Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kwebbelsnoes idd wel raar dat ze dan niet meteen een verwijzing hebben gegeven voor de zekerheid met drie maanden. Hopelijk hoeft Jelmer geen spreidbroekje, maar aan de andere kant mocht hij er wel 1 moeten dan hebben de kleintjes er vaak geen last van maar meer de ouders. Liz had er niets geen last van alleen dat ze dan iets achter liep met rollen, maar dat heeft ze nu dubbel ingehaald.

Alicia met Liz gaat het erg goed. Ze is in eens heeel bewegelijk haaha. En alles frustreerd haar op het moment. Als ze ergens net niet bij kan dan is ze echt woedend haahah. Erg leuk om te zien. Gisteren op het buro zeiden ze zelfs dat ze het erg goed deed. Ze drinkt ook al 1,5 maand haar fles zelf leeg. Dit gaat erg goed. Op dat gebied loopt ze dan weer iets voor. Erg leuk om te horen. Wat zonde dat Nina in de box bijt, maar zou het misschien te maken hebben met haar tandjes?

Carpe mooie auto hoor:D Man lief en ik geven niets om auto's. Alle auto's die we nu hebben gehad, hebben niet meer dan 1000.00 euro gekost hahaha. Verder ken ik ook niemand die een nieuwe auto wil.

Jeanetjuh idd ze zeggen dat je ze even moet laten huilen. Liz huilt altijd even voordat ze gaat slapen en dan valt ze vanzelf in slaap. Het is wel moeilijk om ze te laten huilen, maar misschien kun je het proberen?

Hier denk ik er nog steeds over om er minstens drie jaar ongeveer tussen te laten, maar man lief denkt daar anders over. Hij heeft het liefst dat ik in oktober de pil weer laat staan, maar zie dat zelf niet zo zitten.

Fijn dat het goed gaat met Banne en de kleine. Waarom heeft Emily eigenlijk een AB kuur?

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, fijn dat het zo goed gaat. en idd waarom heeft emily een ab kuur? Hopelijk ben je zelf ook alweer wat op de been. Lekker genieten hoor.

@ Alicia, ik dacht het vanmorgen gevonden te hebben maar nee dus. Maar nu ben ik er gelukkig wel achter. We waren gestopt met inbakeren de doek was te klein en we hadden het idee dat hij het echt niet meer fijn vond. Nu ben ik vanmiddag het zelfde als babykwes gaan doen maar na 1,5 uur was hij helemaal over zijn toeren toen ben ik om het hoekje gaan kijken en elke keer als hij maar bijna sliep dan schrok hij en gingen zijn armen in de lucht. Ik heb hem uit bed gehaald en fles gegegeven en weer ingebakerd in een grotere zak en hij slaapt nu echt heerlijk en rustig.

Bedankt voor jullie tips meiden.

Liefs

3. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    vanmorgen is onze dochter geboren. Ze heet Rosalie. Later volgt uitgebreid verhaal.

4. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @mereli
    GEFELICITEERD!!!
    leuke naam hoop dat alles goed gaat geniet er maar lekker van
    liefs

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    mereli, gefeliciteerd met jullie dochter. En wat heeft ze een mooie naam. Kom lekker bij en geniet van je gezinnetje! Ben ook benieuwd naar jouw verhaal.

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Mereli: Gefeliciteerd met de geboorte van Rosalie!
    Hopelijk is alles goed gegaan.

We mogen woensdagmiddag voor de echo van Jelmer zijn heupjes.

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Merili, gefeliciteerd!! Mooie naam. Geniet ervan.

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, dat is fijn dat het zo snel kan.

9. Gefeliciteerd Mereli!!!
    Ik ben benieuwd naar alle verhalen :)

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Mereli.... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!!! Ben benieuwd naar jullie verhaal!

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Mereli, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Hopelijk is alles geod gegaan en zijn jullie nu met z'n vijven aan het genieten. Ik ben ook benieuwd hoe alles is verlopen,maar kom eerst maar even bij.

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mereli van harte gefeliciteerd met jullie dochter Rosalie

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Banne, fijn dat alles goed is. Waarom heeft ze een ab kuur?

jeanetjuh dus toch het inbakeren. Kim schrok ook altijd wakker van haar eigen armpjes, die vlogen ook omhoog.

Hier alles zijn gangetje. Nog lekker vrij, zo de weekboodschapjes doen.
    Gisteren mijn oude kinderwagen, en een kast verkocht via marktplaats. Altijd lekker.
    Wat een koud weer he, brrrr
    xxx

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kwebbel. Fijn dat jullie al zo snel met jelmer terecht kunnen. Hopleijk valt het allemaal mee. De echo zelf stelt niet zo veel voor. Ze hebben een mooi matrasje om Jelmer in te leggen.

Wta betreft banne. Emily heeft net als haar een antibioticakuur. Niks ernstigs wat ik zo van haar begrijp,maar ze moet het zelf maar even uitleggen hoe en wat. Is een beetje medisch verhaal,maar is een kuur uit voorzorg.

@Chantal. Fijn dat het met Liz zo geod gaat. Super datz e nu zo beweeglijk is. Ze haalt het dus allemaal in.
    Het bijten heeft bij Nina wel met de tanden te amekn,maar volgens mij vidn ze het gewoon leuk om te bijten. Ze bijt ook in de taflepoten en de kast,het si net een jonge hond ;)
    Ze doet dat altidj en niet alleen wanneer er ene tand doorkomt.

@Babykwes. Hoe heeft Julian geslapen.

Nina wilde gisteravodn haar avondeten niet. Eerst dachten we omdat er stukjes in zaten maar an het te pureren widle ze ook niet. Ook bijna niks van het toetje. Om 21 uur werd ze dan ook wakker en hebben we haar en flesje gegeven,daarna weer tevreden en heerlijk geslapen.

@Carpe. Hoe staat het met jullie huis. Schiet al aardig op he. Ben je nog druk met inkopen?

@Chivay. Heo gaat het bij jullie? Zie je wat minder hier,maar je bent dan ook druk met werken he.

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Mereli, namens Banne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Rosalie.

16. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Heej meiden..!

Tijdje niet geweest zooo giga druk..!!

Maar even spieken voor baby nieuws en jaaaa 2 meiden er bij..!!

Banne & Mereli gefeliciteerd met jullie dochter..!! Lekker genieten nu..! Leuke namen..! Benieuwd na de verhalen ..
    Rustig aan meiden..!!xx

Lees af en toe wel mee maar geen tijd om te reageren steeds sorry meiden..!!

xx

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @banne gefeliciteerd met je kleine meid!!!! ik zou je bijna willen opzoeken haha je zit zo dichtbij!

@mereli jij ook gefeliciteerd met je kleine meisje!!!

geniet ervan meiden!!

18. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ MERELI VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!

dames allemaal een heel fijn weekend

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Waauw weer babynieuws! Mereli proficiat met jullie dochter Rosalie!

Meiden hier gaat verder alles goed, deze week veel afspraken en verjaardagen gehad.

Vanmiddag nog met Naomi naar de huisarts geweest omdat ze 39,5 koorts had en veel met haar handen bij haar oortjes zat. We hebben een antibioticakuur gehad voor een week en de zetpil doet ook al wonderen. Hopen dat vannacht beter gaat als gisternacht.

Heb wel bijgelezen...wat worden de kindjes alweer groot zeg en wat leuk dat er weer een paar pasgeborene bij zitten.

Kom snel weer ff spieken hoor

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Heb vanmorgen weer contact gehad met de kinderarts en Luuk krijgt nu toch motlium, zodat zijn voeding sneller zakt. Gisteren heeft hij 8 uur gehuild is echt te veel.
    Nu weer een week aankijken en als het echt niet verbeterd moeten we volgende week terug naar de ka en wordt hij misschien opgenomen voor wat onderzoeken.

Gelukkig had hij vandaag een hele goede dag heeft goed geslapen en was erg vrolijk:)

Bekijk bijlage 154450

Deel Deze Pagina