Ohhhhhhhhhhhhhhh San wat een nieuws!!! Het lange wachten wordt dus echt dubbel beloont! @ Carpe.. Wat leuk dat Kim al zoveel kan zeggen.. Oona zegt nog niet heel veel meer nieuwe woordjes.. maar kan zichzelf wel heel goed duidelijk maken... Snapt ook zo veel... Ik gebruik ook babygebaren bij haar... en zij gebruikt er nu ook steeds meer... Vraagt dus ook zelf om te gaan slapen, maar dan door middel van een gebaar... Kwebbel.. Fijn dat je nu hulp hebt.. Hoop dat het snel beter gaat!!! Sorry even de snelle ronde vandaag.. Drukke werkdag gehad weer... en Oona is weer met een kies bezig.. Vanacht haar maar tussen ons in gehad, ze had er echt last van... helaas daardoor dus zelf minder goed geslapen... Ook nu slaapt ze onrustig.. dus ben benieuwd wat de nacht brengt...
Zo heb eindelijk eens de tijd gehad om bij te lezen. Ben de afgelopen tijd vooral met mezelf en Jens bezig geweest. San: Wow een tweeling!!!!! Gefeliciteerd! Carpe: Ook weer zwanger. Jij ook gefeliciteerd! En zo vlakbij Kim uitgerekend. Kan zomaar dezelfde dag worden. Mijn vriend en zijn zusje zijn op dezelfde dag geboren met 6 jaar verschil. Banne: Wat lees ik nou allemaal. Wat vervelend voor jullie. Ik hoop dat jullie een goede oplossing kunnen vinden ook voor Emily. Heel veel sterkte. Kwebbel: Ik heb niet heel ver terug gelezen, dus weet niet precies wat er aan de hand is. Maar jij ook sterte met alles. Pluis: Je hebt het al best wel lang volgehouden. Dus voel je niet schuldig dat je met de bv bent gestopt. Het geeft jou en je lichaam vast wat meer rust. Alicia: Mooie meid heb je! Chivay: Oona ziet er ook erg goed uit En toen wist ik het even niet meer. Hier gaat het nog steeds een beetje op en af. Jens is het krijsen nog niet verleerd. Helaas Gelukkig kan ik het wel wat beter handelen allemaal. Hij doet het op zich ook wel redelijk goed op het kdv. Daar gaat hij op dinsdag en donderdag heel de dag heen. En op maandag is mijn vriend thuis. Ik ben nu weer 3 x 9 uur aan het werk. Op zich wel leuk maar wel erg vermoeiend. Jens is nu ook wel wat meer wakker en dan kan hij best wel een vrolijk mannetje zijn. We zijn afgelopen maandag weer bij de kinderarts geweest en ze heeft eindelijk bevestigd wat wij al maanden denken. Dat het toch een reflux is. Dus nu hebben we medicijnen daarvoor gehad. Dus hoop dat hem dat meer rust geeft. Want het blijft een gevoelig en prikkelbaar mannetje. Met mij gaat het nu wel weer wat beter. Ben nog wel onder behandeling bij een psycholoog. Maar dat werkt wel verhelderend. Dus tot zover een update.
@ Kirin, ik heb zo met je te doen gehad. Ik herken dat vreselijk huilen zo van Luuk. Gelukkig zei de kinderarts hier direct dat het reflux was. Ik hoop zo dat de medicijnen helpen voor jullie mannetje. Probeer hem in iedergeval na elke voeding een half uur omhoog te houden en heel erg veel rust en regelmaat te bieden dat werkt hier echt het beste dan hebben wij gewoon een heel vrolijk en lief mannetje. Ben je al eens bij de osteopaat geweest? En let straks op met de bijvoeding met zure dingen geef hem geen appels, dat gaat hier ook helemaal fout. Nou meid ik hoop dat het snel beter gaat voor jullie.
@Babykwes. Bedankt voor je lieve woorden op d foto's van Nina. Doet een moederhart altijd goed he Oh op die manier. Nina wordt ook vaak wakker als wij naar bed gaan,ook al doen we zachtjes. Ze slaapt dan wel gewoon weer verder. Maar die tijd is inderdaad beter voro Julian en jullie dan midden in de nacht. Hij zal vast 'n keer zijn eiegen bed beter gaan vinden en tot die tijd moet je maar lekekr genieten van je kleine mannetje tegen je aan. En gelukkig dat jullie nog even tijd hebben om samen te knuffelen Ik vroeg me al af hoe je dat deed met hem erbij,haha. @Kwebbel. Ik heb met je te doen. Ik hoop dat je snel verbetering kunt gaan zien. Hoe gaat het met jullie kleine mannetje? @Kirin. Dank je. Nog steeds moeilijk bij jullie dus. Ik hoopte dat het wat beter zou gaan nu. Wel heel fijn dat er nu eindelijk een diagnose is gesteld. Nu kun je hier mee verder en gerichter dingen gaan doen. Goed dat je er nu beter mee om kunt gaan. ook heel verstandig om hulp te accepteren. En wat een leuk filmpje van Jens. Hij ziet er dara heel tevreden en gelukkig uit. Fijn om te zien.
Kirin hopelijk komen jullie straks ook in wat rustiger vaarwater. Hebben jullie nu medicijnen meegekregen tegen de reflux? Alicia mooie fotos van nina hoor.is een mooi meisje! Chivay, aaah arme schat,hoop dat haar tandjes snel door zijn. Pluisje,dikke knuffel vooor jou,hoop dat het snel beter met je gaat.persoonlijk vind ik dat je man ook wel eens snachts eruit mag gaan, ook hij heeft voor dit kindje gekozen hoor. 2 dagen geleden wat rood slijmerig bloedverlies gehad.gisteren een beetje oud bloed. Nu helemaal niks meer. Dacht dat mijn ongi eraan kwam maar schijnbaar dus niet.vond het al raar dat mijn ongi met 28 dagen zou beginnen.ik heb altijd vrij lange cyclussen. Mischien een beetje van slag omdat ik nog steeds kolf??! Gisteren naar cb geweest. Mijn kleine mopje weegt nu 6,7 kg.andere meid voor de 2de keer ogentest gedaan;was de eerste keer niet goed maar nu gelukkig wel!.
@Kirin Ik hoop dat de medicatie aanslaat en jullie snel rust krijgen. Wel raar dat ze er zolang over deden om erachter te komen dat hij een reflux heeft. Dat arme ventje! Sterkte! @Pluisje Ik vroeg me hetzelfde af als Jeanetjuh en Alicia, of eigenlijk dacht ik dat ik iets gemist had door mijn afwezigheid. Ik hoop dat je man snel ook eens de handen uit de mouwen gaat steken en dat jij een beetje rust gaat krijgen. @babykwes Fijn dat Julian overdag 2 uurtjes heeft geslapen. Hoe gaat het nu 's nachts? Jenz kruipt/hopt hier ook meteen onder de dekens vandaan, dus sinds vorig weekend toch maar de winterslaapzak aangedaan. En ja, ik ben idd wel weer opgeknapt. @Alicia Wat een leuke foto's van Nina. En geslaagd voor nieuwe schoentjes, leuk dat ze ze meteen aan wilde. Met mij gaat het nu wel weer goed, heb het wel even zwaar gehad maar nu zit ik weer op de goede lijn gelukkig. Lief dat je er naar vraagt. @NBroen Wat fijn dat de oogtest nu goed was van jullie "grote" meid en jullie kleine meisje groeit ook goed zeg. @Kwebbel Je verhaal niet helemaal gevolgd, maar heb wel begrepen dat je het even heel zwaar hebt. Fijn dat je goede hulp daarvoor hebt. Knuffel! @Chivay Oona ook bezig met een kiesje, zielig he dat ze er zoveel last van hebben? Hoe is het vannacht gegaan? @Carpe Hoe gaat het nu met jou? Voel je je al weer iets beter? @Jeanetjuh Hoe gaat het met Luuk? Reageert hij nog steeds goed op de Nutrilon? @san Wat leuk dat je man zo in de wolken is, hahaha jullie wachten is idd dubbel en dwars beloond! Volgens mij heb ik iedereen gehad... Inmiddels weet ik zeker dat Jenz koorts had van zijn kiesje die aan het doorkomen is. Koorts is gelukkig weg, maar vannacht was het een gebroken nacht. Pfff uiteindelijk viel hij nog een uurtje in slaap, maar werd toen weer huilend wakker. Heb hem toen verschoond en lekker een paracetamol gegeven. Daar knapte hij goed van op gelukkig. Vanmorgen nog bijna 2 uur geslapen en ligt nu ook alweer een uurtje. Verder alles zijn gangetje hier. Fijn weekend allemaal!
@ Wen, Luuk doet het super we zijn er zo enorm blij om. Alleen op soya reageert hij helemaal niet goed, vind ik zelf een beetje raar. Hoe gaat het met Jenz? Weten jullie al hoe jullie de bijvoeding moeten gaan starten? Liefs
@Jeanetjuh Wat fijn dat Luuk zo goed reageert. Ik heb begrepen dat je soja beter niet kan geven in het 1e jaar, dus misschien dat hij er daarom niet goed op reageert. Bijvoeding voor Jenz weten we nog niet, woensdag naar de ka. Dus nog even afwachten, ben zelf ook wel benieuwd wat hij wil gaan doen.
hoi meiden ppff heel verhaal getypt en ineens alles weg:x hou het dus ff kort gtst begint zo haha @alicia ja joh nina heeft echt een mooie lach dat mag gezegd worden toch! dus doe nog maar ff trots zijn tja julian geeft ons gelukkig wel tijd om te knuffelen ach ik geniet er ook wel van hoor hij gaat altijd helemaal tegen me aan liggen en ligt graag op mn kussen @wendy ahh jenz zo last van een kies zielig hoor en hij moet er nog een paar toch? gelukkig werkt de paracaetamol @jeanejuh ik vroeg me ook af hoe het met luuk ging maar t gaat goed lees ik super houden zo @krin jeetje wat is jens gegroeid!! lekkere dikke dijen haha heerlijk leuk filmpje hij ziet er tevreden uit hopelijk gaat het snel beter met de medicijnen welke heeft hij? zo dat was heel kort sorry hier drukke nacht gehad julian steeds beetje huilen half in slaap half wakker echt heel zielig weet ook niet wat er nou was hij is eigenlijk de hele dag al een beetje huilerig hopelijk slaapt hij vanacht wat rustiger fijne avond meiden liefs
Hoi meiden... Ik hou het kort want tvoh is begonnen! San: Wauw! Een tweeling! Spannend, een dubbele felicitatie van deze kant! Ik heb jullie verhalen gelezen maar, ik reageer een andere keer!
San wat leuk!!!! Ik kreeg je berichtje op hyves en ging gelijk maar even hier kijken. Wel raar dat ze dat vorige keer gemist hebben maar ze kunnen idd ook achter elkaar hebben gelegen. Weet je al of het 1 of 2 eiig is? Dat was hier wel meteen duidelijk. Wel leuk om hier ook iemand te hebben die een tweeling krijgt, het is zo fijn om iemand te hebben die hetzelfde meemaakt. Als je zin hebt kun je ook meelezen en schijven in het onderstaande topic, schrijf ik ook mee. Bijbenen lukt me niet altijd maar je kunt daar veel vragen kwijt aangezien er ook al veel tweelingmama's zijn. Op het moment ook weer nieuwe tweelingzwangeren en das ook wel leuk. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/278098-tweeling-deel-iii-418.html#post11537029 Meiden verder heeft Elize vorige week het kruipen ontdekt!!! eindelijk met 16 maanden (gecorrigeerd 15 maanden) Verder erg druk en deze week niet helemaal lekker, hoest me longen uit m'n lichaam. Kon er zelfs een aantal nachten niet van in slaap komen. Wat een geweldige foto's heb ik voorbij zien komen! Vooral nina op d'r fietsje wat een ''cute'' foto zeg Ik zal ook even spammen
Onze kerstkaart gemaakt door www.bydianne.nl op 12 november, helaas wilden de dames niet lachen (waren een beetje moe)
@Nbroen. Dank je.Fijn dat Meila zo goed gegroeid is en super dat de oudtse haar ogen ook goed zijn. Op zich niks mis met en bril maar voor jonge kids toch ook lastig,zeker met dir weer. Raar van het bloedverlies van jou. Gebruik je nu testen? @Wen. Ja de laarsjes zijn helemaal hot. Als de deur naar de gang open gaat,pakt ze ze meteen. Wil ze dan ook aan en niet is geen optie,haha. Fijn dat het met jou goed gat. Jullue hebben toch een heftige start gehad en jij hebt niet veel tijd gehad om op te knappen na je bevaling,vandaar dat ik het vroeg. Ah Jenz last van kiezen. Vind dat zo sneu,zijn ook gemenere dan de tanden. @Babykwes. Hoe heeft Julain geslapen vanacht? Hij heeft toch best veel moeite met slapen he. Slaapt een van jullie ook onrustig? @jane. ja die fiets is het helemaal. Elke dag moetz e gewoone ven naar buiten op de fiets een stukje rijden. Iedereen weet al precies dat nina doro de straat heen scheurt,hihi. Leuke foto's voor de kerstkaart. Inderdaad jammer dat ze net lachen,heir ook een die dat niet op commando doet. Hier weer precies 6 minuten over half 7 vanochtend. Nian heeft een nieuwe tijd ontdekt. Gelukkig geen half 6 of nog eerder,al bvind ik dit ook nog wel vroeg. Ze is wel echt een meisje van de regelmaat,haha.
@ Jane, ondanks dat de meiden niet lachen, is het een hele mooie kaart. En wat een leuke shirtjes op de andere foto. Wat leuk dat elize toch nog aan het kruipen is gegaan, dat ziet er zo lief uit. @ Alicia, hier vandaag ook weer half 7, vind het ook wel vroeg maar beter dan 5 uur ach het heeft 1 voordeel heb het hele huis al gestofzuigd en gedweild en de badkamer en wc
Alicia fijn dat Nina wat later komt nu s'morgens half zes is idd vroeg San van harte gefeliciteerd zeg met die super leuke nieuws! Jane ik had het al gezeg super, kerstkaart! Nbroen fijn dat Meila zo goed gegroeid is zeg. Zo even kort op iedereen gereageerd De volgende keer reageer ik wat uitgebreider! Wendy fijn dat alles goed gaat bij jullie Altijd mooi om te horen!
@ Wen, ow oke hopelijk komen jullie ook eens verder. Ow dat wist ik niet van de soya. Zou ik hem dan beter gewone toetjes kunnen geven?
Hoi meiden , Bedankt voor de dubbele felicitaties. Het nieuws is aardig gezakt hier. Wel hebben we weer een tegenslag de auto is kapot en ze weten niet wat er aan de hand is hopelijk een kleinigheidje we hebben geen geld voor een nieuwe op dit moment dus balen. Groetjes
Hey meiden, Effe weer snel bij gelezen, en ja ik kan jullie natuurlijk wel weer vertellen dat manlief nog steeds niks doet. En ja ik zit er ook mee, ook kwa gevoelens twijfels ik nu zo af en toe of ik wel door moet gaan. Maar dat is even latere zorg. Ik heb gister een brief ontvangen dat ik nog maar 1 maand geld krijg en dan is me ww uitkering klaar. Hoe krijg ik binnen een maand een job??? Dus jullie begrijpen dat ik effe zeer neer geslagen ben, en niet erg lekker in me vel zit. Met noa gaat het wel een stuk beter moet ik zeggen! Maar ja snachts komt ze even goed nog rond 4 uur. Ik zal wel zien hoelang het nog gaat duren kan er toch niks aan doen. liefs van pluisje