@ Wenrich, heftig allemaal meid. Ik hoop zo dat jullie eindelijk in 2012 goed nieuws brengen hier. Ik wens je ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Hoe gaat het met rich? Liefs
Met Naomi gaat het eten alweer iets beter ''gelukkig'' had het CB gebeld anders krijg ik het in februari weer te horen als ze niets tot weinig is aangekomen. Ik mocht het aankijken tot het volgende bezoek en als ze niet wil lekker laten gaan, maar voor m'n eigen gevoel is het frusterend vooral omdat ik het tegenovergestelde zie bij Elize. Die is gewoon veel voller, Naomi is echt ons kleine meiske. Zo was ik vroeger trouwens zelf ook hoor...mijn moeder zei vandaag nog ''dan weet je wat ik heb meegemaakt'' jij at helemaal niks!! Ik ben nog steeds geen alles-eter lees--> moeilijke eter
@Babykwes, wat vind ik dit balen voor je zeg!! Kan me voorstellen dat je het even heel moeilijk had... Het is altijd zo vervelend als je lichaam je zo voor de gek lijkt te houden! Dikke knuffel voor jou!
@ babykwes baaaaalen hoor knuffel voor jou. meiden ik reageer waarschijnlijk vanavond pas maar alvast : HELE FIJNE FEESTDAGEN!!!!!!
Hallo meiden, Ik ben jullie niet vergeten hoor, maar ben nog vooral veel bezig met mezelf en met Jelmer die al bijna 2 weken ziek is, hij valt van het een in het ander. Hij is ontzettend duf en hangerig en het houdt maar niet op. De huisarts doet niks, "het hoort erbij". Toch wil ik jullie nog even allemaal fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2012 toewensen!
@Jeanetjuh. Ja we hebben wel veel luiers maar ik kon het ook niet laten liggen als je maar 5 of 6 euro betaald voor een pak. Voorlopig geen kosten meer aan luiers nu @Babykwes. Vervelend dt je ook nog zo'n last hebt van je ongi. hopelijk brneht het nieuwe jaar je veel geluk. @Kwebbel. Oh Jelmer al 2 weken ziek en de huisrats zegt dat dat erbij hoort. ik vidn dat wel een beetje vreemd. kun je niet naar een vervangende arts voor een soort van second opinion. Wat ziektes van een kind ben ik ervan overtuigd dat een moeder het het beste aanvoelt en als jij het niet vertrouwt zou ik er iemadn anders naar laten kijken. Iedereen hele fijne kerstdagen!
Meiden even jullie hele fijne kerstdagen toewensen geniet er van met elkaar en kinders! Hoop dat ik n beetje opknap heb een buikgriep te pakken lkkr zo voor de kerst haha Fijne avond Liefs
Hoi Allemaal, Ik ben druk bezig met het maken van een taart voor morgen, maar wilde jullie allemaal even een fijne kerst wensen. Groetjes, Merel
Hey meiden, Ik wens iedereen hele fijne, sfeervolle kerstdagen!! En voor babykwes hopelijk zonder buikgriep...
Hey meiden!! Vandaag 1 kerstdag, wens jullie ieder een hele mooie, liefdevolle kerst toe met familie en de kids!! Niet echt kerst weer, helaas geen sneeuw voor de kleindjes, maar toch genieten!! liefs van pluisje en noa
We zitten er al midden in Maar wil iedereen toch nog even een heel fijne kerst wensen!! Onze kerst zit er al weer op... Gister naar mijn ouders geweest.. vandaag schoonouders.. Morgen gaan we met z'n 3tjes heel huiselijk in ons coconnetje zitten en doen lekker helemaal niets Behalve natuurlijk lekker spelen en genieten van Oona! Oona is echt schandalig verwend (We hebben geen sint gevierd, dus wij, maar ook ouders en schoonouders gingen los haha) Nog even een fotospam van ons kerst(b)engeltje: Bekijk bijlage 209720 Bekijk bijlage 209721
Bekijk bijlage 209722 Knuffelkontje... Hier met Oma Bekijk bijlage 209723 Voor het feestmaal nog even lekker buiten gaan spelen... Hier riep ze: Tie Tie! (Dat zegt Oona als ze kiekeboe bedoelt )
@ Chivay, wat een leuke en lieve foto's weer een heerlijk meisje hebben jullie. Lekker dat het er weer op zit al die drukte, maar ik hou er wel van maar met een kleintje is een dag rust en regelmaat daarna ook wel weer erg fijn. Geniet vandaag maar lekker van elkaar en de vele kadoos Ik heb net gewerkt een halve dag en nu even lekker relaxen en vanavond lekker eten bij mijn ouders, fijne dag nog allemaal! Liefs
goedemorgen! Iedereen een leuke kerst gehad?? Ik ben 1e kerstdag bij mijn schoonmoeder en daarna bij mijn ouders geweest. Was gezellig.. Mijn ouders hadden een campingbedje gehaald voor Emily en daar heeft ze voor het eerst in geslapen 's middags. En ze heeft heerlijk geslapen! Ze is natuurlijk ook gewend om op het kdv in een vreemd bedje te liggen, maar ik was wel trots dat ze zonder problemen lekker is gaan slapen. Daarna gezellig aan tafel gezeten in de kinderstoel waar ik ook in gezeten heb vroeger. Erg leuk. @Chivay, wat een mooie foto's weer van jullie prachtige meisje!! Heel schattig..
Chivay wat een leuke fotos, knap meisje Banne fijn dat ze zo goed sliep in campingbedje. Gaat het met je? Wij hadden 1 e kerstdag hier gegourmet, met mijn ouders broer en schoonzus. 2 e kerstdag bij rob zijn ouders. Kim is alleen stront verkouden, is de 1 e keer in haar leven eigenlijk. Vannacht was ze elk half uur wakker, en zei ze steeds snotje snotje. Hele groene draden uit neus. Zo zielig xxx