Babykwes zou kunnen, ik zou het gewoon hele cyclus iig om de dag doen, zit je altijd goed Jeanetjuh hoop dat het voor jou die tandjes zijn Kim gisteren om 19.00 naar bed gebracht ipv 18.30. en was vanmorgen 05.45 wakker, wel beter. Nog geen ongi, heb ook niet echt het idee. Ik heb normaal veel pukkeltjes week voor ongi, huid nu helemaal glad. Even afwachten maar. Lekker 2 daagies vrij xx
ja ik ook, maar tis elke keer teleurstelling, ik word gek daarvan. Ik heb ook al 4 dagen brandende ogen, ga je daarop zoeken, zie je weer dat dat met zwangerschap te maken kan hebben hahahah En al een dag of 3 hele erge afscheiding. Ik weet het ook niet meer:x
kan nu niet weg, kim slaapt, shitzooi haha. Misschien neem ik vanmiddag een test mee, en test ik morgen met ochtendurine Het lijkt ook of ik een schimmelinfectie heb sinds gisteren, sorry voor de details, jeuk, en veel afscheiding. lees dat veel dat ook hebben in zw schap. Ik zal wel weer spoken zien haha
Carpe geduld kan je redden en babykwess ook trouwens. Ha ha ik zou nog even wachten met testen.( ja dat zeg ik die op nod test). (hoop dat het een beetje grapig overkom dat is de bedoeling. nee ik zou testen carpe en ik had ook jeuk hoor nog ren beetje. Succes. Babykwess ik weet wat jij doet dit weekend. Veel plezier
test gedaan, binnen 3 min duidelijk 2 e streep, geen tuurstreep. Uitgerekent 19 juli, 2 dagen voor kim haha Kan het niet geloven nog xx
Carpe: Whaaaaaaaaaaaaaaa.......gefeliciteerd Ik had al zo'n gevoel, had namelijk met Jelmer ook enorme afscheiding en jeuk (best ranzig haha).....
@ carpe jeahhhh gefeliciteerd leuk en een foto pleaseee @ babykwes dat afscheiding is je naderende eisprong klussen klussen en nog is klussen hahahha. ik zelf gaat zondag testen veelste vroeg maar kan ook niet wachten. me vriend denk dat het raak is, ben heel chagerijnig snel vet haar en vet gezicht. ow ja tijdens de sex voelt het vanbinnen opgezwollen, toen ik zwanger was had ik dat ook.
@San. Wat verelend van je contract. Heb je nu ook 0 uren of word je teruggezet naar 0 ure, Dta laatste zou wel flauw zijn. En helemaal balen dat er de komende maanden geen werk is. Wat ga je nu doen dan? @Babykwes. Dat klinkt inderdaad alsof je een eisprong hebt. Dan waarschijnlijk een korte cyclus deze maand,maar ik zou ervoor gaan. @CArpe. Jeej gefeliciteerd. Helemaal super en ook fijn een duidelijke test. Bijna op Kim haar verjaardag uitgerekend,haha. Wel een mooi leeftijdsverschil. @Missy. Oh spannend. Herkenbare dingen nu dus,dat is een goed teken. Ik duim voor je. Net heerlijk met nina in de kidnerwagen naar de stad gewandeld. Wel iest frisjes maar wel lekker. Nina hield netjes haar handjes onder de deken,zag er toch wel het voordeel van in blijkbaar. Ook heeft ze weer een broodje gebietst bij de bakker. Weet ze precies dat ze dat krijgt,gaat ook niet zonder weg,haha.