Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, wel goed op jezelf passen hoor meid.

Even spammen, Luuk zijn eerste zit foto's :D

Bekijk bijlage 207293

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
  3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Bekijk bijlage 207296

Hier echt de eerste keer zelf zitten, nog even en we kunnen eindelijk gaan fietsen:D

4. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Leuke foto's zeg en handig ook een eigen kastje haha
    Ik blijf t zeggen hoor wat is het toch een mooi ventje die Luuk met z'n mooie kijkers prachtig:)

5. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    ff snel een update: koorts bleef hoog 39.9 en wilde niet zakken toen naar hap gegaan blijk jovi een oor en keelontsteking te hebben en virusuitslag.
    zo zielig hij wil helemaal niet eten.
    veel huilen nu net pas slaap hij.
    reageer morge verder.

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    hier ook ff ego....Naomi begon na het eten vandaag opeens uit het niets alles uit te spugen. Verder was ze gewoon vrolijk maar toch om 7 uur naar bed gedaan en ik heb al drie slaapzakken gewassen...pffff raar dat ze zo ineens gaan spugen. Ik kan me de laatste keer niet herinneren.

Zucht

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Zo, nu even proberen de versie die gisteren ineens gewist was opnieuw te typen...:D

@Babykwes, Lief dat je aan me denkt! Het gaat met ups en downs eigenlijk. Soms voel ik me sterk, soms heel zwak..
    Pfff hopelijk is het iets kleins zeg met jullie auto! Oh, en jullie hebben al een nieuwe! Haha, lekker zeg!! Helemaal als ie van een monteur is geweest!
    Hahaha, een mooie nieuwe roze fles! Misschien een voorbode voor jullie volgende kleine?!:p
    Wle een goede service hoor!
    Hahaha, een foto van het tandje van Emily... daarmee zet je me aan een onmogelijke taak! Ik zie hem amper, laat staan dat ze het toelaat om 'm vast te leggen..:D
    Ze heeft nu ook iets nieuws, "sputteren" met haar mondje! Doet ze de hele dag! Haha En moeilijk dat ze daarbij kijkt..:p

@Mereli, wat heerlijk dat Rosalie heeft besloten haar fruit te gaan eten! Mooie kleiding heeft je moeder op haar site zeg! Leuk ook om Veerle daar dan tussen te zien staan op foto's.
    Hopelijk kom ej eruit met Veerle en kruipt ze ook op school uit haar schulpje. Wat de rest al zegt, waarschijnlijk als ze nu een jaar over doet.

@Alicia, het gaat met ups en downs. Druk bezig met alle adminitratieve rompslomp. Aan de ene kant vind ik dat ook wel lekker om me daar even mee bezig te houden. Hopelijk heb ik snel de dingen op een rijtje.
    Het tandje van Emily is net een randje zichtbaar, dus nog wel een lange weg om te gaan. Heb eigenlijk geen idee hoe lang zoiets duurt?!;)
    Hoe gaat het met Nina??

@San, denk je wel aan jezelf?? Je moet jezelf niet voorbij gaan lopen.. Denk aan je 2 wondertjes!

@Misyf, hopelijk is Jovi snel weer beter. Als het te erg wordt lekker naar de hap! Idioot zeg dat je moet wachten tot na het weekend. Ik heb altijd liever voor het weekend uitsluitsel! Sterkte ermee
    Ik lees nu dat je geweest bent.. Arme Jovi! Zo zie je maar, instinct is altijd beter! Sterkte met jullie arme mannetje!

@Jeanetjeh, Jeeejjjj ook al een mijlpaal! Leuke foto's van een zittende Luuk! Ik blijf het zeggen, wat een mooie ogen!;)
    Dta het maar snel lente mag worden, zodat jullie kunnen gaan fietsen.:D

@All, het hoge woord is eruit.... Pffff vond het wel moeilijk maar ik heb het vandaag aan m'n zus en mijn ouders verteld. Ze vonden het natuurlijk heel erg voor me en zullen me overal bij helpen als het nodig is. Het is wel een opluchting en er is toch een last van mijn schouders af..
    Heb afgelopen week ook een pleidooi voor mezelf naar de woningbouwstichting gemaild voor de nieuwbouw in Velp. Hopelijk wordt dat wat!
    Nu nog de rechtsbijstand inschakelen, die vergoeden de mediator tot 3.000,- dus dat scheelt mooi! Dat si dan ook meteen onze advocaat verwacht. Hopelijk kunnen we zo de kosten een beetje binnen de perken houden.

Zo nu weer verder the Voice kijken...:D

8. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Ahh missy arm ventje:( goed dat je toch de ha hebt gebeld!
    Heeft hij nu ab?? Hoop dat hij n beetje slaapt en de koorts er uit slaapt;)
    Beterschap en n knuffel voor jovi!!

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, ow wat fijn voor je dat het eruit is en dat je ouders en zus zo fijn reageerde. En je schoon familie weten die het ook? Ik hoop zo dat je snel een huisje hebt.

Wij hebben een puckabag voor Luuk en ik vind hem helemaal geweldig vind het vreselijk als die in de was zit dus heb er gisteren nog 1 besteld met 10 euro korting dus als er meer zijn die er een willen.
    Borstvoedingscentrum Schermer - Alles over en voor borstvoeding

Liefs

10. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even vluchtig bijgelezen...
    Hier ook een ziek mannetje. Gister was hij al wat hangerig en snotverkouden, vannacht werd hij met hoge koorts wakker. We hebben hem getroost en even bij ons genomen. Daarna wat gedronken, zetpil en weer in bed. Hij heeft toch nog even kunnen slapen. Vanmorgen gestooms in de douche...lakentjes verschoond en nu ligt hij lekker te slapen.

Banne:
    jeej...eerste tand! Zo'n leuk gezicht!

Missy:
    Balen van je ongi! Op naar de volgende ronde.

San:
    Niet meer doen hoor...zo lang zonder pauze (hoor wie het zegt!!) goed op jezelf letten!

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Hoe is het met iedereen?

Missy ahh zielig zeg beterschap voor je mannetje

San jeetje hoe kan dat zeg zolang geen pauze. Moet je wel nemen hoor, je hebt zelfs recht op een extra uur

jeanetjuh leuke fotos van Luuk, lekker ventje

banne wat fijn dat je het verteld hebt, dan kan je het met ze delen iig

jane hoe is het nu met je meisje?

Sorry verder weet ik het ff niet

xxx

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpe, dank je. Hoe gaat het met je?

13. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

@missy
    hoe gaat het nu met jovi is de koorts al een beetje gezakt??

@sammie
    ook al een ziek mannetje:( hoe gaat het nu met hem?
    beterschap!!

@jeanetjuh
    lekker dat je nog een puckababy met korting kon kopen:D
    is dat dan een inbaker slaapzak ofzo??

@banne
    haha zou wel super zijn een voorbode voor de volgende;) moet heel eerlijk zeggen dat ik daar wel hard op hoop dat de volgende een meisje is
    wat fijn dat je zoveel steun krijgt van je familie had ook niet anders verwacht denk, zagen ze het al aankomen of totaal verrast? fijn dat er nu een last van je schouders is begrijp het gevoel;)
    enne die foto komt wel van dr tandje haha

@jane
    ook een zieke:( is ze inmiddels weer een beetje opgeknapt??
    beterschap ook voor naomi!

en toen wist ik het niet meer:)
    hier ook niet zo'n beste nacht gehad julian heeft van kwart voor 4 tot 6 uur liggen rommelen
    bij mij liggen dan weer bij jeff dan weer boven op mij ppff hij kon niet in slaap komen op de 1 of andere manier
    vanmiddag ook maar een uurtje geslapen heel raar weer (hij ligt nu knock out bij mn man naast me) hopelijk vanacht beter
    ook heeft hij vanavond pas gepoept en dat waren weer 3 harde keutels dus denk dat hij daar flink last van heeft dus ff goed in de gaten houden morgen

fijne avond meiden
    liefs

14. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    @alle zieke kindertjes ;>)),allemaal snel beter worden hoor!
    @jeanetjuh,leuke foto`s hoor@banne, erg fijn om te horen dat je je hart hebt kunnen luchten bij je familie! Hoe gaat het nu met je meid?!!
    @all,hier nog steeds geen ongi te bespeuren..

15. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    meiden dank je wel.
    jovi heeft ab gehad vandaag koorts 40.3 als het hoger word gelijk naar hap.
    maar gelukkig was hij vandaag wel aan het spelen.
    o ik hoor hem weer.

veel liefs

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Jeetje missy wat hoog! Hou m maar goed in de gaten arm ventje:(
    Beterschap !!!!

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ missy, ow dat is hoog. Hou je mannetje maar goed in de gaten.

@ babykwes, balen zeg weer zo'n rot nacht. Hier is Luuk elke morgen weer erg vroeg.

Liefs

18. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @jeanetjuh
    Ppff dat valt ook niet mee elke ochtend zo vroeg waarom doen ze dat toch he:(
    Hoop morgen uurtje later voor jullie ik zal duimen;)

@missy
    Hoe gaat t met jovi? Moet de hele tijd aan m denken arm ventje:(

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Alle zieke kindjes beterschap.
    Veel zieke als ik het allemaal zo hoor en lees.
    En veel kindjes die slecht slapen. Zou het bij de maand december horen of zo ;). Hopelijk gaan ze snel allemaal weer goed slapen en kunnne we allemaal goed aan de feestdagen beginnen. Bijna alweer 2012,wat gaat dat toch snel.

Rustig vedrer hier. Wij zijn vanochtend even naar de kinderboerderij geweest. De dieren stana nu allemal in de stal dus goed te doien qua temperatuur. nina vindt dieren zo leuk. Aait z enu ook en rent van het ene hok naard e andere en weer terug.
    Nina is nu erg bezig met wat je neus,oren en ogen zijn. Als je vraagt:waar is je neus,steekt z ehaar vinger in haar neus,hihi. Dat doet ze ook bij ons en een schik dat ze dan heeft. in ieder geval een grote interesse in neuzen,ogen en oren dus,mischien ene KNO-arts in de dop :)

20. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    met jovi gaat het gelukkig beter koorts is gezakt morgen naar de huisarts.

@ alicia wat knap van nina ja hahah wie weet een kno arts.

@ sammie aaah jou mannetje ook ziek hoe gaat het nu?

@ nbroen nog geen ongi spannend.

@ banne wat reageerde je ouders en zus goed dat is toch wel fijn.
    wanneer gaat je man het vertellen aan zijn familie?

@ jeanetjuh mooie leuke fotos van luuk.
    leuk om te zien zijn eigen kast:D

@ babykwes pff het breek je echt op die vroege vogels van ons :D
    heeft julian al gewoon gepoept? misschien kan je iets geven waar hij wel van moet?

meiden lief van jullie

Deel Deze Pagina