Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha die nina nou groot gelijk heeft ze broodje bietsen.
    Zou ik ook doen.

Heb nu een 20 uur contract en dat gaat 0 worden dus nu kijken hoe of eat druk met solliciteren maar is heel wrinig hier. Maar goed we komen erwel.

Groetjes

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Heb net nog 1 gekocht van clearblue, kwam gelijk een kruis in.
    Alleen was urine van 11 uur, stond eerst koel, en vanaf 2 uur op aanracht.
    Kan toch geen kwaad?
    Kan het niet geloven haha

xx

3. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@carpe
    alsnog gefeliciteerd echt super leuk voor jullie!!
    hoe vond je man het??

@alicia
    haha wat een bijdehandje die nina heerlijk! mevrouw weet goed wat ze wil is toch geweldig!!

@missy
    jeetje dat je dat kan! spannend hoor klinkt iig goed:D

@chantal
    jeetje wat moeilijk die beslissing! denk zelf ook wel dat jullie er misschien toch goed aan zouden doen maarja dat is makeklijk gezegd van mij kan me heel goed voorstellen hoe moeilijk dat is
    sterkte!!

@mereli
    wat een plaatje is veerle zeg!!

@chivay
    wat een super schattig staartje van oona:D

@alicia+chivay
    het enigste wat ik zou kunnen doen is misschien sporten om wat fitter te worden maar daar ben ik niet echt een ster in;) ben er wel over aan het nadenken
    er zijn wel eventueel iets van medicijnen om me wat meer energie te geven maar dan ga ik aan aan een soort van pep middelen en dat wil de neuroloog eigenlijk liever "nog" niet

heb wel contact gehad met de neuroloog omdat mn klachten weer erger lijken te worden, hetzelfde als ik toen had krachtverlies en alles maar dat komt dus waarschijnlijk door de weersverandering dan hebben mensen vaak meer last
    toch woensdag even een extra controle;)

verder hier bijn alles ingepakt voor een heerlijk weekendje weg (alleen jammer dat we met mn schoonfamilie in 1 huisje zitten:p)
    gelukkig heb ik mn telefoon dus kan wel gewoon jullie blijven volgen want ja een heel weekend zonder he haha:D

fijne avond meiden
    leifs

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babkwess veel plezier dit weekend.

Nou meiden hier kan het geluk niet op.
    Mijn baan staat op de tocht en vanavond als klap op de vuurpijl is mijn man ontslagen.
    Tjonge wat een pokke zooi. Ben helemaal ontdaan en zie het alemaal niett eer zitten.
    Sorry meiden
    groetjes san

5. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Even snel:

Carpe van harte gefeliciteerd zeg:D Wat zei je man ervan?

Babykwes heeeel veeel plezier dit weekend. Geniet er lekker van! En hopelijk is dit jullie vruchtbare weekend.

De koper die we eventueel hadden voor de hond kon zijn vrouw niet overhalen. Hijzelf en kids wilden heel graag:( Zo jammer. Je hebt niet zo 1 2 3 weer een nieuwe. Maar tot die tijd gaan we het beste ervan maken en haar toch maar proberen meer aandacht te geven:)

Zo nu ga ik slapen. Ben zo moe. Nog 1 dagje werken en dan heerlijk het weekend vrij! Echt super veel zin in na drie weekenden gewerkt te hebben.

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Even snel, zal morgen uitgebreid reageren..

@carpe, WAAAAAAAAA, wat goed! Super zeg. Geniet ervan!

@babykwes, heel veel plezier komend weekend.

@zwemmen, gebruikten jullie zwemluiers? Ik wil raag morgen gaan zwemmen met Emily en bedenk me nu ineens dat ik eigenlijk die luiers had moeten halen vandaag...

7. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Banne moet ik ook halen haha ik haal ze altijd bij de kruidvat
    Veel plezier met zwemmen morgen:)

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @babykwes, ik moet eerst zien dat ik het red om die luiers te halen... Ik hoop het, ik heb er wel zin in. Bedankt voor de tip van het kruidvat!

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Jahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Gefeliciteerd Carpe!

:D

Morgen/van t weekend probeer ik verder te reageren ;)
    Hier weer een spookje... dinsdagavond van 10-12 wakker... vanacht van 2-3.... Dus ik duik er lekker in de hoop op een goede nacht!

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    San wat erg zeg van je man zijn baan. Wat nu? Knuffel

Banne idd die broekjes van het kruidvat, die zijn super. leuk zwemmen.

Chantal wat balen zeg dat ze je hond , hoop dat je snel een ander geschikt baasje vind

Babykwes lekker ff een weekend ertussenuit. En je moest klussen ook toch het weekend? Klusze

Vind het wel onwerkelijk nog, ook al is het een 2 e.
    Denk steeds is er geen bloed enzo pff.
    Met kim had ik ook op 10 november positief getest. Grappig he

xxx

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @San. Jeetje meid wat een narighied. Maar ontslagen?? Dat kan toch niet zomaar of is het bedrijf failliet?
    Heeft hij werk waar hij makklijk iets anders in kan vinden?
    Voor jou wat lastiger nu je zwanger bent.
    Ik weet eigelijk niet zo gowed wat ik kan zeggen,vidn het heel erg voor jullie.

@Carpe. Ik kan me voorstellen dat je ook nu weer onzeker bent fo alles goed gaat. Het blijft natuurlijk iedere keer weer een wonder. Heb je de vk al gebled voor een eerste afspraak?

@Babykwes. veel plezier dit weekend en ik hoop dat jullie nog even tijd hebben met z'n tweeen om te klussen.
    balen dat je last van dit weer hebt metd e ms. Als sport goed is,zou ik het toch overwegen. Al je daardoor een wat betere conditie krijgt en meer zou kunnen ,zou dat toch heel fijn zijn.

Hier nog een plakkerig meisje. Nina hangt zo graag aan mijn benen. Samen doen we zo heel wat in huis. Een hele handige hulp en alles gaat 10x zo snel ;)

12. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia nee nog niet gebeld, dacht moet ik dat nu al doen, of volgende week is.
    Denk volgende week maar, tis nog zo pril.
    KIm pakt hier ook altijd de stofzuiger, en gaat ze echt mee heen en weer zo grappig haha

xx

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpe, wooow wat een leuk nieuws. Gefeliciteerd. Ga er lekker van genieten en bijzonder dat je op de zelfde dag positief teste.

@ San, ahhh wat erg hoe kan dat nou je kan toch niet zomaar ontslagen worden? Wil jullie veel sterkte wensen.

@ Babykwes, geniet van jullie weekendje weg.

@ Chivay, wat vervelend dat oona nog steeds zo spookt hopelijk is het snel over het breekt je zo op he.

Liefs

14. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ,

Zijn baas heeft een mannetje onder hem die over lijken gaat.
    En we moeten nog kijken wat we doen maar ze gooien het erop dat hij niet goed functioneerd maar goed er is daar veel meer aan de hand dan ik kan uitleggen.
    Zo zijn ze al 5 jaar bezig iemand weg te krijgen maar dat lukt ze niet.
    Maar goed ook weer eenb andere situatie. Dus ik loop als een zombie door huis.
    Groetjes san

15. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Goeiemorgen meiden

Alles hier klaar om weg te gaan:)
    Hopelijk morgenavond nog n momentje alleen;)
    Fijne dag allemaal en fijn weekend!!

Liefs

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    meiden ik ben weer zo onzeker. Met kim he had ik blauwe aders over borsten al met testen, en waren ook groter, en pijnlijker.
    Nu helemaal niets van dat. Alleen ongi krampen af en toe, en knallende koppijn, wat last van onderrug.
    Weten jullie nog hoe dat bij jullie was?
    Pff word gek van mezelf haha

xx

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    nog een foto van mijn testjes, bovenste van vanmorgen, onderste van gistermiddag

18. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carpe het is ook nog pril he en de 1zwangerschap is de andere niet.

Hier ook nergens last van tereijl iedereen zegt dat je de eerste 3maanden zo beroerd bent .

Maar ken je gevoel hier is het ook net een achtbaan hoor

groetjes

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Carpe. Net wat San zegt,de ene zwangerschap is de andere niet. ik zei ook in het begin;ik heb nergens last van en week 8 ging ik spontaan door mijn rug. Die aders heb ik nooit gehad en hoofdpijn heb ik de eerste helft van de zwangerschap heel erg gehad,dus dat herken ik wel. Probeer ervan te genieten,de testen zijn heel duidelijk.

@San. Dan mag die baas wel een heel geod en dik dosier van je man hebben liggen anders krijgt hij dat nooit voor elkaar. Je kunt niet zomaar iemadn ontslaan. Slecht functioneren kan een reden zijn,maar dan moet hij veel documeneten hebben over functioneringsgesprekken met je man om dat hard te maken,anders gaat dat niet lukken.

Hier vanochten dmet Nina naar de huisarts geweest voor het eerst. Ze had gister ineens allemaal rode vlekken gekregen. Ik had ze geteld maar werden er niet meer. vanochetnd zat ze onder. Dacht eerst warmtevlekken van het slapen maar bleek dat ze 36,2 had en ze wilde niet verschoont worden. Leek wel luierpijn,dus vertrouwde het niet en heb een afspraak gemaakt. gelukkig was het nisk ernstigs. De arst kon het geen naam geven,maar adcht dat het met de 14 maanden inenting te maken had.

20. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carpe:
    WAUW!!! Gefeliciteerd, en wat bijzonder op dezelfde dag een positieve test. En aan de testen te zien is er geen twijfel over mogelijk! Hoe reageerde je man?

Missy:
    Hopelijk voor jullie zondag ook een positieve test!

San:
    Dat is echt niet leuk met een kindje op komst! Hopelijk kan zijn baas het niet hard maken. Zijn jullie lid van een bond? Hen kun je om raad vragen.

Babykwes:
    Veel klus plezier!!!!!!

Alicia:
    Gelukkig niks ergs... Hopelijk voelt Nina zich snel weer beter!

Vanmorgen ook met roan naar de ha geweest, al sinds gister hoge koorts. Ik dacht zelf aan oorontsteking maar het blijkt dat hij een ontstoken amandel heeft. Hij heeft nu een kuurtje. Ik dacht toch maar even gaan, hij heeft nooit wat...ik ben blij dat ik ben gegaan.

Deel Deze Pagina