Hahahaha,ja dan heb je het wel koud als ie op storing staat!Gelukkig zit je er nu weer lekker warmpjes bij Wij gebruiken ook difrax flessen. De S fles en die wat kleinere die ze zelf vast kunnen houden. Hier geen probleem mee gelukkig,maar wel dat je het aantal cc niet meer kan lezen. Is ook niet echt handig! Ik zou gewoon even contact opnemen met de leverancier;waarschijnlijk krijg je dan een nieuwe.Maar ik vind dat dit niet had mogen gebeuren.
Op die leeftijd gaf ik wel dagelijks vlees erbij,maar ja onze kleine vegetariƫr at het helemaal niet Ze eet pas sinds een paar maanden vlees nu en is hier nu ineens helemaal gek van Is ook niet dagelijks nodig hoor..maar wij eten wel elke dag vlees/vis dus vandaar dat we het haar dagelijks aanboden.
vervelend voor je meid! Hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt. Valt het je erg tegen nu je ook Kim erbij hebt lopen? In het begin vond ik het wel erg zwaar...Nu ben ik inmiddels aan alle drukte gewend.
Hahaha,ja de rust in sinds vanmorgen (zijn een dagje op kdv) weer wedergekeerd hier in huis. De meiden hebben een hele leuke sinterklaas gehad en waren allebei echt hyper!! Zelfs Meila. Ze lag helemaal in haar wippertje te stuiteren van opwinding en na 1 cadeautje wist ze helemaal wat de bedoeling was en deed ze haar armpjes omhoog bij ieder cadeautje wat voorbij kwam..hahaha.. Ook Melody was niet meer te stoppen en het mooiste cadeau vond ze toch wel haar Toy Story pop (waar papa snel op maandagavond nog helemaal voor naar Son en Breugel was gereden).Gisteren stuiterden ze mijn hele huis door en speelden de hele dag met hun nieuwe speeltjes!
@san Kan me voorstellen dat je in shock bent, maar hadden ze het over het hoofd gezien bij je vorige echo? Is het eeneiĆÆg of twee? Wel spannend hoor!
Even een dikke knuffel...jeetje meid wat een ellende allemaal. Ben zelf jaren geleden gescheiden en dat was toen al heel erg moeilijk.We hadden gelukkig geen kinderen! Fijn dat jullie wel op een goede manier uit elkaar gaan en beiden voor Emily willen knokken! Het zou idd beter zijn als 1 van jullie weggaat want als je te lang zo op elkaars lip blijft zitten dan gaat het gewoon een keertje fout lopen. Hoop dat jullie samen toch tot een oplossing kunnen komen.
Hihihi,kan het me helemaal voorstellen.hahahaha! Zag alles er verder goed uit?? tsja,dat heb je met die hormoontjes he!!Hihi,dubbel genieten meid!Ik was ook zwanger van een tweeling met meila maar eentje is al vrij vroeg gestopt met groeien.Ik denk soms ook wel eens stel je toch voor dat een eventuele volgende zwngerschap ook van een tweeling zou zijn
@Wen. Ah Jenz koorts. EN dan toch nog gezellig,wat een knappperd zeg. Heeft Hij goed geslapen? EN heo gaat het met jou? Jullie hebben best een pittige start gehad en nog je miskraam erbij. Zit je nu een beetje een rustig vaarwater? @Chantal. ja ideale zalf. Wij kunnen niet zonder. Nian wil altidj zoveel en allemaal tegelijk,dat dat nog weleens mis gaat. Zo Liz is iderdaad lang. ik denk 1 cm langer dan Nina en die is ook al lang. Maar wat je zegt,als een oduer lang is,worden de kids waarschijnlijk ook lang. Weten jullie op welke lengte Liz uitkomt als ze zo doorgroeit? kunnen ze nu namelijk al zeggen op basis van jullie lengtes,daar is een berekening voor. Hebben wij vorige keer gevraagd op het CB want wil niet dat Nina langer dan mij word. Leuk die 2 straartjes. Ze lijkt meteen zo groot dan he. @Banne. Ja dat had je inderdada verteldt vanb dat terugkopen van jullie huis. dat is wel heel fijn,maar idnerdaad een slechte tijd om nu je huis kwijt te willen. Kun je zelf een makelaar kiezen om het husi te laten taxeren voor die verkoop of kiest de woningbouw? Ik zal een kiken voor een foto van Nina. @Babykwes. Ja Nina heeft tot half 7 geslapen vandaag dus we gaan de goede kant weer op. Word elke dag weer iets langer lijkt het. Moeilijk om haar van haar 'vaste' tijd af te krijgen. Hoe gaat het bij jullie. Weer wat rustiger nu Julian bij jullie slaapt? Hoe doe je dat eieglijk? Ga je dan gelijk met hem naar bed en dan eruit als hij slaapt of leg je hem alleen in jullie bed? Vroeg me dat zo af. @San. jeeeeeh meid,gefeliciteerd. Je hebben even geduld meoetn hebben,maar nu twee wondertjes. Echt heel leuk. kan me wel voorstellen dat je even in shock bent. Hoe vond je man het? En nu dus alles dubbel kopen. Gelukkig heb je heir iemand met ervaring,kun je ook dingen vragen. Heb je nog een mooie foto? Ik vroeg me trouwens ook af heo ze dat de vorige ker gemist hebben. Toen klopte het hartje toch ook al en die van de tweede toen nog niet ofzo? Hier gister naar de stad gewest voor schoenen voor Nina. Dacht;ga nu naar Doetinchem,daar zitten 14 schoenenwinkels en dan moet ik gewoon iets vinden. Wel grappig voor we gingen zeg ik teghen Nina:"wil je nog een boekje mee voor in de auto? ga er maar een pakken". Kijkt ze me aan en rent meteen naar de kast waar er altijd 3 opliggen en kijkt even en pakt er toen 2 vanaf. Komt lachend naar me toe,zo van;die wil ik meenemen. Vond dat wel heel knap van haar. Je kunt haar al echt een opdracht geven,ze snapt het allemaal. Maar goed,we hebben hele leuke paarse laarsjes gevonden. Ze rende er meteen op weg in de winkel,dus dat was wel het teken dat ze goed waren. Ook nog voor de helft van het geld,dus dat stond mij ook nog aan.Voorlopig kan nina weer even vooruit dus. Thusi wilde ze de schoenen ook meteen aan en toen ze uit bad kwam moesten ze ook weer aan. Stond heel leuk onder de pyame @Missy. ja ik weet het ook niet. ej hoort bij eidereen wat anders. Ik had geen last van dat slijm. Ik was tidjens innesteling heel erg draaiderig. Kon niet alleen de trap op,wist toen niet wat het was,maar achteraf te verklaren dus. Maar dat zal elke zwangercshap ookw el weer anders zijn. Spannend,ik duim voor. Hoe voel je je?
Nog even 2 foto's van onze grootste trots. Nina lekker lui op de grond in de kamer en een buiten op haar fietsje. Dat vindt ze zo leuk. Bekijk bijlage 204954 Bekijk bijlage 204955
effe een snelle reactie van hier! ik zag dat san@ een tweeling krijgt, ja meid met die medicijnen is het mogelijk ja, en nu zijn jullie de gelukkige! Zijn jullie er blij mee?? hier gaat alles nog steeds waardeloos, de nachten zijn erg kort. En merk aan me zelf dat ik aan het eind raak. Zo in me eentje al die nachten valt wel een beetje zwaar nu na al die maanden. Noa gaat vanacht naar me zus, dan hoop ik een beetje te kunnen slapen. Kwa flessen doet ze het prima, en ben helemaal gestopt met de bv. Vind het wel verschrikkelijk jammer, maar ik heb geen voeding meer maar enkeld blauw water. Ze zouden vanmiddag bellen van het cb, en dan vraag ik even wat ik met die nachten aan moet. Ik ben nu wel zover heen dat ik noa gewoon maar laat brullen, ik weet het ook niet anders. Meiden ik probeer mee te lezen maar jullie gaan te snel haha. liefs van pluisje
@ Pluisje, jammer dat je helemaal gestopt bent. En Noa laten huilen? Hoelang? En je man doet die nog steeds niks? Jullie wilden toch samen een kind? Hopelijk gaat het snel beter.
@Pluisje. Ik vroeg me hetzelfde als Jeanetjuh af. Wat doet je man en wilde hij ook een kind? Ik vidn het echt niet netjes dat hij jou alle nachten alleen ervoor laat opdraaien. Als jij straks overspannen bent,heeft hij toch ook niks aan. ik zou eens ernstig gaan praten met hem en zien of jullie een oplossing kunnen vinden.
Zo meiden, De grote schrik is geweest . Nou we kwamen daar en ze ging kijken en we zagen er meteen 2 zegt ze doodleuk o een tweeling en er was er 1in opleiding die er altijd bij bij was die was ook zo verbaasd ze zegt de vorige keer was het er echt 1. Dus ja of het hartje klopte nog niet of het lag er achter. Geen ide. Mijn man is helemaal in de wolken . Ha ha . Nou meiden reageer ander keer weer op jullie. Groetjes
hoi meiden @san waaaat kan me helemaal voorstellen dat je in shock bent jeetje is het al een beetje gezakt? toch wel super dubbel gefeliciteerd en heel raar dat ze dat niet konden zien de 1e echo @alicia kijk dat is fijn dat nina weer "uitgeslapen"heeft hoop dat je dat ritme er in kan blijven houden! leuk die laarsjes voor de helft altijd leuk wat is ze groot geworden ook zeg prachtig meisje ook!! uhm julian ligt altijd in zn eigen bedje totdat hij wakker wordt de ene keer al voordat wij naar bed gaan soms halverwege de nacht dat is het ergst als wij nog op zijn en hij blijft huilen gaan we wel even naar boven speen er in doen soms gaat hij weer verder slapen er is geen touw aan vast te knopen als hij halverwege de nacht wakker wordt gaat hij tussenin en slaapt hij meestal meteen weer verder dat scheelt gelukkig hebben we nog wel elke avond tijd om saampies te knuffelen @pluisje goh zwaar voor je wel goed dat noa vanacht naar je zus gaat om ff bij te slapen! en zoals jeanetjuh al vroeg neemt je vriend het niet is over van je dan?? sterkte en slapa lekker @wendy ah jenz toch ziek arm ventje beterschap voor hem! gelukkig ben jij weer opgeknapt toch? @banne fijn dat het je helpt om hier je ei kwijt te kunnen en we daar mee kunnen helpen dan krijg je gewoon extra vaak een knuffel van me heb echt met je te doen hoor!! @missy tuurlijk duimen we!! spannend hoor voel je al wat?? nou de kerstboom staat nog niet hoor sjonge moesten nog nieuwe lampjes halen (waren we natuurlijk vergeten vorig jaar) en nu staat de kerstboom met lampjes komen we een streng te kort en 1 nieuwe stopt er alweer mee sjonge wat een armoe dus morgen maar weer op lampjes jacht ppff julian heeft vanmiddag gewoon weer ruim 2 uur geslapen hij gaat het leren nu snachts nog had geprobeerd lekker een deken over hem heen maar meneer wilt dat niet gaat er meteen onder vandaan dus ligt weer zonder deken heb soms het idee dat hij het ook koud heeft het is 14 graden op onze slaapkamer ofzo maar goed meneer is eigenwijs zonder deken he fijne avond meiden liefs
Even kort..... San: wauw, wat een nieuws!!! Spannend hoor, een tweeling, lijkt me zwaar maar ook leuk! Banne: knuffel voor jou, sterkte met alles! Hier: probeer mijn hoofd boven water te houden, het gaat met ups en downs. Gelukkig heb ik nu hulp en gaat het hopelijk snel vooruit!
kwebbel knuf voor jou ook meis Alicia wat een leuke fotos van Nina, knappe meid. Kim doet hier ook veel opdrachten, luier in de afvalbak gooien, jas en schoenen pakken, ook dingen schoonmaken als je het zegt Ze zegt ook altijd zelf dat ze naar bed wil, dan zegt ze boven, bedje San ben wel blij voor jullie, echt leuk. Je zal idd wel even geschrokken zijn zeg, had je nooit verwacht babykwes lekker dat ie 2 uur sliep zeg overdag. Snachts nog zon drama? Pluisje balen je nachten zeg, lijkt me zwaar. Slaap je overdag wat bij? WEndy beterschap voor Jens banne wel goed dat het terugverkocht kan aan de woningbouw. Wanneer hebben jullie het gekocht? xx