Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia, al voordat ik hem kwijt was overal gevraagd of iemand er nog 1 heeft.
    Ik had hem in een prijsmepper winkel, die heeft spullen van kruidvat.
    Kruidvat al gemaild, die hebben hem niet.
    Op marktplaats al gezocht, en knuffelsites enzo.
    Het ging wel, ze vraagt nu nog af en toe ernaar.

2. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal ,

babykwess wat spannend nog even volhouden . mijn duimen draaien voor je .

carpe heb je een foto van de knuffel misschien kan ik hier even bij de kruidvat voor je kijken of bij vrienden vragen of die er toevallig 1 hebben.
    enne wij kunnen het zelf ook niet geloven hoor heb vanmorgen maar weer een testje gedaan was ook weer 2 dagen geleden;).

nou er kan nog vanalles misgaan maar we hebben de hele babyset al compleet handig schoonzussen die alles kwijdt willen. denk dat we alleen nog maar flessen enzo hoeven te hebben erg he :).

pluisje ik zou er een tut doekje overheen leggen niet vast plakken hoor maar kan me wel voorstellen dat je zo wanhopig was hoe is het vanacht gegaan dan ?

fijne dag meiden .

3. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    San ik deed ook een aantal testje daarna hoor haha.
    Leuk al veel spulletjes.

Hier een linkje van het haasje, had op hyves al een advertentie

Hyves

4. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Banne:
    Jeetje dat lijkt alweer een tijd geleden…Volgens mij gaf ik het Roan tussen twee flessen door.

Pluisje:
    Ach, Noa is nog zo klein…Geeft toch niet als ze een uurtje later in bed ligt. Al begrijp ik je gevoel…je hebt dan zelf ook nog wat aan de avond. Maar wees gerust, dat komt vanzelf!
    Je hebt ook van die knuffeldoekjes die je vast kunt maken aan de speen. Ik deed dat bij Roan ook, en legde het knuffeltje tegen zijn speen aan. Is iets veiliger dan tape!

Jane:
    Ik sluit me volledig aan bij kwebbel! Je hoort er gewoon bij of je nu veel of weinig post!
    Fijn dat je meiden het zo goed doen…en het kruipen/lopen komt vanzelf! Wees blij dat je nog even rust hebt, want als ze kruipen/lopen dan kun je gaan vangen!

Carpe:
    Erg hé als ze hun lievelingsknuffel kwijt zijn. Ons buurmeisje loopt ook overal heen met haar knuf en als ze hem ergens laat liggen is het huis te klein. Ik heb daarom voor Roan gelijk drie dezelfde aangeschaft. Zo hem ik altijd één reserve, en als hij vreselijk stinkt kan ik hem gerust uitwassen en mist Roan niets!

Babykwes:
    Ik snap dat je er stapelgek van wordt. Ik had met Roan heel lange cyclussen. Wist ook niet altijd wanneer ik nu ongesteld zou gaan worden. Ik begrijp je frustratie volledig! Hopelijk zet het snel door! Misschien heeft het met die ontsteking te maken waardoor het allemaal wat langer duurt?

Ik zit al de hele ochtend in spanning…
    Mijn vriendin is aan het bevallen. Het is gisteravond al begonnen maar vannacht zijn ze naar het ziekenhuis gegaan. Het kindje ligt te hoog en waarschijnlijk wordt het een keizersnee. Ik hoop zo dat alles goed gaat….

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Sammie: O, wat spannend zeg. Een keizersnede is wel extra spannend, hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig voor ze!

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier ook een cyclus die compleet overhoop ligt, zie mijn onderschrift. Ze worden steeds korter, ook niks aan :( en als ik ongi ben ben ik het zo 9 dagen en als het dan over is ben ik 2 weken later alweer ongi.

7. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Ff snel vanaf mn telefoon
    Normaal ben ik vrij regelmatig ong en voel ook m'n eisprong dan heb ik echt 3 dagen buikpijn en dat klopte ook dus ben echt overtijd dan toch?????

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    babykwes ik hoop het voor je.
    Ik voel mijn eisprong ook altijd op de 14 e dag, en ben toch later ongesteld, en ook krampen enzo gehad.
    Gun het je echt hoor meis, maar houd er ook rekening mee.

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Babykwes: Je LF (Luteale Fase, de periode tussen eisprong en ongi) kan weleens wat wisselen, maar niet heel veel volgens mij.
    Heb het even opgezocht, de LF duurt tussen de 10 en 18 dagen.
    Hoeveel dagen zou je nu overtijd zijn?

10. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Ik begrijp jullie reactie over de tape van de speen;). Maar vroeger deede ze het ook, en ik begrijp dat het niet zo hoort. Ik zal het ook niet meer doen. Maar een tut er aan of een spuugdoek werkt gewoon niet. Die speen valt er elke keer uit. Maandag is ze bijna gestikt met een spuugdoek op haar hoofdje, dus doet doe ik zeker niet meer. Maar ja alles gaat prima voor de rest.
    En ik snap ook wel dat eigenlijk de laatste fles later moet, maar me vriend gaat om half 10 naar bed, en je begrijp dat ik graag samen met me vriendje naar bed ga. Want vaak voordat ik klaar ben met borstvoeding ( tegen 10uur) dan slaapt me vriend al;).
    En misschien net als wat carpe al zegt moet ik noa gewoon eens laten huilen en wie weet pakt ze uit eindelijk de duim wel. Vind het moeilijk om noa te laten huilen, erg he meiden!
    En ja misschien moet ik haar eens in haar bedje gaan leggen savonds, ze kan niet altijd in die zak blijven:). Ik zal het proberen en hoop dat het me lukt.

liefs van pluisje

11. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Uhhm 3 dagen
    Dus alle hoop nu weg haha
    Bedankt trouwens!!

12. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

hier de 3 testen van mij .

groetjes san

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @San, Wow dat ziet er goed uit!!!
    Ik heb mijn testen ook nog steeds. Soms als ik ze tegenkom dan kijk ik weer. Blijft leuk!
    Geniet lekker verder!

@Pluisje, kan me goed voorstellen dat je samen naar bed wil gaan. Misschien kan je rond 23:00 weer opstaan? Ik heb bij Emily zoiets het is of rond 23 uur opstaan(of wakker blijven) of er 's nachts uit moeten omdat ze honger heeft. Nou dan weet ik het wel, dan sta ik op en geef ik haar die late fles.

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpe, wat balen van die knuffel hopelijk reageert er nog iemand. Beterschap hopelijk voel je je snel beter.

@ Babykwes, wat spannend ik hoop zo dat je gewoon zwanger bent.

@ Sammie, is je vriendin al bevallen wat spannend zeg.

@ San, zo dat is mooi meegenomen:D heb je het iedereen al verteld?

Liefs

15. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluis:
    Je moet doen waar je je goed bij voelt. En je bent een hartstikke goede en lieve moeder! Noa is gewoon nog klein, wij hadden dat ook toen Roan pas een paar maanden was. Maar echt, als ze iets groter is zal dat zeker veranderen!

San:
    Wauw!!! Je ziet de streep ook steeds duidelijker worden!

Mijn vriendin is bevallen van een mooie dochter. Ze heet Amber en is ruim 7 pond. Ze is uiteindelijk met de keizersnede gehaald. Maar ook met moeder is alles goed. Ik ben zo benieuwd, al gun ik ze nu alle rust na al die hectiek. Zal morgen eens kijken of ik even snel langs mag komen!

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

zo eindelijk even tijd;)

@sammie
    hoe is het met je vriendin? is ze inmiddels bevallen?? spannend hoor!!
    tja ik heb altijd gewoon een cyclus gehad van 28 dagen soms een dag langer soms korter maar nu is het best lang vond ik en het kan natuurlijk heel goed dat ik zwanger ben maar goed wacht het nog een nachtje af;)

@san
    woww geef mij 1 zo'n test:p
    mooi hoor:D

@alicia
    tja julian lijkt vandaag weer een stuk vrolijker zal je net zien;) alles was ook goed dus het is een behoorlijke kies die dwars zit dan denk
    tja er is nog hoop haha al geloof ik het niet echt hoor maar goed

@carpe
    jeetje wat erg dat je kim dr knuffel kwijt ben hopelijk is die ander goed genoeg voor haar!
    wat vervelend dat je zo beroerd ben valt niet mee he als je moeder bent:(
    ik snap trouwens wat je bedoeld hoor ik had mezelf er eigenlijk al bij neer gelegd naar de 2e ronde maarja als die gyn dat zo zegt krijg ik toch weer ergens hoop;)

@pluisje
    ik vind het ook moeilijk om julian te laten huilen en doe dat ook niet vaak maar vaak is het ook zo dat als je dat even 10 minuutjes vol houdt dat het over is maar ook dat verschilt per kind
    ik heb het bij julian gezien die hield het gewoon ruim een uur vol
    dat heb ik vol gehouden heb er zelf huilend bij op de trap gezeten maar t heeft 2 avonden geduurd daarna niet meer
    maar probeer naar jezelf te luisteren wat vindt jij? denk niet dat je kan verwachten dat noa nu al van 7 tot 7 slaapt ze is nog best klein
    volgens mij heb je genoeg tips gekregen van iedereen hoop dat je er wat aan hebt meid vind t zo naar voor je!
    sterkte

voor de rest van jullie meiden een knuffel want ik weet het allemaal niet meer:)

julian was vandaag weer als vanouds zal je net zien als ik dan eindelijk naar de ha ga;)
    alles was goed dus hij zou nergens last van moeten hebben behalve dan een kies die behoolijk dwars zit:(

verder nog steeds geen ong te bekennnen misschien morgen nog is testen of zal ik wachten tot zaterdag(als ik dat kan)
    trouwens bedankt voor alle reacties meiden!!!

fijne avond
    liefs

17. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag met Roan bij het CB geweest. Hij vond het geweldig totdat de prikjes werden gezet. Even moest hij flink huilen, maar na even geknuffeld te hebben ging het weer super goed. Nu ligt hij lekker te slapen.

Roan was goed gegroeid. Hij is nu 79 cm lang en weegt precies 10 kg. Alles keurig rond de gemiddelde lijn, dus mama is weer trots!

18. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ SAN VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!
    WAT EEN MOOIE TESTEN.

@ wen en lovely nog gecondoleerd.

@ jane gewoon blijven hoor.

@ babykwes spannend duim voor je.
    gaat het al wat beter met julian?

@ wenenrich meid respect voor je en een dikke knuffel.

@ banne leuke foto's van emily dr hapjes.

@ chivay aaah ook al een ziek meisje. knuf

@ carpe vervelend dat kim haar knuffel kwijt is.

@ sammie en is je vriendin al bevallen?

@ pluisje hier ook hoor heel vaak uit bed voor de speen.:(

toen wist ik het niet meer heb meer dan 20 pagina's gelezen.

all eerst had ik geen internet meer (ze zijn met glasvezel bezig) toen brak de klep van de laptop dus die is nou kapot.

met me mannetje ben ik uiteindelijk niet meer naar de ha geweest koorts bleef weg gelukkig maar.

het is echt een bob de bouwer overal op klimmen en is echt op ontdekkingsreis hahhah.

hier is het papa mama bah nee soms opa en oma.

en ik moest afgelopen maandag eigenlijk met de pil beginnen maar niet meer gedaan dus wij gaan er weer voor:D

19. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ze is bevallen. Het is een meisje geworden en ze heet Amber.

Misschien moet je er over een paar dagen nog een testje tegenaan gooien....dat ben je uit die onzekerheid. Ik gun het je van harte!

20. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw!! Jullie ook al voor een tweede!
    leuk, leuk ,leuk! Vul je ook het lijstje even in?:D

Deel Deze Pagina