Je hoeft geen sorry te zeggen hoor...dit is een pijnlijk stukje verleden,maar we hebben dit uiteindelijk wel een plekje weten te geven. Alleen is elk jaar op 29 juli weer een hele moeilijke tijd.Ik probeer zijn grafje dan ook altijd zo mooi mogelijk te maken. Kreeg vandaag van mijn schoonmoeder (daar waren we even ivm haar verjaardag) een hele mooie vlinder om bij zijn grafje te hangen.Ze zei dan is het niet zo somber...zo lief!!
Ooh leuk een middagje shoppen,hihi...en een mooi vooruitzicht voor morgen..heb ook wel zin om te zwemmen..
@Nbroen, Wow mooie foto's van jouw meiden! Prachtige krullen heeft Melody zeg. Vooral die foto van de 2 zusjes samen vind ik erg mooi. ovutesten zijn heel fijn om te gebruiken! Zo weet je ook aardig goed wanneer je ongi moet worden. Ik hoop echt dat jullie nog een wondertje gegund is. @Chivay, hopelijk slaapt Oona komende nacht weer zo goed! @Sammie, wat een mooi pietje! @San, hier ook geen problemen met dezelfde naam hoor! Gelukkig heb je nog even on erover na te denken... @babykwes, zo Julian heeft het lang volgehouden met krijsen! Goed dat hee volgehouden hebt! Hopelijk een goede nacht! @chantal, al iets bekend over wat jullie met Senna gaan doen? vind het zo erg voor je, echt een moeilijke keuze... @Lovelyme, wow leuk kado van Zulay! En toen wist ik het niet meer...
Ja!super lief! Een hoop mensen denken er niet eens meer aan. Dat is soms wel eens moeilijk hoor...maar gelukkig zijn er ook nog een aantal mensen die nog wel eens aan Calvin* denken.
Je had ze al gevonden,hahaha...ga er nog meer bijzetten hoor,maar moet ze even uitzoeken..heb ook zoveel foto`s!! Krullen is onze dame niet altijd zo blij mee hoor,knoopt ook erg makkelijk en tsja die moeten er wel uit..rens soms een half uur achter haar aan voordat ik haar dan te pakken krijg,hihi.. Ben erg benieuwd naar de ovutesten.
@NBroen. Kan me voorstellen dat dat een hele heftige tijd was en zeker omdat je toen dus nog zwanger was van je dochter als ik het geod begrepen hebt. Heel dubbel dan. Echt super dat jullie hier samen sterker uit zijn gekoemn. je hoort inderdaad vaal ook anders,denk dat mannen en vrouwen het op ene andere manier verwerken en dan moet je echt blijven praten denk ik. Ik ben heel benieuwd hoe de testjes je gaan bevallen,ik ben er heel positief over. je kunt 'het' veel gerichter zo doen en je bent er echt niet meer mee bezig dan zonder testjes. Ik ben heel nieuwgierig nar de foto van jullie dochters. Zet je die ook heir neer? @babykwes. ja idereen gaat nu rompers kopen. ik heb ze Nina 'nu zo'n twee weken aan. Vidn het altijd wel wat minder met shirtsjes eroverheen aantrekken maar ze heft hetw el lekker warm zo. Ik zou volgende week nog even kijken als ik jou was,ze vullen die wel elke week aan. @Chivay. Het klopt dat je geen flyer hebt gekregen met de post voor de korting bij de hema. Ik heb even gebeld gister en je kreeg de korting gewoon aan de kassa,had er dus gene flyer bij nodig.
Nee Calvin* is geboren na onze dochter. Onze dochter is van 2008 en Calvin*van 2009. Kwam wel uit dezelfde collectie zeg maar .Hij was ingevroren en hebben hem toen weer terug geplaatst. Kwam wel van dezelfde ivf poging als onze dochter. Foto`s plaats ik alleen in mijn album,dit ivm de privacy. Ben je al vriendje met me?? zo nee dan zal ik je zo ff toevoegen dan kan je ze ook bekijken.
hoi meiden @jeanetjuh wat een prachtventje hebben jullie toch!! en knap hoor lekker tijgeren wat heeft hij ook een leuke broek aan! ben ook zo op zoek naar wat anders julian heeft bijna alleen maar spijkerbroeken aan @san hoe gaat het met je?? trek je het nog van de spanning?? hoe laat mag je morgen?? @alicia ja vind ik ook lastig met die dubbele mouwen daarom doe ik ook nog vaak een romper met korte mouw aan overdag alleen dan blijf je wel steeds verkleden en hier vind meneer dat dus niet leuk heb ook veel van die polo's met korte mouw staat m ook altijd leuk met een lange romper er onder @nbroen tja dat is soms hard dat mensen er niet altijd aan denken maar wel fijn dat je schoonmoeder in elk geval wel aan jullie mannetje denkt! wat is er weinig gekletst vandaag iedereen lekker een lazy zondag gehouden hier hebben mijn mannetje en ik ff samen schoongemaakt was hard nodig kom er maar steeds niet aan toe om alles goed bij te houden best wel frustrerend want normaal ben ik wel erg opgeruimd en zo maar het laaste jaar ppfff alleen jammer dat julian vandaag maar weer 1 uur geslapen heeft tussen de middag je zou toch zeggen dat hij moe is maar nee dus die ligt nu uitgeteld in zn bedje haha hopelijk slaapt hij goed en morgen lekker uit net als de laatste dagen half 9 heeeerlijk fijne avond meiden liefs
Banne we hebben toevallig gisteren een neef van mijn man gehad die eventueel Senna wil overnemen. Heb echt een emotionele dag gehad gisteren en nog steeds eigenlijk. Ze waren helemaal enthousiast en nu komen ze Senna donderdagavond ophalen tot zaterdag en daarna nemen ze een beslissing. Ik weet dat dit de beste oplossing is, maar ben er wel heel erg verdrietig om Jeanetjuh wat goed dat luuk het tijgeren doorheeft Wat kun je je dan super trots voelen he! Babykwes wat lief dat je mannetje je heeft geholpen met schoonmaken Dat scheelt toch als je het samen doet. En die Julian kan ook wel goed zonder slaap zeg. Wat een ondeugd hahaha. Hier heeft Liz gisteren ook maar 1 uurtje geslapen, maar ze bleef de hele dag gelukkig vrolijk. Dat scheelt Chivay en Jane hoe is het met jullie meisjes? Las op hyves dat ze ziek waren Zielig zeg....Hopelijk zijn ze snel weer beter.
@ Babykwes, ja echt super leuk maar denk dat niks meer veilig is dus maar snel om wat klemmetjes voor de keukenkastjes enzo en van de week eens traphekjes op gaan hangen. Heerlijk dat het weer lekker schoon en opgruimd is in jullie huisje. Ow wat jammer dat Julian zo slecht slaapt overdag wel heerlijk dat hij uitslaapt. Merk je al wat van die druppeltjes overdag? @ Chantal, meid wat een heftige beslissing, ik hoop dat jullie en die neef een goede keus kunnen maken. Heel erg veel sterkte. Liefs
Chantal: Wat moeilijk! Wel fijn dat Senna bij bekenden terecht komt. Jeanetjuh: Wat knap! Nu kun je erachteraan..... Hihi! Nbroen: Ik kan me voorstellen dat die datum moeilijk voor jullie blijft. Wat lief van je schoonmoeder dat ze je mannetje niet vergeet. Rompers: Roan is nogal een koukleum, hier al een hele tijd rompers met lange mouwen. Zelf vind ik de rompertjes van de v&d heel fijn. Babyzwemmen: Ik kan voorlopig niet meer gaan. Het zwembad is gesloten. Nav het ongeluk met die baby is er bij veel zwembaden extra controle geweest. De constructie van het dak is verouderd. Ik schrok me rot...stel je voor!
hii all... Hier is er weer rust in huis! Al 2 goede nachten een erg vrolijke dame... Ze hoest nog wel, en kwijlt de boel bij elkaar maar we hebben iig een erg fijn weekend gehad.. Die steken we maar mooi in onze broekzak en we duimen verder dat we het nu voorlopig weer gehad hebben! @ Sammie... Hè getsie daar moet je idd niet aan denken.. Schrok ook zo van dat bericht... en van die 2 andere jongens die verdronken waren in de auto.. Brr... (Das hier dichtbij gebeurt) Jij vertelde toch van die al wat oudere jongen? Nog gehoord wat er nu aan de hand was? @ Chantal... Pfff wat een moeilijke beslissing zeg.. wel fijn dat als het idd doorgaat Senna in de familie blijft en jullie hem dus nog regelmatig kunnen zien?? @ Nbroen.. Zo raar hè hoe een datum voor de 1 zo speciaal en voor de ander zo dubbel en moeilijk is... Weet nog dat je het schreef op Oona's verjaardag... Heel benieuwd hoe het loopt! Hopelijk geen ivf nodig maar binnenkort mooi nieuws @ Babykwes.. Lekker hè zo'n schoon huis! Hier kwam het er door al het gespook en ziek zijn maar weinig van.. alleen het hoognodige.. Vandaag wel flink bij kunnen werken.. Heerlijk! @ Jeanetjuh.. Oh wat wordt hij toch groot! Leuke foto's! En wat stoer dat hij het tijgeren heeft ontdekt! @ Kleding.. Pff moeilijk weer hoor.. Hoe kleden jullie de kids nu? En de nachten?? Oona is een behoorlijke kouwkleum hebben we gemerkt.. we zitten dus nog flink te zoeken hoe we het van de winter gaan doen gezien ze op een erg koud kamertje slaapt (in de zomer erg heet)... en ze wil geen dekens! Afgelopen winter lag ze in romper lange mouw, pyjama, sokken, dikke slaapzak, laken & deken (en zelfs een tijdje 2 dekens)
Ja dat kan ik me nog erg goed herinneren.Voor jullie is die dag zo speciaal en voor ons zo intens verdrietig!Krijg nu alweer kippenvel als ik eraan denk dat het volgend jaar weer een jaar erbij is dat we zonder ons mannetje hebben moeten leven. Ik hoop ook dat er dit keer geen ivf aan te pas hoeft te komen,dus we gaan voor leuk nieuws over niet al te lange tijd
@Jeanetjuh, mooie foto`s weer van je mooie mannetje..lief gezicht hoe hij zo teigert.. @kleding, Onze meid is ook een koukleum en wil ook niet onder een dekentje liggen.Die trappelt ze er steeds vanaf! Ik trek haar een romper met lange mouwen aan en daaroverheen een pyama. Onder haar broekje krijgt ze van mij een maillot. Dit omdat ik geen slaapzakjes wil gebruiken. Bij onze oudste is het toen bijna misgegaan en is hier bijna in gestikt. Ze heeft haar hoofdje uit het gat weten te krijgen en haar hoofd door de armuitgang weten te krijgen.Ik hoorde ineens een raar geluid door de babyfoon en toen ik boven kwam was ze al helemaal blauw.Ze had een behoorlijke striem hieraan overgehouden bij haar keel.Ik heb de slaapzak toen kapot moeten scheuren omdat het zo strak zat.Ik heb de slaapzak terug gebracht naar de winkel en hier een klacht over ingediend dat dit gebeurt was en daarna heb ik gezworen nooit meer zo`n ding te gebruiken!Arts zei later dat we echt geluk hadden gehad dat we haar op tijd gehoord hadden. Ben hier toen echt vreselijk van geschrokken!! ze slaapt nog steeds naast mijn bed in een ledikantje en bij ons is het niet echt koud.Mocht het toch wat frisser worden dan trek ik haar eventueel nog een extra truitje aan en nog een paar extra sokjes oid. @all,vandaag ons konijnen hok weer helemaal schoongemaakt en winterklaar gemaakt.Beschermhoes zit er weer helemaal omheen,dus de nijntjes zullen het niet heel erg koud gaan krijgen..haha..ook word het voor de vosjes weer een stuk moeilijker om ze te vangenmet dat zeil er omheen,haha..
Sammie: Dat wist ik helemaal niet dat het zwembad gesloten is, wilde morgen gaan. Wat jammer, maar wel goed dat ze er bovenop zitten.