Alicia, Een dik dossier hebben ze niet maar ze gaan echt wel wat zegeen dat niet waar is dus ze komen echt van hem af desnoofs gaan ze zeggen dat hij bijv. Losse handen heeft . En we zijn er achter gekomen dat ze tot 35 jaar maar een halve maand salaris hoeven te betalen per jaaar en boven 35is het 1 maand salaris per jaar dus ze zijn erg uitgekookt.
Carpe dat zijn duidelijke testen! Hoe reageerde je man? En wat bijzonder dat je weer opdezelfde dag positief test als toen met Kim. San wat een nare situatie weer Hopelijk kunnen ze niets beginnen. Sommige mensen zijn zo gemeen. Ongelooflijk! GRRRRRRRR.....Hoe voel je je verder? Babykwes leuk hoor weekendje weg. Wij gaan waarschijnlijk weer in december Nou ik ga GTST uitzending gemist kijken en vanavond ook nog the voice Meer fans hier?
@ Chantal, wij kijken ook trouw de voice maar dan meestal op zaterdag of zondag want mijn man werkt de vrijdag avond. @ Alicia, ow fijn dat het niks is maar hopelijk voelt ze zich snel beter. @ Sammie, jij ook al een ziek mannetje ahhh dan zal hij wel pijn hebben. Beterschap. Liefs
Hee meiden jaa mijn mannetje is ook heel blij natuurlijk Vandaag gewerkt, heb al 3 dagen knallende koppijn, dat is minder leuk. xx
@san, wat een nare situatie! Werkt hij al lang daar? Hopelijk kunnen ze het niet hard maken. Al lijkt het me ook niks voor jouw man om daar dan weer te moeten werken terwijl ze hem eigenlijk kwijt willen. Hopelijk komt er snel eren leuke baan op zijn pad. Sterkte ermee! @carpe, ik had ook nergens last van. Ik twijfelde zelfs weleens of ik wel zwanger was. Ook bij de 2e kan je een compleet andere zwangerschap hebben dan bij de 1e. Sterkte met de hoofdpijn. Lijkt me erg vervelend! Mooie testen trouwens! @alicia, Heeft Nina er veel last van? Arm meisje.. beterschap! @sammie, Roan om al niet lekker. Beterschap! Hopelijk heeft hij niet zoveel last ervan. @chantal, hier ook een voice fan! Van sommigen erg jammer dat ze tegen elkaar moeten battlen! Dan weet je al dat er een goeie afvalt! En toen wist ik het niet meer.... Moest even uit m'n hoofd en op m'n telefoon. Emily heeft gisteren op 11-11-2011 voor het eerst helemaal zelf van rug naar buik gedraaid! Ik ben zo trots! Ze deed het voor m'n neus toen we op de speelmat zaten. Zo leuk. Nu blijft ze het ook doen, heeft echt de smaak te pakken. Haha Het fruit eten gaat ook super, ze eet sinds een aantal dagen echt goed van een lepeltje! Verder zijn we allemaal ziek geweest hier. Ik ben de laatste van ons drieën die gisteren niks binnen kon houden. Gelukkig vandaag weer iets beter.
Hey meiden Even vanaf mn telefoon kan het niet laten haha Hier gezellig leuk huisje en t gaat zomaar allemaal goed Julian krijgt alle aandacht dus helemaal te gek natuurlijk! Vanmiddag gaan we ff zwemmen als t lukt Heb gister flinke buikpijn gehad aan 1 kant zal wel mn ei geweest zijn gok ik Fijne dag meiden Liefs
banne: Leuk is dat he? Als ze weer wat nieuws kunnen. Ik was ook zo trots, en wat heeft ze er een leuke datum voor uitgezocht! Carpe: Wat ik van mijn vriendinnen hoor is dat geen zwangerschap op elkaar lijkt. Ik vind het zo leuk...ik zal het lijstje er eens bij zoeken. Roan was vanmorgen weer koortsvrij. Ik ben benieuwd of dat zo blijft. Het kuurtje slaat goed aan. Hij eet weer wat en is niet meer zo hangerig. Hij begint zelf alweer een beetje ondeugend te worden.
San84 - ronde 1 met clomid - 1e kindje = Zwanger uitgerekend op 2 juli 2012 CarpeDiem ronde 4 2e kindje = Zwanger uitgerekend op 19 juli 2012 Wendyenrichard - 1 jaar pauze Babykwes - 24 Oktober 2011 ronde 1 2e kindje Missyf 18 november 2011 ronde 1 2e kindje Geboren: CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian Jayden - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm. Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm. Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm. Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm. Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm. Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm. Nbroen 4 juni 2011 Meila Esmee 3480 gram en .. cm. Kirin 26 juni 2011 Jens 2140 gram en 43 cm. Pluisje- 23 juli 2011 -Noa - gram en ..cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh- 5,5 week Ingie-5,5 week Wen1975 - 6 weken - .. weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Pluisje Jane Carpe, je staat erin hoor...helemaal op Roze! Babykwes, jouw NOD en ronde klopt niet meer. Zou je 'm aan willen passen? Zo blijft het lijstje up to date!!
Sammie tnx dat je me erin hebt gezet. Ja alle zwangerschappen zijn ook anders denk ik. Kan het nog steeds niet echt geloven haha, erg he Mijn broer verwacht ook zijn 1 e kleintje, zij zijn 7 weken zwanger nu. Grappig he xx
Carpe: Wat leuk dat je broer ook papa wordt! Sammie: Fijn dat Roan alweer opknapt! Banne: Knappe Emily! Leuk al die ontwikkelingen he?
@San. Ik zou me geod alten informeren als ik juyllie was. Mijn vriend heeft een eigen zaak en widle eens van iemand af die echt zijn werk niet goed deed,maar dat lukte niet. Hij moest echt een flink dossier hebben en dan nog word er bij de rechtbank vaak voor de werknemer gekozen,dus ik denk dat er nog wel hoop is. Je man zou zich zo iwe zo nu ziek kunnen melden,dan mag je iemand niet ontslaan. Hij zou in de tussentijd dan iets anders kunnen zoeken,want de sfeer word er dan natuurlijk niet beter op als hij terug komt. hij behoufdt dan iig zijn salaris. Sterkte. @banne. Nina heeft op zich niet zo veel alst ervan. Vreemden merken niet dat ze niet in orde is,maare wij zien het natuurlijk wel. Vanochtend wel weer heelmaal onder de uitslag,maar lijkt in de loop van de dag weg te trekken. Ook geen verhoging meer dus gaat beter. Super Emily. heel knap en wat zul je inderdaad trots zijn op je dochter. Leuk he die vorderingen. @Babykwes. Fijn dat het gezellig is. En je ei ook nog dit weekend. Hopeliujk kunnejn jullie aan de klus. @Carpe. leuk dat je broer ook een kindje krijgt. Weet hij het al van jullie? Bij Kim heb je het iedereen geloof ik meteen vertelt he. Hier net naar de intocht van sinterklaas geweest. Nina was alleen maar geinteresserd in de balonnen in de lucht en alle vlagen.Z e zat contstant in de lucht te kijken. ej merkte dat op een gegeven moment ook anderen in delucht gingen kijken. Daarna nog even naar de oma van mij schoonzus gewest en heeft nina 2 cadeautjes gekregen;ballen avn sesamstraat en een boekje. Helemaal geslaagd cadeau,want dat si echt haar favoriete speelgoed. Volgende week willen we naar de intocht in een andere plaats gaan. Mijn vriend werkt altijd op zaterdag en kon dus niet mee,dus dan ook nog eeen keer met hem,wel zo leuk he.
@carpe gefeliciteeerd!!!!!! @all, vandaag mijn verjaardag gevierd, maandag wordt ik 25... wat gaat dat hard zeg! alle visite is helaas alweer naar huis..
@carpe, wat leuk dat je broer ook een kleine verwacht! Jullie zitten dicht bij elkaar! Wordt wel een drukke periode dan met alle verjaardagen! Willen jullie nu ook weer weten wat het wordt? @Alicia, wat leuk dat jullie naar de intocht zijn geweest. Ik kon helaas niet want ik voelde me nog niet zo lekker gisteren.. Waar ga je kijken dat het niet op zaterdag is?! Wel zo leuk inderdaad als ej vriend ook mee kan. @Wenenr, ik weet niet of ik morgen hier ben dus: Alvast van harte gefeliciteerd! Ben je goed verwend? Hoe is het nu bij jullie, trek je het allemaal nog een beetje? @All, die vorderingen zijn inderdaad erg leuk! Wat kan je dan trots zijn zeg! Ik kan haar nu ook bijna niet neerleggen of ze draait al! hahaha Komende week maar eens kijken of ik kan gaan zwemmen met Emily. Ik neem me dat al weken voor maar elke keer komt er wat tussen. Zij verkouden, ik ziek, Emily te laat wakker! hahaha Het zijn ook allemaal wel rottijden hier in de buurt.. Maar goed, het zal ons een keer lukken! haha
@ Carpe, wat leuk dat je broer ook een kleine krijgt leuk hoor zo dicht bij elkaar. @ Babykwes, mooi dat het zo goed gaat, geniet ervan @ Wenrich, gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je leuke dingen gehad? En hoe gaat het met jullie? Liefs
Hey meiden, Alweer een tijdje niet geweest. Noa heeft vreselijke moeite met slapen overdag, dus heb tamelijk me handen vol aan een huilende noa. Ik denk dat ze wel last heb van een sprongetje ofzo. En de nachten zijn ook nog steeds niet top! Noa wordt nu telkens brult wakker, zo zielig ( ook een beetje voor mij). Dus vandaar dat ik even niet zoveel puf heb om te reageren hier. Wendyric@ ik wil je toch even bij deze feliciteren meid!! 25 jaar mooie leeftijd alweer, een kwart eeuw! Moet je gewoon werken op je verjaardag morgen? san@ heel veel sterkte in deze rot sitautie! Ondanks je zwanger bent, valt het zeker niet mee om nu te gaan genieten. Hoop voor jullie dat jullie er samen uit komen. banne@ noa draait nu ook al lekker alle kanten op uit haar zelf, leuk he! Al die ontwikkelingen gaan zo snel bij die kleintjes. Geniet er maar lekker van! carpe@ nog gefeliciteerd met je zwangerschap, heb ik nog niet gedaan namelijk! sorry dat ik even niet op de rest reageer! Maar denk wel aan jullie hoor. liefs van pluisje
hee meiden Alicia leuk sinterklaasintocht, kim is ook altijd gek van balonnen, denkt dat het een bal is hahah. Leuk dat je volgende week met je vriend gaat Wenr alvast gefelciiteerd voor morgen, mooie leeftijd 25 Pluisje lastig als ze weinig slapen overdag he, had kim ook een periode. Je hebt dan echt je handen vol eraan. Ik heb het wel al verteld aan vrienden/fam, als het fout gaat vertel ik dat ook gewoon. Ik hou nooit zo van dat geheimzinnige. Met 16 weken( als alles goed gaat natuurlijk) weer geslachtsbepaling xx
Hoi meiden Hier nog steeds alles goed! Alleen t slapen van Julian is drama helaas maar goed is ergens logisch Helaas weinig tijd samen t is egt plakkie plakkie hoor ppff maar goed weet bijna zeker mn ei vrijdag gehad had zo buikpijn en gister niet meer ook bijna geen slijmverlies meer we hebben donderdag nog geklust dus hopelijk genoeg Alle zieke kindjes beterschap!! Liefs
@ wenenr alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. @ carpe leuk dat je broer ook een kleintje verwacht. @ banne hier zijn de tijden voor baby zwemmen ook niet gunstig daarom gaan wij altijd vrij zwemmen, zijn heel veel ouders met jonge baby's. @ san vervelend voor jullie. en hoe voel je je? @ alicia dus nina is weer verwend leuk hoor. @ babykwes hoop dat jullie het naar je zin hebben. ja denk ook dat je ei dan is geweest. @ pluis dat kan idd een sprong zijn. nou ik heb vanochtend 5 uur getest en ik vind het nega maar vrienlief ziet heeeel licht een streep gaat dinsdag nog maar is testen. pff wat hebben die kinderen toch hier ook iedere dag rond 5 uur klaar wakker
Missy spannend. Dinsdag maar weer een testje doen. Hier gaat met de zwangerschap allles goed alleen heel drg moe slaap heel veel. Babykwess spannend hoor mijn duimen draaien. Alicia bedankt voor de berichtjes. De brief hebben we binnen en zials wij het kunnen beoordelen hebben ze een mega fout gemaakt. Ze zeiden dat hij er geen enkele schuld aan heeft. Carpe voel je al wat meer. We kunnen inprincipe tegelijk bevallen. Banne hadden jullie nog nieuwe meubels gescoord. Hier een hangdag slaapdag ppppfff ben erg moe. Fijne zondag