Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @sammie
    gefeliciteerd met je 30e verjaardag!
    veelplezier vandaag hoop dat je flink verwend ben door je mannen:D

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Sammie: gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!!!!

3. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ sammie van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag.
    en een hele fijne dag.

@ babykwes nee jammer dat je ongi ben geworden maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

@ alicia jee die nina vind het wel knap dat ze zón bikkel is.
    ik ben heel vaak depresief geweest jaren lang medicatie en behandelingen.
    had veel symptonen van borderline.

@ wen ja jou mannetje bijna een jaar het is zo vlug gegaan,
    enne maak toch niet uit dat je niet altijd reageer.

@ schoonouders :D nou me vriend is het met mij eens en wil geen contact meer met hun.

strakjes lekker zwemmen bah geen zin maar jovi vind het zo leuk daar doe ik het voor.
    meiden fijne zondag

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Missy, ow heerlijk zwemmen wij gaan ook vanmiddag:D

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wen. Je moet gewoon heir komen als ej tidj en zin hebt. De een heeft nou eenmaal meer tijd dan de amder en jullie zijn ook heel druk met Jenz geweest de afgelopen tijd.

@Missy. Oh weat erg. Is dat iets waar je niet meer vanaf komt en medicijnen moet nemen als het erg is of gaat het wel over?
    Lijkt me ook pittig met een kleintej erbij.
    Ja nina is een bikkel. Ze gaat gewoon door.
    Oh geen contact meer met schoonouders. Jeetje wel erg hoor. Wel fijn dat je vriend het met je eens is,want het blijven toch zijn ouders. Hebben meer mensen moeite met hun qua omgang?

Hier vanochtend naar mijn schoonouders geweest. Eindeijk geen gepluk meer met Nina. Mijn vriend heeft een gesprek gehad met zijn moeder en Nina heeft daar nu ook heerlijk gespeeld. Kreeg nog een hond cadeau die ze aan zo'n touwtje mee kan trekken. vond ze echt heel leuk. Nu ligt ze helemaal uitgeteld te slapen.

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Missyf fijn dat je man het met je eens is! Lijkt me toch wel belangrijk. En heerlijk zwemmen. Ik vind het super:)

Wendy maakt toch niets uit als je hier niet meer zo vaak komt. Je bent gewoon erg druk met Jenz geweest. Gewoon blijven komen!

Alicia fijn dat Nina zo lekker gespeeld heeft en dat je schoonmoeder haar niet zo vaak optilde. Dat scheelt.

Zo wij hebben weer een weekendje weg geboekt. Weer naar Egmond aan zee. Word onze derde keer met Liz erbij:D Super plaatsje met allemaal leuke plaatsjes erom heen. Heb er nu al zin in.

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Sammie, van harte met je 30e verjaardag! Een hele mijlpaal.. :D

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

ff gauw bijgeelezen

Sammie gefeliciteerd met je 30 e verjaardag

WEn gewoon blijven komen hier hoor. Ook alweer bijna 1, wat gaat het hard he

Alicia zielig zeg dat ze met hoofd tegen de muur was gegaan. Leuk die hond met dat touwtje, zeker die witte?

jane wat maf dat ze bad niet leuk vinden, kim vindt het helemaal geweldig, wordt helemaal wild

Chantal lekker een weekend geboekt. Is Senna toch niet opgehaald van de week?

Babykwes jeetje zat je weer bij de dokter, gelukkig niks ernstigs

Missy schoonmoeders, je kan beter zonder:D

Ik ben al 2 dagen kotsmisselijk steeds, bah.
    Had idd een foto mee van de echo, je ziet niet veel alleen haha.

xx

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Banne sterkte met alles.

Carpe vervelend zo misselijk hopelijk gauw weer beter.

Wendy ik zou het wel leuk vinden om te weten hoe het met jullie en jenz gaat dus gewoon af en toe reageren hoor.

Alicia die nina brokkenpiloot .

Liz leuk weer een weekendje weg.
    En fijn dat senna een fijn plekje krijgt.

Babykwess balen weer ongi hopelijk volgende ronde raak.

Missy o schoonmoeders brrrr sterkte met deze moeikijke beslussing.

Zo hopelijj iedereen gehad.

Hier gaat alles goed geen klachten voel me goed.

Vraagje wie van jullie is bekend met de aerosleeper zon zeiltje over het matras.
    Fijne avond

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammie gefeliciteerd

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Even snel:

San.. Wij hebben er eentje voor Oona.. Niet zo zeer gedaan voor het ademen waarmee geadverteerd wordt.. maar wel omdat Oona een erg warm kamertje heeft in de zomer.. dit leek mij wat koeler! Ook bleek het erg handig met spugen!(Zowel toen ze klein was ... als nu wanneer ze ziek is) Airosleep zo de wasmachine in zonder vies matras!

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    We zijn heerlijk wezen zwemmen, Luuk vond het echt geweldig. Hij was aan het gillen en lachen en spetteren en ging in zijn band het hele baby zwembadje door.

Ook zijn we vandaag begonnen door 1 schepjes nutramigen te vervangen voor nutrilon ben heel erg benieuwd of het gaat lukken vind het best spannend

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jeanetjuh leuk zwemmen. Ben benieuwd hoe het gaat. Is dat gewoon nutrilon standaard? Spannend

xx

14. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Sammie van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag!

Carpe nee ze zijn zaterdag weer bij ons geweest en ze zou nog bellen over wanneer ze Senna weer komen ophalen.

15. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ alicia het gaat eigenlijk nooit over je leert ermee om te gaan, gebruik al 4 jaar geen medicijnen meer.
    het is idd pittig en jovi is geen makkelijk mannetje, maar ik smelt als ik hem ziet.
    hondje jovi heeft er ook 1 gehad van me schoonzusje een zacht gele met bruine oortjes en blaft als je eraan trekt.

@ carpe bah misselijk hopelijk gaat het snel over

@ sammie nog mooie kadoos gekregen?

16. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Vraagje wie van jullie is bekend met de aerosleeper zon zeiltje over het matras.
    Fijne avond[/QUOTE]

Hey wij hebben de aerosleep wel! Het is vind ik belangerijk vanwege wiegendood. Nu kunnen baby´s gewoon nog ademen als ze per ongeluk met hun gezichtje erin komen. En het voordeel is dat het lossen matrasje zo in de was kan, aangezien baby´s wel eens spugen of lekker poepen haha. liefs pluisje

17. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @San, hier ook een aerosleep. Wat Chivay al zegt met spugen blijft de matras lekker schoon! En zo de wasmachine in! Wij mochten het de eerste 2 weken niet gebruiken omdat het te koud zou kunnen worden. Maar toen lag Emily toch bij ons in haar wiegje. Daar hadden we geen aerosleep voor.
    Ik vind het een aanrader.

18. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ik zal de gynaecoloog wel even bellen om het te vragen.Dan weten we het zeker:D

Sneu hoor dat ze steeds zo nat is,lijkt mij toch wel dat er meerdere kindjes zijn die `s nachts veel plassen.:D

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @all Bedankt voor de lieve reacties en voel me nu wel iets minder bezwaard.

@Jeanetjuh Hoe is het gegaan vandaag?

Hier is Jenz een beetje ziek. :( Ik vermoed de 5e of 6e ziekte. Hij is snotterig, af en toe verhoging en sinds gisteravond rode schrale plekken op zijn rug en buik. Op zijn buik was het vanavond een stuk minder. Hij is hangerig, snel huilen maar gelukkig wel ook vrolijk. Ik hoop dat het morgen weer beter met hem gaat. Voel mezelf ook helemaal niet fit, ben snotverkouden nl. Maar ja, dat gaat wel weer over.

20. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ja ben echt super trots op haar!Ze eet nu een heel potje fruit en een heel potje groenten op en lekker dat ze dat vind;) Ze heeft inmiddels ook al spercieboontjes gegeten en ook dat gaat er razendsnel in!
    Ja die spuiten zijn niet echt de meest fijne ;is een wat dikkere vloeistof,maar als ik wat langzamer spuit is het best te doen.
    Heb er niet zo`n probleem mee hoor om mezelf te spuiten,heb het inmiddels al zoveel gedaan met al die hormonen e.d..

Deel Deze Pagina