Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw banne, jullie meisje is geboren! Kom lekker bij van de bevalling want zo te lezen heb je het niet makkelijk gehad. Geniet van de kleine Emily en we horen over een tijdje je verhaal wel.

2. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe zou het met mereli zijn?

3. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    JEEEEEJ BANNE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!
    en wat een super super gaven naam!!!
    nu eerst maar even bij komen en genieten van jullie meisje en dan wel heel snel komen spammen hier:p

ik reageer morgen op de rest hoor meiden ga me bedje in maar moest even kijken of er al nieuws was

truste voor allemaal

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooi cadeau ik heb hem gekregen van mijn moeder toen ik de 1e keer zwanger was vind hem echt super mooi. Oke dan hoor ik het nog wel.

Liefs

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Banne en man: Gefeliciteerd met jullie dochter Emily!!! Vind de naam echt helemaal top! Geniet ervan!

Chivay: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Prachtige hanger.

Jelmer is ziek, gistermiddag op visite bij vrienden nog niks aan de hand, maar gisteravond na het eten ineens 39 graden koorts. Vannacht is hij ieder half uur wakker geweest, dus ik ben flink gaar. Temp is nu 38,5. Toch maar even de huisarts gebeld, zegt de assistente, kijk nog maar even aan. Hij is verder wel vrolijk dus prima.
    We moeten straks naar het cb, ga denk ik wel gewoon, aangezien hij verder wel gewoon vrolijk is.

6. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

kom even snel reageren en dan me bedje weer in vanacht was weer drama snap er niks van:( het is vanaf vrijdagavond weer raak niet willen slapen snachts steeds wakker weet niet meer wat ik ermee moet
    overdag slaapt hij super goed niks aan de hand maar savonds ppff

@kwebbel
    ach wat zielig jelmer ziek ik zou gewoon het cb even naar hem laten kijken en dan alsnog de dokter bellen als je het niet vertrouwd
    sterkte

@chivay
    gefeliciteerd met je verjaardag!!

@mijn haar
    bedankt voor jullia reacties
    in het echt was het meer oranje dan op de foto maar het is inmiddels een paar keer gewassen dus komt goed haha

voor de rest ik ben het echt ff kwijt sorry meiden hopelijk vanavond beter

fijne dag meiden
    liefs

7. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Chivay gefeliciteerd mooie hanger!

Babykwes jeetje dat is dan wel vermoeiend rust lekker uit.

Me schoonzus heeft een miskraam gehad gister vind het zo erg ze was ongeveer 12 weken. Moest een nacht in het ziekenhuis blijven vandaag mag ze weer naar huis.

Ik weet ff niet meer zucht....

Liefs

8. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Hoi allemaal,

Vandaag weer in het zh geweest, maar nog steeds een baarmoeder die potdicht zit. Woensdag weer een poging. Ik was ervan uit gegaan dat het vandaag weer niet zou gebeuren dus ben niet zo teleurgesteld als de vorige keer.

@Banne en partner, gefeliciteerd met jullie dochter Emily.

@Jeanetjuh, wat erg voor je teamleidster. Echt vreselijk.

@Missyf, ja het was ik die meedeed/doet aan babyboom. Ik ben alleen niet intensief gevolgd. Hoeven alleen nog 3 juli ergens heen voor de slot opnames.

@Chivay, gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk een e-reader, ik ben er ook over aan het nadenken om zo'n ding aan te schaffen. Met Veerle gaat het weer goed. Ze heeft nergens meer last van. Ze is nog wel snel moe, maar dat kan misschien komen door alle spannende dingen die gaan komen. Ze is morgen jarig en gaat dan trakteren op school en natuurlijk de baby waar ze erg naar uitkijkt.

@lovely me, wat erg voor je schoonzus zeg. Hopelijk krijgt ze veel steun van haar omgeving.

Vandaag ga ik aan de schoonmaak hier. Heb net de badkamer gedaan en ga zo de ramen zemen beneden en dan vanmiddag in de tuin zitten:D bedenken wat ik nog meer kan doen.

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Mereli: Balen dat je bm nog potdicht zit. hopelijk verandert het snel, maar niet morgen ;) Zo sneu voor Veerle.

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Net naar het CB geweest met Jelmer. Ze hebben ook even in zijn oortjes en keel gekeken ivm de koorts, maar dat zag er allemaal goed uit. Ze dacht dat het misschien toch tandjes zijn.
    Jelmer weeg nu 10310 gram en is 75,5 cm lang.
    Wel toch een verwijzing gekregen om naar zijn heupjes te laten kijken :(

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ kwebbel, hopelijk zijn het idd zijn tandjes. Ow balen van zijn heupjes. Hopelijk valt het mee.

@ Merili, jammer hopelijk wordt jullie kleintje morgen niet geboren. Ramen zemen:$ dat je dat nog kan.
    Ow jammer dat jullie niet gevolgd zijn:) zijn jullie wel op tv geweest?

Liefs

12. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Banne van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Geniet nu maar lekker van de kraamtijd, en je verhaal horen we nog wel!!

liefs van pluisje

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ babykwes, wat balen zeg van die nachten. Hier is het juist andersom. Ben dan wel erg blij dat Luuk het snachts wel goed doet want dat breekt je helemaal op. Heeft Julian ook niet iets van koemelkallergie? Of hebben ze dat al uitgesloten? Want ik hoorde vrijdag van de kinderarts dat reflux en koemelkallergie vaak samen gaan.

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Lovelyme. oh wat erg. Hoe is ze er onder?

@Chivay. Gefeliciteerd met je verjaardag.

@Mereli. Balen dat het nog helemaal dicht zat. Al wil dat ook niet meteen wat beteken. Bij mij zei de vk dat ook en ik was toen al 41+2. En nog geen 5 uur na dat onderzoek begint het spontaan,dus wie weet begint het bij jou ook welk snel.

@Kwebbel. Zo Jelmer is flink aangekomen. Nina weegt dat nog niet eens en zij is toch 1,5 maand ouder. Wat zeggen ze van zijn gewicht?
    Toch voor de heupjes. Balen. Zit dat bij jullie in de familie of heeft jelmer geen verhoogde kans?

@Babykwes. Jeetje weer avn die gebroken nachten? Slaapt hij overdag wel goed? Wel raar zo ineesn. Zou het komen omdat jullie nu bezig zijn om hem in zijn iegen bed te laten slapen? Of heb je een ander idee wat het kan zijn?
    Hopelijk slaapt hij vanacht wel wat beter.

Hier weer een betere avodn met Nina gehad. Ze lijkt met het naar ebd gaan nog wel last van haar tanen te hebben. Al ze beneden is heeft ze genoeg afleiding en geen last voor zover we zien. Nog steeds VSM aan het smeren en dat helpt ook wel. Beide voortanden zijn er nu wel helemaal door dus dan moet de druk nu wel afnemen lijkt me. Heb wel goede hoop dat het met een paar dagen over is en ze weer goed slaapt. Wel zielig als je meisje zo'n pijn heeft en je nisk kan doen.

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Banne en man van harte gefelciteerd met jullie dochter Emily, wat een mooie naam.

Jammer dat het zo zwaar was, en toch een keizersnee

jeanetjuh jeetje wat erg je teamleidster plotseling overleden zeg, sterkte. Ik gebruik geen draagdoek, dus kan je niet helpen

Chivay gefeliciteerd met je verjaardag. Mooi cadeau die hanger van mamour, die wil ik ook zo graag

Missy haah die foto met die worteltjes, heerlijk ventje

Mereli jammer dat alles nog potdicht zat zeg, gelukkig ging je daar al vanuit

kwebbel wow jelmer is echt al groot he voor zijn leeftijd. Beterschap voor hem

Alicia zielig als je meisje zon pijn heeft he. Hopenlijk gaat het snel weer beter.

man / zwangerschap, Hier een hele lieve zorgzame man, smeerde savonds altijd mijn buik enzo in met buikbalsem.
    Ook moest ik rustig aan doen van hem, en lette hij goed op me

Vraag, als jullie je kindjes op bed leggen he savonds, en ze zijn gelijk stil, gaan jullie later dan nog kijken of ze goed liggen?
    Volgens mijn moeder doet iedereen dit, ik eigenlijk niet.
    Meestal gaat ze toch wel jammeren als ze niet goed ligt

Hier alles goed, gisteren een leren hoekbank via marktplaats gekocht, prachtig ding. Koop ik niet nieuw, want ik heb katten, vind ik zonde.
    Denk de laatste tijd vaak aan gaan voor een 2 e, heb er echt weer zin in.
    Zou wel 1 strip willen nemen, en dan stoppen, maar mijn mannetje wil dat ik er nog 2 slik, dus doen we dat maar

xxxx

16. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Banne van harte gefeliciteerd met jullie dochter Emily:D Ben erg benieuwd hoe het allemaal gegegaan is. Fijn dat alles goed is!

Kwebbelsnoes balen van die heupjes zeg:( Hoeft nog niets te betekenen hoor. Er kan ook nog wel positief nieuws uit de foto's komen. Naar aanleiding waarvan moet hij die foto's maken?

Chivay nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag:D Lees wel dat je goed verwend bent:)

Babykwes wat balen dat Julian s'' nachts zo spookt. Lijkt me ook erg zwaar om eerlijk te zeggen. Laatst was Liz ziek en sliep ze ook niet s'nachts. Ik was de volgende dag helemaal gaar bleehhhh. Hopelijk slaapt hij vannacht goed!

Carpe leuke foto's van Kim! Wat gaat dat toch hard he. Geniet er maar lekker van.

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Carpe wij kijken ook altijd nog even bij Liz voordat we gaan slapen. Toch een gevoel dat je nog een keer extra gecheckt hebt. Leuk dat je al zin hebt in een 2e. Zou er zelf nog niet aan moeten denken, maar heb ook altijd al zoiets gehad van een paar jaar leeftijd verschil vind ik wel fijn. Ben benieuwd of je nu weer direct zwanger bent.

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Groei Jelmer: Gewicht en lengte zitten even hoog in de curve, dus hij is niet te zwaar, het is gewoon een lange knul :D

Heupjes: Ze hadden in het begin al eens opgemerkt dat hij een scheve bilplooi had, maar de keren erna zagen ze het niet meer, dus dachten ze dat ze zich hadden vergist, maar de vorige keer merkte de arts van het cb het toch weer op, dus zouden ze vandaag weer kijken en als ze het dan weer zouden zien zouden ze toch doorverwijzen.
    Mijn heupen staan ook op ongelijke hoogte, maar dat is pas vorig jaar tijdens mijn zwangerschap ontdekt tijdens therapie voor mijn bekken. Misschien dat ze daarom extra voorzichtig zijn plus het feit dat hij best wel lang in stuit heeft gelegen.

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Carpe: Ik ga altijd nog even bij Jelmer kijken voor ik ga slapen, niet omdat ik bang ben dat hij niet goed ligt, maar vind het gewoon heerlijk om naar dat vredig slapende manneke te kijken, ka ik echt even van genieten.
    Kan me je gevoel van graag voor de 2e willen gaan zo goed voorstellen, ik heb het zelf ook, het is dat het echt nog niet mag ivm de keizersnede, dus wij wachten tot eind van het jaar.

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Banne proficiat met jullie dochter Emily! Ben heel benieuwd naar je verhaal!

Deel Deze Pagina