Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@san
    nogmaals gefeliciteerd meid echt super ben zo blij voor jullie!!

@alicia
    jeetje wat moet jij geschrokken zijn ppff heb het nog nooit gehoord maar kan me er wel iets bij voorstellen
    en nina is zij er ook van geschrokken?? wat een reactie ook he om haar meteen tegen je aan te nemen!

@wen
    gecondoleerd en sterkte meid!! dikke knuffel

@banne
    ahh kleine emily ook nog koorts :( wel fijn dat ze goed geslapen heeft vanacht
    weet niet of ze hoge koorts heeft maar anders kan je wel met haar naar buiten hoor lekker inpakken;)
    beterschap voor je meisje

@lovely
    gecondoleer meid! veel sterkte

@chivay
    alles goed bij jullie?

en toen wist ik het al niet meer sorry meiden

hier een ziek kindje ben vrijdagmiddag nog met em naar de ha geweest omdat hij huilend wakker werd en ik hem niet stil kreeg dus voelde even aan zn oren en hij ging nog harder huilen dus wist meteen genoeg
    zn oren waren allebei rood en geirriteerd maar nog net niet ontstoken dus moest hem goed in de gaten houden of hij geen koorts kreeg en neus druppelen en zetpillen geven
    hij lijkt er wel echt veel last van te hebben dus hoop niet dat het echt een oorontsteking wordt:(

ben nog niet ong geworden maar komt morgen wel want voel dat het aan het doorbreken is helaas
    maar gelukkig is san wel zwanger die had het harder nodig als ik op t moment:D

fijne dag meiden
    liefs

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    San@ Wat een mooi bericht zo op zondag!:D Meid, het is je van harte gegund! Hoop dat je een hele mooie zwangerschap mag hebben, en dat de negen maanden zo voorbij vliegen! Van harte gefeliciteerd! En zo zie je maar in de eerste ronde raak, toppie meid:p!

liefs en knuffel van pluisje

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Woooo san gefeliciteerd, wat super meid, ben zo blij voor jullie

Alicia wat schrikken zeg van die ruit, gelukkig goed met jullie afgelopen

Gisteren de slaapkamer geschilderd, ben blij dat het klaar is, niet mijn ding:D

Ben erg verkouden, bah, toch wat gammel ervan.

x

4. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluis:
    Wat lief dat je je buurvrouwtje gaat helpen. Zo te horen heeft ze ook een zware periode achter de rug. En fijn dat je Noa mee mag nemen. Dat zal ze zelf ook wel heel erg leuk vinden!

San:
    AAAAHHHHHhhh…ik zit hier te springen voor je op mij stoel! Super meis!!! Ik ben zo blij voor je dat wil je niet weten!!!Gefeliciteerd met deze geweldig mooie test! Nu lekker gaan genieten van een mooie zwangerschap en dat kleintje in je buik!

Banne:
    Ik herken dat helemaal. Ik werk ook part-time maar heb ook vaak het gevoel dat ik alles in 2 dagen moet doen i.p.v. 5 dagen. Het blijft druk, maar ik moet zeggen dat ik nu prioriteiten aan het stellen ben en ook regelmatig nee zeg….daar ben ik nooit zo goed in geweest.

Tips voor een verkoudheid: Hoofd einde van het bed iets omhoog (bijv dmv een handdoek onder het matrasje te leggen) ui onder het bed, Het snot uit de neus slurpen met (zo noemen wij ‘m ) de snotslurper, neusspray/zoutoplossing voor het slapen gaan, luuf ( een soort vicks vaporub maar dan voor baby’s) op het borstje smeren. Dit doe ik altijd…hier werkt het goed..het komt dan goed los!

Alicia:
    Roan is ook helemaal fan van boekjes. Hij vindt het voorlezen prachtig maar als hij zelf zit te lezen liggen we helemaal in een deuk! Hij houdt het boek recht voor zijn ogen, begint dan te lezen/brabbelen, dan slaat hij de bladzijde om! Hilarisch!!

Jeetje wat een verhaal, gelukkig dat jullie niet meer in de auto zaten op het moment dat het gebeurde. Ik heb het ook nog nooit meegemaakt.

Mereli:
    Fijn dat je de uitslag hebt gekregen. Hopelijk is in mei ook alles goed e heb je je druk gemaakt om niks. En al 7 kilo afgevallen…knap hoor! Hoeveel kilo wil je er in totaal vanaf?

Slapen:
    Roan slaapt s’ochtends bijna niet meer, of hij moet iets actief hebben gedaan zoals zwemmen. ’s Middags slaapt hij van 12.30u tot 15.30u en s’avonds gaat hij om 19.00u naar bed en slaapt hij tot de volgende ochtend 7.30u.

Carpe:
    Ik hou daar ook nooit van. Als ik thuis ben breng ik Roan ook nooit weg…al zal Kim er niks van merken hoor! Die zal het juist heel gezellig vinden om bij oma te spelen! Soms is het nou eenmaal beter!

Wen:
    Wat fijn dat Jenz zo goed gegroeid is!
    Gecondoleerd met je tante…twee hersenbloedingen..jeetje, dat is niet niks!

Lovely:
    Gecondoleerd met je oom…ook al onverwachts! Dat zijn geen leuke berichten. Waaraan is hij overleden?

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    San84 -23 oktober - ronde 1 met clomid - 1e kindje = Zwanger uitgerekend op …
    Wendyenrichard - 1 jaar pauze
    CarpeDiem – 10 Oktober 2011 – ronde 3 – 2e kindje
    Babykwes- 24 Oktober 2011 – ronde 1 – 2e kindje

Geboren:
    CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian Jayden - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm.
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm.
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm.
    Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm.
    Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm.
    Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm.
    Nbroen – 4 juni 2011 – Meila Esmee – 3480 gram en .. cm.
    Kirin – 26 juni 2011 – Jens – 2140 gram en 43 cm.
    Pluisje- 23 juli 2011 -Noa - gram en ..cm

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh- 5,5 week
    Ingie-5,5 week
    Wen1975 - 6 weken - .. weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Pluisje – Jane

6. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    San84 -23 oktober -ronde 1 met clomid - 1e kindje = Zwanger uitgerekend op 2 Juli
    Wendyenrichard - 1 jaar pauze
    CarpeDiem – 10 Oktober 2011 – ronde 3 – 2e kindje
    Babykwes- 24 Oktober 2011 – ronde 1 – 2e kindje

Geboren:
    CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian Jayden - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm.
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm.
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm.
    Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm.
    Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm.
    Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm.
    Nbroen – 4 juni 2011 – Meila Esmee – 3480 gram en .. cm.
    Kirin – 26 juni 2011 – Jens – 2140 gram en 43 cm.
    Pluisje- 23 juli 2011 -Noa - gram en ..cm

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh- 5,5 week
    Ingie-5,5 week
    Wen1975 - 6 weken - .. weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Pluisje – Jane

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @san van harte meid!

Ego...ik ben nu echt nog de enigste zonder kindje. Lijkt wel alsof ik het er elke keer zwaarder mee krijg....ik voel me zo machteloos. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het jullienvan harte, maar stiekem ben ik stik jaloers,..

Verder ben ik uitgeput, rich heeft kort lontje doet niet veel...is depri...ik ga maar door, 40 uur werken, kom thuis doe het eten, en de rest...ik ben op... Kan me niet ontspannen, hebben jullie tips? Ik koet wel blijven werken, want mocht Richards werkgever tegenwerken, dan krijgen we geen loon, wordt het een zaak....en dan wil in werkgever ons financieel opvangen (toch fijn met een hypotheek)..

8. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy ,

wat vervelend allemaal heb zo met je te doen . weet ook niet hoe ik je kan helpen . maar 1 ding weet ik wel ook voor jullie komt er een prachtig wondertje geef de moed niet op je bent een top wijf. groetjes san

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Lief van je san!

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    WOOOOWWWW San wat een super geweldig goed nieuws ik gun het je zo enorm. Ga er van genieten meid wat een wondertje de eerste ronde raak:D

11. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

ik kan het nogsteeds niet geloven dat het zo is . zo onwerkelijk. morgen doe ik nog een testje en als die ook positief is ga ik maar gelijk mijn gyn bellen . spannend spannend zit iedere keer op de test te kijken . bedankt voor de felicitaties

groetjes san

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @san Dat onwerkelijke blijft nog wel hoor, althans dat had ik wel. :) Hoe reageerde je man?

@wendy Ik kan me heel goed voorstellen dat je stikjaloers bent ondanks dat je het iedereen gunt. Ik hoop dan ook echt dat jullie wens ook ooit (lees: snel) in vervulling zal gaan. Tja en qua tips: Probeer echt tijd voor jezelf in te plannen, ga dan ook echt even het huis uit: sporten/winkelen of in het bos lopen ofzo. Rich heeft er niets aan als jij ook instort namelijk, ik hoop dat er echt snel betere tijden voor jullie aankomen. Knuf!

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, ja idd probeer iets te vinden waar je bij kan ontspannen want anders redt je het ook niet. Lekker wandelen met je hondje of zwemmen iets waarbij je je hoofd leeg kan maken. Ik hoop zo dat jullie ook binnenkort op die roze wolk komen. Wanneer kunnen jullie eigenlijk verder?

@ San, dat onwerkelijk zal nog wel een tijdje blijven. Wanneer je de echo hebt wordt het allemaal veel werkelijker maar ga er toch maar van proberen te genieten meid.

@ Babykwes, wat sneu voor julian hopelijk zet het niet door.

@ Alicia, dat is schrikken zeg gelukkig hebben jullie niks.

@ Carpe, er heerst van alles ik ben ook enorm verkouden en Luuk ook.

@ Jane, ik heb de puckabag ook besteld. Ben echt benieuwd het lijkt me super slaapzak en idd voor erbij heb ik nog wel andere want 2 is wel erg duur maar als hij erg goed bevalt wie weet;)

Zo vandaag weer eens lekker van alles gekookt voor Luuk worteltjes met kip en tartaar brocolli met boontjes en tartaar en brocolli met bloemkool we kunnen er weer even tegen:)

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    San: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Zo ontzettend gaaf voor jullie!!! Jullie hebben het zo ontzettend verdiend! Ga er maar lekker van genieten!!

Wenrich: Ik kan me goed voorstellen dat je het zwaar hebt als er weer iemand zwanger is, lijkt me niet meer dan logisch in jullie situatie.
    Wat betreft de situatie thuis, denk ik dat je idd zoveel mogelijk moet proberen tijd voor jezelf in te plannen, anders heb jij straks net zo'n kort lontje en daar hebben jullie allebei niks aan.

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    SAN VAN HARTE GEFELICITEERD! WAT SUPER VOOR JULLIE! EINDELIJK:D

Zulay gecondoleerd meid:(

Wendy kan me heel goed voorstellen dat je je jaloers voelt. En als je dan thuis de situatie ook nog eens niet mee hebt. Hoop zo dat jullie ook zo snel mogelijk weer een beetje geluk hebben! Ik vind ook dat je afleiding moet zoeken, want straks ben jij ook depri en zitten jullie samen zo thuis:(

Babykwes wat zielig voor Julian. Heb vorig jaar in mijn zwangerschap vaak ooronsteking gehad en ik vond het vreselijk en zeer pijnlijk. Moet je nagaan wat zo'n kleintje voelt en hij kan zich nog niet verwoorden ook. Hopelijk knapt hij snel weer op.

Alicia wat schrikken zeg van je autoruit. Gelukkig dat je er niet meer stond!

Zo ik ga lekker relaxen. Vandaag een dagdienst gehad en heb deze week wel veertig uur gewerkt. Morgen naar het ziekenhuis heb een knobbel in mijn knie en waarschijnlijk een scheurtje in mijn miniscus:( Ik denk dat die bobbels die ik iedere keer krijg hormonaal is, maar vind het iedere keer wel spannend en het doet ook veel pijn. De bobbel in mijn borst is weer weg gelukkig. Ik weet niet meer wie dat laatst vroeg. Gelukkig wel en hoop ook dat er niet weer 1 komt! Fijne avond allemaal

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Bedankt voor de lieve reacties meiden, ben zo blij dat jullie me het gevoel geven dat ik er niet alleen voor sta,
    Doordeweeks is het gekkenhuis hier... Sta om 7 uur op, doe de hond, dan snel ontbijten, brood smeren en naar werk. Dan werk ik tot 17 uur. Ga naar huis om half 6 loop ik of buiten met de hond of sta te koken, soms eerst hond en dan weer andersom. Na het eten, zeg 7 uur moet ik wassen of boodschappen doen.. Rond 8 uur /half 9 plof ik op de bank en nergens meer zin in.

Rich kan bijna niks, boodschappen doen is al teveel voor hem, hij is gewoon te druk in zijn hoofd.... En ik ken het van mijn eigen depressie paar jaar terug, dus ik heb er alle begrip voor.

Gister had ik zelf even een terugval...Pff wat een dag, vandaag gaat het toch verassend goed met me....zometeen naar werk ( daar heb ik dan weer geen zin in nu..) ik doe m'n best om zelf niet weg te zakken...maar ik vind het lastig.. Ik kan niet ontspannen.. Douche helpt, maar om nu 3 keer per dag te gaan douche.... Spelletje doen is voor mij geen ontspanning, met de hond buiten ook niet echt..want ik heb m'n hoofd dan vol zitten met wat ik allemaal nog moet doen die dag. Dit is ook de reden dat uitslapen niet echt lukt..

Sorry voor mijn ego bericht...moest het even kwijt geloof ik

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Oh we beginnen pas weer in 2013..... Zucht...
    Richard dan het nu niet aan anders waren we weer begonnen, ik ben er namelijk aan toe. Later beginnen is geen optie ivm ons huwelijk... Dus we moeten nog even geduld hebben ben ik bang....

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, heftig allemaal hoor. Krijgt rich hulp? Meid probeer echt aan jezelf te denken en misschien helpt je bruiloft wel een beetje om de moed erin te houden. 2013 is best ver maar als jullie dan misschien alles weer op een rijtje hebben dan gaan jullie er dan gewoon voor. Sterkte meid en een dike knuffel en je mag en kan hier altijd je verhaal kwijt als je dat maar weet.

Liefs

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Waaaaaaaa San WAUW!!!!! Gefeliciteerd!!!! Ben zo blij voor jullie!

Wen&R... Pff leef zo met jullie mee.. sluit me helemaal aan bij de vorige reacties... enne als douchen helpt gewoon lekker 3x doen!

Wen en Lovely... gecondoleerd!

Hier de eerste echte drama avond/nacht gehad met mijn goede slaapster... vanaf 10 uur ging t volume open... Alles geprobeert... tv en drinken gaf even rust en uiteindelijk viel ze om 00.45 boven op me in slaap en kon ik haar om 01.30 in bed leggen.. en om 05.30 was ze weer wakker..
    Nu ligt ze boven op me Uki te kijken...
    Straks even naar de Ha.. ze zit weer onder t eczeem... wellicht ook jeuk gehad, maar ze krabt dit keer niet....

gelukkig is ze wel nog steeds heel knuffelig :D

20. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@san
    en kan je het al een beetje geloven meid??ben je gewoon zwanger heeeerlijk!!

@chivay
    ahh arme oona:(
    ben benieuwd wat de ha zegt maar tot die tijd veel plezier met knuffelen heerlijk genieten even;)

@wenrich
    meis lekker blijven klagen hier hoop dat het oplucht wou dat ik wat voor je kon doen!
    en idd als douchen helpt zou ik ook 3x per dag gaan;)

@chantal
    auww scheurtje ppf heb wel is gehoord dat dat heel erg pijn doet dus hoop dat het wat anders is! sterkte

@jeanetjuh
    zo jij bent goed bezig geweest met eten haha
    gaat het helemaal goed met luuk en de bijvoeding??

@carpe
    beterschap!

hier ook een ziek kindje:( zaterdagavond werd hij weer gillend wakker dus hebben we hem maar mee naar beneden genomen nou dat doen we nooit maar dit was zo zielig hij wilde alleen maar bij mij liggen dus uiteindelijk bij mij op schoot in slaap gevallen dat was lang geleden dat hij zo in slaap viel
    hij is echt uit zn doen maar heeft geen hoge koorts dat scheelt dan wel weer
    vanmorgen was hij half 8 wakker echt vroeg voor zijn doen (en de mijne) en om 9 uur alweer moe dus had hem om half 10 maar weer op bed gelegd maar na een half uur alweer wakker;) dus toen maar even in de wagen en naar dorp en een bakkie gedaan bij mn ouders en nu ligt hij weer dus ben benieuwd voor hoe lang

ongi hier nog niet maar had vanmorgen wel een weer een druppel bloed dus zal echt wel doorzetten vandaag want heb me daar toch een hoofdpijn:(

fijne dag meiden
    liefs

Deel Deze Pagina