Op het moment hoor ik om me heen niks dan narigheid met kindjes....Ook ik realiseer me hoe dankbaar we mogen zijn voor elke dag met elkaar! Het is niet iedereen gegund... San: Ik vind het heerlijk dat jij iedere keer goed nieuws te vertellen hebt! Over 2 weken een supermooie echo...die je hier vast en zeker gaat spammen!!! Geniet maar lekker van dat prachtige wondertje in je buik! Het is zo speciaal...
@SAn. Zulke verhalen zijn inderdaad niet leuk om te horen,zeker als jezelf zwanger bent.Realiseer je wel dat gelukkig de meeste mensen dat niet meemaken,het zijn echt zeldzame verhalen. Jij moet gewoon genieten van je zwangerschap en over 7 maanden heb jij ene mooi kleintje vast. @Babykwes. Zo doe ik dat ook maar ook hier niet altijd effectief. Hoewel Nina normaal altidj assrtief genoeg is doet rgelt zij het niet zoals Julian. Erg jammer vidn ik dus moeten wij het oplossen en dat word niet altij in dank afgenomen. Fijn dat de uitskag van het bloed goed was maar wel balen dat het ticg door de ms dus komt. Kun je verder nog iets doen om je conditie op peil te houden en midnere dagen te minderen? Hier een meisje met verhoging. Toch nog van de 14 maanden spuit. gelukkig nog steeds geode zin en actief genoeg. Nu ligt ze lekker in bed,hopelijk morgen weer gewone temp. vanaf welke temp geven jullie een zetpil?
Al die zieke kindjes, echt het tijd van het jaar. @afvallen, ik ben inderdaad 10 kilo kwijt. Het geheim van mijn doorzettingsvermogen is denk ik dat er iemand heeft gezegd dat het me niet gaat lukken en dat ik niet wijs ben zo vlak na een zwangerschap/bevalling ga proberen af te vallen. Ik heb echt zoiets van ik zal ze eens wat laten zien. Ook heb ik een coach bij de sportschool via het benfit programma, ga er iedere week heen om te wegen en te praten hoe het gaat. Krijg dan ook weer voedingslijsten enzo en mijn sportprogramma wordt nu weer aangepast, zodat het ook leuk blijft. En omdat het afvallen zo goed gaat werkt ook stimulerend. @Alicia, ook al zo vervelend nieuws. Het is en blijft echt een wonder als je een gezond kindje in je armen mag nemen. Ik geef meestal een zetpil als ze zich ziekvoelen en koorts hebben. Als ze koorts hebben en verder nergens last van geef ik eigenlijk niets, soms doe ik ze dan extra in bad. Wil de koorts ook wel een beetje van zakken. @Chivay, fijn dat het al ietsje beter gaat met Oona. Hopelijk gaat het slapen ook binnenkort beter. Ik wilde even de foto spammen van Veerle die zaterdag model was bij een fotoshoot van mijn moeders webshop www.manou-fashionkids.nl
@Alicia Ik geef meestal alleen n zetpil als ik merk dat Julian pijn of iets heeft ook al is zn temp dan misschien maar 38 ofzo Loopt het echt op tot over de 39 dan wel zetpil gelukkig nog maar 1x meegemaakt toen hij de 6e ziekte had Balen dat Nina toch verhoging heeft hopelijk slaapt ze het er uit vanacht
Alicia ik geef ook alleen maar een zetpil als ik merk dat Liz ergens last van heeft. Laatst had ze 38 nog wat koorts maar was gewoon zoals ze altijd was, dus heb ik niet gegeven, maar heb ook wel eens (gelukkig bijna nooit) een zetpil gegeven als ik echt merk dat haar iets dwars zit. Dames zit al een paar dagen ergens mee. Mijn man en ik hebben besloten om de hond weg te doen. Met pijn in mijn hart maar we kunnen Senna gewoon niet meer die aandacht geven die een hond nodig heeft. Vind het zo erg en ontzettend moeilijk. Bah ben er gewoon zo naar van. Nou hebben we iemand die Senna eventueel wil overnemen (collega van mijn zwager) en die heeft nu aangegeven er zowiezo over te willen denken. Pfffff kan zo weer volschieten. Voel me zo schuldig dat we er uberhaupt aan zijn begonnen, terwijl iedereen ons nog zo waarschuwde Ben zo bang dat Senna niet blij word en het niet leuk vind bij een ander.
@ Babykwes... Wat dubbel zeg van die bloeduitslag.. Fijn dat hij goed was maar ook weer balen dat het dus van de Ms komt... Ik vroeg me hetzelfde af als Alicia.. Oona kan ook aardig baldadig zijn Maar als ze iets leuk vind dan is ze aardig te corrigeren... Ze speelde eerst ook altijd erg leuk met de wasknijpers (ja gek kind)... maar nu wil ze ze nog steeds erg graag maar om mee te smijten @ Alicia.. Oona heeft nu 3x in de 40 graden gehad.. toen kreeg ze sowieso een zetpil... maar ik heb er ook wel eens 1 gegeven zonder koorts terwijl er duidelijk iets dwars zat.. (bleek later een tand die erg lastig deed)... Ik zou het per keer bekijken als ze nergens last van lijkt te hebben zou ik denk ik pas boven 39 een zetpil geven.. @ Chantal... Ohh wat een moeilijke keuze! Hopelijk weet die collega van je zwager snel iets zodat je niet te lang in onzekerheid zit... Moeilijk hoor!! Hopelijk vind je snel een fijn plekje voor hem waar je hem wellicht nog eens kan opzoeken! @ Mereli... Echt zo goed vind ik het van je... Ik zou idd ook zo'n stok achter de deur moeten hebben van begeleiding.. En wat een super leuke foto's! Wat een mooi meisje is ze toch
Nog even een Oona-Spam.. Haar haren groeien hard Ze kan nu een 'officieel' staartje.. Het lijkt net een knotje doordat het staartje omkrult Bekijk bijlage 197475 Bekijk bijlage 197477
@ Chivay, wat fijn dat oona geen koorst meer heeft maar wel vervelend dat ze zoveel wakker wordt. Ahhh wat lief oona met een staartje ze lijkt meteen een stuk ouder @ Chantal, ahhh wat een moeilijke keuze. Maar als jullie Senna niet de aandacht kunnen geven die ze nodig heeft dan moet je een keuze maken die het beste voor haar is. Is ze veel alleen thuis? En heb je het idee dat ze nu ongelukkig is of is dat jullie gevoel? @ San, net wat de andere meiden zeggen, gewoon genieten. Willen jullie weten wat het wordt? Liefs
Chantal o wat moelijk zeg. Maar ik vind het wel eerlijk juist tegenover je hond. Als jullie niet meer genoeg aandacht kunnen geven, is het juist super dat jullie op zoek gaan naar een ander baasje, knuffel Chivay wow wat een lange haartjes heeft ze al, mooi hoor Alicia, kim heeft nog nooit echt hoge koorts gehad, maar als ze 38 heeft en niet lekker is had ik gegeven. Heeft er nog maar 2 gehad ofzo in haar leven Mereli mooie fotos van je meisje Jeanetjuh was je ook al weer vroeg wakker? Hier kwart voor 5, word gek ervan, ben kapot. Heb nog avonddienst ook babykwes aan ene kant wel goed dat je bloeduitslag goed was, maar nu kunnen ze niets doen zeker? Dacht gister ben ongesteld, had beetje bruin, maar is nu niks meer. Ben benieuwd, maar zal het wel weer worden xx
@Mereli. 10 Kilo al,ik vind het heel knap. Kan me voorstellen dat je juist na zo;n opmerking er helemaal voor bent gegaan. Mooie foto's hoor van Veerle. @Chantal. Als jullie geen aandacht meer voor jullie hond hebben is dit denk ik de beste keus,al vind ik het ookw el sneu voor jullie hond. Je moet echt niet denken dat je de neigste bent hoor. Ik zie veel meer mensen in mijn omgeving die de hond wegdoen als ze kinderen krijgen. Blijkbaar gaat dat niet zo geod samen. je moet doen wat het beste is voor Senna. @Chivay. lweuk al een straatje bij Oona. Nina is nog niet zover. Oona lijkkt inderdaad groter zo. @Carpe. Spannend hoor. ga je vrijdag meteen testen? @zetpil. Bedankt voor jullie reacties. Ik jou ook altijd 39 graden aan om een zetpil te geven. Wat ik met Nina nu wat lastig vind is dat 36,8 haar normale temp is,best laag dus. Gister had ze 37,9,niet belachelijk hoog dus maar voor haar wel. Doordat ze verder nergens last van heeft,hebben we haar voor de nacht nisk gegeven. Ze heeft ook geod gelsapen en nu nog maar 37,4 dus we gaan de goede kant weer op. Ze is nu ook heerlijk rustig boekjes aan het lezen op mijn schoot. Dat is heelmaal in nu,kan ze tijden rustig voor zitten. Dat zijn we niet gewent van haar,haha.
Hoi meiden, Chivay wat een schattig staartje . Wat ziet veerle er mooi uit en wow 10 kilo afgevallen mijn petje af hoor. Alicia heerlijk de kleine lekker op schoot boekje lezen dat lijkg me zo heerlijk. Pluisje hoe gaat het met je? Sammie en alicia hier ook al 2 keer toe z'n naar bericht 1 met 36 weken en 1 met 7maanden overleden . Dus was al een beetje van slag en toen jullie met naar bericht. Maar probeer ook te genieten hoor. Jeanetjuh nee wij willen het niet weten wat het word kan toch mijn mond niet houden. En we zijn gewoon al blij dat we zwanger zijn. Sorry als ik iemand ben vergeten. Groetjes san
Mereli: Wat een mooie fotos van Veerle een echt model hoor! En wat knap, al 10 kilo! Chivay: Haha, leuk dat staartje bij Oona. Wat een dametje zo! Chantal: Het lijkt me een moeilijke keuze. Al klinkt het heel bekend in mijn oren. Vrienden van ons hebben ook honden en ook zij krijgen een stuk minder aandacht dan voorheen. Ze gaan natuurlijk ook een stapje terug in de rangorde. Wij willen ook graag een hondje, maar juist om die reden nemen we er nog geen. Misschien als Roan wat groter is. Ik hoop dat jullie een keuze kunnen maken. San: Wij wilden ook niet weten wat het werd, precies om dezelfde reden. Ik vond het ook wel leuk om niet te weten, je blijft dan toch een beetje rikraden een nadeel was wel dat je niet echt super leuke spullen kon kopen. Heel veel dingen zijn toch echt roze of blauw. Ik geloof dat ik het bij een tweede ook niet zou willen weten.
san@ lief dat je aan me dacht! Het gaat wel. Kwa noa mag ik echt niet klagen hoor, zon ontzettende vrolijke meid dat ze is!! En daar geniet ik ook echt van alle dagen. Een beetje familieruzie, en ja kwa werk schiet het ook niet erg op. Dus zo nu en dan een beetje zwaar voor me. Maar probeer er gewoon het beste van te maken, kan anders ook niks doen. Onwerkelijk he, zwanger zijn en niks zien aan de buitenkant! Dat maakt het gewoon zo onwerkelijk vond ik! Je kijkt vast uit naar de echo denk!! Spannend hoor meid, vind het zo leuk voor jullie! En als ik het goed heb wordt het toch een zomerkindje! Geniet er van!! liefs pluisje
Hoi pluisje, Balen dat je niks kan vinden is er niet iets als vrijwilligerswerk te doen voor je . Of een baan dat je niks lijkt maar vanuit een werkende positie heb je meer kans . Weet dat het lastig is zit zelf hier ook in een lastig pakket maar goed het is nog niet rond maar anders post bezorgen of iets .
@ San, wij wisten het ook niet en vond het zo bijzonder zou het bij een volgende ook niet willen weten. @ Carpe, ik moest om 7.00 gaan werken en moet dan om 6.15 weg maar Luuk was alweer om 5 uur wakker:x maar denk dat ik weet hoe het allemaal komt hij heeft nu de 2 tandjes naast de middelste boven al dus net een vampier haha maar ik denk dat de 2 voortandjes eraan komen zie dikke bobbels dus het zal me niet verbazen hoop dat alles daarna weer normaal is
Vrijwilligerswerk gaat het zowiezo niet worden. Ik heb ten eerste geen opvang nog voor noa en ten tweede wil ik natuurlijk wel geld verdienen. Maar ik probeer van alles aan te pakken, en doe me uiterste best. Maar des ten meer ik weer geniet van me kleine meid! EN jij? Heb jij ook geen vast contract? Succes
Nee heb geen vast conttact maar zou een 20 uren contract krijgen maar het gaat nu slechter met het bedrijf dus hij wil me nu naar een nul uren contract zetten en de eerste 4 maanden heeft hij geen werk meer dus weett even niet meer wat we moeten doen . Dus hier ook een rot situatie.
Hoi meiden Even snel vanaf mijn telefoon Vanaf de eerste dag van je menstruatie dan rond de 14e dag eisprong toch? Dat zou maandag moeten zijn maar ik heb sinds gister buikpijn en slijm en nu net sorry voor t vieze praatje maar echt een dikke sliert rekbaar slijm nogmaals sorry voor t vieze praatje Zou ik dan eerder n eisprong hebben????
Babykwes: Klinkt wel naar een naderende eisprong, dus je weet wat je te doen staat de komende dagen Have fun!