@hulp, rich krijgt idd hulp, eens in de week naar een psych, dus dat is in elk geval fijn. ik zelf ga iets homeopathisch halen om rustig te blijven want anders houd ik het niet vol. 3 x per dag douche dan is mijn haar de hele dag door nat ( lang haar)
hey meiden, san@ het onwerkelijke duurt zeker nog effe. Bij mijn duurde het wel 20 weken, namelijk bij de 20 weken echo begon het echt tot me door te dringen. Maar even goed gewoon genieten, en blijf maar lekker kijken naar de goede test! Leuk hoor!! wendyric@ Natuurlijk mag je je hart luchten hier. We zijn hier met ze allen begonnen in 2009, dus hebben we voor elkaar respect! En als ik het even mag zeggen dan heb ik het meeste respect voor jou hoor hier! Je bent een wereldwijf! Ongelovelijk hoe jij het allemaal aan kan, en toch even doe nu zo in je eentje. Een dikke knuf!! babykweb@ zielig mannentje in de kinderwagen, beterschap voor hem! En natuurlijk voor jou want van hoofdpijn wordt je ook niet echt vrolijk, hopelijk komt de ongi snel door. Dan weet je waar je aan toe bent. Sterkte. chiacy@ beterschap met nina. Erg he als ze niet willen of kunnen slapen. Had ik vanochtend met noa, ze legt nu op me schoot te slapen in de draagzak. Jeanetjuh@ lekker aan het kookerellen geweest dus! Als ik de blender aan zet voor wat fruit te malen, dan begint noa te brullen! Dus dan is het feest hier in huis. liefs
Hey meiden, noa wordt elke ochtend rond 5 uur wakker, geef dan wel een speentje en dan is ze stil tot 6 uur. Maar ik wil dat ze gewoon effe door slaapt tot 6 uur, wat kan ik er aan doen?? vanochtend noa om 10uur in haar bedje gedaan, ze was vreselijk moe. Tot 1 uur heeft ze hazentukjes gedaan van half uurtjes, en daarna was ze zo moe en verdrietig dat ik haar maar in de draagzak heb gedaan. Nu slaapt ze heerlijk op me schoot in de zak. morgen de ontmoeting met de meiden van zwangerschapscursus sochtends. Terwijl noa eigenlijk altijd slaapt sochtends, maar ja we zien wel, hoe ze het gaat doen. En meiden ik heb alweer een schimmelinfectie, vind het niet zo leuk meer. Straks heb ik het elke maand, maar ja ik zal straks naar de aphotheek voor een kuurtje. liefs van pluisje
@San. Joehoe gefeliciteerd. Super meid,echt heel erg blij voor jullie. Eerste ronde meteen raak,eindelijk geluk. @Babykwes. Nee Nina is gelukkig niet geschrokken., Normaal vidn e harde geluiden niks,maar als we haar op de arm hebben vind ze het oke. Ik had haar heel snel vast dus blijkbaar was dat voor haar oke. Ze had ook haar mobiele telefoon vast die ze pas had gekregen en heleemaal geweldig vind dus daar was ze ook druk mee,haha. Wat zielig van julian. heeft hoij goed geslapen vanacht? Vidn het jammer voor jullie dat je niet zwanger bent. Was natuurlijk wel heel snel geweest wat je zelf ook zegt,maar zou in jullie situatie wel fijn zijn. Lief dat je het San meer gunt,maar ik gun het jullie ook ontzettend. jullie moeten gewoon allebei zwanger zijn @Wendyenre. Kan me vorostellen dat je het erg meoilijk mee hebt dat de een na laatste ook zwanger is. Maar ook jullie tijd komt nog. Er zijn meerdere mogelijkheden om een kleintej te krijgen en als jullie daar voor gaan ben ik er van overtuigd dat dat jullie gaat lukken. Poeh ontspanning. Wij gaan dan nog wel graag naar Sanadome. Even heerlijk bubbelen en lekker eten. Of even naar een humoristische film. Goed dat richard goed heeft. En in 2013 verder gaan. Poeh duurt wel even,maar is ook hele belangrijk dat ja man geod in zijn vel zit vooir hij aan kinderen begint. @Jeanetjuh. Ideaal zo al die prakjes he. Ik maakte ook altijd voro Nina meerdere en dan konden we weer even vooruit. Nu maak ik na het eten altijd ene extra prakjes voor in de vriezer voor als Nina vooruit eet. Hoe bevalt de keuken,al alles op de plek? Nina begint nu steeds meer te praten. En ook komen er nu begrijpbare woorden uit,hihi. Al red ze zich ook prima met aanwijzen. Ook heeft ze op het moment het achteruit lopen ontdekt. Vind ze geweldig en loopt dan ook het liesft achteruit. Heel makkleijk ern handig als je ind e stad loopt of zo haha.
@ Babykwes, wat zielig voor Julian hij ziet er ook echt niet fit en blij uit hopelijk is hij er snel vanaf. Ben je normaal op tijd ongi? Kan je toch niet zwanger zijn? @ Pluisje, veel plezier morgen. @ Alicia, ja ik vind het wel makkelijk kan nu een week of 2 vooruit ow ja dat is ook handig. Haha die Nina wat grappig dat ze dat doet en leuk dat ze steeds meer gaat praten. @ Chivay, Oona ook al niet lekker wat veel zieke kindjes he wel fijn dat jij nu vakantie hebt kun je lekker kroelen met Oona. Mijn vakantie zit er weer op :x heb nu 3,5 week vrij gehad het is echt voorbij gevlogen morgen weer vroeg beginnen. Gelukkig moet ik in November niet veel had veel overuren en in december nog een weekje vrij Liefs
San van harte gefeliciteerd meis echt super geniet ervan!!!! ik kwam speciaal even kijken of je al getest had Wen rich heel veel sterkte en zorg goed voor jezelf. Loop je zelf niet voorbij hoor meid. sorry voor dit krote bericht zal snel weer wat actiever reageren. liefs
hey meiden @jeanetjuh zo dat is zeker snel voorbij gegaan die 3 weken altijd he als je het leuk hebt gelukkig dat je niet veel hoeft te werken dan en lekker in dec nog een weekje vrij bent tja hij ziet er niet blij uit he terwijl hij eigenlijk bijna altijd vrolijk is begin ook behoorlijk te twijfelen nu of ik niet zwanger ben ong is nog niet door gezet dus vind t wel raar ben normaal wel redelijk op tijd zal morgen nog even afwachten @alicia ja allebei zwanger had helemaal mooi geweest haha tja weet je san is al zo lang bezig en wij hebben er al 1 lopen dus vandaar ik dan zoiets heb van hun het haar eerder maar volgende ronde mezelf hoor haha wat leuk truwens dat nina zo gaat praten geweldig julian doet dat ook sinds vorige week hij probeerd steeds kwak kwak te zeggen haha @pluisje misschien kan je meer voeding geven in de laatste fles? ik weet niet wat ze nu krijgt? of iets van een papje ofzo? meiden hier nog steeds geen ong te bekennen raar hoor maar zal me wel te druk maken wacht het morgen nog maar even af hopelijk slaapt julian weer een keer goed vanacht want anders ga ik morgen toch maar weer terug naar de ha vind t nu wel lang genoeg duren elke avond een zetpil geven hou daar niet zo van eigenlijk fijne avond meiden liefs
hoi meiden , wendyr fijn dat ric hulp krijgt enne je kan ook een heel handig haarmutsje kopen voor je haar dat het niet nat word voor onder de douche misschien een tip kun je toch 3 keer douchen. babykwess spannend hoop voor je dat je toch zwanger bent en ik gun iedereen een kleintje of dit de eerste tweede of tiende is . weet niet meer wie het vroeg maar mijn man vind het leuk maar iss noog een beetje voorzichtig en ik ook kan het nog niet geloven en voel vanalles. weten jullie dat eigenlijk of je nu nog zwaar mag tillen ? heb een vrij zwaar beroep en kratten van 20 kilo is niks . welke vitaminepillen kan ik straks het beste gaan slikken of is datt niet nodig. vind het zo spannend oja dat had ik al gezegd geloof ik . over 4 weken hebben we als alles goed gaat de eerste echo . groetjes san
@san Foliumzuur slik je al neem ik aan? Anders meteen beginnen en ik slik multivitamines voor zwangere vrouwen gewoon Etos merk Tja logisch dat jullie voorzichtig zijn tis ook maar niet spannend zeker de eerste weken wel fijn dat je zo snel n echo krijgt! Geniet er maar lekker van!! Zo Julian zit weer beneden weer helemaal over zn toeren zo ken ik hem echt niet Morgen toch maar weer de ha bellen dit schiet niet op Truste meiden
Zoo, nog eventjes hier bijlezen en dan lekker douchen en slapen Vandaag ben ik even met Oona naar de huisarts geweest. Sinds een paar weken heeft ze weer eczeem op haar ellebogen, en sinds t weekend zit haar hele lijf onder de ruwe plekjes/vlekjes Ik vermoedde dat haar eczeem ineens flink ontvlamde . Maar twijfelde wel omdat ze ook al t hele weekend niet lekker in haar vel zit. Nu heeft ze dus waarschijnlijk de 5de ziekte zei de huisarts. Meestal zijn ze daar niet zo ziek van, maar de combinatie met ws en rommelende kies, jeuk en wat verhoging geeft samen een heel zielig meisje. Naja.. Gelukkig zijn we morgen nog samen thuis rustig dagje dan maar! Mevrouw kletst wel heerlijk de oren van ons hoofd.. Ze heeft een keer auto en boom gezegt (nog niet ingeburgerd)... Alle plaatjes van poezen worden geaaid.. Honden nog wel eens gemept , terwijl ze ook gek is op hondjes.. Maar het meest gebruikte woordje is op het moment "Nee"... owowow, volgens mij staat ons nog heel wat te wachten @ Babykwes Oh ook al een zielig mannetje Op die foto kijkt hij idd wel heel zielig! Beterschap met hem! Hopelijk knapt hij snel op.. Hoe is het met jou? Merk je al wat van de AB? Enne.. Heb jij nu ook hyves? Och lees nu dat hij weer beneden zit Wat sneu zeg!! Wij hadden Oona gisteren over haar toeren bij ons Wat voel je je dan machteloos! Sterkte! @ Wen&R Wat goed dat er iig hulp is voor Rich.. Niet te lang wachten met evt iemand voor jezelf zoeken hè! Desnoods eens praten met de HA?..... Enne douchemuts? Misschien niet charmant.. maar als de douche je echt helpt zou ik het zeker doen! (Zelf steek ik t wel eens op en doe de douchekop op schouderhoogte ) @ Pluisje Oona is ook heel lang rond 4 uur geweest voor haar speentje.. en sliep dan weer door tot 6/7.. Idd misschien een iets groter flesje voor het slapen? Balen van dat schimmeltje Anders eens praten met de Ha? Niet fijn als dat elke keer gebeurt.. @ Alicia Wat leuk dat Nina nu ook meer gaat praten.. Wat zegt ze nu allemaal?? Oona gaat enorm hard vind ik met praten en het lopen komt ook bijna.. Ze zet nu een stapje of 5/7 los als ze ergens naar toe kan lopen @ Jeanetjuh.. Jammer dat je vakantie weer voorbij is! Hopelijk kun je een beetje rustig opstarten Mijne is ook weer voorbij helaas @ San wat fijn dat je zo snel een echo krijgt En wat een mooie banner!! Ik slikte ook de hele zwangerschap en een tijd daarna een Multi vit voor zwangeren . Die van VSM had ik.
Hee meiden Chivay ahh 5 e ziekte, beterschap voor je meisje Pluisje, kim had dat toen ook een tijd om 5 uur wakker worden. Ik rekte het altijd met het speentje weer indoen, en dan sliep ze vaak nog een uurtje. Werd toen vanzelf 6 uur dat ze wakker werd San ik slikte ook zwangerschapsvitaminen met visolie, weet niet meer welk merk het was eigenlijk Ben zo blij voor je, echt super. Spannend echo over 4 weekjes babykwes ahh kijkt wel sip op de foto , beterschap voor hem. Ben je nou al ongi eigenlijk? Alicia leuk he dat vele praten jeanetjuh jammer je vak over. Wel lekker in dec nog een weekje Ik heb avonddienst, en dan 3 dagen vrij. Heb morgen een vakantiedag, en rob is dan ook thuis, lekker. Kim vannacht weer wakker, en mama mama roepen. Tis nu wel 5 keer in de week denk ik, pff. Ben nog zo verkouden bah. Vanmorgen een balletje gekocht voor der, helemaal blij mee We hadden van mijn vader een hobbelpaard gekregen, die vind ze ook geweldig. Wil hem ook gaan voeren enzo. Zo leuk. Fijne dag allemaal xx
hoi meiden even snel want moet zo weg nog steeds niet ong vanmorgen getest maar negatief heel raar t zal wel we wachten "rustig" af liefs
Hey meiden, Vanochtend alle baby´s gezien van zwangerschapscursus! Er leuk maar ontzettend druk. Noa is nu wel een beetje van de rel, maar ja hoort erbij. Ik ben de enige die nog volledige borstvoeding geeft en de enige die zon snelle bevalling had. ( ook de enige met een kale baby) Noa was denk ik ook de dikste haha. Maar ja, vermoeiend dat wel. Ik heb zo weinig energie, zodra noa slaapt heb ik bijna geen puf meer om iets te doen. En als ik dan denk ik ga even slapen is noa alweer wakker. De nachten blijven ook erg kort vind ik. Ik geef borstvoeding dus kan eigenlijk niet meer geven zoals bijv met de fles. Ik geef nu wel aldoor het speentje, en dan geef ik haar om 6uur eten, maar blijft vermoeiend en vervelend. Maar ja voor de rest doet ze het uitstekend. Vanavond is me vriend er niet, vind het dan toch wel een hele opgave om zo een hele dag voor noa te zorgen. Maar ja ik moet nu wel. fijne avond allemaal!! liefs van pluisje ps sorry dat ik effe niet reageer op jullie
noa in de draagzak. Vind het moeilijk om haar voortaan om 19.00 uur naar bedje te doen, ze wil zo graag bij me zijn. Maar ja tot hoe oud hoe ik dit nog vol??
@Chivay. het si nu vooral papa,mama,bah,bal,poes,hebben. Voorla dat laatste weet ze heel geod te gebruiken,hihi. Grappig dat de een sneller loopt en de ander sneller praat. Lopen doet Nina hier al 3,5 maand. @San. ik slikte foliumzuur eiegen merk Etos. En van Davitamon zwangerschapsvitamine. Het maat niet echt uit van welk merk je het slikt.Ik vodn Davitamon wel een mooie lijn hebben. Ook voor na de zwanergschap tijdens borstvoeidng en voor daarna nog,ideaal. @carpe. Leuk he dayt kidneren ballen zo leuk vidnen. Nina speelt daar nu ook graag mee. Ze is nu hele dagen an het oefenen met stuiteren. En een schik dat ze dan heeft. @Babykwes. Oh nog niet ongi. eod dat ej tcoh voor de zekerheid een test hebt gedaan. msichgein komt het van alle spanning de laatste tijd dat je daardoor wat later ongi word.
@ Pluisje, probeer je ondanks alles wel genoeg van Noa te genieten? En hebben ze bij jou je hb nog gecontroleerd na je bevalling ik was ook enorm moe maar mijn ferritine was veelste laag. @ Babykwes, wat jammer dacht wie weet misschien toch zwanger. Hoe gaat het met Julian? Liefs
@san, van harte gefeliciteerd. @alle zieke kindjes, beterschap het is niets als je kindje ziek is. @pluisje lieve foto's van Noa. @sammie, ik wil in totaal 22 kilo afvallen. Hier gaat alles zijn gangetje, nog steeds erg druk op werk. Ga nu snel naar mijn kleine meisje is ook verkouden en heeft nu honger. Liefs Merel
@San, ik had je al gefeliciteerd! Maar ik doe het nog een keer.. JEEEEEEJJJJJJJ wat vind ik dit geweldig! Kan me voorstellen dat het nog steeds onwerkelijk is. Ik had dat toen ook.. Blijven kijken naar de test. En over 4 weken al een echo, leuk leuk leuk! Geniet ervan meid, jullie hebben het dik verdiend! En een mooie uiterekende datum, lekker verlof in de zomer! Heb je nog een test gedaan? Ik slikte de "zwanger zijn" pillen van het etos merk. Daar zit ook vodloende foliumzuur in. Ik zou het even aan je verloskundige vragen hoe het zit met tillen. Gewoon even bellen! Je kan het maar beter te vaak vragen dan te weinig. Ik zou niet teveel meer tillen, maar ja ik ben misschien wel erg voorzichtig... @Sammie, Tja "nee" zeggen is ook niet mijn sterkste eigenschap! Haha Maar moet het nu toch gaan leren, en inderdaad prioriteiten stellen. Anders blijf je jezelf voorbij rennen op een werkdag. @Wenenr, kan me goed voorstellen hoe rot je je moet voelen nu ook San zwanger is. Vidn het zo naar voor jullie! Nu dit met Rich weer op je schouders erbij. Het is lastig om aan te geven hoe je zou kunnen ontspannen. Misschien een dag vrij nemen midden in de week, de boel de boel laten en lekker op pad met vriendinnen. Wat Alicia zegt een heerljke dag Sanadome... Daar kan je de hele dag douchen! Probeer in ieder geval goed aan jezelf te denken. Want als jij ook kopje ondergaat dan zijn jullie nog verder van huis. Sterkte meid! Je kan hier altijd je hart luchten! @Chivay, Poeh dat klinkt inderdaad als dramanacht... Wel lekker dat ze nog steeds zo knuffelig is. Hopelijk is ze snel weer de oude Oona! Owww, "nee" als meest gebruikte woordje! Sterkte! hahaha @Babykwes, balen zeg nog geen ongi en negative test. Het zou toch prettig zijn als je weet waar je aan toe bent! Hoe gaat het nu met Julian? Hij kijkt wel erg sip op de foto! haha Wat is ie al groot geworden zeg! Erg leuk.. @Pluisje, tja dat doorslapen blijft lastig.. Ik zou het volhouden met het speentje en uiteindelijk zal ze doorslapen tot 6/7 uur! Bij Emily ging dat eigenlijk vanzelf. Ik stelde het ook elke keer uit met een speen. Hoe laat geef je haar de laatste voeding? Enne, zodra Noa naar bed gaat moet je eigenlijk ook meteen gaan liggen... Niet denken, ik doe dat of dat nog even. Want dan is het al snel te laat en wordt Noa alweer wakker. Maar ik moet eerljk toegeven dat dit mij nog nooit gelukt is! Schattige foto van Noa! @Alicia, wat leuk dat Nina steeds meer kan praten. Lijkt me zo gezellig! En achteruit lopen..Haha Lijkt me erg grappig om te zien! @Jeanetjeh, balen zeg dat je vakantie er alweer op zit! Gaat altijd snel hè... Helaas! Maar nog wel wat vrije dagen in het vooruitzicht! Dat is altijd goed! Hier gaat het wel redelijk goed. Emily is nog verkouden maar het gaat al een stuk beter en ze slaapt wel goed gelukkig. Ze wordt wel nog iedere nacht een paar keer wakker. Het duurt maar even en we hoeven er niet naartoe maar we zijn wel wakker! Ze drinkt al wel een aantal dagen slecht. Hebben meer van jullie dit gehad? Ik krijg er met moeite 140 in en dan houdt het wel op. Verder doet ze het goed, dus ik maak me geen zorgen maar eigenlijk krijgt te wel te weinig binnen. Kan natuurlijk met de verkoudheid te maken hebben maar volgens mij had ze het daarvoor ook al wel.. Op het kinderdagverblijf heeft ze het erg naar haar zin volgens mij. Ik ben zo blij dat ik die indruk heb! Vandaag lekker weer een dag vrij! dat bevalt me goed.. haha
San: Ik vind het echt super voor jullie. Na zolang wachten is jullie wens uitgekomen. En hoe blij je ook bent, dat onwerkelijke had ik ook. Ik voelde me in het begin helemaal niet zwanger. Dat kwam later in de zwangerschap. Maar geniet ervan meis, voor je het weet zijn die 9 mnd al weer om! Ik mis mijn zwangere buik nu soms nog! Wen&R: Heel begrijpelijk hoe jij je voelt, en natuurlijk gun je het ons je moest eens weten hoeveel ik het jou gun! Misschien een idee om met vriendinnen af te spreken om wat leuk te gaan doen in het weekend? Even wat anders aan je hoofd? Chivay: Ach de vijfde ziekte .beterschap voor Oona! Babykwes: Leuke jas heeft Julian! Balen dat de test negatief was ik had er stiekem toch een beetje op gehoopt! Nu maar hopen dat je ongi snel doorzet. Pluis: Wat ligt Noa heerlijk in die zak ik kan me goed voorstellen dat ze zo graag bij je is! Alicia: De ballen zijn hier ook in trek! Roan gooit hem een stukje vooruit en kruipt er dan zo snel als hij kan achteraan dikke pret heeft ie dan. En nu hij loopt schopt hij er met zijn voet tegen aan. Zou het dan toch een voetballer worden? Mereli: Knap hoor! En super goed dat je al zoveel kilos kwijt bent. Volg je een speciaal dieet? Woordjes: Papa, mama, oma, klok, deur, poep, boem. Al moet er voor een buitenstaander soms wat ondertiteling bij, haha! Banne: Wat vervelend dat Emily niet voldoende drinkt. Om eerlijk te zijn heb ik daar met Roan nooit problemen mee gahad. Dat is zon hongerig type .die slaat eten nooit over! Waarschijnlijk komt het door de verkoudheid en anders even op het CB vragen? Morgen moet ik weer met Roan naar het CB. Dat is een hele tijd geleden, omdat ik het een keer heb verzet. Hij krijgt nu zijn 11 mnd prikjes. Ik ben benieuwd hoe hij erop reageert. Bij de andere prikjes heeft hij naast vermoeidheid weinig last gehad, maar ik heb begrepen dat deze wat venijniger is!