiden 2 e test niet nodig, bloed vanmorgen:(
    Snap er nik van, testje was hier ook echt roze, duidelijker dan op de foto.
    Misschien misgegaan.
    Balen weer

xx

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @carpe Balen meid. Ik hoop dat het jullie snel gegund is.

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Carpe: o nee, wat balen zeg :( hopelijk volgende ronde meer geluk.

Chivay: o, wat naar dat jullie zo verkouden zijn, Jelmer heeft er ook verschrikkelijk last van.
    Ik had idd een cadeaubon van little label gewonnen, echt leuk!
    Met mijn oog gaat het goed, moet wel erg wennen, omdat ik nu heel anders zie, daardoor snel moe en hoofdpijn, moet zo op controle.

Dames, ik lees wel mee hoor, maar ik zit momenteel niet goed in mn vel, we hebben behoorlijke financiele problemen en daar slaap ik erg slecht van, daarbij moet ik echt wennen aan een andere manier van kijken, wat veel energie kost. Ik heb dus gewoon niks leuks te melden en voor jullie is het niet leuk om mijn geklaag te lezen.
    Hopelijk gaat het snel beter hier.

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    kwebbel wat balen zeg je financiele situatie. Kan je er iets aan veranderen? Knuffel

Meiden dit koppie maakt alles weer goed hoor

xxx

14. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @kwebbel: Wat vervelend voor jullie. Zomaar ineens?

@Carpe: Ik vond het eigenlijk ook wel een duidelijk streepje. Zo zag mijn 1e test er toen ook uit. Maar helaas. Volgende ronde beter. En wat een snoesje is Kim toch.

@Banne: Mooie doopfoto's van Emily. En vond je het niet raar om op latere leeftijd je nog te laten dopen? Fijn dat je fulltime werken er bijna op zit. En ook fijn dat er nog plek is op het kdv.

@Babykwes: Wat vervelend dat de diagnose ms is. Snap de keuze van nu een 2e kindje volkomen. Hopelijk mag dat jullie snel gegund zijn. En heb jij niet al te veel klachten.

@Chivay: Hoop dat Oona snel weer beter is.

Ik vergeet er een heleboel. Maar weer mooie foto's van alle kindjes.

Het gaat gelukkig weer wat beter net Jens. Hij huilt nog steeds wel veel. Maar kan het nu veel beter hebben. De borst pakt hij ook weer wat beter, dus probeer het nog even vol te houden. We hebben afgelopen maandag intake bij het kdv gehad. Alleen 1 ding zit me niet helemaal lekker daar. Toch nog maar even achter aan gaan. Ze zijn van 7.15 tot 9.00 en vanaf 17.00 tot 18.30 alleen op de groep. En daarom geven ze in die tijd geen eten aan je kind. Dat kunnen ze toch niet maken? In principe heeft Jens nu een voeding rond 9.30/10.00. Maar ja als hij 's nachts om 4.00 wakker word ipv rond 6.00 dan komt hij gewoon veel eerder. Je kan een baby toch niet laten wachten?

Verder is het consultatiebureau hier komen filmen. En dat komen ze dan volgende week bespreken.

Er wordt er hier weer 1 wakker. Dus ga hem maar uit bed halen.

Fijne dag iedereen!

15. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Banne:
    Jammer dat je schoonmoeder terug begint te krabbelen…heb je net alles geregeld…maar voor haar ook wel te begrijpen. Het is ook best pittig. En met 2 dgn KDV is niks mis hoor. Ik heb van te voren op gevraagd hoeveel ik netto zou gaan verdienen. Dat rekent wat makkelijker! Succes!

Carpe:
    Jeetje meid…dat valt dan helemaal tegen. Ik had echt goede hoop! Op naar de volgende ronde!
    Wat een leuk koppie heeft Kim! Een vrolijke tante of niet?

Kwebbel:
    Wat rot voor je….ik kan me voorstellen dat je daar moeilijk van slaapt! Heb je al gehoord of je de baan hebt gekregen? Dat zou ook al schelen…
    Beterschap met je oog!

Kirin:
    Best spannend dat ze kwamen filmen…hoe vond je dat? Ik zou er helemaal zenuwachtig van worden denk ik.

Ik ben vandaag op pad geweest voor het bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker. Moest even een uitstrijkje laten maken, niet echt prettig….maar ach, wat moet dat moet!

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Het komt echt doordat mijn inkomen er zo op achteruit gegaan is, ww is maar 70% en werk niet genoeg uren om voldoende aan te vullen.
    Heb echt een baan met vaste uren nodig. Plus dat we een flinke aanslag van de energiemaatschappij hebben gehad waar we niet op voorbereid waren.

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    \@Babykwes. Fijn dat je een geod edag hebt. Ik heb geen idee wat MS precies inhoudt. Hoe gaat dat met jou op een dag als ik vragen mag. Wat is er anders dan bijv 10 jaar geleden?
    Julian ook weer een beter humeur,ook fijn. Het schiet ook niet echt op met het weer he. geen wonder dat er zoveel aan het snotteren zijn. Ik heb liever gewoon elke dag hetzelfde weer,dan weet je tenminste wat je aan moet doen.

@Banne. Leuk in een klein groepje. Ik hou daar ook veel meer van dan grote groepen. Zo kun je idereen even spreken. Kan me vorostellen dat je moe was van alle voorbereidingen. Feestjes zijn altijd leuk,maar erg druk.
    balen dat je cshoonmoeder toch niet zo gata oppassen als de bedoeling was. Kunnen jullie het oplossen? Maar je schoonmoeder woont toch in het buitenland ,hoe wil zij dan 2 dagen oppassen?
    Het is inderdaad lastig uitrekenen allemaal wat je moet gana betalen. Ook is het voor iedereen verschillend wat ze nodig hebben na aftrek van alle vaste lasten. ik hoop dat jullie het rond kunnen krijgen.

@Carpe. Ah wat balen. Zeker omdat je gister een tweede streep zag. Er is wel mij altijd verteld dat er wel een duidelijke tweede streep moet staan als je al over je nod bent.
    Hier gaat alles geod. Nina doet het erg goed en we genieten erg van haar. We krijgen ook steeds meer tijd voor ond samen terug,dat je ook fijn en belangrijk.
    Leuke foto van Kim. Vrolijk grietje.

@Kirin. Het si heel normaal op een kdv dat ze geen voeding geevn als de leidster alleen is. Omdat kdvs zo lang open zijn en de leidsters niet zo lang mogen werken,overlappen ze elkaar en zijn ze 's ochtends even alleen en 's avonds. Dit mag echteer niet meer dan 3 uur op een dag zijn met kindaantal boven max van 1 leidster. Hier zou je naar kunnen informeren,want zij staan wel heel erg lang alleen. Het si ook geen doen als je een kindje eten moet geven en er lopen dan nog meerdere kinderen rond. Dit is dus geen rare regel,maar word gehanteerd door de meeste kdv's.

@kwebbel. Oh meid wat erg. kan me voorstellen daty je daar slecht van slaapt. Ik vroeg me ook af of je die baan hebt gekregen. Kun je het een beetje op een rijtje krijgen hoeveel je moet werken om het rond te krijgen. Sterkte.

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Over die baan heb ik nooit weer wat gehoord zelfs niet nadat ik zelf nog een aantal keer gebeld heb.

Alicia: dat je na nod een duidelijke streep moet hebben is niet altijd zo. Bij jelmer testte ik op nod negatief en 2 dagen na nod kwam er pas een licht streepje en ik wist zeker wanneer ik mn ei had want had ovulatietesten gebruikt

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    kwebbel balen van die baan, dat je niks had gehoord.
    Dat is idd zo van nod, het hangt er net vanaf hoeveel hcg je al aan hebt gemaakt.

Alicia fijn dat het goed gaat. Ja ook belangrijk tijd samen, hebben wij ook wel meer nu.

Kirin lijkt me ook spannend dat filmen.
    Wat raar zeg op dat kdv, een baby zou dan heel lang moeten wachten, stel dat ie net honger krijgt om 7.15.
    Maf

Sammie naar een uitstrijkje. Is dat vanaf 30 eigenlijk?

Ik had ook wat raars, heb internet plus bellen van kpn, voor 40 euro in de maand.
    Nu zag ik dat dat zelfde bij telfort 30 euro is.
    Dus ik belde kpn op, om op te zeggen, vroeg ze rede enzo, zegt ze o u kan hier ook voor 30 euro hoor.
    Whahah.
    Wat een telefoontje niet kan doen he.

Net lekker met kim gefietst, onderweg koekje gegeten, en naar de eendjes gekeken, heerlijk weer.

xx

20. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. Oh ja dat onderzoek vond ik ook niks. Ook nog de pech dat ik toen nog gen kind had,want het schijnt dan allemaal wat makkelijker te gaan. Ik vodn het ook geen prettig onderzoek,maar wel geod dat het er is.

@Kwebbel. Raar hoor dat ze je niet zeggen hoe het af is gelopen. Zegt veel over het bedrijf vind ik.
    Oh dat wist ik niet dat het bij jou zo werkte. Ik heb ook 4 dagen na NOD pas getest bij nina en toen had ik ook een knalstreep. Weet wel dat elke dag het HCG hormoon verdubbelt,misschein bij caroe dan nog heel weinig.

@carpe. Heerlijk he dat fietsen. Vindt Nina ook zo leuk. Wij gaan ook vaak naar de dierenweide.
    Wij hebben ook via Telfort,was toen ook een stuk geodkoper. Heb je nu hetzelfde bij KPN als toen voor 40 euro?

Deel Deze Pagina