Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hallo dames,

Ik wil jullie even laten weten dat ik minder aanwezig zal zijn.

Het gaat al een poos niet goed met mij, heb depressieve klachten en ga daarvoor in therapie.

Dit gaat veel tijd en energie kosten en heb echt de kracht niet om "vrolijk" mee te kletsen.

Ik zal wel af en toe bijlezen en denk echt wel af en toe aan jullie.

Liefs

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ kwebbel, hier schrik ik wel van. Ik hoop dat je de juiste hulp vind en jezelf snel weer wat beter voelt heel erg veel sterkte en je mag hier altijd je verhaal kwijt he. Liefs

3. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jane:
    Met die ogen zullen ze heel wat jongens harten sneller doen kloppen (als ze 16 zijn , haha!)
    Ik denk dat het steeds makkelijker wordt, straks kunnen ze nog meer zelf….

Chivay:
    Vreselijk als je kleintje ziek is. Roan is pas 1x ziek geweest en ik voelde me al rot, laat staan als je drie weken achter elkaar hebt. Ben je al bij de HA geweest?

Nbroen:
    Ik heb vaak aan je gedacht…jullie hebben een heftige periode achter de rug. En ondanks alle tegenslagen boffen je meiden maar met zo’n lieve en zorgzame moeder. Het is fijn dat je hulp en begeleiding krijgt….sterkte!

Carpe:
    Wat leuk dat het dezelfde mevrouw was…succes met flessen volplassen!

Missy:
    Spannend…ik heb goede hoop! Streep=streep of ie nou licht of donker is!

San:
    Pas bij helderrood bloed zou ik me ongerust gaan maken….en als je het er niet op hebt gewoon even bellen!

Banne:
    Wij hadden het idee dat Roan het ook heel snel door had, dat als hij huilde er iemand kwam. Ook zei men tegen ons dat dat niet kon, wij vonden van wel. We hebben Roan ook laten huilen meestal gaf hij het na een tijdje op en viel hij in slaap. Als hij aan bleef houden en er was echt niks aan de hand dan hebben we hem ook weleens ‘streng’ aangesproken dat het nu afgelopen moest zijn. Het grappige was dat hij daar vaak naar luisterde. Nu hebben we totaal geen problemen als meneer naar bed gaat. Als ik zeg; zullen we naar bedje gaan? Dan staat hij al bij de deur!

Kwebbel:
    Erg jammer, maar je moet natuurlijk aan jezelf denken! Sterkte! Je bent hier altijd welkom als je even je hart wil luchten.

Zieke kindjes:
    Snel weer beter worden hoor!!!

Gister belde mijn moeder onder mijn werk, Roan deed niks als huilen, hij dronk niet, at bijna niet. Ze maakte zich echt ongerust. Ik de HA weer gebeld….zelf heb ik het idee dat hij te heftig reageert (diaree, uitslag, misselijk? Duizelig) op de penicilline. Van de HA mochten we stoppen met de kuur. Sinds vandaag heb ik weer mijn eigen kindje terug. Hij is vrolijk, speelt lekker, eet goed, drinkt goed! Nooit geen penicilline voor Roan!

4. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    San84 - ronde 1 met clomid - 1e kindje = Zwanger uitgerekend op 2 juli 2012
    CarpeDiem – ronde 4 – 2e kindje = Zwanger uitgerekend op 19 juli 2012
    Missyf – 18 november 2011 – ronde 1 – 2e kindje
    Babykwes - 24 Oktober 2011 – ronde 1 – 2e kindje

Wendyenrichard - 1 jaar pauze

Geboren:
    CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian Jayden - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm.
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm.
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm.
    Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm.
    Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm.
    Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm.
    Nbroen – 4 juni 2011 – Meila Esmee – 3480 gram en .. cm.
    Kirin – 26 juni 2011 – Jens – 2140 gram en 43 cm.
    Pluisje- 23 juli 2011 -Noa - gram en ..cm

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh- 5,5 week
    Ingie-5,5 week
    Wen1975 - 6 weken - .. weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Pluisje – Jane

Even het lijstje mee...

5. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Noa legt heerlijk nog even te slapen dus even snel hier zijn!

Banne@ dat huilen met naar bed doen, doet noa ook hoor.Ze moeten gewoon leren om zelfstandig in te gaan slapen. Noa heeft het de eerste dag 1 uur vol gehouden, daarna een half uur en daarna 20 minuten. Gister was ze zo moe dat ze gelijk ging slapen. Het zou mijn weer benieuwen wat ze vanavond gaat doen. En kwa laatste voeding om half 10, drink noa echt helemaal op hoor. Gewoon even kijken of ze echt de laatste voeding nodig heeft.
    En het is ook zielig het huilen, maar het hoort er gewoon bij denk ik dan maar.

kwebbelsnoes@ sterkte meid, ik weet helaas wat het is.

noa wordt nu wakker, meiden ik reageer snel weer even verder liefs van pluisje

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, wat fijn dat het nu weer over is, hier reageerd Luuk er ook enorm heftig of ben na 3 dagen toen ook gestopt.

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Babykwes zielig je mannetje zo ziek, en dat je zo lang bezig was voor een klein slaapje. Vermoeiend. Voel je af wat?

Banne zal je net zien, als je wil blijven liggen dat ze vroeg wakker is.
    Die laatste fles maakten we kim ook voor wakker, volgens mij rond 5 maanden al gestopt

Alicia lekker he als ze naar buiten kunnen. Hier ook elke dag, nu ook minder lang door de kou. Kim is ook heel druk altijd, zit geen seconde stil.
    Weet niet van wie ze dat heeft

Sammie gelukkig is ie nu weer de oude zonder die penicciline.

Kwebbel jeetje meid schrik ervan, dikke knuffel

san hoe is het nu met jou?

Hier alles goed, gewerkt vandaag. Werk weinig van zw schap, zere tepels, meer niet. Net als met Kim.
    1 in juli 2012 mamas had een miskraam, hoor je veel altijd he.

Net met mijn man en kim in bad geweest, gaat net met zijn 3 en.
    Vind ze zo leuk.
    Ze zegt nu ook aardappel. zo grappig. Ze pakt ze ook uit de kast.

xxx

8. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

@kwebbel
    jeetje meid bah! wel goed dat je in therapie gaat hoop echt voor je dat je snel opknapt!
    neem je tijd en veel sterkte!!

@sammie
    jeetje wat erg dat roan zo heftig reageert op de ab ppff en wat super fijn dat hij alweer zo happy is gelijk!!
    geen ab meer voor roan;)

@carpe
    haha wat grappig dat kim aardappel zegt en ze pakt:D helemaal leuk!
    hmm of ik al wat voel? nee neit echt denk heb wel sinds mn eisprong dat zeurderige buikpijn heel irri
    nog even geduld hebben;)

@alicia
    nee hoef er niks aan te doen dat doet de osteopaat hij probeert het wat losser te krijgen ofzo
    met mij gaat het redelijk, vandaag een goeie dag:D
    hopelijk volgen er meer;)

@jeanetjiuh
    heb de pilletjes gehaald vanmiddag:D ben zooooo benieuwd hoe hij slaapt vanacht haha

hier nog steeds een ziekig kindje heeft vanacht de halve nacht liggen hoesten en steeds beetje huilen ppff tis echt zielig hoor:(
    vanmorgen moest ik naar het zh dus heeft hij niet geslapen en vanmiddag om kwart voor 1 sliep hij tot 2 uur niet normaal he zo kort:(
    hij lag nu om half 8 op bed want bij bleef gewoon gezelig gelukkig!
    heb de pilletjes gehaald van vsm ben zo benieuwd hoe hij slaapt vanacht!

fijne avond meiden
    liefs

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Jeetje kwebbel ook ik schrik hiervan hopelijk krijg je goede hulp .
    En ook voor jou zijn we er . Dus lekker gal komen spuwen.

Ach al die zieke kindjes niks aan.
    Beterschap.

Sammie arme roan gelukkig dat hij vandaag weer eat beter was.

Alicia lekker toch buiten spelen jasje aan mutsje op en gaan.

Banne haha emelie had geen zin in uitslapen . Flesjes kan ik je niet aan helpen maar jij mij volgend jaar wel :).

Carpe nee heb nergens last van gelukkig denk dat het wat veel afscheiding was .
    Hoe voel jij je en dat zou wel een comisch gezicht zijn met zijn 3en in bad.

Missy en hoe is het bij jou.

Pluisje hoe is het met jou.

Sorry als ik iemand ben vergeten.

Groetjes san

10. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Effe nog tijd om terug te komen na vanmiddag!

Hier gaat alles wel goed. Noa is op zich een vrolijke dame:D. Maar ja legt ook een beetje aan de nachten hoe ze verlopen. Ze legt nu alweer vanaf 6 uur in haar bedje, ze was gewoon duidelijk moe.
    Met mijn gaat het wel redelijk, vandaag een betere dag dan gister. En morgen lekker een dagje naar me zus dus dat is wel heel leuk.
    Ik heb wel bij gelezen hoor meiden, maar ga nu nog effe tv kijken. Ik zit nu net eindelijk namelijk.

liefs van pluisje

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, ow ik ben ook erg benieuwd, zou je meteen resultaat moeten zien ik hoop dat het je mannetje helpt.

Liefs

12. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @jeanetjuh
    En niet alleen mn mannetje;)
    Moet t 2 weken gebruiken daarna week stoppen
    Hij mag 4 pilletjes per dag maar die vrouw zei probeer het eerst met 2 dus ben benieuwd :)

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #2673 Alicia78, 17 nov 2011
    Laatst bewerkt: 17 nov 2011
    @Kwebbel. jeetje meid wat erg. Ik vidn het heel geod van je dat je hulp zoekt,dat is de eerste en beste stap naar verbetering. Ik hoop dat je snel verbetering merkt met de hulp, dat jullie hier samen goed over kunnen praten en dat je heel veel geluk uit Jelmer kunt halen. Dat laatste schijnt heel bevordelijk te helpen heb ik eens gehoord. Sterkte.

@Banne. Ik ben er van overtuigd dat kleintejs ook merken dat huilen kan werken. Ik heb vroeger op school geleerd dat dat pas met 1 jaar kan,maar ben al heel wat kinderen op kdv tegengekomen die precies wisten hoe het werkt. Wij merkten het ook bij Nina. Als wij de deur dicht deden begon ze te huilen en als we weer naar haar toe gingen,was ze weer stil. Ik zou het gewoon 'n keer uitproberen aals ik jou was en je kunt op een gegeven moment ookw el aan haar huiltje merken of er iets is of dat het niks is.

@Sammie. Goed dat je met penicilline bent gestopt. Zijn volegns mij best veel mesnen allergies voor. Gaat het nu weer beter met he,?

@Carpe. Ja lekker he naar buiten. Nina begint al te stuiteren als ze kinderen buiten hoort. Ze speelt ook altijd met grotere. Er is nog een meisje van 1 jaar maar die meoder vind het eng buiten met de grotere. Wij hebben daar geen meoite mee. Ik ben er natuurlijk altijd bij en hou het in debgaten,maar de grote zijn ook heel lief voor haar,eigelijk weleens te lief,haha. Kim ook druk ja. Ze kan haar rust Mijn moeder zegt dat mijn broer vroeger ook zo was en die is nu ook een stuk rustiger. Eieglijk zit het bij Nina van twee kanten erin,dus dubbelop he ;)
    Hoe voel jij je?

@babykwes. Benieuwd wat de pillen doen voor hem. Hopleijk snel beter.

Hier weer op ons oude schema na de spuiten. Nina slaapt weer een keer overdag van 11 tot 13 uur. heerlijk even tijd voor mezelf dan. Nian moet echt lern om zichzelf e vermaken. Ze speelt graag samen met ons,maar dat kan ook niet altijd. Meerdere die heir last van hebben? verder is het weer ons vrolijke grietje die heel ondernemend is.

14. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

nou helaas geen goeie nacht gehad:( julian is zo verkouden en hij blijft maar hoesten soms tot kokhalzen aan toe ppff
    weet niet wat ik er mee moet:(
    maar goed wel van 19.30 tot 8.15 geslapen dat is dan weer netjes!
    hij gaat straks wel weer naar bed want denk dat hij het nu even nodig heeft;)

en even wat anders mijn temp was vanmorgen bijna 0.4 hoger dan normaal maar dat is altijd na je eisprong toch?

ik reageer later verder want meneer staat steeds aan die laptop te trekken;)

liefs

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    babykwes balen zeg, dat ie zo verkouden is.
    Ik had vorige 3 rondes ook hogere temp na eisprong idd

Alicia ja gaat wel, nu veel krampjes sinds vanmorgen, of er band om buik zit. Vind dat maar niks
    Kim vermaakt zich soms goed, en soms heel moelijk. Ga ik even achter pc en zegt ze alleen maar op, en wil ze dat ik met haar speel.
    Ik doe gewoon soms even wat samen, en dan weer even wat voor mezelf, dan moet ze zichzelf wel vermaken

Wat een kou he brr, niks aan.
    Vanavond nog avonddienst, en dan 3 dagen vrij

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. volgens mij wel ja,maar kan het ook niet dat ej temp hoger is omdat je het warm hebt en druk met julain bent. Ik weet het niet hoor,maar ik vind die temp methode maar lastig. Ik ben meer van de ovu testjes.

@Carpe. ja dat doe ik ook zo. De ene keer is ze het e rmee eens en kan ik rustig even zitten. De andere keer hangt ze dan aan mijn been en kan zich niet vermaken. Hoort wel bij de leeftijd maar soms wel vermoeiend.

17. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Het is monenteel erg druk bij ons thuis met alle afspaken,maar ondanks alle problemen gaat het met mij nu weer erg goed. Ik heb het soms echt even moeilijk gehad,maar het lijkt erop dat ik weer een beetje mijn draai heb gevonden.Voel me erg goed en geniet erg van de momenten met mijn mooie en lieve meisjes.
    Ja we zien wel of er nog een ukje komt. Mijn man wil nu toch ook nog wel heel graag een kleintje,dus wie weet gaan we het ivf traject wel weer eens in,maar voorlopig mag de natuur het zelf even beslissen,haha..

Hoe gaat het verder met jou?

18. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Hihi,hoef er niet mee te stoppen want ben er niet meer aan geweest.Door de borstvoeding ook geen last gehad,dus dat was erg fijn;)

Ben super blij voor je dat je een knaltest had bij moeders voor moeders! Blijft toch altijd even een spannend moment!

Bloedverlies kan ook nog wat van de innesteling zijn,zou me daar niet al te veel zorgen om maken meid!

19. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja we hebben goede begeleiding voor beide meiden. Nee schijnbaar ben ik voor het pech geboren ofzo:( Heb al zoveel ellende meegemaakt nu.Hoop nu toch eens op wat betere tijden.Lief van je dat ik mijn hart af en toe bij je mag luchten,hier zal ik zeker gebruik van gaan maken mocht ik het nodig hebben. Zijn hier maar weinig mensen bij wie dat kan. Ja hoogbegaafdheid komt hier veel bij voor. Ik weet aklleen niet of ik er zo blij van word,want het is gewoon weer een handicap die erbij komt. Ben natuurlijk wel heel veel gewend vanwege mijn werk,maar als het om je eigen kind gaat komen toch je moedergevoelens hier bij kijken.

20. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Vervelend hoor dat het nog steeds niet zo lekker gaat met je kleine meisje! Veel mensen hebben hier nu last van.Schijnt een vervelend griepje te zijn die lang aanhoud. Hier ook 2 meisjes die flink verkouden zijn! Gelukkig geen koorts nog.

Deel Deze Pagina