hey meiden, sorry heb jullie beetje verwaarloost @sanne bedankt voor je buddynieuws! Ik reageer toch even, de afspraken staan geplant! Eindelijk in 2012 gaan we toch weer beginnen! Hoe eng ik het ook vind ikben er weer aan toe..
@ Hope, spannend meid en ik hoop voor jullie een heel mooi wondertje in 2012 gun het je zo. Heb je leuke kerstdagen gehad? En hoe is het met rich?
"Banne. Fijn dat Emily zo geod ging slapen. Wel bijzonder he datz e in jouw stoel zit. Nina heeft in mijn wieg gelegen,vond ik heel apart. Weet je schoonmoder nu ook van jullie. Wel fijn dat je gewoon kerst bij haar kan vieren. "Carpe. Ah Kim zo verkouden. Heb je zo´n neussleurper. Ik vidn die wel fijn. Krijg je het wat meer mee uit. Hoe gaat het met jouw misselijkheîd. "wendyenr. Oh super dat jullie er weer voor gaan. Moet je eerst nog weer onderzocht worden of ga je al beginnen met spuiten. Chivay. Leuke foto´s van Oona. Staat er lekker vrolijk op Hier ook leuke kerst gehad. 1ste kerstdag naar mijn schoonouders. Nina lekker gek den druk doen daar. 2de kerstdag bij ons met mijn familie. Heerlijk gecourmet. Nina heeft voor het eerst ook gecourmet en vond het heerlijk. Broodjes at ze bij haar vader van het bord en vlees vind ze altijd heerlijk. Vandaag weer een rustig normaal dagje. Al even op de fiets naar het centrum geweest. het is heir heerlijk weer,helemaal niet koud.
Hoi allemaal, Iedereen goede kerstdagen gehad? Wij wel. Eerste kerstdag bij mijn ouders. Gegeten met de hele familie ( ooms, tantes, oma, neven en nichten + kids!) Tweede kerstdag gegourmet bij mijn schoonouders. Na zijn potje heeft roan ook mee gegourmet! Hij heeft me gegeten!!!! Op naar een mooie jaarwisseling! Jeanetjuh: De tip van de pampers!!!die kwam toch bij jou vandaan? Wen&r: Jullie gaan weer een spannende fase in. Hopelijk meer duidelijkheid na het onderzoek in februari. Het is je zo gegund....
Hoi meiden heb even advies nodig heb bij het opstaan en lopen erg veel pijn onder in de buik . Moet ik dit zien als bandenpijn of toch even bellen groetjes san
@all, eerst de behandeling en dan verder heb er wel zin in. Heb trouwens mijn naam veranderd... maar jullie herkennen me wel
@san Ben bang dat t bandenpijn is is ook wel logisch denk met een tweeling al had ik er ook al snel last van! Maar als je t niet vertrouwd altijd je vk bellen daar zijn ze voor!! Sterkte!!
hoi meiden @all iedereen fijne dagen gehad? lekker gegeten en gegeten wij ook eerste kerstdag ontbeten bij schoonouders en julian nog een mooie brandweerauto gekregen heel leuk met geluid en smiddags bij mijn ouders zitten gourmetten heerlijk en ook julian bleef eten haha 2e kerstdag zijn we met zn drietjes naar de bubble jungle geweest was echt leuk julian was niet te stoppen hij bleef rennen en ook nog kadootjes uitgepakt haddden voor julian de boerderij en kermis van little people gekocht erg leuk al zijn de 2 autos nu favo haha verder gaat hij ineens de hele dag brabbelen zodra zn ogen open gaan hele verhalen super leuk!! @chivay leuke fotos van oona wat is het toch een prachtig meisje!!! @banne fijn dat jullie ook een leuke kerst gehad hebben! viel niet mee zeker?? en nog bedankt voor je knuffel heeeerlijk @carpe ahh kim zo verkouden bah hoop dat ze snel opknapt! beterschap leuke foto trouwens van je mooie meisje wat wordt ze groot zeg! @hope wow spannend weer voor jullei!! het is je zo gegund meid meiden hoe gaan jullie het doen met oud en nieuw met de kindjes? wij blijven dit jaar maar thuis en mn ouders komen hier heen hoop dat julian er weer door heen slaapt maar hij lijkt toch a best bang te zijn want ze zijn hier al best wel aan het knallen net nog een hele harde hij was meteen van slag fijne avond meiden liefs
San: Ik sluit me bij babykwes aan. Waarschijnlijk is het zoals je zegt bandenpijn. Bij mij duurde dat even voordat ik dat kreeg maar goed, jij krijgt er twee Als je het niet vertrouwd, gewoon een afspraak maken en langs gaan! Zo kerstboom het huis uit...de boel weer opgeruimd. Heerlijk! Man achter de pc, kind op bed.... Avondje op de bank voor mama!!!
Babykwes; Wij vieren oud en nieuw bij vrienden. Roan gaat gewoon mee en slaapt (hopelijk) in zijn campingbedje. Als hij wakker wordt zien we het wel weer...
@San. Ik denk ook bandenpijn,zal zeker bij jou met twee kids veel eerder zijn. Als je echt pijn hebt waarmee je het niet kunt uithouden zou ik even bellen of als je het voor je eigen gemoedstoestand graag wil weten. @Babykwes. Wij laten Nina gewoon op bd liggen met oud en nieuw. Vorig jaar hebben wij dit ook gedaan en ze heeft heelrijk geslapen. Nina houdt niet zo van harde geluiden maar dat ghedl alleen voor geludien die ze niet kent. Ze hoort nu al wel af en toe vuurwerk maar schenkt heir geen aandacht aan.We gaan wel met haar wat kindersiervuurwerk om 17 uur afsteken. We hadden met kerst een sierding op de taart staan en die hebben we aangestoken,vond ze geweldig. We hopen zo dat ze het ene beetje kent en niet eng gaat vinden. @Sammie. Zo jullie al vroeg de boom wg. Wij laten 'm altijd staan tot ze de kerstbomen komen opalen bij prullebak. Dit jaar gheloof ik 14 januari dus dan doe ik 'm pas weg,anders staat hij toch maar in de tuin in de weg. @Carpe. Lieve foto van kim. Ze wordt ook alweer ghroot he en haar haar groeit ook flink.
@ San... Ik wilde al hetzelfde zeggen als wat de anderen zeiden Denk bandenpijn.. maar bij erge pijn kun je altijd bellen voor je eigen gemoedsrust! @ Hope... Een spannend jaar dus 2012! Denk aan jullie! @ Oud & Nieuw. Wij blijven thuis... Mijn ouders en schoonouders komen deze kant op. Oona wordt gelukkig niet wakker van harde knallen, maar ik verwacht haar eigenlijk wel wakker om 12 uur.. omdat het dan natuurlijk wel even een standje erger zal gaan.. We halen haar dan maar gewoon uit bed... samen vuurwerk kijken en wanneer het iets rustiger wordt een flesje en er weer in... Vorig jaar sliep ze trouwens prima door...
@ Carpe, wat een leuke foto van Kim en wat een mooie haartjes heeft ze. Hoe gaat het met jou en de misselijkheid? @ San, ik denk idd ook bandenpijn ik had het ook al vroeg en ahh dat was niet lekker en net wat de anderen zeggen als je het niet vertrouwd gewoon bellen. Hoe voel je je verder? @ Sammie, zo jij bent vlot met de boom wegdoen haha wij halen hem 2 januari weg ik moet de 1e werken anders zouden we het dan doen. @ Babykwes, wij gaan naar mijn ouders, Luuk heeft daar een eigen bedje/kamertje en daar gaat hij gewoon in slapen wordt hij wakker dan zien we dat dan wel weer zou me er niet te druk om maken. Liefs
@all,iedereen fijne kerstdagen gehad?? mail snel even langer... Ben nu erg druk met Meila is erg ziek....steeds tegen de 40 graden koorts aan..
Oh jeetje nbroen kleine meila zo ziek wat heeft ze?? Hoop dat ze snel opknapt! Beterschap voor je kleine meisje!! @all Thxx voor de reacties! Vroeg me af hoe jullie dat doen, vorig jaar sliep Julian ook lekker door alles heen maar verwacht gewoon dat hij wakker wordt t is al zon goeie slaper Ach maak me er niet druk om hoor wordt hij wakker komt hij gewoon lkkr beneden vuurwerk kijken