Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ja,super trots,haha:)
    Vervelend hoor dat je weer een gebroken nacht hebt gehad..en helemaal vervelend dat je niet weet waardoor het komt!

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Jeetje meid,hier schrik ik echt even van hoor!!! Had het idd echt niet aan zien komen. Wel fijn dat jullie samen proberen om het voor jullie zo goed mogelijk allemaal te regelen! Hoop vooral voor jullie meisje dat dat ook echt gaat lukken.Dikke knuffel..

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ik werk idd niet echt naast de deur nee,moet ruim een uur rijden voor ik er ben..Ach,het went wel hoor...huishouden doe ik vaak voor ik een late dienst heb,of gelijk als ik thuis kom. En mijn man helpt ook veel mee hoor,anders is het ook niet te doen.Heel af en toe breng ik de meiden de hele dag naar het kinderdagverblijf als ik een late dienst heb.Die tijd gebruik ik dan om eens goed door mijn hele huis heen te gaan...als ik daarna vrij ben kan ik die tijd ook echt aan mijn meisjes besteden!

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpe, ja gewoon nutrilon standaard. Tot nu toe nog geen reactie:)

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Carpe. Nee het si een gelige met bruine vlekken van Fisher Price. Ze vidnt het erg leuk. Loopt er zo mooi mee in e achteruit.

@San. Hiwr geen aerosleeper. Een gewoon matras waar je de hoes vanaf kunt ritsen en kunt wassen. En dan gewoon een stoffen zeiltje eroverheen. Bevalt goed.
    Hoe gaat het bij jullie? En met het werk van je man?

@Jeanetjuh., leuk zwemmen. Hier ook een enthousiast over.

@missy. Wat geod al 4 jaar geen medicijnen. kan me voorstellen dat het pittig is en zeker met een kleintej erbij die adar nisk van snapt. Lijkt het je niet erg veel met een zwangerschap erbij als ik vragen mag?
    Nee Nina heeft geen stoffen hondje. Is gewoon zo'n hardplastic hondje en hij blaft ook niet.

@Nbroen. En wat zei de gyn?
    We hebben nu maatje 5 van luier en nu 3 ochtenden droog. Hopleijk blijft dit dan goed gaan.

@Banne. Hoe gat het bij jullie?
    Al wat spijekrs met koppen kunnen slaan?
    Lijkt me een hele moeilijke periode,zeker nu ook met de feestdagen voor de deur.

De hechtpleister heeft Nina er ondertussen af getrokken. Het zit best mooi dicht. Hoop dat het mooi heelt. Andere bult zit een mooi korstje op dus hopelijk is ons meisje snel weer bult,snee vrij.

6. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden…
    Bedankt voor alle felicitaties!
    Ik heb een leuke verjaardag gehad gisteren. Mijn vrienden hadden een mooi spandoek opgehangen (Tja, je moet er blij mee zijn….het is een soort van traditie geworden!!) van Roan een mooie verftekening gekregen en van mijn man een wake-up light. Roan had het helemaal naar zijn zin. Lekker veel aandacht lekkere dingen snoepen….hiep hiep hoera. Nu ga ik als 30-er door het leven!

Banne:
    Je hebt ons toch…je forumvriendinnen!

Wen:
    Gewoon blijven komen. Er zijn meer meiden die soms even niet komen en dan weer wel. Ik vind het gewoon leuk om soms eens wat van jullie te horen!

San:
    Wij hebben ook een aerosleep voor Roan!

7. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@alicia
    fijn dat het allemaal goed heelt bij nina zou toch zonde zijn he als ze een litteken over houdt op haar mooie koppie;)

@missy
    hoe gaat het bij jou? wanneer is je ei??
    en heb ik wat gemist dat je ziek bent of lees ik het nou fout? sorry anders

@banne
    gaat het een beetje met je?

@sammie
    en ben je lekker verwend gister:D

@wen
    idd gewoon blijven komen hoor we willen natuurlijk wel weten hoe het met jenz blijft gaan! ik in ieder geval wel:)

@jeanetjuh
    hoe gaat het met luuk? valt de nutrilon goed? hoop het zo voor hem en voor jullie!

@san
    hier ook geen aerosleep

@carpe
    hoe gaat het met je? is je buikpijn al wat minder eigenlijk?

hoop dat ik nu iedereen gehad heb anders sorry
    heb weer is lekker koppijn bah
    zijn ook alweer een paar nachten in de weer met onze kleine draak vraag me af of het ooit nog is op houdt:( vandaag de laatste keer die pilletjes en dan een week stoppen ben benieuwd of er veel verandering is!
    de pukkeltjes zitten er nog steeds bij julian gister leek het zelfs of er meer bij kwam en ook ik krijg ineens pukkeltjes lekker hoor haha

kerst shows was super leuk we hbben er maar 2 gezien maar julian keek echt zn ogen uit helemaal leuk ben benieuwd hoe de kerstboom het gaat overleven straks;)

fijne avond meiden
    liefs

8. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ alicia ja het zal pittig gaan worden met een zwangerschap maar krijg veel hulp.
    ik denk en probeer het positief in te zien vroeger was bij mij altijd alles zwart of wit.

@ sammie lekker verwend hoor.

@ san hier ook de aero maar mocht van de kraamhulp er niet erop tijdens de kraamweek, en wij hebben het er eigenlijk nog steeds niet op gedaan.

@ babykwes nee niet ziek hoor, in het verleden zat ik niet lekker in me vel.
    me ei 1 deze dagen heb wel een beetje buikpijn aan 1 kant dus straks maar klussedeklus :D

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi als je hem kwijdt wil hou uk me aanbevolen .

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, wat vervelend dat je weer zo'n hoofdpijn hebt en dat Julian weer zo spookt. Hopelijk stopt dat eens snel, het lijkt me enorm vermoeiend. Het lijkt erg goed te gaan met de nutrilon al werd hij gisteren avond wel een paar keer huilend wakker maar kon niet goed plaatsen wat er was, de buurman was ook tot laat aan het boren enzo dus misschien dat hij daar wakker van is geworden.

11. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Moet nog bellen,haha,was druk met werken...ben nu lekker 2 dagen vrij!
    Zal straks alles even goed bij lezen en even reageren op jullie berichtjes.:D

12. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Ik heb wel even bij gelezen maar ik lig met een ziek meisje op bed keel ontsteking.

Banne jeetje schrik ervan heeel veel sterkte dikke knuffel als er wat is gewoon je hart luchten hierzo!

Carpe wat fijne een goede echo!

Alicia nina houd jullie wel bezig he echt een ondernemend dametje!

Pluisje hoop dat je snel weer de oude bent!

Sammie nog ggefeliciteerd.

Chatal wat fijm dat senna bij hun terecht kan geeft jou ook meer rust!

Weet het ff niet meer sorry.

Tot snel

Liefs

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeanetjuh hoe gaat het vandaag met de voeding?

Babykwes wat balen weer dat gespook zeg. Gaat het verder?

Alicia o ja vandaag zag ik die hond bij de blokker, wel een leuke

Sammie je had een leuke verjaardag dus, super

Chantal dus dit weekend wordt Senna opgehaald? Heb je er al meer vrede mee?
    Voordat ik zwanger was van kim, en mijn vorige relatie uitging heb ik ook mijn 2 jack russels weg moeten doen, vond het vreselijk toen

Hier gaat het wel, buikkrampen zijn weg. Maar voel me niet super. Gauw emotioneel, en steeds zooooo moe.
    Echt verschrikkelijk. Slaap vaak al om 21.00
    Ben blij als ik alles op een dag gedaan heb wat ik moest doen.
    Hoop dat ik snel wat fitter ben zeg

Met Kim alles goed, erg vrolijk altijd. Ze leest veel boekjes, en loopt de hele dag met haar knuffels in de ronte

xxx

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    nbroen lekker 2 dagen vrij. Hoe gaat het verder met je?

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Carpe dus jij hebt hetzelfde gehad. Ik heb er nu wel meer vrede mee. Ben vooral opgelucht dat het leuke en lieve mensen zijn en dat Senna een goed huis weer krijgt. Zie nou wel tegen zaterdag op, maar goed dat hoort er ook bij. We krijgen Senna nog wel af en toe een weekend ofzo, want we hebben wel gezegd dat als ze opppas voor Senna zoeken wij ons graag aanbevelen:) Zo voelt het toch niet als een officieel afscheid. Wat jammer dat je je zo voelt. Hopelijk voel je je gauw weer een beetje fitter. Vooral als je al een kleintje hebt lopen lijkt het me wel zwaar.

Nbroen fijn hoor 2 dagen vrij:D Heerlijk van genieten!

Zo ik ben vandaag vrij en morgen weer een late dienst. Ons meisje komt snachts af en toe ook weer. Ze heeft weer last van doorkomende tandjes. Zo zielig. Sinds gisteren zet ze vier passen. Super trots op ons meisje! Ze is zelf ook heel trots op zichzelf. Ze gaat er ook echt zo bij staan hihi.

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    beterschap!

17. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ik hoop het ook voor je meid! Leve de hormoontjes :D
    Heb wel echt met je te doen hoor..en probeer er gewoon lekker aan toe te geven als je moe bent...weet dat het soms lastig is als je nog een kleintje rond hebt rennen..

18. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja lekker genieten deze 2 dagen,hihi
    Moet straks wel naar de podotherapeut toe. Heb een beginnende hallux valgus en achillodynie.erg pijnlijk! Hoop dat ze er iets mee kunnen zodat de pijn wat dragelijker gaat worden want ik zit niet echt op een operatie te wachten. Is een erg pijnlijke en langdurige herstel als ik zou kiezen voor een operatie. En ik hou niet van pijn!!!Hahaha...:D
    Voor de rest gaat het eigenlijk wel,ben alleen erg moe,maar dat is nog van zaterdag,hadden een feestje van een client van ons,voordat ik thuis was was het 01.30 uur en moest de volgende dag gewoon weer werken.Ik was blij toen het gisteren 22.00 uur was en naar huis toe kon gaan..hahaha..ik word oud!

19. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Kan me voorstellen dat het erg moeilijk voor je is en dat je enorm tegen zaterdag opziet. ook ik heb jaren geleden 2 honden en 2 katten naar het asiel moeten brengen omdat ik ging scheiden. ik had geen onderdak en moest ze wegbrengen. Vreselijk vond ik dat!Gelukkig krijgt ze een heel goed huisje en kan je haar af en toe nog wel zien!

Wow de eerste stapjes,nou daar mag ze ook best trots op zijn! Nog even meid en dan rent ze door je huisje heen,hihi..

Hier ook last van tandjes,Meila kwijlt momenteel enorm en zit steeds met haar vingertjes in haar mondje;kan dus niet zo heel erg lang meer duren;)

20. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. ja vidn ik ook zonde. Zeker voor een meisje is het niet leuk als je een liteken in je gezicht hebt.
    Hoe voel jij je? Je ongi weer gehad.
    Poeh pittig die nachten. Wat vremd toch met Julain. Denk je dat hij droomt?

@Missy. Heb je geod dat je het positief ziet. Vidn het heel goed dat je dat zo kan. Ook heel fijn dat je veel hulp hebt en je zult eerst wel wat tropentidjen hebben,maar daarna word het ook weer makkelijker. Veel klkusplezier ;)

@Jeanetjuh,. bvalen dat de buiren ana het boren was en je nu niet weet waarom hij huilde. Hopelijk dat het daardoor komt en hij geen last van had van de nutrilon. Hoe gata het vandaag met hem?

@Lovelyme. ah Zyulay ziek. Gaat het al wat beter met haar?
    Ja Nina houdt osn bezig,maar ik vidn het wel leuk zo'n odnernemend meisje. Mijn broer was vroegr precies zo,zat geen minuut stil en mijn ouders moesten echt elke dag met hem naar buiten om energie kwijt te kunnen. Nina is net zo,maar zo krijg ik ook genoeg frisse lucht he,haha.

@Carpe. Vervelend daty je je zo moe voelt. had je bij Kim niet toch? Lastig omdat je nu ook Kim hebt rondlopen. Ik zou lekker even gaan liggen als Kim ook slaapt. En emotioneel. Dat had ik ook toen ik zwanger was,hoort er echt bij. Ik jankte wat fa bij films,haha. Gaat gelukkig vanzelf weer over.

Hier vanochtend were vroeg dag. Nina om 5:15 uur wakker. Weet niet weat dat is met haar. Lijkt steeds vroerg te worden. Ze huilt dan ook niet,maar ligt rustig te kletsen en te zingen. We laten haar dan ook gewoon liggen en ze komnt er dan om 7 uur uit. Vind dat wel vrieg genoeg,zeker omdat er niks is.
    Hopelijk morgen weer iets later.

Deel Deze Pagina