@jeanetjuh nee weet ik niet maar ben nu ook wel benieuwd eigenlijk @banne ja gelukkig zonder kind want dat maakt het een stuk moeilijker natuurlijk! maar het vertellen aan je familie en vrienden dat valt echt niet mee en er zijn natuurlijk altijd mensen die snel oordelen dus hoop dat je je niet gek laat maken nogmaals sterkte heb echt heel erg met je te doen!! @alicia fijn dat nina droog was vanmorgen! en jeetje wat schrikken dat ze zo lekker viel ppff en dan toch nog alle aandacht in de wachtkamer haha geweleidg hoe gaat het nu met nina? laat ze de pleister goed zitten? en ach ergens vind ik het zwak van mezelf om weer zo snel toe te geven aan julian en hem bij me te leggen maar aan de andere kant ik geniet er zo heerlijk van dit krijg ik nooit meer denk want als er straks een 2e is vraag ik me af of dat nog zo makkelijk gaat @san fijn dat je zo wienig klachten heb geniet er maar van nou geloof het of niet ik heb vanmiddag weer is met julian bij onze grote vriend de dokter gezeten hij kwam uit bed en ik ontdekte allemaal bultjes/vlekjes/pukkeltjes op zijn voeten en toen ik verder ging kijken ook op zijn handen en in zn gezicht dus dacht ik ging toch lekker aan de wandel loop gelijk even langs heeft hij dus weer 1 of ander virus opgelopen of het is een lichte vorm vna de mazelen door die spuiten afgelopen maandag lekker hoor ook heeft ze nog even alles nagekeken maar zijn keel was nog steeds rood dus moest het allemaal maar weer goed in de gaten houden ppff gelukkig heeft hij er geen last van en is hij lekker druk en vrolijk fijne avond meiden liefs
@ banne jeetje wat een ellende maar wel fijn dat jullie als goede vrienden uitmekaar gaan. het is heel vervelend maar je weet zelf wat het beste is. veel sterkte komende tijd. @ carpe pff schrikken wel fijn dat je gelijk voor een echo mocht. @ alicia wat zielig voor nina, hoop dat ze de pleister laat zitten. je was je denk wel rot geschrokken. ow ja luiers ik gebruikte ook wel eens huggies zijn ook fijn. @ babykwes is dat niet besmettelijk mazelen? want als jij eventueel zwanger ben is dat gevaarlijk voor het vruchtje. @ jeanetjuh het verschil weet ik ook niet gebruik alle soorten van pampers hahahha de ene is wat breder dan de andere en sommige stinken zo erg naar plas. @ san lekker toch dat je nergens last van heb. dat moeheid had ik heel de zwangerschap. ff wat van me afschrijven ik heb ruzie met me schoonmoeder. ze belde naar ons na 2 maanden. om een heel lang verhaal kort te maken dat is jovi is bijna 11 maanden en ze heb hem in totaal maar 6 x gezien ongeveer een uur. tijdens dat telefoon gesprek zei ik dat tegen haar zeg ze ik mag jovi nooit van jou zien ik van hoe kom je daar nou weer bij. dus na gekibbel van haar zei ik als je zo door gaat zie je jovi helemaal nooit meer. zeg ze dat is een bedreiging hing ze op. mijn bloed kookte nu nog hoor ze neem niet meer op. nou mooi weer een zorg minder.
@ Missy, ja klopt dat is de active die gebruik ik niet meer. Maar ik heb kortingsbonnen van de etos gekregen en dan is zo'n pak simply dry maar 5 euro dus ga het eens proberen dan. Tja schoonouders praat me er niet van, wij hebben daar helemaal geen contact meer mee. @ Babykwes, ik ga het gewoon proberen ook zijn die pakken dus nog gewoon 9,95 en volgens mij zitten er nog meer in ook als ze dunner zijn gebruik ik ze gewoon voor overdag. Ow wat vervelend weer naar de dokter met Julian maar je kan beter een keer te vaak gaan hoor vind ik en dan zeker voor het weekend. Hopelijk is het snel weer weg.' Liefs
Och banne.... Ik schrik ervan! Wat ontzettend jammer dat het toch niet meer zo mag zijn... Heel veel sterkte! Hebben jullie al concrete afspraken gemaakt of is alleen nog maar het hoge woord eruit?? @ Carpe.. Ohhh wat lijkt me dat schrikken om te horen dat ze dat denken.. Wel heerlijk dat alles goed is en je nu een vroege mooie bevestiging hebt! Ook foto's meegekregen?? @ Missy.. Hè getsie... sterkte.. niet fijn ruzie in de fam... @ Babykwes... Pff alweer op de koffie bij de huisarts.. hopelijk heeft Julian snel een weerstand waar je U tegen zegt!! @ Luiers.. haha hier ook nooit een idee wat t verschil is.. zouden ze wel eens op de pakken mogen zetten! Wieeeeeeeeeeeeeeeekend! heerlijk.... Morgen gaan we ws even naar de dierentuin.. de weersvoorspellingen zijn goed.. Lekker even eruit... Omdat Oona nu loopt lijkt me dat wel erg leuk!
@Babykwes. ja nina heeft de pleister braaf laten zitten. ZE hefet helemaal niet door dat hij er zit ,alleen gaan mensen er haar naar vragen. dat wimpel ik maar af want ik denk dat wanneer ze het door hgeeft het eraf gaat. Vanochtend met maatje 5 droog,joehoe. vanavond weer proberen en hopelijk dan weer droog. Ah julian ook uitslag. Nina had hetzelfe na die spuit. Blijkbaar toch een reactie daarop. @missy. vervelend met je schoonouders. De mijn zie ik ook niet zo vaak. Zijn leuke schoonouders maar heel druk. Vond het eerst erg maar het zij zo. ik zou me er niet te druk om maken en die opmering moet ze maar eens uitleggen. Hoe gaat het met jou? Jij zie laatst tegen Kwebbel dat je haar begreep en zelf ook niet goed in je vel zat. @Carpe. Wat een geruststelling. En super meteen het hartje gehoord. Gaat het nu beter met je? Heir was Nian weer droog. vanavond nog 1x maat5 proberen en dan daarop over. Vanochtend was die lang zo vol niet. Nina ook geod geslapen,geen pijn aan haar oog. Wel nog iets dik,maar ook niet blauw of zo. Gister geod lueirs ingeslagen. Aanbeiding bij etos;3 voor 30 euro. We hadden nog bon voor 10 euro dus leuk voordeel. 's Avonds mijn vriend nog dezelfde actie gehaald met bon. Maandag ook van de wehkamp gekregen. 8 Pakken voor 50 euro. Daar hebben ze ook regelmaatig geode korting en met extra kortingson erbij heel geodte doen. We zitten nu dus met een beste voorrraad,haha.
@ Chivay, leuk naar de dierentuin. Veel plezier! @ Alicia, ik heb ook pakken van de wehkamp met de bon idd. Maar ze zijn nu toch een stuk duurder want normaal waren het 4 pakken voor 30 met een bon voor 20 en nu heb je er daar 3 voor. Maar met zo'n aktie zijn ze dan misschien toch nog wel goedkoper dan andere zou zelf niet weten wat een goedkoper merk kost.
goedemorgen meiden even snel wilde vanmorgen testen maar het is helaas niet nodig want ik loop weer leeg mn lijf is echt van slag geloof ik volgende nod 24 dec gok ik liefs
@eanetjuh. Klopt dat ook wehkamp duurer is geworen maar dat zijn alle winkels. 'n pak kost nu 11,50. ik neem aan dat de wehkamp nu ook geen pak meer voor 7,50 verkoopt maar ze zullen ook wel meegaan,maar ze zitten wel steeds 2,50 per pak onder de andere. Ik denk dat zi wel de goedkoopste blijven. Ik houd het telekns in de gaten. Al hebben wij voorlopig geen pakken meer nodig. hebben geloof ik 15 pakken nu @Babykwes. balen zeg en ook weer zo erg ongi. e had nu wel een hele korte cyclus he. Heb e alle dagen getempt?
Banne ik vind het echt heel jammer voor jullie, maar als je beide ongelukkig bent is dit inderdaad de beste oplossing. Als je iets kwijt wilt mag je me altijd pb-en. Hele dikke knuffel Meiden verder gaat hier alles de goede kant op, we hebben alleen de laatste tijd te maken met twee kindjes die niet graag meer in bad willen. Schreeuwen echt moord en brand....ik kan hun haren amper wassen. Vanmorgen ging het wel iets beter maar er was een tijd dat badderen veel leuker was.
Banne jeetje meid wat erg. Heel veel sterkte! Babykwes wat jammer Op naar de volgende ronde. Hopelijk heb je die ronde meer geluk! Jane jeetje heb je ook enig idee hoe dat kan? Nou de kogel is door de kerk. De mensen willen Senna heel graag hebben en van beide kanten voelt het goed. Nou wil ze nog bellen wanneer ze Senna op komen halen. Voel me nu wel opgelucht. Nu kan ik me echt gaan voorbereiden dat Senna weg gaat. Carpe wat fijn dat je een goede echo had Wat zul je opgelucht zijn!
hey meiden @alicia ja zeker een korte cyclus heel raar hoor maar t zal wel goed zijn heb op 3 dagen na elke dag getempt maar t heeft eigenlijk weinig zin omdat je temp toch pas na je eisprong omhoog gaat goed dat nina niet aan de pleister komt en gelukkig maar dat ze er niet te veel last van heeft t arme meisje ja julian krijgt toch wel steeds meer pukkeltjes en zag ook vanmiddag 2 blaasjes in zijn mond dus wat het nou is @chantal wat ga je het moeilijk krijgen bah natuurlijk is het fijn dat het goed voelt van allebei de kanten maar t zal niet meevallen! wens je heeeel veel sterkte!! @chivay en hoe was het in de dierentuin? @missy helaas geen mooie test maandag sorry heb mn best gedaan dus nu mag jij het had trouwens geen kwaad gekund als ik wel zwanger had geweest ik heb ook een bmr prik gehad volgens mij is dat met rode hond gevaarlijk en de 5 of 6e ziekte @carpe hoe gaat het vandaag? heb je eigenlijk een foto meegekregen?? @sammie fijne dag morgen (klopt toch dat je morgen jarig bent?) gefeliciteerd hoop dat je flink verwend wordt door je mannen hier een lekker dagje gehad vanmorgen boodschappen gedaan en vanmiddag naar mn schoonouders geweest dus julian weer lekker alle aandacht gehad morgen gaan we lekker kerst shows kijken heerlijk vinden we dat! ben benieuwd wat julian er van vind al die ballen en lichtjes fijne avond liefs
@ Babykwes, balen zeg meid. Ow wat leuk kerst shows ik hou er ook erg van. Wij gaan morgen lekker zwemmen. @ Chantal, heel veel sterkte met afscheid nemen van jullie hond. @ Jane, wat vervelend zeg ik ken het wel van mijn oppas kindjes maar is echt een fase waar je doorheen moet denk ik, hopelijk gaat het snel beter. @ Alicia, zo dat is veel dacht dat ik veel voorraad had hihi
Banne: Jeetje meid .valt niet mee voor je. Hopelijk kunnen jullie alles goed regelen in het belang van jullie dochter. En wat anderen er ook van zullen zeggen .jullie hebben het echt geprobeerd, maar als het niet gaat, gaat het niet! En wil je je hart eens luchten je weet ons te vinden!
Even uit mijn hoofd: Missy: Ruzie in de Fam is niet fijn. Wat zegt je man ervan? Babykwes: Hè balen meis! Op naar de volgende ronde... Carpe: Je moet echt zijn geschrokken. Gelukkig dat je snel terecht kon en alles goed blijkt te zijn! Hoe gaat het met jouw schoonouders eigenlijk? Chantal: Fijn dat die mensen Senna willen...al blijft het moeilijk! Ik had vannacht een rare droom: Roan kreeg er een zusje bij... Met bevalling en al! Ik was tegelijk met 3 vriendinnen bevallen en 1 kind had de naam die wij gekozen hadden...zal wel komen omdat ik morgen 30 word en ik onbewust vind dat we haast moeten maken! Haha!
Iedereen bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Ik heb het eigenlijk alleen nog maar hier verteld. Het voelt nog wel een beetje onwerkelijk... Verder heb ik ook heel weinig vriendinnen waar ik terecht kan. Geen eigenlijk... Veel contacten zijn in de afgelopen jaren zover verwaterd dat er geen contact meer is. Ik had het ook vaak te druk om daar tijd voor vrij te maken. Nu denk ik weleens, ik zou wel een goede vriendin kunnen gebruiken nu. Hoe kan het toch allemaal zo verwaterd zijn?! Maar ja, niks aan te doen. Hmmm.. nu klink ik wel heel zielig! Niet de bedoeling! We praten wel over hoe we nu verder moeten. Mijn man kan eigenlijk nergens naartoe en ik al helemaal niet met Emily. Maar ach zolang we hier nog samen kunnen wonen is het ook prima. Ik neem hem wel wat dingen kwalijk en dat staat onze vriendschap soms wel in de weg. We moetne dus kijken hoe lang we dit allebei volhouden om het op deze manier nog even te doen. Als ik het niet trek dan zal hij wel vertrekken. Het is een koopwoning en de markt is niet goed op dit moment dus nu verkopen lijkt ons niet verstandig. Voordeel is wel dat we een regeling hebben met de woningbouwvereninging dat zij onze woning terug kopen voor de getaxeerde waarde. We zijn de woning dus altijd binnen 3 maanden kwijt! We hebben nog zoveel om over na te denken dat mijn hoofd weleens overloopt. Mijn man steekt volgens mij op dit moment zijn "kop in het zand". Hoewel hij de "aanstichter" is van dit alles heeft hij er naar mijn idee toch moeite mee om het vertrouwde op te geven... Ik zal proberen nog even op iedereen te reageren.. @Babykwes, leuk kerstshows!! Heel veel plezier. Julian kijkt vast zijn ogen uit.. Balen dat je naar de volgende ronde moet! Hopelijk een vruchtbare ronde! Ik heb 1 maand getempt en ingevuld op fertilityfriend. Het was toen die ronde meteen raak, dus verder weinig ervaring met tempen. Het is wel goed voor wat meer inzage in je cyclus geloof ik. @Jane, wta vervelend dat de dames niet meer in bad willen! En onder de douche en dat ze dan wat dingen zelf mogen doen? Of zeg ik nu iets heel stoms.. Bedankt voor je lieve bericht. Ik hou het zeker in gedachten! @Chantal, fijn dat het van beide kanten goed voelt! Al blijft het natuurlijk enorm moeilijk om afshceid van haar te nemen! Heel veel sterkte! @Alicia, zo je hebt flink ingeslagen! Fijn dat Nina het droog gehouden heeft! Bedoel je de lekker leven bon? Die heb ik ook nog liggen maar ik dacht dat je die niet tegelijk met een aanbieidng in kon leveren?! @Chivay, hoe was het in de dierentuin? Hier is eigenlijk alleen het hoge woord eruit, nu veel nadenken.. Emily heeft gisteren voor het eerst courgette gegeten! Ze vond het erg lekker, meteen al bij de eerste hap! Ik was echt verrast! haha Bij wortel en bloemkool had ze dat niet. Vrijdagmiddag nog met haar bij de huisarts geweest. Ze klonk erg benauwd donderdagavond. Aangezien mijn man vroeger astma heeft gehad, toch maar even laten checken. Het was geen astma maar wel een flinke infectie/virus! Dus nu is mijn arme meisje aan de antibiotica... Verder is ze er wel gewoon lekker vrolijk onder. Ze slaapt nog steeds bij ons op de kamer en stiekem vind ik dat toch wel even heel fijn! Vandaag naar sinterklaas geweest op het werk van mijn moeder. Trotse oma! En daarna naar het kdv. Maar daar was het al voorbij... Door naar huis, na zo'n lange ochtend maar mevrouw had totaal geen zijn om te gaan slapen. Heeft heerlijk nog een tijdje gezellig in de wipstoel gezeten. Lekker aan het kletsen..
Lieve banne gelukkig heb je ons! Wij zij wel surrogaat vriendinnen en jullie prachtige meisje maakt gelukkig een hoop goed Heb echt met je te doen meis dikke knuffel voor jou!
@Babykwes. Oh dat wist ik niet dat je pas na je eisprong je temp omhoog gaat. Dan is dat ebst ene moeilijke methode of niet? Heb je dat ook met Julain gebruikt? Ik akn je naders ook testen aanbevelen. Ja,valt me mee dat ze de pleitser laat zitten. vandaag verhjaardag en idereen meteen tegen haar zeggen:wat heb je gedaan. heb maar gezegd datz e niet moeten wijzen want dan komt ze er achter dat ze daar wat heeftz itten. Oh Julain nog meer vlekken. Nina had dat niet in har mond. meer op haar lijfje. Misschien toch iets anders onder de leden. ik zou het even in de gaten hoduen en anders even terug naar ha. @Jeanetjuh. JA goede voorraad he. Zijn we mooi klaar voor de altijd dure december maand haha. @Banne, vervelend dat je niet iemand hebt om mee te praten. ik wil best naar je luisteren zodat je je hart kunt luchten. En heir kun je ook altijd praten,dat is lekker makkrlijk hier. Kun je misschien niet met je moeder praten of een tante. vervelend dat je man zijn hoofd in het zand steekt. Ook vreemd aangeizen het zijn 'idee' was. Komt hij ervan erug dan of is het bang voor de veranderingen? Ik hoop dat je af en toe ook een beetje afleiding kunt vidnen om je accu op te laden om dit alles aan te kunnen. Heel veel sterkte en een knuf van ons. @sammie. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. 30 Jaar,bijzodnere leeftijd. Wat vind je ervan. Ik vond het helemaal nisk dat ik 30 werd. Klinkt zoveel ouder Hier heeft nina er aan de andere kant van haar hoofd nu ene bult bij. Was weer ana het rennen ipv lopen en viel tegen de muur. De printen van het stucwerk staan op hara hoofdje,zo zielig. Het is wat met ons meisje;ze kan zo druk doen,dat ze volgens mij denkt dat alles aan de kant gaat voor haar. Ze is dan ook el zo dat ze gewoon opstaat als ze gevallen si en na een kus lacht ze ook weer. Ze is zo hard voor zichzelf.
Hallo allemaal, Soms lees ik wel eventjes snel mee maar meestal vind ik er gewoon de tijd niet voor. Laatste tijd denk ik: ik meld me hier maar af want jullie zitten er ook niet op te wachten dat ik af en toe maar kom en dan meestal ook niet veel positiefs te melden heb. Kan het jullie ook niet kwalijk nemen hoor, dus mocht dat zo zijn dan hoor ik dat graag van jullie. Maar jeetje wat is er hier veel gebeurd in de tussentijd. Leuke dingen, maar helaas ook mindere leuke dingen.. @san Wat een mooie echo! Om trots op te zijn hoor. @Carpe Gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk dat je weer zo rond dezelfde tijd uitgerekend bent als bij Kim. @Babykwes Balen dat je weer ongi bent geworden, ik hoop zo dat het jullie snel gegund is. De 24e is wel een mooie datum mocht je zwanger zijn dan, dan hebben jullie een heeeeele leuke kerst. @Banne Jeetje meis, toch uit elkaar. Wel fijn dat jullie als vrienden uit elkaar gaan, ook voor Emily. Heel veel sterkte te komende tijd. @Alicia Wat een pechvogeltje is Nina met al haar verwondingen. Maar ja, je kan ze nou eenmaal niet tegen houden he die kleintjes. @Jeanetjuh Hier ook die bonnen van Etos in huis, ik denk dat ik komende week ook eens 8 pakken ga inslaan. Hier komen alleen Pampers in huis en dan ook nog alleen de babydry, Active stinkt bij Jenz. @Jane Idd misschien een idee om ze te laten douchen, desnoods zittend op de douchevloer? Jenz gaat nooit in bad, wij douchen alleen met hem omdat hij dit prettiger vindt. @Missy Ruzie met je schoonmoeder, oei da's minder. Heb ik gelukkig geen last meer van. Maar idd hoe reageert je man erop? @Sammie Alvast gefeliciteerd met je 30ste verjaardag. Mooie leeftijd en doet ook helemaal geen pijn hoor. En toen wist ik het even niet meer... Hier gaat alles momenteel erg goed. Sinds hij weer volledig aan de flesvoeding zit, gaat het helemaal top. Hij slaapt zowel 's nachts als overdag weer goed. Zijn ontwikkeling gaat hartstikke hard en goed. Op zijn verjaardag mag hij naar de ka en dan horen we wel wat hij voor plan van aanpak heeft. Alhoewel ik wel met mijn vuist op tafel ga dat ik wil dat er nu iets onderzocht gaat worden. Verder zijn we volop met de voorbereidingen van Jenz zijn 1e verjaardag bezig. Over 2,5 week is het al zover... Dan wordt mijn kleine mannetje alweer een grote vent. Fijn weekend allemaal verder.
@Banne, Helemaal vergeten. eht zijn idneraad bonnen van lekker leven of zoiets. Je kunt d ecode bij de wehkamp gebruiken en dan de bon inleveren bij de etos. ara krijg je dan weer babyzegels vor korting op pampers. Haha wat een gedoe he.
@ Banne, ik vind het gewoon allemaal zo triest voor jou. Ik heb het er met mijn man nog over gehad, ik vind het allemaal zo ongeloofelijk en dna maak ik het zelf nog geen eens mee. Maar hoe jij alles vertelt je bent zo sterk en je komt er wel samen met je mooie meisje. Wel heel erg vevelend dat je man nu zijn kop in het zand steekt misschien moet je daar eens over praten met hem voor jou is het ook allemaal niet makkelijk. En net wat de andere meiden zeggen je mag hier altijd met ons praten en anders weer eens een meeting he meid. @ Wen, nee niet weggaan hier je bent altijd welkom. De een is hier nu eenmaal meer dan de ander. Heel erg fijn dat Jenz het zo goed doet en ook dat zijn ontwikkeling goede sprongen maakt. En je hebt groot gelijk dat je onderzoeken wil want hoe moet dat anders met de bijvoeding. Hoe gaat het eigenlijk met de reflux? Krijgt hij nog nexium? @ Sammie, gefeliciteerd met je 30e verjaardag. Heb je een groot feest of gewoon normaal?