Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Babykwes: he bah, wat een onzekerheid, hopelijk of snel ongi of toch nog een posi test.

Carpe: Alweer ronde 4, hoe sta je daar in? zou me kunnen voorstellen dat je dat niet had verwacht aangezien het met Kim in ronde 1 raak was.

San: Die krampjes horen er idd bij, zoals eerder al benoemd.

Pluisje: De eerste maanden met een ukkie zijn heel zwaar, maar over een paar maandjes wordt het echt makkelijker. Ik vond het de eerste maanden als moeder ook heel zwaar, maar nu geniet ik voor 100% van hem en vind ik het lang zo pittig niet meer, je groeit steeds meer in die moederrol.

Werk: Ik heb gesolliciteerd op een interne vacature bij de organisatie waar ik invalwerk doe. 15-20 uur op de bso. Ik zou er afgelopen woensdag gesprek over hebben, maar de leidinggevende was ziek, dus hopelijk is hij snel beter. Ik was de enige intern die had gesolliciteerd en 2 externe kandidaten, maar ze hebben al gezegd dat in principe intern voor extern gaat, dus het moet raar lopen wil ik die uren niet krijgen. Duimen jullie voor me?

2. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Natuurlijk kwebbel wij gaan duimen hier!!!!

3. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    absoluut kwebbel *duim duim*

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, ik ga heel hard duimen. Ik hoop het zo voor jullie.

Liefs

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Dank jullie wel :D

6. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    San84 - 23 oktober - ronde 1 met clomid - 1e kindje = Zwanger uitgerekend op 2 juli 2012
    Wendyenrichard - 1 jaar pauze
    CarpeDiem – nod? – ronde 4 – 2e kindje
    Babykwes - 24 Oktober 2011 – ronde 1 – 2e kindje
    Missyf – 18 november 2011 – ronde 1 – 2e kindje

Geboren:
    CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian Jayden - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm.
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm.
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm.
    Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm.
    Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm.
    Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm.
    Nbroen – 4 juni 2011 – Meila Esmee – 3480 gram en .. cm.
    Kirin – 26 juni 2011 – Jens – 2140 gram en 43 cm.
    Pluisje- 23 juli 2011 -Noa - gram en ..cm

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh- 5,5 week
    Ingie-5,5 week
    Wen1975 - 6 weken - .. weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Pluisje – Jane

Missy:
    Je NOD staat erin hoor!

Kwebbel:
    Wat een geluk dat je de enige interne sollicitante bent. Ik hoop voor je dat je die baan krijgt. Dat zal je wat kopzorgen besparen. Ik duim voor je!

Vanmiddag ga ik bij de kleine van mijn vriendin kijken. Ik heb een super schattig pakje van BFC gekocht. Toch ook leuk om voor een meisje te shoppen!!:D Ook heb ik het prentenboek: ik vind je lief mama gekocht en voor grote zus een cijfer puzzel.

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @San. ik denk datz e raar staat te kijken als er sneeuw ligt. Denk wel dat ze het leuk vind. Kunnen we mooi sleeen.
    Hoe vole jij je nu? Kun je het al een beetje beseffen? Hebben jullie het al aan mensen vertelt?
    Steken zijn niet raar. je baarmoeder rekt uit en de banden die daaraan zitten gaan trekken,dat is de pijn.

@missy. ben benieuwd wanneer het dit keer raak is. 5de keer was ook best snel. Ze zeggen gemiddeld 1 jaar.

@Mereli. Fijn dat het goed is met de heupen van Rosalie.

@Kwebbel. Spanennd ,ik duim ook voor je. Redelijk wat uren ook. Hoe zijn die verdeelt? Moet je dan 5 dagen werken 's middags na schooltijd?

Hoe zou het dan met Nbroen,Eveline en ingie zijn? die zie ik niet veel meer hier.

Wij zijn net terug van een verjaardag. Nina doet erg haar ebst om alle aandacht te krijgen en geniet daar helemaal van. Ze gedraagt zich ook netjes als we op visite zijn en zit nergens aan. Ben ik blij mee.

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Alicia: Het gaat om 3 middagen, maandag vanaf 14:00, woensdag vanaf 11:30 en donderdag vanaf 14:00 en in vakanties die dagen helemaal.

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwebbel dat zijn mooie dagen ofniet

Alicia ben benieuwd dan wat ze er van vind.
    de ouders broers en zussen weten het allemaal al maar die wisten ook van de medicijnen. En ze vinden het allemaal leuk.
    vandaag eigenlijk geen steken gehad maar zo moe dus lekker geslapen vandaag morgen nog een clearbleu testje doen.

Fijne avond

10. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meidne

@alicia
    wat heerlijk dat nina zich zo netjes gedragen heeft de knapperd!!
    wat ben je een trotse mama dan he:D

@mereli
    wat fijn dat het goed was met rosalie haar heupjes!!

@sammie
    en hoe was het vanmiddag? mooi klein poppetje dan weer he:D
    en wat een leuke kadootjes heb je gehaald!!

@kwebbel
    dat zijn zeker mooie dagen toch?

@jeanetjuh
    het is idd heel vervelend kinderen die overal aan zitten en ze moeten het zeker leren maar helaas wij hebben er ook zo eentje hij is echt hard leers terwijl ik toch echt wel consequent ben maar hij blijft het gewoon doen:( dus ja bij ons ook niks op tafel en slotjes op de kasten want de hele dag nee roepen vind ik zelf ook niet gezellig maar de paar dingen waar hij nog wel bij kan blijft hij pakken ppff
    zit hem volgens mij ook een beetje in het kind denk

@banne
    hoe gaat het nu met emily

@chivay
    alles goed bij jullie? al een tijdje niet gezien

vanacht heeft julian eindelijk weer is goed geslapen jeeejjj:D
    vanmorgen zijn we naar het voetbalveld geweest want mijn mannetje traint een jeugdelftal waar ook mn neefje in speelt dus altijd even aanmoedigen;) julian heeft zich opperbest vermaakt in zn trainingspak haha kon lekker banjeren bij en op het veld en van iedereen aandacht natuurlijk omdat hij nog zo klein is en het er zo schattig uit ziet als je hem ziet rennen haha
    hij was ook helemaal bekaf dus heeft hij bijna 3 uur geslapen vanmiddag heerlijk! hopelijk vanacht weer een goeie nacht;)

en nog steeds geen ong te bekennen hoor ppff heb ook helemaal niet het gevoel dat het er aan komt ofzo maar het zal wel
    zal ik morgen nog maar een testje wagen want dit is echt raar:(
    anders toch maar even een belletje wagen naar de gyn;)

fijne avond meiden
    liefs

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kwebbel. Oh fijn dat het over drie dagen is en niet 5. Ik vidn uren van de bso altijd wel erg s**t uren maar ja,werk is werk natuurlijk. Deze uren zijn inderdaad nog wle te doen en jlemer hoef je 's ochtends niet vroeg uit bed te halen en kan in zijn eigen ritme blijven,dat is wel fijn.

@San. Leuk dat iedereen zo enthousiast is. kan me voorstellen dat ej het meteen hebt verteld.
    Hihi morgen nog een testje. Blijft onwerkelijk he. Is heel normaal en de kruidvat zal blij met je zijn ;)

@babykwes. Hier werkt het hetzelfde met de tafel en de kastjes.Ik had van te voren gezegd dat niet te gaan doen en vidn dat Nian dat moet leren,maar hier ook een erg vasthoudend kind die altijd wel wat vind. gelukkig komt de opvoeding wel goed over want bij anderen blijft ze netje overal af en dan ben je inderdaad trots.
    Wat fijn dat julian zo lekker heeft gesapen gister. Vanacht weer?
    Ik zou mischien inderdaad de gyn even bellen. je blijft het je zo toch afvragen of het toch een zwangerschap is. Misschein kan zij even kijken.

Zo de klok weer verzet. Nina was vanochtend netjes 7 uur wakker,dus 6 uur nieuwe tijd. Poeh dat klinkt dan wel heel vroeg. Dus daar zaten we al vroeg aan het ontbijt,haha. Nou ja,de ochtendstond heeft goud in de mond.

12. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha ha alicia volgens mij zijn alle kindjes vroeg wakker .
    en vind ook dat eenn kind niet overal aan mag zitten maar goed dat is ook lastig he alles is mooi . ik was ook om 7 uur al wakker sinds dat ik weet dat ik zwanger ben slaap ik slecht pffff maar goed komt wel weer goed denk ik .
    en ja de kv is blij met me nou het testje was weer knal . kan niet wachten tot het de 21ste is .

groettjes allemaal

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jeanetjeh, Ik denk inderdaad dat ze het zelf wel goed aangeven hoeveel ze willen drinken. Gisteren heeft Emily 4 flessen gehad, om 21 uur naar bed en ze heeft geslapen tot 6:30/6:45! Hartstikke goed dus.
    Bij mij kriebelt het ook nog niet voor een 2e!:D

@Carpe, wat fijn dat Kim het andere haasje geaccepteerd heeft.. En goed gedragen op visite! Super! Wat zal je trots zijn geweest. Ik vind ook dat kinderen zich bij anderen moeten gedragen. Maar helaas is niet iedereen zo consequent met zijn of haar kind. En ik ben het ook met Babykwes eens dat het er ook aan ligt hoe het kind zelf is. Het ene kind luistert van nature al beter dan het andere denk ik..

@Mereli, wat fijn dat haar heupjes goed zijn! En wat goed dat ze van rug naar buik draait. Emily doet dat nog niet. Die vind het wel prima op haar zij. Haha
    Ik heb wel het idee dat hier ook tandjes onderweg zijn. Kwijlen doet ze al een paar maanden, maar nu wil ze echt veel meer bijten op alles wat in haar handje zit.

@Kwebbel, ook hier draaien de duimen voor je! Ik hoop zo dat je het wordt! Zou een heleboel rust geven bij jullie of niet?

@babykwes, Jeeeejjj Julian weer goed geslapen! En vannacht?
    Lijkt me een geweldig gezicht Julian in z'n trainingspakje op zo'n groot veld!:D Foto!!
    Nog steeds geen ongi.... echt frustrerend zeg! Ik zou inderdaad even een belletje wagen naar de gyn morgen.
    Heb je misschien alweer getest?
    Met Emily gaat het alweer stukken beter gelukkig.

@alicia, ik was alweer vegeten dat de klok verzet moest worden.. Dus het is nu pas 8:30... hahahaa Dan was Emily om half 6 wakker. pfoe

@San, ook slecht slapen hoort erbij zeggen ze... Nog 3 weken en dan eindelijk de echo! Ik vond dat ook zo lang duren toen.. Pas toen kon ik het echt geloven. Helaas nog even geduld hebben.
    Niet misselijk??

Met Emily gaat het gelukkig weer een stuk beter! Ik ga toch proberen om wat meer ritme te krijgen zodat ik het fruit beter in kan plannen. Vooral de dagen na het kdv is dit een uitdaging want dan meot ze echt bijkomen en slaapt ze uuuuuuren! Haha
    Maar het komt goed verwacht ik.:D
    Wij gaan vandaag even kijken voor andere fauteuils. We hebben nu stoffen. En afgelopen week kwam de melk er met een hele boog uit. Dus ik wil graag lederen fauteuils!;) Ze waren ook al aan vervanging toe, want die armleuningen zijn helemaal smoezelig en die stof kan er niet af..
    Ik ben benieuwd of we iets (betaalbaars) kunnen vinden.;)

14. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Zo ik ben hier ook alweer even niet geweest. Het gaat allemaal niet zo lekker met me. Hier een stukje wat ik woensdag 19 oktober heb geschreven.

Hier even een ego bericht van mij. Het gaat helemaal niet goed. Ik heb gisteren een enorme inzinking gehad. Het leek erop dat et wat beter met Jens ging. Maar sinds afgelopen vrijdag werd het huilen/krijsen steeds weer een beetje erger. Gisteren hield hij maar niet op. Eerst 's ochtends anderalf uur en toen weer vanaf 14.30 tot 18.45. Zelfs Koen die vanaf 15.00 thuis was, zei dat dit voor hem de eerste keer was dat hij echt ontroostbaar was. Inmiddels was ik ook overstuur en ontroostbaar. Ik zit nu in de sitiatie dat als hij begint met krijsen ik het liefst de deur achter me dicht trek en hem laat krijsen. Dat kan natuurlijk niet. En kan me inmiddels ook voorstellen dat ouders hun kind wat aan kunnen doen. Ik zit er echt helemaal doorheen.

Koen heeft gisteren mij het huis uitgestuurd. Hij vond dat ik eerst maar eens tot rust moest komen. Dus heb een stuk buiten gelopen en ben heel even bij mijn ouders geweest. Maar voelde me zo beroerd. Had inmiddels een lichte migraine aanval van alle spanning. Dat ik rond 21.00 weer thuis was. Ben toen in bed gaan liggen. Ben rond 12.00 nog gaan kolven. En toen alleen maar geslapen. Koen heeft de avond/nacht en ochtend voeding gedaan. Normaal slaapt hij dus van 23.00 tot 6.00. En nu was hij om 3.00 al aan het krijsen en om 7.00 ook. Dus wel een aantal keer wakker geweest. Koen heeft besloten om thuis te blijven. Volgende week heeft hij ook een week vakantie. Dus dan kan hij mij de zorg een beetje uit handen nemen. Hij vind ook dat ik morgen maar heel de dag iets voor mezelf moet gaan doen.

Hij lijkt steeds meer of hij toch ergens last van heeft. Dus we hebben de kinderarts maar weer gebeld. En daar kunnen we vrijdag ochtend terecht. Verder heb ik vrijdag eindelijk het gesprek bij de psycholoog. En daar ben ik wel aan toe.

Het begint toch lichtelijk op een postnatale depressie te lijken.

Inmiddels ben ik nu bijna 2 weken verder en heb nu wel iets meer rust in mijn lijf.

De kinderarts heeft niks kunnen vinden bij hem. En die dacht ook dat ik mischien toch een postnatale depressie had. "s middags heb ik toeb het gesprek bij de psycholoog gehad. Zijn conclusie is: Dat het geen postnatale depressie is. Dat ik vooral een hoop onmacht en onzekerheid heb en natuurlijk mijn conrole dwang kwam ook weer omhoog. En dat ik daardoor sombere gevoelens heb. Dus ga nu over anderhalve week weer naar hem toe. En ik moet toch gaan proberen om ook leuke momenten met Jens te creëren. En niet alle zorg uit handen geven aan Koen. Verder leek het hem geen goed idee als ik weer meteen 3 x 9 uur aan het werk ga. Dus heb met mijn baas gebeld. Het verhaal uitgelegd. En nu gaan ze kijken wat ze kunnen regelen. Ik wil ook wel weer heel graag aan het werk. Maar moet mezelf ook niet voorbij gaan lopen, dat ik over een paar weken helemaal ziek thuis zit. Ik heb zelf voorgesteld om met 3 x halve dagen te beginnen.

Verder zijn we een paar dagen op vakantie geweest naar Luxemburg. Met mijn schoonouders. Daar deed het op zich redelijk. Maar ook daar heeft hij behoorlijk wat krijs uren gehad. Du het ligt niet aan ons huis en ook niet aan mij. Want hij deed het dus ook bij mijn schoonouders. Nu zijn we sinds woensdag weer thuis. En woensdag was geen goede dag. Maar over donderdag t/m nu heb ik niet echt heel veel te klagen.

Inmiddels ook bij de huisarts geweest. Want die was natuurlijk door de kinderarts gebeld. Maar hij dacht ook niet dat antidepressiva de oplossing was. Ik ben dan wel niet altijd een even blije moeder. Maar het komt vast ooit goed.

Ben inmiddels sinds 2 weken ook met de bortsvoeding gestopt. Ik was er helemaal klaar mee. Al met al heb ik natuurlijk ruim 16,5 week borstvoeding gegeven. En ik heb nog redelijk wat in de vriezer staan. Dus dat meng ik nu regelmatig door zijn flesje. Het enige jammere was wel dat sinds ik met de bv gestopt was. Hij ineens weer heel snel wakker werd. We zaten sinds een week op een ritme van 23.00 tot 6.00/7.00. En nu was het ineens weer van 23.00 tot 3.00/4.00. Dus we zijn de laatste fles maar weer gaan verlaten. Maar nu hebben we vannacht een hele goede nacht gehad van 0.00/0.30 tot 7.00 nieuwe tijd. Dus bijna 8 uur. Hij zit nu weer op 6 voedingen. Toen hij vorige week van slag was zat hij zelfs weer op 7 voedingen.

Op advies van het CB zijn we deflessen gaan ophogen. Maar dat drinkt hij gewoon niet op. Verder zegt de kinderarts dat hij 130mg per kilo moet hebben en het CB 150mg. Inmiddels is Jens 6 kilo. En geven we 120 water en 4 scheppen. Dat is dan 135 we hebben kruidvat voeding. En soms geven we voor de nacht en de 1e fles 150 water en 5 scheppen. Is 165. Maar hij spuugt zijn eten ook regelmatig op.

Morgen begin ik dus met een halve dag werken voor het eerst sinds 21 weken. En dinsdag is Jens echte 1e hele dag op het kdv. Hij is tot nu toe alleen maar 1 keer 3 uurtjes wezen wennen.

Al met al hier dus best wel een hectische periode gehad.

15. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    En nou ga ik proberen om nog even op iedereen te reageren. :)

San: Van harte gefeliciteerd!!!! Eindelijk! Het is jullie zo gegund!
    Mooie testen ook.

Wenenrich: Ik snap dat het nu heel moeilijk is voor je meid. Ik hoop ook echt dat jullie wens ooit mag uitkomen. En het is ook best wel zwaar zo met een man die niet happy in zijn vel zit.

Babykwes: Vervelend die onzekerheid. Hoop dat je f toch nog positief test of dat je ongi snel doorzet.

Kwebbel: Ik ga ok meeduimen voor meer uren zodat jullie een stabielere situatie hebben voor een 2e.

Missyf: Wat leuk dat jullie ook voor een 2e gaan.

Jane: Ik ben er ook niet altijd even veel. Ik hoop dat je gewoon af en toe wat blijft posten. En ik volg je gewoon ook lekker op facebook/hyves.

Alicia: Wat leuk dat Nina zo graag buiten is!

Mereli: Goede heupen. Wat fijn voor Rosalie en wat goed dat je al zoveel bent afgevallen! Ik moet ook nog wat kilo's kwijt. Maar ben echt super slecht in lijnen. Volg je een speciaal dieet? En fijn dat Veerle was et toch niet aan de groeispuiten hoeft.

Carpe: Fijn dat Kim de andere knuffel ook heeft geaccepteerd.

Sammie: Leuke naam van de dochter van je vriendin.

Banne: Lukt het inmiddels met een ritme met de fruitapjes? Gelukkig is Jens nog niet zover. Ik vind hem alle flessen op laten drinken af en toe al een enorme opgave. Ik denk ook dat ik echt wacht tot hij 6 maanden is. ij is natuurlijk ook al veels te vroeg geboren.

Pluisje: Het is ook af en toe lastig een baby verzorgen. Ik wordt er af en toe ook onzeker van. Zeker vorige week. Maar nu ik wat beter in mijn vel zit probeer ik maar op mijn gevoel te vertrouwen. En Noa vind jou toch de allerliefste. En wat er verder al gezegd is. Ik vind het zowieso al kanp dat Noa al van 10 tot 6 slaapt. Jens krijgt zijn laatste voeding tussen 23.00 en 0.00. En haalt dan soms de 6.00/7.00. Als ik heel moe ben en Koen wil de late voeding niet geven omdat hij ook moet werken. Dan zet ik ook gewoon de wekker. Heb ik vaak toch alweer 2/3 uurtjes geslapen.

Sorry voor wie ik vergeten ben.

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@kirin
    jeetje wat een verhaal! wat erg zeg dat het niet zo lekker gaat maar wel gelukkig dat het geen postnatale depressie is want dan ben je verder van huis
    raar ook dat de ka niks heeft kunnen vinden waarom jens zoveel huilt misschien kan een osteophaat jullie helpen??
    hoop dat het goed valt bij je morgen weer even werken even er uit misschien wordt je er rustig van en heeft dat ook weer een goeie werking op jens
    sterkte!!!

@banne
    fijn dat het weer beter gaat met emily!
    helaas geen foto kunnen maken gister hij staat geen seconde stil dus best lastig haha:D
    maar zal niet de laatste keer zijn dus komt goed met die foto!
    vanacht wel een goeie nacht maar dat is meer omdat hij om 0.00 krijsend weer wakker werd en we hem maar weer tussen in gelegd hebben, vanmorgen wel om 7 uur nieuwe tijd wakker ppff
    hij ligt nu ook alweer ruim een half uur te bleren boven snap er weer is niks van:(
    veel plezier met het uizoeken vanmiddag hoop dat jullie wat leuks en betaalbaars vinen;)

@san
    ja hoort er helaas bij dat slechte slapen en sorry dat ik het zeg maar dat wordt nog veel erger straks:(
    dat je het maar alvast weet haha
    maar het is t allemaal dubbel en dwars waard hoor:D

@alicia
    ppff 6 uur klinkt zeker vroeg dan mag ik nog niet klagen met 7 uur nieuwe tijd:D
    en ja wel fijn dat de opvoeding werkt al is het dan niet thuis;)

meiden hier weer een negatieve test, niet dat ik wat anders had verwacht hoor maar toch
    wordt er nu wel heel sago van moet ik eerlijk zeggen en dat is dan niet eens omdat ik niet zwanger ben maar nog steeds niks weet:(
    had gister echt pijnlijke borsten en veel steekjes onderin en buikpijn dus dan ga je toch weer hopen maar denk dat mn lijf me ook een beetje voor de gek aan t houden is ofzo
    ga morgen echt de gyn bellen als ik nog steeds niet ong ben dan gaat ze nog maar is kijken naar mn baarmoederslijmvlies of het nog steeds dik is ofzo

geloof dat julian het op heeft gegeven het is nu stil maarja ook weer niet de goeie manier want manlief zit bij hem;)

fijne dag meiden
    liefs

17. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirin,
    jeetje...een heftig verhaal! Het lijkt me echt super frustrerend als je kind non stop huilt! Lief dat je man tijd vrij maakt om jou wat rust te gunnen. Al is dit niet de oplossing, het is toch lief van hem. Ik hoop dat jullie snel achter de reden komen waarom jens zoveel huilt. Sterkte met alles!

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Kirin: Wat naar dat Jens zoveel huilt en dat jij het zo moeilijk hebt. Volgens mij is je vriend echt een lieverd. Hopelijk gaat het snel beter bij jullie!

Babykwes: pfffff, wat balen zeg. Ik denk niet dat de gyn iets voor je kan doen, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk.

Ik heb Jelmer gisteravond een zetpilletje gegeven. Er komen 3 tanden aan en hij heeft last van zijn oren. Hij had al een paar dagen slecht geslapen en was gisteravond echt overstuur van pijn en vermoeidheid. Nadat ik hem de zetpil heb gegeven heeft hij heerlijk geslapen tot vanmorgen 8 uur. Nu ligt hij ook weer lekker te slapen.
    Hij is wel wat hangerig en mopperig, dus we maken er maar een lekker knuffel/hangdagje van.

19. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    kirin wat vervelend allemaal zeg denk maar even aan jezelf dan komt de rest ook goed .

babykwess haha het begint nu al slecht slapen maar ach ik laat het over me heen komen en we zien wel waar het schip strand.

banne moet het nog even afkloppen maar ben niet misselijk heb nu alleen last van mijn rug daar was ik al bang voor maar goed we zien het wel .

kwebbel lekker hoor een knuffeldagje.

fijne dag meiden

20. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    San:
    Ik heb ook vanaf het begin van de zwangerschap last gehad van mijn rug. Ik kan je echt aanraden om je buikspieren te gaan trainen, dan heb je daar op het laatst echt profijt van. Ik ben wekelijks naar de fysio gegaan….heeft me echt geholpen!

Roan heeft me net weer wat uitgehaald....Hij was heel leuk met een klein balletje aan het spelen die bij zo'n ballenbaan hoort. Rolt het balletje naar de box van onze surroundset. Daar zit een gat in en voordat ik kon zeggen Roan, niet doen, zat het balletje er al in!!! Stiekem moest ik lachen maar mijn man is wat minder enthousiast! We krijgen 'm er ook niet meer uit.....ach, je hoort er niks van!:p:D

Hier een foto van mijn koter! Lekker in de tuin naast de tuinslang; zijn favoriet!

Deel Deze Pagina