@ Babykwes, vervelend dat Julian weer een sprongetje heeft. Luuk zit er ook weer in pfff wat is hij dwars haha. @ Chantal, het gaat erg goed met Luuk gelukkig ondanks het sprongetje haha
Hij bevalt het super! Vooral als je van de herfst naar de winterversie gaat is de binnenkant zo lekker zacht...dat ik daar zelf wel in zou willen slapen. Maar moet wel zeggen we hebben twee extra wibra slaapzakken waar ze ook heel goed in slapen hoor. Vond het een beetje duur om nog nog twee puckabags erbij te kopen
ff snel @ jeanetjuh leuke foto's wat is luuk een zoet mannetje. @ banne ja hij wil echt een record halen fijn dat emily het naar dr zin heeft op de kdv. mooie foto's. @ babykwes vervelend hoop dat de ab snel z'n werk doet. en wie weet heb je maandag wel een mooie test. @ chivay wat knap van oona. @ pluisje dat noa op haar vuistje sabbel kan ook zijn dat ze die heb ontdekt. hier een ziek mannetje morgen naar de huisarts zo zielig. meiden weltrusten
@Chantal. Wij hebben nooit problemen met het avondeten met nina. Zij eet altijd erg goed,voorla juist haar avondeten. Af en toe wil ze geen brood. We maken daar nooit een toetsand van,ga geen ruzie maken om eten,denk dat je dat als ouder toch verliest. Nina heeft de lol er dan weer zo vanaf. @Banne. Super zo dan met je schoonmoeder. Hopleijk blijft ze een tijdje,is voor haar ook leuk om haar kleinkind te leren kennen. Heeeft zij meerdere kinderen in nederland wonen? Ach vond het geen probleem dat ik eruit moest. Aangezien ze normaal zo goed slaapt,dacht ik dat er wat was. Ging er eerst vanuit dat het ochtend was dus stond al naast mijn bed. Kwam er toen pas achter dat het wel erg vroeg was. Kan me voorstellen dat de nachten aps gaan tellen als het er meerdere worden. De eerste 2 nachten moesten we er uit en dat viel mij ook wel tegen ,al moet ik zeggen dat ik toen ook 2 nachetn met de bevalling had overgeslagen dus dat is weer anders. Hoe gaat het met jou en je man? WAt een mooie foto's van emily. voorla die eerset waar ze aan het andenken is,geweldig. inderdaad een mooie meid. @Babykwes. Fijn dat jij je wat beter volet en de medicijne hun werk doen. Balen dat Julain zo lsecht slaapt,lijkt me voor jou nu extar moeilijk. Hou je het een beetje vol? En een testje gedaan. Maar si het niet vee te vroeg om te testen? Kan dan toch nog alle kanten op gaan. Wat fijn dat het weer wat droger weer is. We gana hier elke dag weer lekker naar buiten. nina is zo'n buitenkind. Wil niets liever en zeker als de andere kinderen ok buiten zijn. Wind vidn ze ook erg leuk. gaat dan met haar gezicht in de wind staan,leuk om te zien. Ook leest ze nu graag boekjes. Kan ze een hele tijd stil voor zitten,zijn we normaal niet van haar gewend.haha.
hoi meiden @jeanetjuh haha heerlijk he die sprongen merk het altijd meteen aan julian hij gaat dan weer huilen als ik m naar bed breng gaat slechter eten en vraagt belachelijk veel aandacht ppff sterkte met luuk!! @alicia heerlijk dat nina zo graag buiten speelt dat speelhuisje is dus geen miskoop geweest haha hier ook een boekjes fan helemaal leuk alleen blijft julian niet stil zitten hoor tja het is ook soms wel zwaar die halve nachten maar denk dat iedereen dat wel heeft alleen ik kan gelukkig wel even liggen dan smiddags wat ik dan ook wel echt nodig heb uhh ja vroeg getest maar die testen kunnen 6 dagen voor nod had t ook een beetje gedaan om te weten of ik veilig een ibru kon in nemen voor de pijn en bij julian testte ik 3 dagen voor nod positief maar ben niet echt overtuigd dus toch maar geen ibru genomen haha al heb ik niet het gevoel dat ik zwanger ben hoor @missy ahh ook een zieke wat zei de ha?? beterschap! @pluisje he vervelend dat noa zo uit haar ritme is probeer je niet al te druk te maken hoor dat voelen ze ook aan! sabbelen hoeft niks te betekenen hoor miss vind ze t gewoon lekker? heeft ze ook n speentje? enne tv kijken hier ook af en toe hoor baby tv is helemaal hot hier haha sterkte! hier weer aardig opgeknapt gelukkig! gister even naar dorp geweest met de wagen maar kreeg gelijk een hagel en onweersbui om mn oren heerlijk hoor julian lijkt nog steeds niet helemaal happy heeft vanmorgen weer tot 9 uur geslapen en ligt nu ook alweer een klein uurtje pff soms weet ik t ook niet meer zo slaapt hij 1x en zo weer 2x echt geen touw aan vast te knopen haha heb nog steeds ongi pijn volgens mij ga ik t gewoon worden maandag heb niet het idee dat het raak is dit keer we zullen het moetn afwachten fijne dag meiden hopelijk wordt het straks nog droog liefs
Hoi allemaal. Ik heb even bijgelezen maar helaas geen tijd om uitgebreid te reageren. Had net de kleine van mijn vriendin om op te passen en nu hoor ik Roan al weer die wakker begint te worden... Hij heeft gisteravond moord en brand gehuild. Helemaal overstuur. Moest hem echt bij me nemen en dat hoeft anders nooit! Na een zetpil is hij gaan slapen. Wat hij nu precies had is me nog niet duidelijk, tandjes, buikpijn of zo'n sprongetije waar jullie het steeds over hebben? Hopelijk vanavond weer gewoon! Ik ben benieuwd. Ja...nu is hij echt wakker...er wordt om mama geroepen!! Tot snel!
Hey meiden, Nou noa is totaal uit haar ritme. Slapen doet ze bijna helemaal niet meer overdag, ja af en toe een krap half uurtje en daar blijft het bij. Ze zit nu ook naast me in de wipstoel, omdat ze dus niet in haar bedje wou, terwijl ze doodmoe is. Maar ja kan er toch niks aan veranderen, noa s wet is wil zullen we maar zeggen haha. babykweb@ ja noa heeft een speentje maar die spuugt ze gewoon uit en gaat dan heerlijk op haar vuistje sabbelen. Savonds gaat ze zonder speen naar bed, anders begint ze snachts te huilen dat de speen in haar nekje legt. ( heb ik al een keer meegemaakt namelijk). Meid, ik had het je zo gegund dat het raak zou zijn. Ik hoop voor je de volgende ronde, maar helaas wat duurt dat wachten dan weer lang he! Sterkte. sammie@ zielig he als de kleine opeens zo overstuur zijn vooral als je niet weet waarom. Noa was vanochtend mee naar de tandarts, en opeens begon ze toch te schreeuwen, echt vet zielig! De hele praktijk wist gelijk dat noa er was . missyf@ en wat zei de ha? noa is zeker op ontdekingstocht! Ze kijkt al naar haar voetjes, en heel aandachtig naar me armbandjes. Ja die gaat een nieuwe fase in haha. banne@ oke dan hoort het erbij met die slapentukjes overdag. Ze wil graag bij me zijn, en niet in haar bedje. Ze is nu ook in slaap gevallen in de wipstoel naast me. Ik laat haar maar een beetje gaan. En o ja de vacature van de bibliotheek, ja dat heb ik dus niet gedaan vanwege zaterdag werken en me vriend. Maar meiden ik kreeg gister zo maar me buurvrouw om een kopje, ze vroeg of ik 1x per week wil schoonmaken bij haar! Geweldig, ik ben dan weer even onder de mensen en verdien toch nog een klein centje! En het mooie is, dat noa gewoon mee mag! Buurvrouw is helemaal alleen, en vindt het gezellig als noa mee gaat, lief he! Ik heb zon zwak voor buurvrouw, 2 jaar geleden heb ze haar zoon verloren ( had zichzelf opgehangen in haar huis) en nog geen half jaar later overleed haar man. ( hartstilstand op de fiets) Dus ja ze is vaak alleen, en zoekt ook een beetje sociale contacten. Dus ben helemaal blij! fijne avond allemaal, en nu slaapt me kleine noa heerlijk in de wipstoel. liefs van pluisje
Hoi meiden, Alicia lekker hoor dat nina graag buiten is en wat knap boekje lezen. Pluisje inderdaad niet te veel strijd ervan maken. Fijn dat je toch iets om handen hebt. Jane hoe gaat het bij jullie? Missyf en lovelyme hoe gaat het bij jullie? Zo de uitslag van het bloed was binnen dus de verloskundige heeft gebeld en mijn progestron was erg goed de medicijnen slaan aan en hoef pas over 6 maanden weer komen maar ze hoopte eerder voor een echo. Groetjes san
Hoi Meiden, Ik zal ook even weer wat van me laten horen. Het is erg druk op mijn werk nu mijn collega thuis zit. Ze wordt maar voor een deel vervangen, ze werkte 40 uur en de uitzendkracht werkt 24 uur. Ik heb de afgelopen weken lange dagen gemaakt, ik werk normaal 24 uur en haalde met gemak de 28 uur. Afgelopen weekend even een weg geweest met het hele gezin en mijn ouders en zus. Het was K3 weekend in plopsaland in Belgie, dus daar zijn we heen geweest omdat Veerle zo'n fan is van K3. Vorige week hebben we ook de uitslag gekregen van Veerle haar groeiachterstand. En ze kunnen niet met 100% zeggen dat ze groeideficientie heeft omdat de laatste waarde net boven de ondergrens was en ook omdat haar botleeftijd ietsje vooruit loopt. Ze moet nu nog terug komen tegen de tijd dat ze 6 wordt in mei. Ben wel blij met de uitslag, geen enge spuitjes met groeihormonen. Rosalie is op dit moment ziek ook verkouden en wordt daar 's nachts wakker van. Vrijdag mogen we voor haar naar het ziekenhuis voor de heupjes een haar zesde teen. Verder ben ik goed bezig met mijn dieet, nu 7 kilo afgevallen. En verder erg druk met werk en de kinderen. Heb net wel bijgelezen maar even geen energie om te reageren. Heb vandaag weer 10 uur gewerkt. Hopelijk heb ik binnenkort even tijd om uitgebreid te reageren op iedereen.
Zo mijn werkweek zit er weer op! Heerlijk! @Alicia, ik ben ook blij met deze oplossing zo. Het kdv is ook tegenover m'n werk dus als er wat is dan ben ik er binnen een minuut.. Lekker zeg dat Nina zo'n buiten kind is. Helaas komen de mindere tijden er weer aan wat weer betreft. Maar als het goed is wordt het vandaag en het weekend wel goed weer. Fris maar droog! Dat is ook weer makkelijker om op te kleden vind ik. Mijn schoonmoeder heeft eigenlijk al haar kinderen in Nederland behalve 1 dochter (en kleindochter) die wonen op curacao. Met ons gaat het goed, we zijn echt aan het genieten van Emily! Mijn man heeft in zijn maand vakantie het ook zo leuk gehad met Emily! Het was precies de goede tijd voor hem. Lekker genoten met z'n tweetjes. Ik ben wel blij dat ik nu part-time werk. Al komt het er eigenlijk op neer dat ik 40 uur werk in 3 dagen (27 uur) aan het proppen ben.. Daar moet ik nog even een weg in vinden.. Ben nu alweer hartstikke druk. Maar heerlijk hoor die dagen thuis. Zo kom je nog eens ergens aan toe in huis. Wat leuk dat Nina boekjes leuk begint te vinden! En stilzitten, wow! Weer iets nieuws! haha @Pluisje, ja ik wist dat je die baan had laten gaan. Ik dacht misschien is ie nog beschikbaar en is je vriend al wat teruggekomen op zijn mening dat hij niet op Noa wil passen... Maar leuk zeg van je buurvrouw! Zo is zij geholpen en heb jij even wat te doen en het is nog gezellig ook! Super! Wie weet kom je op die manier ook nog wel aan meer adressen waar je wat zou kunnen doen. Het kan zijn dat Noa in een sprongetje zit. Daar heeft Emily ook wel last van gehad. Moeten ze even doorheen, en inderdaad lekker in meegaan. Komt vanzelf wel weer dat ze gewoon in haar bedje gaat slapen. Lekker van genieten! @Sammie, ach arme Roan! Dat zal best raar geweest zijn zo ineens dat hij je nodig heeft terwijl hij dat anders nooit heeft. Hopelijk gaat het vandaag weer beter met hem! @Missyf, beterschap met de kleine man!! @Babykwes, ach Julian nog steeds niet helemaal in z'n hummetje! Vervelend zeg! Hopelijk vandaag een betere dag voor jullie! Spannend toch wel hoor... Ik ben erg benieuwd of het weer zo snel raak is bij jullie. Dat hebben jullie in ieder geval wel verdiend! De duimen draaien hier. Wat duurt wachten tochaltijd lang....:x @San, ik hoop ook dat je snel naar de verloskundige moet!! Fijn dat de uitslag goed was. Ik ben zo benieuwd voor je... Nog even geduld.. @Mereli, wat fijn zeg toch een goede uitslag. Wel weer terugkomen helaas. Maar hopelijk is het dan zo geod dat er niks gedaan hoeft te worden.. Ook al druk op je werk! Vervelend zeg, helemaal met zo'n druk huishouden als bij jou! Spannend vandaag naar het ziekenhuis met Rosalie. Laat je even weten hoe het gegaan is? Supergoed zeg al 7 kilo afgevallen! Hier ook een verkouden meisje! Haar 1e week op het kdv en meteen verkouden, arme schat. Maar ja zat er dik in natuurlijk. Haar neusje begint ook dicht te zitten. Iemand nog tips wat ik daar aan kan doen? Ze werd er vannacht ook wakker van. Dan wil ze duimen maar dan krijgt ze niet genoeg adem natuurlijk... Zo zielig. Ze houdt al heel erg van haar duimpjes. Ziet er zo schattig uit.. haha M'n zus is gisteren teurggekomen uit Australie! Ze is 6 weken weggeweest. Dus daar ga ik straks maar eens langs.. Ben benieuwd hoe ze het gehad heeft.
@ Pluisje, wat leuk dan ben je er idd toch even uit en super fijn dat je Noa mee kan nemen. Hopelijk slaapt ze snel weer wat beter overdag dat is voor jullie allebei fijner. @ Banne, hier ook een verkouden mannetje zo zielig. Het is elke keer weer drama hij wil echt zijn speen maar dat gaat dan gewoon niet dan is hij helemaal overstuur zo zielig. Hij is nu ook alweer wakker terwijl hij normaal tot half 11 slaapt. Liefs
hee meiden banne leuke fotos van je meisje, en die hand ervoor hahah. Mooie haartjes heeft ze toch al. Ahh verkouden sneu he, beterschap Chantal, je vroeg iets over slapen, kim slaapt van savonds 19.30 tot smorgens 07.00 ongeveer. Dan vaak van 11.00 tot 13.00, en dan verder niet meer overdag Missy beterschap voor je mannetje Pluisje wat super dat je bij je buurvrouw kan schoonmaken zeg, mooie oplossing voor haar en jou Mereli fijn dat ze geen spuitjes hoeft met groeihormonen. En goed al zeg 7 kilo kwijt. Je bent ook lekker druk san voor jou ook spannend, voel je iets of niet? Babykwes hoop toch voor je dat het raak is meis Alicia Kim vindt buiten zijn ook zo fijn, ze gaat soms huilen als we weer naar binnen gaan haha. Leuk he die boekjes, kim zegt altijd boetje ipv boekje haha Jeanetjuh Luuk ook ziek, ook beterschap voor hem. Leuke fotos had je Ben lekker 3 dagen vrij nu, en doodmoe haha. Had gisteren avonddienst tot 23.00 dat sloopt me altijd. Straks nog ff lekker op de fiets weg. Morgen gaan we ons slaapkamer rollen,, moest nog steeds gebeuren. Kim gaat dan even naar mijn moeder een half dagje. Hou daar nooit van haar weg te brengen als ik vrij ben maar ja, tis niet anders.xx Kim mist nog steeds 2 ondertanden, heeft wel een kies al. Zouden ze nog komen? Boven heeft ze 4 tanden en onder 2. xx
@Banne. Wat een leuke foto's van Emily. Hihi geweldig dat koppie met het fruit eten. Het si duidelijk wt ze er van vindt,haha. Leuk dat je man zo heeft genoten van zijn tijd met Emily. Het gaat zo snel allemaal,moet je ook echt van genieten. Wij gaan elke dag even naar buiten. Het scheelt dat Nina warmbleoding is en anders kleed ik haar goed warm aan. Zij geniet hier echt van. als het regent gaan we weleesn in de garage spelen,krijgt ze toch frisse lucht zonder nat te worden. @Jeanetjuh. Ah luuk ook verkouden. Je hoort veel mensen op het moment,maar dat krijg je ook met dat koude weer. Ik heb vanochtend al de 'slaapzak' bij nian op de kinderwagen gehad. @Carpe. Hier ook drama als we naar binen gaan. Vaak moet ik Nina onder de arm meenemen en regelmatig schreeuwt ze alles bij elkaar hihi. @mereli. Fijn dat je dochter geen spuiten hoeft te krijgen. En al 7 kilo kwijt,knap hoor. Hier vandaag voor het eerst maar een slaapje overag. Nina ligt steeds vaker een tijd wakker als ik haar om 11 uur naar bed breng. Nu is ze na het eten anar bed gegaan en ligt nu heerlijk te slapen. Ben benieuwd hoe lang ze slaapt nu. Gister een bal voor haar gekocht. Ze had al een leren kleine,nu een plastic bal in mooie kleurtjes. Veel buurkinderen hebben die ook en Nina is er helemaal erg van. Schreeuwt altidj naar de andere kinderen om hun bal te kunnen krijgen ,dus nu een eiegen. Ze is er helemaal blij mee. Had hem zelf vast voor op de fiets. Daarna de hele middag mee gespeeld. Widle hem ook mee naar bed nemen en zelfs bij het flesje voor naar bed gaan,hield ze hem vast. Goede koop dus.
hoi meiden @banne ahh zielig dat emily zo verkouden is ik krijg altijd als tip een halve ui naast het bed te zetten doet wonderen!! anders luuf smeren? hoop dat het werkt! wat een prachtig meisje heb je toch echt een mooi koppie! en haha geweldig die handjes zo voor dr gezicht! @carpe eindelijk weekend tja wel jammer om kim dat ff weg te brengen ik vind t nooit leuk en ik ben altijd thuis ze zal het vast leuk hebben bij oma! @alicia haha grappig dat ze die bal niet los liet is idd een goeie koop julian vind een bal ook erg leuk hij gaat er ook echt tegen schoppen dus hopelijk een goeie voetballer later en ook julian vandaag 1 slaapje ben benieuwd hoe ze het doen! @mereli wow knap al 7 kilo! sorry ik weet het even niet meer heb vanacht erg weinig geslapen julian heeft flink feest gehouden hier van 3 tot kwart over 4 wakker geweest vanacht en gezellig dat hij het had ppff en toen vanmorgen alweer 7.15 wakker snap niet waar hij het vandaan haalt hoor en ik moest als model naar de kapper vanmorgen dus julian naar mn moeder(en ik vind dat zoooo niet leuk maar goed) daar heeft hij dus ook niet geslapen dus hoop dat hij nu wel ff een flinke tuk doet! had gister een druppeltje bloed heel raar hoef pas maandag ong te worden en ik heb ook al vanaf woensdag best ongi buikpijn dat heb ik nooit al zo lang van te voren maar goed zal wel door de medicijnen komen ofzo fijne dag meiden liefs
Banne ik heb zo'n pompje waar je het snot mee uit de neus kunt snuiven. Verder gebruik ik Luuf (volgens mij schrijf je het anders) en een neusspray voor baby's en soms een ui op de kamer leggen wil ook wel eens helpen. Wel fijn he dat je nu partime werkt he
@ Alicia, wat leuk dat Nina zo blij is met haar bal. En heeft ze lekker geslapen. @ Carpe, dat is niet meer veel 1 slaapje is ze dan verder wel gezellig? Of eind van de dag mopperig? Ik ben vaak ook kapot na een avonddienst Luuk is vaak al om 6.00 wakker het breekt mij dan echt op. @ Merili, wat fijn dat veerle geen hormonen hoeft. Wat goed van je 7 kilo eraf. Meiden geven jullie je kindjes extra vitamines? Zoals ad of d? Liefs
Jeanetjuh ik geef nu sinds kort Vitamine D, omdat ze nog maar op twee flesjes melk per dag zit hadden ze mij dat advies gegeven. Met vier flesjes opvolgmelk hoefde het niet, want toen zat de vitamine d nog in de opvolgmelk. Banne super mooie foto's zeg! Wat een schatje. Carpe jeetje dan maakt ze ook wel een flinke ruk van 1 tot half acht. Hier slaapt Liz zonder ochtendslaapje vaak van 12 tot half drie drie uur en als ze wel een ochtendslaapje houd dan gaat ze vaak van 1 tot 3 naar bed en dan is ze echt super moe om zeven uur a half acht. Vind dat wel knap van haar Jeanetjuh ik heb dat vaak ook met late diensten, maar het lijkt wel alsof ik er steeds beter tegen kan tegen die korte nachten. Komt misschien ook wel, omdat ik s'avonds redelijk op tijd in bed lig. Ik heb altijd rond de zeven en nog liever acht uur slaap per nacht nodig en dan zorg ik daar ook voor. Alleen zoals dit weekend dan moet ik wel werken, maar ga ik wel wat later slapen, want anders is het ook niet zo gezellig voor mijn man. Nou ik ga the voice weer verder kijken Nog meer fans?