Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ san balen dat jullie auto kapot is er is altijd wat in dure maanden.
    hoop dat het een kleinigheidje is dat het niet zo duur is.

@ jane hele mooie kerstkaarten zeg.
    elize het kruipen ondekt zo leuk, en naomi kruip zij ook?

@ alicia ja half 7 vind ik ook te vroeg hahhaha hier ook hoor vanaf 5 uur half 6 pfff
    stoere nina op haar fiets leuk.

@ pluisje nu doet je ook alles alleen geef je vent een trap onder zn kont en zeg als er geen verandering in kom dat hij kan gaan.
    maar snap wel dat het van latere zorg is, je heb dringend werk nodig.
    gelukkig gaat alles goed met noa.

@ kirin geweldig filmpje van jens, vrolijk mannetje.

en toen wist ik het niet meer sorry
    dames bedankt voor het duimen:D
    hier een ziek mannetje koorts wisseld van 38.3 tot 38.9 hele stink poepluiers:$ denk zelf dat de hoektanden of de achterste kiezen doorkomen.
    maar voel niks.
    meiden fijn weekend

2. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

@san
    jeetje balen zeg van je auto zal je altijd zien in deze tijd:(
    hoop voor je dat het echt iets kleins is!

@missy
    ahh ook al van die vervelende kiezen:(
    voel je al wat? volgende week nod toch???

@jane
    leuke fotos van je meiden ondanks ze niet lachen een super leuke kaart!

@pluisje
    ben het eigenlijk met missy eens:) goed de waarheid zeggen en anders t gat van de deur!
    is misschien makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk maar je doet toch alles al alleen;)
    hoop dat je snel werk vind!
    sterkte

@carpe
    hoe gaat het met je?

@alicia
    haha wat grappig dat nina zo van de tijd en regelmaat is:D hoop dat ze morgen een uurtje langer blijft liggen maar zal vast niet;)
    ja julian is een moeilijke slaper heeft hij niet van zn vader hoor die kan je recht op in de kast zetten dan slaapt hij nog haha
    heeft hij van mij ik ben zelf ook geen echte goeie slaper en ook weet ik nog dat ik vroeger altijd bang was alleen heb ik heel lang gehad zeker tot de hogere school!
    en nu heb ik het nog wel is dat ik toch een soort van bang ben als ik is alleen ben raar he
    dus ik denk zelf dat julian dat ook heeft dat hij bang is ofzo omdat ik het van mezelf nog zo goed weet
    we hebben nu ook ons bed tegen de muur aan gezet zodat hij niet meer tussenin ligt en mn andere mannetje en ik toch lkkr tegen elkaar aan kunnen liggen;)
    ik lig dus regelmatig tussen 2 mannen heeerlijk hoor:D
    gelukkig vanacht weer rustig geslapen!

meiden wat geven jullie kindjes op brood? julian wil al een paar weken geen brood eten ineens 3 happen en hij zegt klaar;) heb nu vanalles geprobeerd en vanmiddag vruchtenhagel toen at hij zowaar bijna een boterham maar hoe goed hij at is nu wel een beetje over:(

ook zou ik zo ongeveer mn eisprong moeten hebben vandaag maar heb wel wat pijn in mn buik maar niet van dat vieze slijm(sorry) vorige keer wel en ook meer pijn in mn buik raar????

zo ga lekker brownies eten lekker gemaakt mmmmmm

fijne avond meiden
    liefs

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    @alicia,nee ik gebruik nog geen testen.vandaag weer een klein beetje oud bloed.denk echt dat mijn lijf nog een beetje van slag is.

@jane,leuke fotos hoor van je meisjes.en jeetje wat zijn ze groot geworden zeg!

@pluisje,vervelend voor je dat je nog maar een maand ww krijgt. Werk ligt nou momenteel niet echt voor het oprapen.hoop toch dat je snel iets vind.

@san,nee niet je auto stuk......hoop dat het iets kleins is.

@missy,hoop dat de tandjes snel door zijn.

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Pluisje Kan me voorstellen dat je uit je doen bent door dat bericht. Kun je ook zo lekker gebruiken nu. Heb echt met je doen, hoop dat je snel een baan vind. En wat de andere meiden al zeiden: Of je gaat meehelpen of daar is het gat van de deur. (Ja ik weet het, wij kunnen makkelijk praten...;))

@Alicia Nina is een meisje van de klok. Zou wel fijn zijn als ze die klok ietsje later zou zetten. :D

@Jane Mooie foto's hoor!

@missy Ah Jovi ook al bezig met tandjes of kiesjes. Zielig he?

@babykwes In ieder geval veel klusplezier. :p Ik heb overigens ook niet altijd veel vruchtbaar slijm hoor bij mij eisprong. En bij je vraagje over brood kan ik je helaas niet helpen. :p

@san Balen dat jullie auto kapot is. Ik begrijp het goed dat hij niet te maken is?

@Banne Volgens mij vergeten te reageren een tijdje terug: Ik begrijp jullie systeem qua urgentie nu wel. Wel een lastig systeem hoor, hier gaat dat anders. Althans een tijd terug, misschien inmiddels ook wel veranderd hoor. Maar goed, brengt jou alleen maar meer in een lastig parket.

@Jeanetjuh Je kan het in ieder geval proberen om gewone toetjes te geven en kijken hoe Luuk er op reageert. Ik begreep dat je het niet in het 1e jaar mag geven, omdat ze dan ook daar allergisch van kunnen worden en dan heb je een nog grotere probleem.

Hier gisteravond een huilende en niet willen slapende Jenz gehad. Viel in slaap, maar zodra ik hem in bed legde, begon hij weer te huilen. Uiteindelijk om kwart voor 12 in slaap gevallen en gelukkig wel doorgeslapen tot 8 uur vanmorgen. Overdag was hij vrolijk en nu is hij ook meteen weer in slaap gevallen. Dus hoop dat we nu het ergste hebben gehad met deze kies...

Verder alle voorbereidingen aan het treffen voor Jenz zijn verjaardag. Nog maar 4 daagjes en dan is het alweer zover. We vieren het overigens pas volgende week zondag.

5. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @San, ik had je al gefeliciteerd, maar ik doe het gewoon nog een keer!:D Vidn het echt geweldig nieuws! Ben je al een beetje aan het idee gewend? En weet je of het 1- of 2-eiig is?
    Balen van jullie auto zeg!

@Alicia, de taxateur wordt door de woningbouw gekozen. Uiteraard..;) Maar goed, als we het er niet mee eens zijn dan kunnen we altijd zelf nog een taxatuer inschakelen. Ik ken er wel een via m'n werk dus dat is prettig.
    Ons huis is pas opgeleverd in 2008, dus we zitten echt heel slecht qua tijd om te verkopen volgens mij...
    Hopelijk kan ik hier nog even blijven wonen, alhoewel ik aan de andere kant ook wel helemaal opnieuw wil beginnen ergens.

Die Nina, helemaal gek van haar laarzen, wat leuk zeg!! Ik zit hier te lachen achter m'n laptop..Zie het al helemaal voor me, onder haar pyjama:D Doet me denken aan mezelf vroeger.. Ik was ook zo, en ik moest ze ook in zicht hebben als ik naar bed ging, vooral voor als ik wakker werd 's ochtends.:D
    En wat reageert ze al goed zeg op alles! Erg leuk om te lezen.
    Leuke foto's! Mooie stoere en vooral erg vrolijke meid is het toch! Vooral die op het fietsje is erg leuk! Ze lijkt ook al zo groot...

@Pluisje, balen dat de nachten nog steeds niet goed gaan... Maar jij doet de laatste fles ook nog vrij vroeg toch? Rond half 10 als ik het goed onthouden heb. Misschien toch eens proberen om die wat later te geven, door bijvoorbeeld de wekker te zetten voor jezelf. ZO deed ik dat ook, ik zette sosm mijn wekker om 23:30, gaf de fles en ging weer naar bed. Je hebt kans dat Noa dan wel doorslaapt tot de volgende ochtend en dat is voor je eigen gevoel denk ik ook al anders, dan dat je er midden in de nacht uit moet.
    Ik denk zomaar even met je mee...;) Of wat rijstebloem in de laatste fles, dat mag ze natuurlijk ook al.
    Sterkte ermee!

Ik deed ook altijd alle nachten alleen, maar ik vond het niet zo erg want ik was overdag vrij en mijn man werkte de hele week. Dus ik probeerde m'n rust overdag ook wel te pakken.

@Babykwes, staat de kerstboom inmiddels helemaal opgetuigd?
    Misschien kan je Julian iets extra aandoen in zijn slaapzak?
    Hmmmm... brownies! Jammer dat je niet in de buurt woont..;)
    Gebruik je ovutesten?

@Kwebbel, fijn dat je goede hulp hebt! Hopelijk kom je er snel uit... Sterkte ngo even!

@Carpe, we hebben het in 2008 gekocht (nieuwbouw)
    Hoe voel je je nu? EN hoe gaat het op je werk, hebben ze nog wat gezegd over het ziek zijn?

@Kirin, wat een leuk filmpje! Hij si groot geworden zeg! Erg leuk om te zien. Jammer dat hij nog veel krijst.. Mar fijn dat jij het wat beter aankan. Wij hebben dezelfde werktijden, ik werk ook 3x9 en ook dezelfde dagen. Maandag en dinsdag vind ik altidj erg druk maar de rest van de week is wel lekker.

@Nbroen, Meila groeit ook goed zeg! En bij Melody de ogentest nu wel goed! Alleen maar goed nieuws dus.. Heerlijk!

@Jane, mooie kerstkaart!! Wat leuk dat ELize het kruipen alsnog heeft ontdekt!

@Wen75, Jenz bijna jarig.. Leuk!! Succes met alle voorbereidingen!
    Hopelijk is zijn kies snel door en kunnen jullie komende nacht lekker slapen!

@All, hier gaat het met ups en downs... Ik heb steeds meer het gevoel dat ik niet meer samen wil wonen. Er zit nog meer aan het verhaal wat ik hier (nog) niet verteld heb. Maar dat maakt het best meoilijk soms om "normaal" samen te wonen. Hij is nu de deur uit en ik vind het wel even lekker zo. Rust....

Ik zag ook een hele leuke woning in een geweldige buurt (denk ik..) te huur. Ik heb gereageerd maar ik verwacht toch dat ik het niet zal worden. Helaas! Het is echt een leuke buurt voor kinderen. We hebben daar weleens voor een koopwoning gekeken. Het is in Doorwerth (een klein dorp in de buurt van bos). Pfff, het zou toch geweldig zijn als ik dat geluk zou hebben..

Ik weet niet of ik het hier al verteld had maar Emil is sinds een aantal weken eindelijk van de laatste fles af! JEEEJJJJJJJ... Het heeft even geduurd maar ze doet het gweldig! Rond 20:00/20:30 krijgt ze nu de laatste fles. En ze slaapt tot de volgende ochtend 7:00/8:00. Soms wordt ze wel wakker 's nachts (huilend of kletsend) maar binnen een paar minuten valt ze dan wel weer zelf in slaap.
    Ik ben helemaal trots en vooral voor mezelf heel blij! Haha

6. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @banne
    Woon je zo ver weg van mij??
    Had het je met alle liefde gegund meid lkkr bakkie thee of koffie erbij;)
    Knap hoor van Emily heerlijk daar mag je zeker trots op zijn en op jezelf ook natuurlijk heb echt respect voor je hoe je t allemaal doet!!
    Ga hard voor je duimen een beetje geluk heb je zeker verdient;)
    Ehm nee geen ovu testen nog wacht t nog ff af;)
    Geniet lkkr van je rust vanavond;)
    Liefs

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Banne Ik ga ook voor je duimen dat je dat huisje gaat krijgen! Idd knap van Emily dat ze al zo lang kan slapen 's nachts, daar mag je best trots op zijn. En wat betreft het verhaal dat je nog niet verteld hebt, als je dat al wil vertellen, dan doe je dat wanneer jij je er prettig bij voelt. Heb echt respect voor je hoe je met alles om gaat.

@babykwes Ze woont niet aan de andere kant van de wereld, maar alleen voor een brownie is het wel een stukje rijden. ;) Als ik het goed begrepen heb, woont ze bij Velp (Gelderland dus). Maar ik woon wel om de hoek, kom je er met alle liefde vanaf helpen hoor. :p

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Babykwes, ik woon in Arnhem.. Als ik het goed heb woon jij in "het westen"?! Anders was het zeker gezellig geweest om eens een bakkie te doen!
    Ik hoop voor je dat je deze ronde een mooie positieve test mag hebben! Een mooi kerstkadootje!:D

@Wen75, Het komt misschien nog wel inderdaad. Het is geen dramatisch verhaal hoor. Hoe heb je geslapen vannacht?

Meiden bedankt voor jullie lieve reacties! Het doet me echt goed om hier m'n ei kwijt te kunnen. Binnenkort moet ik eraan geloven en het de familie gaan vertellen... Pfff zie daare cht tegenop. Aan de andere kant lucht het misshcien wel op. Ik weet niet meer wie dat zei. Ik dacht Sammie?!

9. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@banne
    ow arnhem ja dan kan je misschien beter taart gaan eten bij alicia:D
    misschien ooit bij een meeting neem ik lekker brownies mee haha
    het zal moeilijk zijn je familie te vertellen maar denk dat het oplucht ze zullen vast achter je staan en met je meedenken;)
    hoop ook op een mooi kerstkadootje hoe leuk zou dat zijn:D

@wendy
    ja wij wonen idd bij elkaar om de hoek!
    je komt maar halen hoor de koffie staat klaar;)

zo ik denk dat wij een luie zondag gaan houden:D
    werd wakker met oorpijn dus hoop niet dat het erger wordt anders moet ik straks nog naar de hap:(

fijne zondag allemaal!
    liefs

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jeanetjuh, Hihi dat klopt. Ik heb ook vaak om 9 uur al vanalles in huis gedaan.

@San. Oh de auto kapot. Ik hoop dat hjet meevalt.
    Fijn dat het neiuws een beetje gezakt is. Snap dat je dat niet verwacht had,zeker omdat je al een echo had gehad.

@pluisje. Ik ben het ook met de andere eens. Ik zou eens flink praten en anders kon hij wat mij betreft ook gaan. Samen voor een kind kiezen betelent ook samen ervoor zorgen.

@missy. ja Nian is meer het type stoere meid,hihi.
    Hoe aat het met jou. je NOD tioch binnenkort.

@Babykwes. Nou het was goed dat je zie dat Nina wel niet langer ziu slapen vandaag,want het heeft geholpen. Ze sliep tot 8 uur,heerlijk. Ik had beurt om er vanchtend uit te gaan en mijn vriend mocht uitslapen. Nou ik had de goede dag,haha.
    En jouw vriend zou nog rechtop in de kast slapen,haha wat een bak. Goed idee om het bed tegen de muur te zetten. Inderdaad wel zo gezellig om tegen je grote man ana te liggen.
    Nina krijgt hier appelstroop,jam,pindakaas,hagelslag en af en toe een knakworstje op brood. We krijgen haar niet aan smeerkaas jammer genoeg,dus dan maar dit.Ze eet nu altidj een boterham en een beschuitje daarna.
    Misschein dat je eisprong nog niet komt als je geen last van slijm hebt. Wat egt je temp dan?

@WEn. Oh Jenz al weer bijna 1 jaar. Wat is dat snel gegaan. Hopelijk is hij dan geod in orde en zijn keis erdoor. Gaan jullie het groot vieren?

@Banne. Zou misschein te proberen zijn met een eiegn taxateur. Een vriendin van mij heeft toen zij uit elkaar gingen haar vreind moeten uitkopen. Zij heeft toen een taxateur in de armen genomen die altijd heel laag taxeert. Van haar niet helemaal netjes maar dat viel voor aar toen helemaal goed.
    Bedankt voor je lieve woorden over Nina. Die foto op de fiets vid ik ook erg leuk. We hebben 'm ook voor de opa's en oma's laten afdrukken. Z is ook een hele vrolijk meisje. Heeft bijna altijd geode zin en is heelrijk ondeugend. Gister de box met haar afgebroken. Daar zette we haar alleen nog maar in als ze op de tafel klimt. En wat enk je. De box is net afgebroken en Nina klimt meteen op tafel. Met ene grote glimlach staat ze daarop te dansen en kijt zo van:"Je kunt me toch niet meer in debox zetten'.
    Lees dat Emily van haar laatste fles af is. Herlijk joh. Heb je weer eens een foto van haar. Ebn daar wel were benieuwd naar,ze veranderen zo veel in deze tijd.
    Oh er speelt nog meer bij jullie. Als jij het gevoel hebt dat je niet meer in een huis kunt leven zou ik dat bespreken. Toch zo verder gaan kan ook betekenen dat d everstandhouding minder goed word en die heb je wel nodig om alles rond Emily te regelen. Ik zou dat proberen te redden. Ik hoop dat dat huis wat gaat worden. Ik duim voor je.@

@Brownie. Tja ik kan natuurlijk Banne ook een brownie gaan brengen. Ik hoef maar 20 minuten naar haar toe. En dan babykwes mar met Wen delen,haha.

Hier gaan we straks een kerstboom halen. Dit jaar maar een kleine,want ansders hagt Nina er waarschijnlijk in. Nu op een tafole in de hoek bij de bank. En dan zit Nina er waarschijnlijk naast op de bank,zie het al helemaal voor me.
    De box is ook weg sinds gister dus we heben weer ruimte., Morgen gaan we naar Ikea om een tafkle met een stoelje te kopen voor nina. Heeft zij er zelf ook een en hoeft ze niet meer op onze tafle te zitten ;)

11. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    goeiemorge

@ babykwes variatie voor op brood umm smeerkaas, jam, plakje ham, kipfilet dora smeerpate.
    veel klusplezier en een mooie test met kerst.
    ikzelf heb nergens last van ja af en toe ongi pijn gaat nergens van uit, de 15de is me nod.

@ nbroen het zou toch mooi zijn als het zomaar raak bij je zou zijn.

@ wen ja idd zielig ja jenz bijna een dreumes:D zo snel gegaan.

@ banne ik vind jou sterk je kan het.
    wat goed van emily dat ze de laatste fles laat vervallen.

@ alicia nod is de 15de.
    hier ook een klein kerstboompje op een tafel.
    vind een grote veel mooier niks aan te doen:D

hier een huilend mannetje van 24.00 tot 02.00 en om 6 uur klaar wakker.
    meiden fijne zondag

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ banne, hopelijk krijg je het huisje, zou wel erg mooi zijn he. Wat fijn dan Emily zo goed slaapt.

@ Babykwes, hoe ging het vannacht?

Hier was Luuk vanmorgen om 6 uur wakker en wilde echt niet meer verder slapen, dus is een lange zondag;)

13. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat wordt er veel gekletst…ik heb ook moeite om het bij te benen….ga mijn best doen!

Jane:
    Wat een mooie foto’s. En een lach of niet, het worden prachtige kerstkaarten! Voor jou ook wel leuk dat San een tweeling krijgt. Heb je eindelijk een ‘lotgenoot’ hier!

Pluisje:
    Dat is echt de beste instelling…je kunt er toch niet echt veel aan doen dat ze wakker wordt s’nachts. Ze heeft de voeding waarschijnlijk gewoon nog nodig. Ben je al met fles voeding begonnen? Ik vond het ook nooit erg om er uit te gaan voor Roan, maar tuurlijk is het lekker om een nachtje door te tukken. Misschien dat jullie het samen kunnen doen? Jij de luier, je man de fles klaarmaken, Noa de fles en gauw weer slapen. Zo deden wij het.
    Tja en wat je man betreft….jullie hebben nu ook een kindje. Uit elkaar gaan brengt nu meer consequenties met zich mee. Je moet er echt achter staan om die keuze te maken. Zo moet je zelf een inkomen hebben om voor jezelf te kunnen zorgen (onderdak, eten en drinken, opvang voor Noa)Al kun je hem natuurlijk wel vertellen wat je op je hart hebt!
    Succes met solliciteren…al valt dat niet mee in deze tijd.

San:
    Al van de schrik bekomen? Het lijkt me echt superleuk een tweeling, al zal het ook wat zwaarder zijn, zeker in het begin! Ik ben ook benieuwd of het een 1eïge of 2eïge tweeling is?
    Hopelijk kan jullie auto weer voor een mooi prijsje gemaakt worden!

Missy:
    Spannend, wanneer is je NOD ook al weer?
    Roan heeft ook last van zijn tandjes…hij kwijlt gruwelijk en loopt de hele dag met zijn hand in zijn mond. Wij zijn weer druk met de dentinox!

Babykwes:
    Lijkt me heerlijk tussen de twee schatten uit je leven te liggen! En wat brood eten betreft: hier geen problemen. Roan eet dagelijks bijna 2 boterhammen op. Soms met bob de bouwer smeerleverworst, zonnatura pate, smeerkaas, appelstroop, jam. Hij lust het allemaal. Zelf als wij croissants eten wil meneer ook een hapje. Ik heb dus geen bruikbare tips voor je.

Wendy:
    Jenz ook alweer bijna een jaar…een bijzondere dag! Heb je al een mooie taart besteld?

Banne:
    Ik kan me voorstellen dat er op een gegeven moment knopen doorgehakt moeten worden…en als je je verhaal kwijt wil, dan kan dat altijd….wil je het voor jezelf houden, ook prima! Ik hoop zo voor je dat goed nieuws krijgt wat huizen betreft!
    Ik was dat idd die dat zei…het zal zeker een opluchting voor je zijn om je verhaal aan je familie te vertellen. Misschien vallen de reacties wel hartstikke mee en is iedereen super lief voor je!
    En Emily doet het hartstikke goed! De laatste fles eraf….knap hoor! Heeft ze geen last van de spanningen tussen jullie?

Alicia:
    Die Nina…dacht mama en papa even uit te testen zonder box! Ons nieuwe strafplaatsje is de stoel! Hij weet heel goed als hij straf heeft gekregen dat hij moet blijven zitten. Eerst probeerde hij er vanaf te klimmen maar na stug volhouden van papa bleef meneer..in tranen…zitten! Hij zit er niet veel maar, als hij weer eens wat uithaalt wat niet mag dan is het een goede plek. Het maakt indruk iig!Ik moet zeggen dat hij tot nu toe ook goed van de kerstboom afblijft.

14. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @Jeanetje: Nee we zijn nog nooit bij een osteopaat geweest omdat mijn vriend daar heel erg op tegen is. Daar hebben we al aardig wat ruzie over gemaakt. Hij vind dat kwakzalvers die meer kwaad dan goed doen. En tja hij is natuurlijk ook wel de vader. Dus als hij dat echt niet wil.

@Nbroen en @Babykwes: We hebben Zantac drank gekregen.

@Wen1975:Jij hebt ook aardig wat te stellen met jullie Jenz.

@Babykwes: Hoe is het nu met Julian?

@Missyf: Gaat het vandaag alweer wat beter met je mannetje? Omdat hij ook zo weinig geslapen heeft vannacht?

@Banne: Je nag hier alle vertellen, maar je moet dan alleen maar doen als jij je er goed bij voelt. Hoe zit dat met huurhuizen bij jullie, moet je daar lang voor ingeschreven staan? En als jullie huis verkocht wordt dan kan jij daar alleen niks van kopen? Heel veel succes met je familie inlichten. Zien ze het aankomen denk je? Fijn dat Emily van de late fles af is. Zij zit wel al aan de bijvoeding toch? dus zit ze nu op 4 flessen? Jens zit alleen nog maar aan de 5 flessen. We willen binnenkort met de bijvoeding starten maar we moeten nog even wachten ivb de medicijnen voor reflux. En ik vind het vooral op de disndag en donderdag heftig met hem naar het kdv brengen om 8 uur moeten beginnen en dan pa na 18 weer thuis. Maar dat gaat vast wel wennen op den duur.

@Alicia: Succes met de kerstboom

@San: vervelend dat jullie auto kapot is. Hopelijk is het niet te duur.

Sinds afgelopen vrijdag is het hier eigenlijk weer helemaal mis. Hij is ontzettend ontroostbaar. Ineens een hoop dunne luiers. Veel spugen. Misschien heeft hij een beetje last van het buikgriep virus.

was vrijdag bij de fysiotherapeut met hem geweest. En hij had al een voorkeurshouding. En als het rechtop zit dan heeft hij een scheefstand van het hoofd. Dat hangt echt gewoon een kant op. Dat heeft hij al langer maar heb het idee dat het steeds erger wordt en dat dacht de fysio ook. Dus dat baarde haar wel zorgen. Dus nu heeft de fysiotherapeute gezegt dat ze toch dacht dat er een werveltje klem zat. En nu moet er een rontgenfoto gemaakt worden en wil een manueel therapeut van het ziekenhuis hem gaan behandelen. Die manueel therapeut kwam kijken. En die was dus ontzettend met zijn hoof aan het draaien en hij zette het op het krijsen. En ik wit gewoon niet of hij nou pijn had of dat hij geschrokken was. Ik was erg zelf ook behoorlijk overstuur van. Maar ja nou moet Koen dus morgen met hem die röntgen foto laten maken. Het is allemaal wat.

Wordt er af en toe wel moedeloos van, omdat eerst wordt er door de kinderarts gezegd: "nee hoor, hij heeft geen reflux" en de fysio zegt al maanden : "nee hoor, er zit nergens een blokkade" En nu ineens blijkt dat toch allebei. En wij modderen maar aan met hem. En dat al bijna 6 maanden lang. Ik moet er toch eens heel hard over na gaan denken of ik ooit nog wel een 2e wil. Dat was echt mijn grootste wens. 2 kinderen en het liefst niet een te groot leeftijdsverschil. Maar nog zo'n huil baby, weet niet of ik dat ga trekken.

15. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    @all,vandaag gezellig de kerstboom neergezet! Hebben gisteren allemaal nieuwe ballen gekocht! Straks de oude uitzoeken en richting kliko brengen! Ben er erg blij mee.. Kleurt mooi bij onze nieuw geverfde muur! Melody heeft ook haar eigen boompje opgetuigd! zo lief! Reageer morgen even op de berichtjes hier..
    Heb nog steeds af en toe een beetje slijmerig bloedverlies..geen helder bloed!

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @missy
    ahh zielig een huilend mannetje:( enig idee wat er was??
    spannend hoor hoop dat je eind van de week een mooie test in je handen hebt;)

@sammie
    lekker zeg dat roan zo goed eet! zal is de pathe proberen dat had ik nog niet geprobeerd thnxx
    en ja het is stiekem ook wel heerlijk hoor tussen mn 2 mannen;) ben alleen steeds mn kussen kwijt want julian ligt er graag op haha

@jeanetjuh
    jeetje luuk ook al zo lekker vroeg;) heb je wel een leuke lange zondag gehad??
    tja het ging wel goed hoor alleen werd julian om kwart over 12 wakker heb nog geprobeerd zn speen maar uiteindelijk toch maar gewoon lekker bij ons gelegd en meteen slapen;)

@kirin
    jeetje wat een gedoe allemaal met jullie kleine man:( en dat het ook allemaal zo lang duurt dat zou toch niet mogen als je ziet wat we allemaal betalen:x
    ben je al is bij een osteoopaat geweest? of heeft dat geen zin voor hem?
    hoop dat het snel beter gaat!!
    zantac heeft julian ook nog steeds al heeft hij nu 2 avonden niet gehad
    hielp hier echt goed in combi met nutriton en de dieetvoeding van nutrilon;)
    sterkte met alles en morgen met de foto

@alicia
    en boom uitgezocht??

@chivay en carpe
    alles goed bij jullie??

@all
    bednakt voor de tips ik zal morgen is pathe gaan halen;)

hier staat de boom ook en julian blijft er wonder boven wonder af:D
    maarja hij heeft het ook te druk met op de tafel te zitten en via de bank in de vensterbank te klimmen;)

fijne avond

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, nou Luuk was erg aan het mopperen en zeuren vandaag, dus daardoor was het vooral een lange en vermoeiende zondag ben blij dat hij op bed ligt;)

@ Kirin, Luuk had ook een voorkeurshouding en hielt zijn hoofdje scheef de osteopaat heeft hier veel aan kunnen doen. Jammer dat je vriend het niks vind ik ben ook niet van het allernatieve maar van dat huilen wordt je ook niet vrolijk dus ik heb gewoon alles geprobeerd. Meid een 2e ik moest daar de eerste 6 maanden ook niet aan denken maar doordat Luuk nu steeds makkelijker wordt weet ik nu zeker dat wij nog wel voor een 2e gaan. Geef het allemaal wat tijd, het komt goed!

18. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Babykwes, heo is het met jouw oorpijn?

@Alicia, Oeh lekker zeg dat Nina heeft uitgeslapen! En wat een dondersteen zeg, dansen op tafel als de box opgeruimd is! Hahaha:D
    Ik heb het met mijn man ook besproken dat we niet nog lange tijd zo kunnen blijven wonen. Daarvoor is er eigenlijk al teveel gebeurt de afgelopen maanden. We zijn ons daar allebei bewust van. Het vinden van woonruimte is het grote probleem wat alles in de weg staat.
    En staat de kerstboom? Wat vind Nina ervan?
    Ik zal zo nog even kijken voor een foto van Emily. Ze heeft nu ontdekt dat ze met haar mond kan "spetteren". Zo grappig, een heel ingespannen gezichtje als ze dat doet. En helemaal leuk als mama het ook doet! haha En weer wat nieuwe geluidjes, zo leuk.
    Het is echt een heerlijk meisje.

@Missyf, ach wat zielig zeg dat Jovi zo lang heeft gehuild! Hoe is het nu met hem?

@Sammie, ik denk wel dat iedereen lief voor me zal zijn. Maar ik ben nog zo emotioneel als ik het moet vertellen dat ik bij iedereen in tranen zal zitten. En dat is niet erg maar ik vind het wel vervelend.
    Volgens mij heeft Emily geen last van de spanningen. Nu prpbeer ik ook om "normaal" te doen asl zij in de buurt is. Maar egens denk ik wel dat ze het aanvoelt. Volgens mij zijn kinderen daar scherper in dan wij zouden denken. Ik heb soms wel het gevoel dat ze het merkt dat ik niet lekker in mijn vel zit en dat zij ook vrolijker is als ik lekkerder in mijn vel zit.
    Het moet gewoon snel opgelost worden, deze situatie zodat we verder kunnen . Dat zal voor mij ook een hoop rust geven.

Roan een strafstoel.. Ik zie hem al helemaal zitten in tranen, Aahhh!! Wel fijn dat het voor hem werkt op deze manier.

@Kirin, wat ontzettend vervelend zeg dat jullie al zo lang met Jens aanmodderen terwijl elke keer is gebleken dat er dus wel iets aan de hand is!!! Het kan natuurlijk dat dat werveltje al heel lang niet goed zit en dat hij daar ook last van heeft, naast de reflux?! Jeetje zeg, dat ze daar dan zo laat achter komen! Heb echt met jullie te doen.. Hopelijk komt er snel een goede oplossing!
    Ik vind de dagen op het kdv ook zwaar. Ik begin om half 8 en ben dan ook na 18 uur thuis. Warme hap voor Emily in de magnetron, eten geven. Daarna koken en eten, Emily in bad, laatste fles en lekker onderuit.
    Emily zit nu sinds ruim een week op 4 flessen. Ik was 2 december bij het cb en daarna ben ik gaan proberen om de late fles eraf te halen.
    Kan je Jens al rijstebloem in zijn fles geven? Dat maakt het ook wat dikker..

@All, Hier komt er nog weer wat bij, mijn schoonmoeder kan het lichamelijk niet meer aan om de maandag op Emily te passen. Dus Emily moet ook de maandag naar het kdv! Ik baal hier erg van want dat betekent nog meer kosten.
    Met Emily gaat het heel goed gelukkig! Ik kan alleen maar van haar genieten!
    Ze is echt gek op courgette. Tot nu toe de enige groente die er echt met smaak ingaat!:D Vandaag met wat pasta voor het eerst. Ze heeft het geproefd zeg maar. Haha

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Jeetje Luuk was er ook al vroeg bij vanmorgen, dat zal idd een lange dag voor jullie zijn geweest. Wel lekker dat hij zo vroeg in bed ligt 's avonds.

@babykwes Hoe is het idd met je oorpijn? Ook al de kerstboom neergezet, lekker dat Julian er tot nu toe af blijft. Ow ja, die brownie en bakkie hou ik graag te goed voor een volgende keer. :D

@Banne Ben benieuwd naar een foto van Emily. Wat fijn dat het goed gaat met Emily en idd die kleintjes zijn veel gevoeliger voor spanningen dan wij. Zolang je niets aan haar merkt, zou ik me geen zorgen maken. Balen dat je schoonmoeder niet meer op kan passen, zijn idd nog meer weer kosten.

@Alicia En wat vond Nina van de kerstboom? Veel shopplezier in Ikea morgen. We vieren zijn verjaardag op zich niet zo heel erg groot, opa's en oma's, ooms en tantes en een paar vrienden.

@Sammie Moest wel lachen om je stukje over Roan op zijn strafstoeltje. Zie het al helemaal voor me. Wel een goede strafmethode overigens, mocht het nodig zijn, wil ik dat ook instellen. Gelukkig weet Jenz heel goed wat "nee" is tot nu toe.
    Wij hebben 2 taarten besteld, 1 kleine voor hem: koemelkeiwitvrij en een grote slagroomtaart voor de rest. Allebei met als thema Bert&Ernie, want die vindt hij helemaal geweldig. :D

@missy Jovi ook al zo in de weer 's nachts, ook door zijn kies die aan het doorkomen is?

@Kirin Jeetje wat een verhaal zeg, helaas weet ik uit eigen ervaring hoe artsen werken. Pas als je er zelf bovenop gaat zitten, willen ze luisteren naar je. Blijf alsjeblieft luisteren naar wat jouw hart je ingeeft, want jij als moeder weet vaak beter wat er met hem aan de hand is dan de artsen. Ik ben erg benieuwd wat er uit de foto komt. Sterkte!

Volgens mij had ik nu iedereen gehad...

Hier vannacht weer een korte nacht gehad: 5 uur werd Jenz helemaal overstuur wakker en wilde echt niet meer slapen. Mijn man is er toen maar uit gegaan met hem. Gelukkig sliep hij overdag wel weer heel goed, dus hoop dat hij vannacht beter slaapt. Verder is hij de vrolijkheid himself de hele dag, dat maakt een hele hoop goed.

Nog 3 nachtjes slapen en dan is hij baby-af... Dinsdagavond als hij in bed ligt alle slingers en ballonnen ophangen. Ben benieuwd hoe hij 's ochtends daarop reageert. :D

20. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ sammie me nod is de 15de.
    ja zielig als de kinderen ergens last van hebben.
    dat is idd een slimme een strafstoel.

@ kirin ja het gaat alweer met jovi.
    wij gingen ook naar een manueel therapeut, poe wat jij beschrijf dat ze wat aan dat nekje doen was bij jovi ook 3x wat was dat erg zeg.

@ babykwes nee zou niet weten wat jovi mankeerde.
    dacht tandjes of kiesjes maar nee.
    wat super dat julian van de kerstboom afblijf.
    hij staat hier al twee weken en vanochtend trok hij de ballen er uit:$

@ banne gelukkig alles goed met jovi.
    dat is balen dat je schoonmoeder niet meer op kan passen dan gaan de kosten idd omhoog.
    er moet een oplossing voor zijn.

@ wen jovi heb al 4 kiezen dus weet het niet.
    maarre jenz bijna baby af, mmm lekker taart heb er nu ook wel zin in hahahah.

hier een fantastiche nacht jovi heb voor het eerst doorgeslapen:D werd pas om half 7 wakker.
    zometeen naar het cb ben benieuwd.

Deel Deze Pagina