Heeft onze eerste dochter ook een periode gehad hoor..lijkt wel een beetje bij de leeftijd te horen denk ik. Ook zij speelde in bed en was gewoon vrolijk aan het zingen,hihi.Ik liet haar ook gewoon liggen en als ze het echt zat was dan begon ze te roepen of te huilen. Toen ze iets ouder was viel ze soms ook gewoon daarna weer in slaap.
Nbroen jeetje hoop niet dat je geopereerd moet worden dan zeg Alicia kim was hier ook een paar weken terug steeds rond 5 uur wakker, nu is dat weer half 7. Misschien een periode Heb vanaf 10 uur niet meer gegeten, zo misselijk opeens hele middag gatverdamme. Met kim had ik dat allemaal niet hhaa pfff
Carpe kleine beetjes eten dan iets van crackers met smeerjaas of zoiets in die trand . Vervelend dat het zo tegen zit en moe zijn gewoon met kim naar bed toe . Heeft de huisarts hier niet iets voor?. Groetjes san
@ Alicia, vandaag heeft hij veel gemopperd was echt een beetje uit zijn hum, maar er is ook nog 1 tandje aan het doorkomen ik hoop dat het daar van komt kijk het nog even aan. 5.15 is erg vroeg, Luuk heeft er ook een handje van alleen gaat hij na een half uur echt jammeren. @ Carpe, wat vervelend bij Kim was je ook misselijk toch?
hoi meiden @carpe he balen zeg dat je zo misselijk bent schijnt toch te komen ook omdat je maag leeg is dus zou overal crackertjes neer leggen wel grappig op zich dat je zo anders voelt als met kim @jeanetjuh wat fijn dat het goed lijkt te gaan met luuk! en hoe ging het vandaag dan? hoop zo dat het goed blijft gaan oor jullie! uhh ja het is zeker vermoeiend daarom ben ik er al weer 2 nachten klaar mee als hij weer gaat bleren probeer ik hem 1 keer te laten liggen gaat hij slapen super zo niet dan maar tussen in ik heb er geen kracht meer voor zal vanzelf wel een keer over gaan toch @alicia jeetje dat is vroeg zeg 5.15 ppff gelukkig blijft ze dan wel lekker liggen kletsen nog in haar bed maar waarom ze dan zo vroeg wakker is weet je ook niet? tja het is vermoeiend elke nacht dus ik geef het weer even op hij zit ook niet echt lekker in zn vel van die prikken dus vind het ff goed ja ongi zit er bijna op het was gelukkig lang niet zo erg als de vorige ong misschien dat het dan nu weer gewoon wordt @missy veeeeeeel klusplezier hier een druk dagje weer julian zit de hele dag op de tafel of staat op de bank te springen ppff ben gewoon blij dat hij po bed ligt af en toe haha hij gaat echt nog een keer flink hard vallen ben ik bang fijne avond meiden liefs
@ego, het conflict met de werkgever van ries begint te escaleren, ze eisen een persoonlijk gesprek ( anders krijgen we geen loon), dit terwijl er geen sprake is van een re-integratiegesprek omdat er geen bedrijfsarts is gekomen. Hij gaf eerder aan om dit gesprek te willen om erachter te komen wat rich heeft en wanneer er een bedrijfsarts komt ( terwijl een bedrijfsarts wettelijk bepaald na 6 ziekte weken allang had moeten bellen) zucht,.. het is dus een informeel gesprek, zit te denken dit gesprek op te nemen. Als er dan nog niet betaald wordt dan moeten we een pro deo advocaat gaan zoeken... want kunnen we nu niet betalen, we hebben het salaris niet.. ik slaap nu slecht
Wendy heb je geen rechtsbijstand?? Anders kan je ook ff de rechtwinkel in leiden bellen Sterkte zeg!!
@ Babykwes, wat vervelend. Net wat je zegt het gaat ooit over als hij 16 is ligt hij echt niet meer tussen in bij ons gaat het nu weer prima vanochtend werd hij weer om 5.00 wakker heb hem laten doen en om 5.45 1 keer een speentje gegeven en toen geslapen tot 7.00 hij was weer erg vrolijk dus denk dat het mopperen van gisteren door het tandje kwam en niet van de melk. @ Wenrich, meid wat een ellende, hopelijk is dit allemaal snel achter de rug. Sterkte.
@Babykwes. Nee weet niet waar het door komt. Nina is wel erg van het vaste ritme en nu ze 'n paar keer wakker is geworden om 5 uur lijkt dit haar vaste ritme te worden. Vanochtend ook wer 5 uur. Tot 6 uur heeft ze liggen kletsen en toen is mijn vriend naar haar toe gegaan en heeft haar knuffel gegeven en toen heeftz e tot 8 uur geslapen. @Wendyenr. Poeh lastig. het mag inderdada wat de baas doet en hij zal ook naar dat gesprek moeten want hij hoort beschikbar te zijn. ik zou ook hulp zoeken bij iemadn die er verstand van heeft. Net wat babykwes zegt.
@Wen75, beetje late reactie maar ik sluit me volledig bij de rest aan hoor!! Gewoon komen wanneer jij daar tijd en puf voor hebt! Het blijft leuk om te horen hoe het met iedereen gaat. En of dat nou dagelijks is of maandelijks dat maakt niet uit. Je hoeft je al helemaal niet bezwaard te voelen! Zielig dat Jenz ziekjes is. Hopelijk is hij snel weer beter! @Alicia, Hier gaat het redelijk. Ik ben erachter gekomen dat mijn man toch nog wel een beetje twijfelt... Wat ik daar nu weer mee moet. Ik zou graag vasthouden aan het sprankje hoop, maar ik weet ook ergens wel dat dat niet realistisch is. Ik pieker veel wat nu het beste is om te doen. Ik ben ook veel aan het uitzoeken. We kunnen hier natuurlijk niet blijven wonen. Maar hebben ook niet zo 1,2,3 een andere woning. Dit gaat op basis van meettijd, en we hebben nu 3 jaar. Dat is nog niet eens genoeg voor een appartement, laat staan dat je keuze hebt in goede wijken... Urgentie zou ik misschien nog voor in aanemerking komen maar dat duurt maar 4 maanden en dan moet je net wat vinden in een goede wijk waar urgenten ook nog voorrang krijgen. Ik heb wel een heel erg leuk nieuwbouwproject in Velp gezien! Echt supergave locatie (vlakbij het bos!) en mooie nieuwe huurwoningen. Daar zou ik graag willen wonen. Ik moet er nog even achteraan hoe de inschrijving daarvan gaat. Als dat ook meettijd is dan kan ik dat wel vergeten.. Hopelijk heelt het sneetje van Nina mooi!! Zou inderdaad heel jammer zijn als ze een duidelijk litteken overhoud hieraan. Brokkenpilootje... @Carpe, Fijn dat de buikkrampen weg zijn! Lijkt me echt zwaar, moe zijn door de zwangerschap en dan ook nog een dreumes rond hebben lopen... Sterkte! @Chantal, wat goed van Liz!! Mooi dat ze ook zo trots op zichzelf is! haha Nog eventjes en dan kan je achter haar aan. Fijn dat Senna een goed huis krijgt! En dat jullie haar gewoon nog kunnen zien als je dat wil. @Wenenr, he wat een narigheid! Wat babykwes al aangaf, Hebben jullie rechtsbijstandverzekering? Anders daar vast even het probleem voorleggen en kijken wat je zelf zou kunnen doen.. Anders inderdaad de rehctswinkel/bureau voor rechtshulp. Lijkt me toch dat er vanuit de arbodienst een arts moet komen om te bekijken wat hij heeft en hoe het opgelost kan worden?! Klinkt als een rare gang van zaken.. Sterkte ermee!! @Babykwes, vervelend dat Julian zo slecht slaapt weer. Misschien een stomme opmerking maar denk je niet dat hij misschien rustiger slaapt op zijn eigen kamer? Heb je dat al een keer geprobeerd? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik snap heel goed dat je hem graag bij jullie op de kamer wil hebben!! Maar als hij op zijn eigen kamer beter slaapt en jullie daardoor ook, dan is dat ook heel fijn natuurlijk... Met Emily gaat het goed, ze heeft nu al een paar keer stukjes brood met margarine gehad. Ze eet niet veel en het duurt lang maar ze eet het wel goed! Zo leuk! Nu ook een aardig ritme wat betreft fruit, fles en groente... Maar het is nog geen goede eter helaas. Ze is snel afgeleid en heeft dan echt geen oog meer voor de lepel met eten en houdt ook haar mond stijf dicht. Haha Ze kan bijvoorbeeld helemaal geinteresseerd zitten kijken naar een labeltje aan haar slabber, alsof ze die voor het eerst ziet en het zo interessant vindt! Maar ach, hopelijk gaat ze vanzelf beter eten! Ze is ook heel vrolijk, echt een heerlijk meisje! Met mij gaat het redelijk goed, ik ben veel aan het nadenken en piekeren. Ik slaap wel redelijk goed gelukkig. Al is er altijd wel een bepaalde spanning in mijn lichaam door de hele situatie. Emily slaap nu dus ik ga maar eens in huis aan de slag!
@Jeanetjuh Wat fijn dat Luuk geen last lijkt te hebben van de Nutrilon! Ik hoop dat het zo door mag blijven gaan voor jullie. @babykwes Leuk zo'n stuiterbal in huis, hahaha. Kan me voorstellen dat je blij bent als hij op bed ligt. Ben bang dat Jenz ook zo gaat worden, hij wordt ook steeds drukker. Tja een keer hard vallen, hoort erbij en zal wel vaker gaan gebeuren. Als ze maar heel blijven. @Alicia Vroege vogel jullie Nina, hopelijk tijdelijk. Alhoewel het wel fijn is dat ze nog weer slaapt erna als jullie haar knuffel brengen. Zolang ze niet huilt, lekker laten liggen. Doe ik met Jenz ook. Tijdje terug had jij een link geplaatst voor slotjes op de keukenkastjes (als ik me niet vergis ), zou je deze nog eens kunnen geven? @wendy Volgens mij mag het niet wat die werkgever doet. Een werkgever mag vragen wat er aan de hand is, maar je bent als werknemer niet verplicht om daar antwoord op te geven. En idd de bedrijfsarts had allang ingeschakeld moeten worden. Ik zou eens bij de rechtswinkel langs gaan voor advies, is volgens mij kosteloos. Vervelende situatie, sterkte! @carpe Vervelend dat je zo misselijk bent, kleine beetjes eten over de dag verdeeld en idd van die droge crackertjes wil ook nog wel eens helpen. Homeopatisch helpen Gembertabletten tegen misselijkheid bij zwanger zijn, misschien een idee? @missy Veel klusplezier! Hier gaat alles zijn gangetje. Jenz zit nog steeds onder de rode schrale vlekken op zijn ruggetje en 1 of 2 op zijn buikje, maar hij lijkt er geen last van te hebben. Smeer het 2x per dag in met Zwitsal om het minder droog te maken. Ik vermoed dat het een lichte vorm van de 5e of 6e ziekte is. Zelf zit ik helemaal in de lappenmand, alhoewel ik langzaam weer een beetje opknap. Net als de rest van Nederland geveld door de griep. Was wel blij dat mijn man maandag toevallig thuis was zodat hij voor Jenz kon zorgen. Leef inmiddels al 3 dagen op paracetamol en neussprays. Maar gaat wel weer over hoor. Ow ja, nog een vraagje: Ik heb voor Jenz een jasje gekocht en zoek nu nog een leuke muts+wantjes erbij. Liefst rood of grijs, iemand een idee waar ik kan kijken? Via internet nog niets leuks kunnen vinden. Ga weer even liggen. Fijne dag verder!
@Banne Als je man toch nog twijfelt, zou ik toch eens een keer samen naar relatietherapie gaan. Wie weet is jullie huwelijk nog te redden door input van een "vreemde". Voor Emily zou ik dat zeker doen, definitief scheiden/uit elkaar gaan kan altijd nog als het echt niet gaat werken. Heel veel sterkte in ieder geval, meis, probeer ook een beetje te ontspannen desnoods door even weg te gaan.
hoi meiden @banne natuurlijk heb ik daar aan gedacht al sinds hij geboren is denk ook zeker dat hij veel rustiger slaapt op zn eigen kamer alleen ik kan er nog niet aan hb erg veel moeite hem "los" te laten dus eigenlijk mag ik niet zeuren als hij slecht slaapt maar goed wordt aan gewerkkt en dat mag je gerust vragen hoor! hmm moeilijk voor je adt je man nu weer lijkt te twijfelen ppff maar idd zou ik er ook alles aan doen al is het alleen maar voor emily misschien kan je man een tijdje ergens anders slapen ofzo? je weet pas wat je mist als het er niet meer is he of is dat weer een stomme vraag van mij? hoop dat jullie er alsnog uit komen samen! wat leuk dat emily brood zo goed eet leuk he @wen misschien h&m? daar hebben ze vaak nog sjaals en handschoenen of de wibra? zoek me ook suf voor julian haha uhh ja leuk hoor een stuiterbal maar wel vermoeiend dus ik wens je alvast sterkte met jenz enne beterschap voor jou natuurlijk! ow julian is wakker dus reageer vanavond weer verder liefs
Hoi meiden, Banne succes met alles en goe gaat het met de kleine Wendyr balen zeg heb helaas geen tips voor je. Alicia hopelijj houdt nina er geen litteken aan over. Je vroeg hoe het hier was ja zijn gangetje het bedrijf staat op zijn kop en de baas twijfelt of die wel juist heeft gehandeld. Dus nog even spannend. Wendy misschien de wibra of zeeman . Jeanetjuh fijn dat luuk er goed op lijkt te reageren. Fijne avond
@jeanetjuh jeetje luuk ook al zo vroeg wakker wel lekker dat hij dan nog blijft liggen tot 7! gelukkig dat hij geen last van de nutrilon had! zou hij er dan nu over heen groeien?? enne ja wat je zegt julian zal echt niet meer tussen in slapen over 15jaar haha (hoop ik) @alicia nou het lijkt er wel op dat het een ritme van haar is zo vroeg maar ze gaat dan dus wel weer verder slapen dat scheelt misschien hoop voor je dat ze morgne een uurtje later wakker is @chantal gaat het een beetje met je? ik was maandag gestopt met de pilletjes van vsm had het nu 2 weken gebruikt maar vanmiddag ineens weer na 1 uur slapen ging julian helemaal los in bed schrok er gewoon van ben dus naar boven gegaan even gerust gesteld en toch maar weer weg gegaan daar was hij het dus niet mee eens haha maaar laat hem ook huilen duurt nog niet eens 10min (meestal) hij heeft tot 15.00 in bed gelegen maar hoorde hem steeds jammeren en weer stil en weer jammeren erg onrustig weer dus vanmiddag tch maar weer begonnen met de pilletjtes het kan geen kwaad misschien dat het dan toch echt helpt nu snachts nog fijne avond meiden liefs
@ babykwes, ow wat zielig dat hij zo overstuur was. Hopelijk helpen de pilletjes weer snel. Ja het lijkt er wel op ben er zo blij om. Hier vandaag sinterklaas op mijn werk gehad het begon om 5 uur en om 6 uur was Luuk al helemaal op ben zonder kadootje naar huis gegaan, hij beseft het toch niet en dan neem ik het kadootje morgen wel mee. Liefs
@ Jeanetjuh Lekker zwemmen Wil ik ook snel weer eens gaan doen met Oona.. Ze geniet daar zo van. Fijn dat het goed lijkt te gaan met de voeding! Wel laat zeg om 5 uur pas Sintfeest.. zullen wel meer kids helemaal op zijn geweest denk ik?? @ Sammie.. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @ Wen.. Oona had ook heel schrale plekken van de 5de ziekte. Dacht eerst dat het eczeem was, maar bleek toch de 5de ziekte.. met een week of 2 waren ze weer bijna weg. Beterschap! @ Alicia.. Wat een brokkenpilootje heb je daar! Hopelijk geneest haar wondje mooi! Zie daar ook niet naar uit.. de eerste echte snee/wond! Heb je weer eens een leuke foto van je dametje? Ben wel benieuwd.. En oh wat is ze een vroeg vogeltje de laatste tijd Wel fijn dat ze dan zo lekker kan kletsen en zichzelf vermaken.. Oona moet meteen iemand aan haar bedje hebben zo gauw ze wakker is. @ Babykwes.. Balen dat Julian nog steeds zo aan het spoken is s nachts.. Hier is het weer over nu. Heel consequent halen we haar uit bed als ze wakker wordt, nemen haar op schoot helemaal opgekruld, houden haar stevig vast.. dit geeft haar snel weer rust en dan valt ze in slaap op schoot. Elke keer hetzelfde heeft hier dus nu als resultaat dat we haar elke keer met 5 min terug kunnen leggen en ze doorslaapt.. Soms 1x op een avond.. soms 2/3x maarja.. vind het wel prima zo als dit de manier is.. dan wil ik prima 3x op een avond nog even met haar knuffelen! De pilletjes lijken toch wat te doen dus! Fijn Ik zat nog eens te denken.. is het een idee om hem eens mee naar een osteopaat te nemen? Wellicht vind hij of zij ook nog iets? In liggende houding voel je natuurlijk weer andere dingen dan als je bezig bent?? @ Lovely Hoe gaat het nu met Zulay? @ Carpe.. Wat balen dat je zo misselijk bent! Was ik ook enorm.. Als je echt zo misselijk blijft eens de ha bellen! Ik kreeg emesafene voor de misselijkheid.. dat hielp goed.. (maar ik was ook al ruim 4 kilo afgevallen toen) Wat leuk van die boekjes en de knuffels.. Oona ook.. Helemaal gek op boekjes lezen, komt ook echt met een boekje bij ons op schoot gekropen.. Meestal met minimaal 1 of 2 knuffels erbij haha.. @ Chantal.. Wauwww de eerste stapjes Hoe gaaf! Wat goed dat jullie de knoop doorgehakt hebben over Senna.. dan weer je waar je aan toe bent.. Maar het blijft natuurlijk hartstikke balen en moeilijk veel sterkte! Leuk dat hij bij jullie af en toe nog zal komen logeren! @ Wen&R Pfffff wat naar dat dit er nu ook nog bij komt! Sterkte! @ Banne.. This was met die huizen! Allemaal niet makkelijk zeg! Weet iemand in jullie omgeving het al? Of houden jullie het nog even stil omdat je man toch nog ergens aan het twijfelen is?? Hahaha zie het helemaal voor me met dat slabje met het eten! Zo.. Geloof dat ik weer helemaal bij ben! Hier gaat alles zn gangetje Oona is wel lekker bezig met haar kiezen Dinsdag voelde ik kies 2 smorgens werd ze helemaal gillend en hysterisch wakker.. na een flesje melk kalmeerde ze wat maar ik voelde nog geen puntje.. Een paar uur later wel! Ze heeft een hengelpuzzel met een magneetje.. die had ik nog achter de hand gehouden omdat ik dacht dat ze daar nog te jong voor was.. maar ze kreeg hem van de week te pakken en ging zo heel netjes met dat hengeltje alle visjes uit de puzzel vissen met een heel wijs koppie! Echt zo leuk
Bekijk bijlage 202857 Oona aan de wandel in Ouwehands dierenpark.. Los gaat ook prima maar dit vond ze gezelliger en ik ook... Bekijk bijlage 202858 Op de bank zitten vind ze geweldig....
Hoi allemaal, Even vanaf mijn telefoon... Banne: Wat een onzekerheid nu je man weer twijfelt. Zo weet je maar niet waar je aan toe bent. Misschien toch therapie? Al proberen jullie het voor Emily. Dikke knuf van ons! Wen, Ik heb voor roan Barts wanten, muts en sjaal gekocht. Hebben vind ik een goede pasvorm en de kwaliteit is super. Het is wel duur maar wel goed spul! Chivay: Wat een dametje al! Zo wijs als ze is! Morgen krijgt roan weer prikjes: bmr. Ik ben benieuwd of hij er ook zo ziek van gaat worden. Ik hoop het niet met Sint voor de deur. Anders vette pech! Had ik al verteld dat roan een nieuwe liefde heeft? Naast zijn knuffel 'vriendje' is hij nu ook getrouwd met de lege zwitsalfles... Dopje eraf, dopje erop, dopje eraf...etc! Mee in bad, mee naar beneden, mee naar bed! Ach, zal wel weer overgaan! Nu weer even verder genieten van Nick & Simon symfonica in Rosso op tv!
hey meiden, bedankt voor de reacties. rechtsbijstand helpt nog niet.... ( als ik dat had geweten) Volgens juridisch loket hebben we nu recht op een pro deo advocaat, en moeten we in t gesprek aangeven dat we het salaris willen, waarom het er nog niet is en dat we een bedrijfsarts willen spreken. Aan de hand van bedrijfsarts wordt een plan van aanpak opgesteld. de werkgever heeft nu dus zijn salaris ingehouden. We kunnen zo ontzettend veel goede stappen zetten naar een rechter, maar of we dat ook echt willen?