Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Merili spannend zeg:D Heel veel succes! Hopelijk kunnen jullie je kleintje snel in de armen sluiten.

Banne voor jou word het ook spannend. Wel fijn dat alles toch goed gaat met jullie kindje.

Kwebbelsnoes hoe is het bij de huisarts gegaan?

Alicia wat leuk zeg dat Nina zich optrekt:d

Babykwes hoe is het vannacht gegaan?

Hier vanmorgen weer bij het CB geweest. Liz is nu 73.5 cm en weegt 9550. Ze doet het dus goed:D

2. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

even snel tussendoor er liggen er hier 2 en partij rommel te maken al dat speelgoed door mn huis haha

@mereli
    spannend!! succes zet hem op!!!

@alicia
    gelukkig dat nina weer een goeie nacht had en ze toch lekker vrolijk is ondanks de tandjes
    knap he dat optrekken vind t ook altijd wel een beetje eng hoor maarja ze moeten het idd toch leren
    hier echt weer een goeie nacht gehad
    hij heeft gister een kwartiertje gehuild (niet gekrijst) en ik hoefde maar 1x voor zn speentje en vanacht ook maar 1x ben helemaal trots haha

@chantal
    zo wat groeit liz goed dus je bent weer een trotse moeder:D
    de nacht ging hier super hij is maar 1x wakker geweest voor zn speentje

@nbroen
    hoe gaat het nu??

@jeanetjuh
    hoe ging het wennnen met luuk??

hier een trotse moeder:D
    gister heeft julian maar een kwartiertje gehuild toen ik hem op bed legde en hoefde ik maar 1x zn speentje te geven! vanacht ook maar 1x wakker geweest dus het volhouden lijkt toch te helpen hoe moeilijk het ook is
    zo ik ga weer even optreden hier haha
    fijne dag meiden

liefs

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, Luuk vind het kdv geweldig hij heeft daar 2 x een uur geslapen sochtends doet hij hiet op het moment geen eens en hij heeft de hele ochtend gelachen dus komt vast goed.

@ Carpe, ik merk nog geen verschil. Luuk wil gewoon overdag niet in zijn bed slapen maar ook in de box of waar dan ook lukt het niet hij wil alleen bij ons op schoot slapen dus misschien toch een sprongetje.

@ Merili, spannend heel veel succes.

Mijn schoonzusje is ook aan het bevallen:D vanacht zijn de vliezen gebroken en mijn broertje smste net dat ze nu aan het persen is dus hopelijk is het er snel. Ze heeft al dipidolor gehad en een ruggeprik dus zal allemaal niet meegevallen zijn.

Liefs

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemiddag dames,

De huisarts heeft ons een verwijzing gegeven om een echo te laten maken van de heupjes.
    En Jelmer is alweer helemaal gespikkeld, 2 weken terug had hij de waterpokken, nu heeft hij de 6e ziekte. Hij denkt, laat ik alle vlekjesziekten maar achter elkaar doen, dan hebben we het maar gehad.

Ben benieuwd hoe het met Mereli is.

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: Oeh, je wordt vandaag dus tante :D Ben benieuwd!

6. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @jeanetjuh
    ohh spannend joh misschien ben je nu al tante:D
    wat goed dat luuk het zo goed doet op het kdv
    en hoe vond jij het??

@kwebbel
    ach die jelmer maar idd hij kan het maar gehad hebben toch;)

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Ons neefje is om half 6 geboren we zijn net terug uit het ziekenhuis:D wat een lief klein mannetje weer wat is Luuk dan alweer groot. Hij heet ryan, vind het ook een hele leuke naam:) ze heeft alleen een hele zware bevalling van 16 uur gehad en is 3 uur aan het persen geweest:$

@ Kwebbel, dat is balen zeg maar hij kan het idd maar gehad hebben.

Meiden het lukt me maar niet om Luuk overdag in zijn bed te laten slapen we krijgen het gewoon niet voor elkaar baal er zo van. Want snachts is er geen enkel probleem maar overdag is het continue huilen heb al geprobeerd om het donker te maken maar dat is het ook niet. Hebben jullie nog tips?

Liefs

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kwebbel spannend zeg. Hopelijk zijn zijn heupjes gewoon goed. Mijn duimen draaien.

Jeanetjuh las op hyves dat je tante bent geworden. Gefeliciteerd:)

9. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @jeanetjuh
    gefeliciteerd met jullie neefje! idd een leuke naam stond ook op ons lijstje:D wel pittig 3 uur persen ppff
    misschien iets van een knuffeltje of spuugdoekje met jouw geur bij hem heb ik bij julian ook altijd gedaan of een muziekje
    voor de rest weinig tips voor je tis hier ook niet echt makkelijk momenteel met slapen:(
    ze zeggen altijd laat maar even huilen ze vallen vanzelf in slaap
    is makkelijker gezegd als gedaan hoor
    maar heb het afgelopen maandag aan julian gezien 1 uur en 10 minuten aan het krijsen geweest en gister en vanavond maar een kwartiertje dus blijkbaar helpt het toch
    ga wel ongeveer elke 5minuutjes even zn speen en zo doen en zonder iets te zeggen alleen aai over zn koppie en weg lopen
    sterkte!

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeanetjuh leuk een neefje.
    Heb je hem ingebakerd? Bij Kim was het enige wat hielp depacco inbakerdoek, die zit veel strakker dan de puckababy.
    Wat naar zeg dat ie maar niet wil slapen overdag

Ben benieuwd hoe het met mireli is

Chantal wow liz is ook al een grote meid zeg.

kwebbel jeetje nu de 6 e ziekte, beterschap voor hem
    Hoop dat er niks is met zijn heupjes

Babykwes wat goed zeg maar 15 min gehuild. Het gaat dus echt beter he met het slapen

Ben nu 2 dagen vrij.
    Kim kan sinds een paar dagen wijzen, en dan zegt ze daaaa.
    haha, bedoelt ze daar. Zo leuk. De hele dag gaat dat vingertje

xxx

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpe, ja hebben we een tijd gedaan maar de laatste tijd vond hij dat niet meer prettig. Maar ik denk dat we het probleem hebben gevonden. We wachtte altijd tot hij moe was maar waarschijnlijk was hij dan al zo moe dat hij de slaap niet meer kon vatten. Ik heb hem vanmorgen meteen na de fles in bed gelegd en hij heeft geen kik gegeven:) moet hem nu jammer genoeg uit bed halen voor het kinderdagverblijf hij moet nog een ochtendje wennen.

@ Babykwes, ja ik vind het ook een hele leuke stoer naam:D

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @JEanetjuh. gefeliciteerd met je neefje. Kan me voorstellen dat Luuk dan inderdaad alwer groot is terwijl hij nog zo'n klein mannetje is. Poeh 16 uur,lang hoor ne 3 uur persen. Zo lang heb ik nog nooit gehoord. Hadden ze haar niet kunnen helpen.
    Tja tips voor slapen. Hebben jullie Luuk meteen na de geboorte in zijn bed gelegd overdag of eerst bij jullie gehouden? Als jullie hem eerst altijd bij jullie hadden,in de box of op schoot,zou ik hetzelfde proberen als wat babykwes nu met julian doet. Als hij altijd in zijn eiegen bedje heeft gelegen en dat altidj geod deed is er iets anders lijkt me. Dan zou ik even bij hem gaan zitten,naast zijn bed om hem geruste te stellen en inderdaad een knuffel of doekje met jouw luchtje eraan.
    Heb je het idee dat hij pijn heeft of dat er iets ernstigs is waardoor hij zo huilt?

@Babykwes. Wat geod van Julian. Hopelijk gaat het nu elke nacht wat beter. En hoe bevalt het jou nu Julian niet meer bij jullie ligt?

@Chantla. Hoe gaat het met Liz nu haar spreidbroekje af is?

Hier weer ene heerlijk rustig avonfdje. Nina ging meteen slapen. Wel zit ze nog hele dagen met haar tong over de tanden te zuigen,maar verder lijkt het beter te gaan.
    Ze vindt het nu leuk om aan de randen van de box te schrapen met ahar tanden. Zonde,allemaal krassen. We zouden het wel aardig vindn om bij een tweedde ook nog deze box te gebruiken zonder krassen dan.

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
  14. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ jeanetjuh gefeliciteerd!! idd een leuke naam.
    wij leggen jovi ook wakker in bed maar echt tips heb ik ook niet voor je.

@ mereli hoe is het met jou is de kleine er al?

@ nbroen bij jou gaat het ook opschieten spannend.

@ carpe nee ik weet niemand voor de auto.
    leuk dat kim nu wijst.

@ kwebbel aaah de zesde ziekte beterschap.

@ alicia ja zonde als er allemaal krassen op de box zit.

@ kirin hoe ist met jou?

@ wenenrich hoe gaat het met renzo? groeit hij hard?

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Carpe: Heb net een andere auto gekocht, kan hem zaterdag ophalen!

Alicia: Idd zonde van de box, misschien voor de volgende even schuren en opnieuw lakken.

Jeanetjuh: Gefeliciteerd :D

Ben alvast aan het koken, want moet vanmiddag werken van 13:00 tot 18:30 en als ik dan nog moet koken wordt het wel erg laat.

Jelmer lijkt geen last te hebben van de vlekjes gelukkig.

16. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovely:
    Wat erg voor je schoonzus. Hoe gaat het nu met haar?

Kwebbel:
    Toch een verwijzing? Dat ze daar nu pas mee komen.

Carpe:
    Als Roan in bad is geweest krijgt hij nog een flesje, daarna gaat hij naar bed met een kort ritueel (instoppen, liedje zingen, kusjes geven, zwaaien bij de deur) dan ga ik naar beneden. Als hij slaapt ga ik regelmatig even kijken (1x om te kijken of hij slaapt en 1x als wij naar bed gaan, dan leggen we hem vaak weer even goed) Maar ik vind het ook prachtig om te zien hoe zorgeloos hij kan slapen.

2de kindje:
    Ook hier komt dat soms weleens naar voren. Laatst vroeg ik het aan mijn man. Hij wilde er ongeveer 2 – 2 ½ jaar tussen hebben. Voordat Roan er was wilden we er langer tussen laten, haha! Toch wel leuk een broertje of zusje. Ik hoop echt dat dat ons gegeven is. Maar eerst volop genieten van Roan.

Mereli:
    Spannend hoor! Hopelijk doet het pilletje zijn werk en heb je snel je dochter in je armen.

NBroen:
    Dat moet spannend geweest zijn, zeker met jullie geschiedenis. Wel fijn dat je nu om de 2 dagen mag komen.

Jeanetjuh:
    Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje.
    Ik heb geen tips wat betreft het slapen over dag. Roan heeft dat nooit een probleem gevonden.
    Zoal je zelf aangeeft..op vaste tijden naar bed leggen.

Ik ben net met Roan even bij de HA geweest. Hij is vanaf maandag al niet erg fit. Erg verkouden, benauwd en moet veel hoesten. Hij heeft dan wel geen koorts en hij eet en drink ook nog voldoende, toch maar even voor de zekerheid gegaan. Hij heeft nu een pufje met een verdeelkapje….ik ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden.

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Sammie: Ja, ik vind ze ook erg laat met de verwijzing, komt omdat ze steeds weer wat anders zeiden, de ene keer wel een asymmetrische bilplooi, de andere keer weer niet.
    Ah, Roan ook aan de puf, hier was het geen succes, Jelmer raakte iedere keer compleet overstuur, hopelijk lukt het bij Roan wel.
    Wij zijn nu met middeltjes van de homeopaat bezig en het lijkt echt beter te gaan.

18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    ****Buddynieuws****

MEt Banne en de kleine meid gaat het prima. Emily doet het erg goed en begint nu zo leuk te bewegen,zo genieten zegt Banne. Emily moet vanwege een antibioticakuur tot zondag in het ziekenhuis blijven. Banne blijft tot die tijd bij haar.

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jeanetjuh. Oh ik lees dat je zelf de oplossing al hebt gevonden. Fijn.

@sammie. Ja dat klinkt bekend. Hier eerst ook over gehad om 3 jaar tussen Nina en een tweede te hebben,maar dat is nu ook minder geworden. Het is ook zo leuk een kleintje van jezelf dat je het zo bijstelt. En inderdaad wat je zegt;hopelijk is je dat dan gegeven. Ik ken meerrdere mensen die na de eerste nooit meer een tweede hebben gekregen,dus zo vanzelf sprekend is het niet.

@Kwebbel. Inderdaad dan maar schuren. Maar probeer Nina wel te leren dat ht niet mag en volgens mij weet ze het ook dondersgeod,want ze lacht er heel vriendlijk bij voor ze gaat bijten.
    Weet je al wanneer Jelmer terecht kan voor zijn heupen?

20. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb Roan net een pufje gegeven. Ik heb er eerst even met hem mee gespeeld. Daarna het pufje erin gedaan. Het is moeilijk om het kapje over zijn mondje te houden....hij wil het kapje liever opeten!!:p:D Het lijkt goed te gaan....ben benieuwd of dat zo blijft.

Banne:
    Geniet van je kleine meisje. Wat zal het fijn zijn als je haar lekker mee naar huis mag nemen.

Kwebbel:
    Wanneer moet je daar met Jelmer heen? Hopelijk is het voor niks.

Alicia:
    Ja, grappig is dat he? Net zoals je zegt...het is gewoon zo leuk. Al zou ik er nu nog niet aan moeten denken hoor! over twee of drie jaar lijkt ons mooi. En het is zeker niet vanzelfsprekend....al lijkt dat soms zo te zijn, dat is het zeer zeker niet!

Deel Deze Pagina