Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @San, het is allemaal zo herkenbaar wat je schrijft! Ik heb echt lang steeds gekeken als ik naar de wc ging! hahaha
    Tot de 1e echo blijft het nog wel onzeker en onwerkelijk. Nog even volhouden dus! Maar je kan lekker je onzekerheid hier kwijt als je daar behoefte aan hebt.

@Babykwes, wow gave foto's! Inderdaad vooral die met jou wazig op de achtergrond! Prachtig ventje is het toch! Zo'n heerlijk vrolijk koppie!
    Benieuwd of je de uitslag krijgt dinsdag!

@Mereli, mooie taart zeg! die is echt goed gelukt! Wat een klus moet dat geweest zijn..
    Kan me voorstellen dat je het hartstikke druk hebt! Ik vind het nu al druk en heb het gevoel te weinig tijd te hebben, laat staan als ik 3 kinderen en een drukkere baan zou hebben!
    Misschien toch eens op je werk aankaarten dat je het op deze manier ook niet lang meer trekt?! Ik bedoel 2 medewerkers thuis met burnout willen ze ook niet lijkt me!

@Chivay, beterschap met Oona! Arm meisje! Hopelijk slaapt ze goed vannacht en is ze morgen weer wat fitter.
    Hoe was de meeting?

Hier is de koorts weer afgezakt gelukkig. Emily blijft er verder wel fit onder, dat scheelt! Vanmiddga ook lekker even buitne met haar gewandeld. Ze is alleen wat koortsig en nog steeds een redelijk verstopt neusje...

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mereli mooi zeg je taart, lijkt me ook erg druk allemaal met 3 kinderen zeg, pff. Knuffel

banne gelukkig gaat het weer beter met Emily

babykwes hoe was je nacht nu? leuke fotos zeg van jullie.
    Had me jou heel anders voorgesteld, gek is dat haha

Zometeen naar het zwembad, om 9 uur begint het, tot 10 uur. Wel een goede tijd voor ons, omdat kim om 11 uur weer gaat slapen.
    Ze was vandaag om 6 uur wakker, dus iets beter:D

xx

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Vit D. Hier krijgt Nina dat ook alweer 'n aantal maanden. Het CB zegt hier dat ej het moet geven als ze minder dan 500 cc flesvoeding krijgen. Nu moeten wij het geven tot ze 4 jaar is. Nian komt overigend genoeg buiten (elke dag minstend 1 uurtje of het moet erg slecht of koud zijn) maar daar is heir niks over gezegd.

@banne. Emily al lang niet lekker he. Raar mischien de omschalkeling van het weer telkens.

@Chivay. ah Oona ook niet lekkert. Zij heeft dat af en toe nog weleesn dat ze ineeens koorts heeft he. Weet je hoe dat komt?

@Babykwes. Leuke foto's. Heerlijk he dat rennen in het bos. Nina vindt dat ook zo leuk. En dan samen bladeren gooien,moet ze erg om lachen.
    Fijn dat het met Julain weer beter gaat. Nu met jou nog. ben benieuwd wat er uit de uitslag komt.

@Mereli. Mooie taart. leuk om te doen he. Jammer dat de smaakw at minder was. Welek had je dan?

Heir alles oke. Nia n geniet erg van de mooi dagen nu.
    Gister 2 uur buiten gespeeld met 2 andere kindjes. Onwijze schik samen. Krijsen ook als ze naar binnen moet,hihi.

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, fijn dat de koorts gezakt is en emily er geen last van heeft.

@ Merili, ja je moet ook goed aan jezelf denken he met een druk gezin en een baan. Ik neem ook vaak teveel hooi op mijn vork en kom mezelf dan vaak genoeg tegen haha maar wil alles altijd goed geregeld hebben enzo.

@ Babykwes, wat een heerlijk mannetje is Julian toch en super leuke foto's van jullie.

@ Carpe, ja vermoeiend hoor hier was luuk vandaag alweer om 5.30 paraat en wilde ook niet meer slapen hij is dan wel om half 9 weer gegaan was echt op. Veel zwemplezier is dat iets speciaals op zondag?

@ Chivay, hoe gaat het nu met Oona

@ Sammie, weet jij toevallig wat het verschil is met de vitd op olie basis of op aqua ik wilde ze gister kopen maar wist niet goed welke ik moest hebben. Ook ik ben erg benieuwd hoe het met nbroen en meila gaat.

Hier was het vanmorgen weer 5.30 zucht zal blij zijn als hij uit het sprongetje is opzich is hij nu wel weer gezellig maar het drinken gaat enorm slecht hij komt niet aan de 500 overdag dus ik maak hem nu rond 22.00 maar wakker en dan drinkt hij nog een fles leeg.
    Ook is hij de voeding een beetje beu sochtends een bord pap gaat prima maar ja dat kan ik geen 4 keer geven. Zou ik savond wel bambix door zijn fles kunnen doen? Want hij kan niet tegen dat andere witte spul ( weet de naam even niet haha)

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Even snel... Mijn ouders komen straks en er is hier nog een bom ontploft in huis ;) Zo nog even puinruimen dus...

Gisteravond lag ze om 6 uur al in bed.. helaas om 11 uur werd ze wakker met nog steeds flinke koorts... Duurde tot 1 uur om haar weer slapend in bed te krijgen.. (daarvoor was het steeds flink krijsen bij een bedpoging ;) )

Koorts is nu weer weg... ze werd alleen wel wakker met een ontstoken oogje.. Ze zit nu lekker te spelen dus hopelijk hebben we het weer gehad..

@ Alicia.. Geen idee waarom Oona zo regelmatig ziek is en flink koorts krijgt.. Ze is idd veel ziek.
    Heb wel eens gelezen dat kdv kindjes met een lage weerstand de eerste 2 jaar veel ziek zijn en daarna dat het beter moet gaan.. dat hopen we dan maar!

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chivay pff die sliep laat, gelukkig geen koorts meer.

Jeanetjuh wil die geen brood? Hij was ook vroeg wakker zeg pff.
    Bedoel je rijstebloem waar die niet tegen kan?
    bambix kan ook in fles toch. Moet je die met fijne granen nemen. Ik vond het wel altijd lastig drinken die pap in fles

Zwemmen was leuk, ze was voor het eerst met zwembandjes, en liep zelf in het water.
    Was druk zeg, rij tot buiten. Wel 30 kindjes

xx

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jeanetjuh het is jips babyzwemmen, dat is ook een landelijk iets.
    Is van 9 tot 10, voor kindjes van 4 jaar.
    Is ook altijd met een lesje, en zingen.
    Ze hebben dat elke dag in dit zwembad, maar weekend meesten vrij natuurlijk

xx

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Carpe: Wij doen ook Jip's babyzwemmen. Jelmer heeft er inmiddels al 2 diploma's van :D

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ carpe, wat leuk. Ja klopt bedoelde rijstebloem Luuk raakt daar enorm van aan de diarree. Hij eet ongeveer een halve boterham maar het gaat mij om de melk hij eet het wel als er dus bambix doorzit en sochtends geven we dat uit een bordje en gaat prima maar wil hem ook nog zo graag flesjes geven haha vanavond ga ik het proberen uit een fles kan ook het gaatje wat groter maken en als hij het niet wil dan maar als pap.

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
  11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,
    vanmorgen hebben we een naar bericht gekregen. Een vriend van mijn broer heeft vanmorgen zijn zoontje (7jr) dood in bed gevonden. Echt vreselijk, ik krijg het niet uit mijn hoofd. Volgens mij het ergste wat je als ouder zijnde kan overkomen....ik werd me ook opeens bewust van het feit dat ons mooie en gelukkige leven plotsklaps voorbij kan zijn!

Om nog even op een aantal te reageren;
    jeanetjuh:
    Kindjes die snel last hebben van diaree kunnen beter de aquadruppels gebruiken. Ik heb voor roan de druppels op oliebasis omdat hij daar niet zo n last van heeft en de druppels op oliebasis worden sneller opgenomen.

Ik heb roan niet veel pap of rijstebloem gegeven s'avonds. Roan kreeg altijd gewoon een flesje melk!
    Leuke foto's by the way....echt een vrolijk ventje!

Babykwes:
    leuke foto's joh! Julians haar is ook goed gegroeid of niet! Stoer ventje!

Zwemles:
    wij gaan ook altijd jips peuterzwemmen. Spelen, springen en zingen in het water! Roan vindt het superleuk.

Vanmiddag met z'n drieën naar het hertenkamp geweest. Roan vond het prachtig! De herten, ezel, kippen en geiten kwamen meteen kijken bij ons schreeuwende jochie!! Leuke middag gehad, papa en mama konden zo even hun gedachten verzetten.

12. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ sammie pff wat een eng vervelend bericht, wat was de oorzaak weten ze dat?

@ mereli die taart is echt mooi geworden.

@ carpe leuk dat peuterzwemmen, ah kim al een hele grote meid alleen zwembandjes om.
    nog een paar dagen mag je weer testen;)

@ jeanetjuh je kan voor savonds ook avondpap geven is wat dikker lekker met biscuit smaak.
    leuke foto's van luuk word echt groot.

@ emily veel beterschap dikke knuffel.

@ oona jij ook veel beterschap dikke knuffel.

@ alicia leuk he als je je kind met andere kindjes ziet spelen.
    zo geweldig.

@ babykwes idd mooie foto's van jullie.
    jullian heb best wel een ondeugend koppie zooo leuk.

@ san nog twee weken voor je echo spannend.

@ schoenmaat wat voor schoenmaat hebben jullie kindjes?
    jovi heb best grote voeten hij heb nu 19/20.

hier een snotverkouden mannetje zo zielig luuf gekocht en een ui naast zn bed.
    heel de nacht op geweest:( hoop dat het vanavond en vannacht beter gaat

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Sammie: o, wat erg zeg. was dat kind verder niet ziek? Daar moet je toch niet aan denken. Het leven kan soms echt wreed zijn.

Jeanetjuh: prachtige foto's van Luuk. Wat een heerlijk blij mannetje.

14. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    O sammie wat een naar bericht zeg heb helemaal kippevel .
    Was het jongetje ook ziek?

Jeanetjuh wat een leuke foto's mooi mannetje.

Alle zieke kindjes beterschap.

Groetjes san

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, wat een vreselijk naar bericht hebben jullie gekregen. Door mijn werk ben ik me al erg bewust van zulke dingen ik probeer er nooit teveel aan te denken maar sinds we Luuk hebben komt het toch vaker boven het leven kan zo oneerlijk zijn. Wel fijn dat jullie je gedachten even hebben kunnen verzetten.
    Ow oke dat dacht ik al nou dan ga ik voor luuk de vitd op water basis halen zelf kan ik niet goed tegen olie en Luuk kan prima poepen dus dan maar de gewone.

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Missy, Luuk heeft koemelkallergie dus die pap kunnen wij niet geven aan hem

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @sammie wat een vreselijk bericht!

@jeanetjuh wat een knapperd!

meiden ik lees zo nu en dan nogsteeds mee ( meestal alleen laatste pagina)

18. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

@fotos
    dank voor de leuke reacties! ben ook erg benieuwd hoe me schoonouders het vinden we laten er 1 afdrukken op linnen en dan geven we hem vrijdag als we in het huisje zijn :D

@sammie
    wat een vreselijk bericht! heb er gewoon last van gehad vanacht werd steeds wakker om te kijken of julian nog ademde bah en dromen:(
    was hij ook ziek of niet?
    heel veel sterkte!!

@jeanetjuh
    jeetje wat is luuk een vroege vogel!! wat een leuke fotos ook van je mannetje echt een schatje!
    had je het nog geprobeerd met de bambix?

@carpe
    haha hoe had je me dan voorgesteld??
    vond kim het zwemmen leuk? vast wel

@alicia
    leuk he dat ze zo genieten van het buiten spelen en vooral met andere kindjes vind dat ook zo geweldig!

@missy
    ach ook een ziek mannetje ppff wordt er ook weer echt weer voor he bah:(
    julian heeft ook maatje 19/20 is dat groot??

@chivay
    hoe gaat het met oona? is ze inmiddels alweer een beetje opgeknapt? hoop het voor haar en voor jullie natuurlijk;)

@banne
    dank je! hoe gaat het nu met emily??

@sammie
    leuk naar het hertenkamp en alle aandacht voor roan haha geweldig!!
    ja julian's haar is eindelijk aan het groeien het wordt best lang nu maar het is zo blond en toch nog dun dat het nog niks lijkt;)

@san
    hoe gaat het met je? wanneer hebben jullie de echo? spannend hoor

hier gaat het slapen weer redelijk maar hij droomt zoveel en ligt dan ook vaak te huilen in zn slaap vind dat zo zielig:( gelukkig wordt hij niet meer echt wakker en blijft hij verder slapen meestal totdat papa zn wekker (anderhalf uur lang:p) af gaat rond 5 uur half 6 dus dan gaat papa er uit en julian erbij:D heerlijk slapen we dan verder tot een uur of half 8/8 uur
    behalve vanacht we hadden gistermiddag verjaardag van mn schoonvader en het was druk druk daar en julian natuurlijk alle aandacht nou het kan niet gek genoeg bij hem haha
    nadeel is wel dat hij dan zo onrustig is snachts hij heeft daar echt last van :(
    hebben meer kindjes dit?

fijne dag meiden
    liefs

Deel Deze Pagina