San: Spannend hoor! Het zou toch leuk zijn als het in deze ronde raak is! Gun het jullie zo! Ik ben vandaag met Roan gaan peuterzwemmen. Voor de zomervakantie waren we voor het laatst geweest en ik kon aan Roan merken dat hij even moest wennen. Maar na even in het water had hij weer dikke pret als vanouds! Volgende week gaan we weer!
@San. oh spannend. @Banne. Aha op die manier. Blijft ze nu lang dan,want als zij weer terug gaat, heb je weer geen oppas. Alle zieke kindjes beterschap!
@jarige GEFELICITEERD!!! @san, spannend meid.. mijn duimen draaien! @Kwebbel, trek je het allemaal beetje? @ego, ries zit in de ziektewet met een burn out/ overspannen en zijn werkgever toont geen begrip. Hoop gedoe dus thuis en zelf probeer ik flink te watertrappelen om niet kopje onder te gaan. Ik werk gewoon 40 uur, maar dan komt de rest nog, ries als dood vogeltje op de bank... en gedoe met zijn werk. hij beseft zich nu al dat hij na 5 jaar dat hij een hart van goud had voor de zaak en zelfs op zaterdag voor niks ( was ik het niet mee eens) stond te werken waarschijnlijk ander werk moet gaan zoeken... pfff wat een gedoe. Zonder zijn salaris kan onze hypotheek niet betaald worden. Wel is het zo dat hij beschermt is door de wet.. maar als hij zijn salaris niet krijgt.... dan zitten we wel mooi..... krijg je een kort geding, duurt weer langer.. zucht.. geen idee hoe coulant de bank hiermee zal zijn? Misschien denk ik te ver voorruit, maar ik weet dat zijn baas hiertoe in staat is. Zijn baas is niet verzekerd. Gelukkig hebben we rechtsbijstand, de bond zijn we net pas lid van en eerste 0.5 jaar doen ze niks voor je... dus dat schiet niet echt op. Al met al... ik probeer mijn hoofd koel te houden...
wenenrich: Jeetje, het zal jullie ook eens wel mee zitten he? Wat naar voor jullie. Hopelijk blijft zijn baas hem gewoon uitbetalen en valt het allemaal mee. Gelukkig hebben jullie rechtsbijstand, daar kun je een eind mee komen. Lief dat je vraagt hoe het met mij gaat. Ik probeer net als jij mijn hoofd boven water te houden, maar het valt niet mee. Ik slaap slecht, lig alleen maar te piekeren, dus ben echt opper dan op.
Hey meiden @lovely nog gefeliciteerd met zulay!! hoop dat jullie morgen een leuke dag hebben @alicia ow echt stom van mij natuurlijk weet je wat ms is heb het verkeerd gelezen bij mij is het eigenlijk gewoon normaal alleen heb ik het idee dat alles wat langzamer gaat kom slecht op gang zeg maar ook als ik morgens bijvoorbeeld veel gedaan heb dan heb ik smiddags weinig energie meer en daardoor wordt ik wel steeds met mn neus op de feiten gedrukt helaas maar moet wel zeggen dat julian nu alweer een paar nachten goed slaapt en dan gaat het wel beter hoor gelukkig maar echt fit zal ik volgens mij nooit meer worden de kracht in mn linker arm is nog steeds niet zoals het hoort en ook mn linker been/voet voelt nog vaak een soort van dood heel raar @wen wat een ellende allemaal ppff het zit jullie ook niet echt mee ook hopelijk blijft zn baas wel gewoon betalen! dikke knuffel voor jou! @kwebbel ook voor jullie zit het niet echt mee! hopelijk ook voor jou snel een andere leuke baan sterkte!! @san woww spannend meid ben echt zo benieuwd en hoop zo dat het meteen raak is jullie hbben het verdiend! @sammie leuk dat zwemmen bij ons komt het er op de een of andere manier steeds niks van fotos??? @chivay leuke meeting gehad? gaat het met oona alweer wat beter? @banne knap hoor emily op het kdv gebleven! ze heeft het vast leuk gehad @jeanetjuh nog steeds aan het genieten zo volgens mij de meeste gehad voor degene die ik vergeet sorry vandaag zijn we de stad in gegaan maar valt niet mee voor me ruim 2 uur gelopen maar ben helemaal gesloopt nu ppff zo klote kan wel janken sorry hoor verder gaat het goed moet zeggen dat ik wel erg met het zwanger worden bezig ben heb sinds vandaag ook steeds pijn in mn buik alsof ik ong moet worden maar zou wel heel bijzonder zijn in 1 keer raak geloof er niks van moet echt ff tusen mn oren vandaan hoor haha fijne avond meiden liefs
hee meiden Sammie leuk ook in maart naar de kempervennen. San spannend meid, nog 8 dagen. Gek maak je jezelf he als je van alles denkt te voelen. Missy goed zeg dat ie al achter de loopwagen kan lopen Babykwes wanneer is je nod? Spannend We hebben de kempervennen geboekt voor in april, een midweek, vind dat zelf lang zat. Verder alles goed hier, kim was alleen vrijdagnacht 2 uur lang aan het huilen, en steeds mama roepen. Tot 2 uur snachts pff. Ik kwam net uit mijn avonddienst, dus was kort nachtje xx
Wen&r: wat een gedoe weer...het zit jullie niet mee. Probeer naast alle ellende ook wat leuks te doen. Lekker wandelen in het bos met jullie hondje! Zal jullie beiden goed doen denk ik. Knuf! Kwebbel: ook voor jou een dikke knuf! Geniet van je mannetje... Zijn lach maakt je dag weer goed!
Hey meiden, ik heb effe tijd om te reageren! Ik zit bij me zus dus ik hou het een beetje kort. Hier gaat alles lekker, noa begint het doorslapen een beetje door te hebben! Vanacht weer heerlijk geslapen tot half6! Ben trots op haar, zon vrolijke meid dat ze is. Nu legt ze ook weer heerlijk te slapen in de kinderwagen naast me, ideaal. Wendyric@ meid ik wou dat jullie eens een mooie tijd te gemoed gingen samen. Jullie hebben alleen maar ellende, wat zullen jullie een verschrikkelijk sterke band hebben met elkaar! Anders loopt je realtie niet zo. Respect voor je echt waar, dikke knuf! meiden ik probeer morgen weer even te reageren op jullie. Ik denk aan jullie, veel liefs van pluisje en noa.
@Wendyenr. Jeetje meid,jullie krijgen wel heel veel voor julie kiezen. anneer houd dat toch eens op en krijgen jullie ook eens leuk nieuws. Hel veel sterkte en als je eens je hart wil luchten kan dat alrijd hier. @Babykwes. Ik ken ms van vroeger toen ik in de zorg zat. heb toen in de thuissiuatie meerdere mensen met ms gehad. Die waren alleen in een veel vedrer stadium als jij bnet. Vroeg me af hoe het zih bij jou uit. lijkt me heel erg als je altidj zo moe wakker word en zeker op jouw leeftijd ook, Ben hele erg benieuwd hoe je je voelt als je weer zwanger bnet,vaak voel je je dan beter,of hebt zelfs geen last. Wat fijn dat julain nu een paar nachten goed slaapt,voor jou ook heel fijn. kun je een beetje bij slapen. Spannend hoor of je zwanger bent,ik duim voor je. Hier gisternacht Nin om 3:15 uur wakker. We zijn er in haar hele leven nog maar 3 keer uit geweest,dus een rare gewaarwording. Ik er naar toe,dacht dat er dan toch echt wat moest zijn,maar er was niks. Heb haar weer lekker neer gelegd en ben weggegaan. Ze is toen ook snel weer in slaap gevallen,ze huilde overigens ook niet. Komen we er 's ochtends achter at ze een steentje uit de voortuin in haar luier had,dus ze lag met haar billen daarop. raar iets maar moest er toch wel om lachen. ons meisje is de prinses op de erwt,hihi.
@ wenenrich een hele dikke knuffel!! @ san spannend hoop op een mooie test voor jullie. @ carpe ja zón leuk gezicht. vervelend dat kim zo heeft gehuild. @ chantal heb je die bobbels nog in je borsten? @ alicia aah zat er een steentje in dr pamper hahha sorry. klein prinsesje. @ babykwes hoop dat je snel zwanger ben. @ banne wat is emily een mooi meisje. @ jeanetjuh nog alles goed met jullie op vakantie? hier nu 4 kiesjes door. pff nog geen jaar oud en bijna al een heel gebit hhahaah meiden slaap lekker
hey meiden @carpe jeetje wat zielig dat kim zo gehuild heeft enig idee wat er aan de hand was?? mijn nod is maandag ben benieuwd! @alicia ach nina de kleine prinses op de erwt haha valt niet mee he snachts er uit het is ook heel vervelend om steeds moe wakker te worden maar goed als dat het ergste is dan moet ik er maar mee leren leven toch! ben ook benieuwd hoe het gaat als ik zwanger ben klopt idd dat je je dan vaak beter voelt maarja dan daarna met 2 kids zal wel ff heftig zijn denk ik hoop dat ik het trek maar goed ik sta er gelukkig niet alleen voor natuurlijk @miissy zo al 4 kiezen wow @chantal hoe gaat het bij jullie? @pluisje wat fijn dat noa het zo goed doet heeeeeerlijk hier gaat het niet echt lekker heb gister 2 keer bij de hap gezeten omdat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest van de pijn in mn buik, zaterdagnacht niet geslapen van dan pijn niet normaal nou blijk ik een nierbekkenontsteking te hebben mijn hemel wat doet dat pijn kan wel janken dus helaas aan de antibiotica omdat ik ook koorts had, gelukkig zijn de medicijnen niet schadelijk mocht ik toch zwanger zijn want ja daar moet ik natuurlijk wel rekening mee houden mag nu ook alleen maar paracetamol voor de pijn hoop dat t snel zakt geloof niet dat ik ooit zoveel pijn heb gehad gelukkig is mn mannetje vandaag lekker vrij om me te verzorgen fijne dag meiden liefs
Hey meiden, Nou heb eindenlijk effe de tijd om te reageren op jullie. babykweb@ beterschap meid, ik weet niet wat voor je pijn je nu heb want ik heb het gelukkig nog nooit gehad, maar als ik jou zo moet geloven is het niet uit te houden. Even goed spannend maandag voor jullie! Ik duim voor je nou ja voor jullie natuurlijk haha. alicia@ wat een grappig verhaal over het steentje! Sorry maar dat ik het las moest ik wel even lachen, echt kinderen weer he! Ja toen had je even een beroerde nacht, maar ach dat hoort er wel eens bij met kinderen. missy@ zo dan is de kleine zeker vlot met al zijn tandjes! Kijk maar uit straks bijt ie nog haha. san@ het wachten duurt altijd erg lang, omdat je er ontzettend naar toe leef! Meid ik hoop het voor je, maar je weet het kans is toch 50 procent! Of misschien wel kleiner. Ik kan er niks aan doen, maar zit hier evengoed te duimen voor je hoor. banne@ ga je al met de kleine naar de kapper? Vindt het echt mooi zulk haar, helaas is noa zogoed als kaal haha. sammie@ ik ga in febr naar de hutteheugte van centres parcs samen met moeders en me zus en noa natuurlijk. Blijven mooie parken he?? Liefs van pluisje
Hey meiden, Noa legt heerlijk te slapen nu. Alles gaat prima met haar. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat de dagen lang zijn binnen zo in me eentje. Noa slaapt nog erg veel overdag, dus ben wel echt aan huis gekluisterd. En ja kwa werk schiet het ook niet op. Ik wil alle soorten werk wel doen, maar wel vast werk. Zodat ik noa voor 2 dagen kan weg brengen naar een gastouder. Dus ja dat valt niet mee. Helaas ook voor ons, dat ik straks bijna geen uitkering meer krijg. En dat we dus met 1 loon moeten gaan doen. We hebben een koophuis, dus we zullen het niet al te breed krijgen. Maar ja ik probeer positief te blijven, meer kan ik ook niet doen. liefs van pluisje
babykwess mogen we gelijk testen ik mag ook hopelijk maandag testen. pluisje ik weet de kansen maar we hebben nu in ieder geval een kans na 2 jaar bijna geen kansen te hebben gehad. kwebbel leuke foto's op hyves. wendyr he bah wat vervelend weer . sterkte met alles . kom vanavond nog even lezen . groetjes san
san@ zo bedoelde ik het niet hoor. Wou je niet ontmoedigen ofzo. En natuurlijk gun ik het je!! Mijn duimen draaien en wie weet is die mooie vakantie niet voor niks geweest. liefs pluisje
Heee Meiden, Wij zijn weer thuis na een heerlijke vakantie. Het is allemaal heel erg goed gegaan ook de vliegreis ging super luuk hebben we niet gehoord vond het prachtig. Heb we bij gelezen maar nog even druk druk. Ben zelf niet lekker en Luuk is heel erg verkouden zo zielig. Liefs