@ Alicia, haha die nina idd net een jong hondje @ Jane, ow wat sneu hopelijk voelt ze zich snel beter en slaapt ze vannacht weer goed. Liefs
@Jeanetjuh. Leuke foto's weer. En misschein opgenomen. Ah sneu voor zo'n klein mannetje,al kunnen ze misschien zo wel beter beoordelen wat er aan de hand is met hem. Hoe gaat het met jou? Lijkt me best pittig zo met Luuk en je werkt nu ook weer. Hoeveel werk jij trouwens? @Wen. Hoe gaat het met jou? Al even niet gezien hier. Nina heeft een nieuw ritme bedacht. Om 21 uur word ze nu wakker. dat heeftz e 'n paar keer geha ivm haar tandjes,maar het lijkt er nu ook in te zitten. Gister mijn vriend naar boven en kwam al snel met haar naar beneden. Ze was niet te troosten maar beneden vodn ze het toch erg gezellig,al was ze wel constant in haar oogjes aan het wrijven. Dus toch maar snel weer erin,kusje ,knuffel en mevrouw sliep weer. Dat zullenw e nog wel een aantal avonden moeten herhalen
Hey meiden, Merelli@ van harte meid, met jullie dochter! Geniet ervan!!!!!!!!! even snel bij gelezen, maar ben een beetje te moe om te reageren. Ik verveel me een beetje, de dagen duren soms erg lang:x, maar ja nog een paar weekjes rust en dan nooit meer haha. Ik geniet wel heel erg als de kleine heerlijk aan het schoppen is, dan kan ik er echt even voor gaan zitten. Wil iedereen een fijn weekend toe wensen!! liefs van pluisje
goedemorgen meiden @jeanetjuh ahh wat zielig dat luuk zo overstuur werd voel me gelijk schuldig dat ik dat tegen je gezegd heb arm mannetje en jeetje 8 uur dat is wel heel lang konden ze maar praten he dan wist je wat ze hadden hoop dat de medicijnen helpen het zal niet meevallen voor jullie sterkte!! leuke fotos van luuk echt een lekker ventje hoor @alicia ow nina ineens wakker het is natuurlijk ook wel gezellig beneden met papa en mama gelukkig maar dat ze dan weer meteen in slaap valt als je haar terug legt met julian ging het goed alleen de afgelopen 2 nachten weer drama snap er echt helemaal niks meer van @jane beterschap met je meisje hier heeft julian het ineens door sinds gister gaat zich nu echt overal aan op trekken net stond hij ook al in de box helemaal met een big smile haha die dan ook maar snel omlaag zetten ppff hij gaat wel erg snel baby af zo fijne dag meiden liefs
@ Alicia, haha hopelijk is het snel over dat Nina rond 21.00 wakker wordt. Van de week zat ik er echt even door heen idd werken en dan hele dagen gehuil. Maar nu voel ik me weer prima. Het gaat ook weer beter denk dat het een combinatie van een sprongetje en zijn maag is geweest. Want nu ligt hij ook alweer vanaf 8.00 heerlijk te slapen. Ik werk nu nog 24 uur. Maar als mijn man zijn diploma woensdag haalt ga ik heel snel 20 uur werken @ Babykwes, daar hoef je je absoluut niet schuldig over te voelen had dat ook op internet gelezen en bij veel kindjes helpt het maar bij Luuk dus niet. Heb het geprobeert veel mensen zeiden het tegen me maar elk kind is anders he. Hoe gaat het nu met Julian? @ Jane, hoe gaat het met je meisje? Ja 1 juni is hij alweer 3 maanden het gaat zo snel.
hee meiden Alicia, 1 juli de sleutel ja, het schiet op. Ja we kopen van alles, vanmiddag gaan we een eettafel bestellen die we gezien hebben. Zielig dat Nina zon last heeft Jane beterschap voor naomi Jeanetjuh jeetje wat lang zeg, 8 uur huilen. Hoe voel je jezelf eronder? Ik werd er echt vaak hopeloos van. Knuffel voor jullie Net gewerkt, nu net thuis. Verder alles goed hier xxx
Hoi Meiden, Ik kom even mijn verhaal doen van mijn speedy bevalling. Woensdag moest ik naar het ziekenhuis om te zien of mijn baarmoeder rijp was. Mijn baarmoeder was nog niet rijp, maar Rosalie lag ineens met haar hoofdje beneden. Er is een pilletje ingebracht om 8 uur om de baarmoeder te rijpen, om 12 uur was er nog maar een vingertopje ontsluiting en was mijn baarmoeder nog niet rijp dus kreeg ik nog een pilletje ingebracht. Om 16:00 had ik bijna 2 cm ontsluiting en was mijn baarmoeder nog niet rijp dus weer een pilletje. Na een paar uur kreeg ik meer pijnlijke krampen maar daar bleef het bij en het zakte zelfs weg zodat ik die nacht een soort van heb kunnen slapen. De volgende ochtend donderdag werd er weer gekeken en had ik ruim 2 cm ontsluiting en was mijn baarmoeder rijp. Mijn vliezen werden gebroken om 8:30, ik had gelijk weeen. Om 9:00 kreeg ik wee-opwekkers. Al snel werd het heviger. Om 10:00 had ik al 5 cm ontsluiting en bij een wee was het 6. Om 11:13 is Rosalie geboren. Haar volledige naam is Rosalie Myrthe. Om 14:30 mochten we al naar huis. Rosalie doet het goed, ze is wel veel afgevallen, dus moet nu bijvoeding gaan geven. Ik wil borstvoeding geven, alleen komt het niet zo goed opgang (in het verleden heb ik een borstverkleining gehad). Ik kijk het nog even aan en anders ga ik over op flesvoeding. Ik heb veel pijn door mijn aambei. Weet af en toe niet hoe ik moet zitten, liggen. Zodra het weer kan laat ik weer wat van me horen. Via internet op mijn telefoon lees ik wel mee. Hier een foto van Rosalie.
@ Merili, zo dat is nog vlot gegaan dan he. Fijn hoor. En een moooi meisje zover ik het kan zien balen dat je niet goed kan zitten. Heb je er al wat voor. Lidocaine vaseline creme helpt super goed. Heb je je andere kinderen wel borstvoeding gegeven? Jammer dat het nog niet op gang wil komen. Geniet lekker van jullie meisje en zusje. @ Carpe, van de week zat ik er echt even doorheen. Maar nu gaat het stukken beter vandaag heeft hij geslapen van 8.00 tot 11.00 en van kwart voor 12 tot kwart over 2 en daarna nog van half 4 tot kwart voor 5 dat is echt heerlijk dan is hij ook zo lekker vrolijk tussendoor en kan ik er weer helemaal tegen. Liefs
Mereli wow een snelle bevalling, hoop dat je borstvoeding op gang komt. Beetje kleine foto, maar mooie meid. Naar van die aambeien zeg Jeanetjuh, fijn dat ie dan wel wat slaapt, kom je zelf even tot rust
jeanetjuh met Naomi gaat het nog steeds hetzelfde....koorts en sinds vanmorgen ook nog vlekken op haar lijfje. Ook heeft ze om 18.30 uur al haar groente uitgespuugd, moest haar daarna echt in bad doen en heb haar nog een fles gegeven die ze maar voor een kwart op heeft maar ik kijk morgen nog even aan want wil natuurlijk niet dat ze uitdroogt
@jeanetjuh ach ik vond het zo sneu voor hem toen ik dat las gister had je al een shirtje of pyjama van jezelf bij hem in bed gelegd? dat wil ook wel is helpen dan ruikt hij jou julian is sinds donderdag weer aan het spoken snachts en net weer heerlijk een half uur liggen krijsen ppff maar hij slaapt nu hopelijk weer een beetje rustig vanacht @mereli wat een schatje! lekker genieten nu en wat een vlotte bevalling knap hoor! @nrboen hoe is het bij jou??? @alicia en is nina wakker geworden?? nog even een foto spammen hoor ben zo trots op mn ventje fijne avond nog meiden liefs
@Mereli. Jeetje dat was snel. Schaalt natuurlijk wel dat het je derde is,maar dan nog. Heb je nu veel last van naweeen,dat hoor je vaak bij een snelle bevalling? Hoe vinden je zoon en dochter hun nieuwe zusje? @Jeaentjuh. Wat fijn dat Luuk zo goed heeft geslapn. Doet jou ook goed. Toch weer die andere medicijen. aren dat die met die bijwerkingen? @Babykwes. Ah wat een schatje. En zie hem toch eens staan,helemaal trots,geweldig he. Nina heeft gister doorgeslapen. Ze is iets later naar bed gegaan en toen aan een stuk doorgeslapen tot 7:45 uur. Helemaal fijn weer,want anders merkte je tcoh dat ze 's ochtends niet goed de slaap uit had. Heerlijk weekend. Hopelijk vandaag een beetje een mooie dag. Fijne dag allemaal.
goedemorgen meiden iedereen aan de uitslaap hier @alicia lekker dat nina weer doorgeslapen heeft gelukkig toch geen nieuw patroon @jeanetjuh hoe is het met luuk nu? hier vanacht ook weer een redelijke nacht gelukkig wel een keer of 3 wakker geweest voor zn speentje maar daarna weer meteen in slaap gelukkig toch blijf ik het raar vinden dat hij zo vaak wakker wordt snahcts maar goed als hij meteen weer in slaapt vind ik het goed vanmiddag naar de verjaardag van mn nichtje 1 jaar alweer gaat zo hard en lopen doet ze helemaal sinds gister geweldig toch haha fijne dag meiden liefs
@ Babykwes, haha wat een super leuke foto van Julian wat een boefje. Fijn dat hij goed geslapen heeft wel jammer dat hij 3 keer wakker wordt. Luuk doet het erg goed op zijn medicijnen. @ Alicia, ja kom je echt van bij idd. Ja klopt maar Luuk heeft er geen bijwerkingen van gelukkig Heb net een hele mooie tekening gekregen van iemand van mijn werk ben er echt blij mij vind hem prachtig Bekijk bijlage 154764
Mereli, fijn dat alles goed gaat. Ik heb tegen aambeien curanol gebruikt op advies van mijn vk. Het is alleen op internet te bestellen maar het werkt supergoed. Je hebt pilletjes en een zalfje. Ik heb toen beide gebruikt. Geniet van je kleine meisje en de rest van je gezinnetje. Ik hoop voor je dat de ongemakkelijkheden snel verdwijnen...al hoort het er een beetje bij hè? Babykwes, die Julian...hij wordt al echt groot! Zo te zien helemaal op ontdekkingstocht. Roan wil in bedde hele tijd overeind komen. We moeten het bedje ook maar lager zetten voordat het een keer lukt en hij eruit wil klimmen/vallen. Eigenlijk wel jammer...het babyachtige gaat er zo wel snelvanaf! Jeanetjuh, wat kan jouw collega goed tekenen. Die tekening krijgt zeker een ere plekje?!?