Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    #3361 Babykwes, 27 dec 2011
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
    Banne
    Wowww wat een plaatje is ze toch!!!!
    Moet op de laptop ff kijken voor t bewijs zie t niet zo groot op mn telefoon;)
    Maar ppff wat een mooi meisje dat wordt er eentje later;)

Wat een mooie tandjes jeeejjjjj:)

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Nbroen.. Oh wat zielig Meila ziek.. Beterschap! Altijd zo sneu als ze zo flink koorts hebben.

@ Banne :D Jaaaa fotospam.. Wat is het toch een knappe meid! Wat zit ze al goed! Wat een ander gezicht zo hè als ze ineens zitten..

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @babykwes, thanx! Ik vind haar natuurlijk ook heel mooi... Maar het is altijd extra leuk als iemand anders het zegt. DE tandjes zijn goed scherp! Haha

@chivay, is inderdaad heel anders als ze zo zitten. Ik vind het echt leuk al die ontwikkelingen. Ze gaat ook zo hard ineens, 2 tandjes, stevig zitten en het begin van kruipen is er volgens mij...

@Nbroen, sterkte met de kleine meid! Hopelijk is ze snel weer beter.

@San, ik sluit me bij de rest aan. Gewoon bellen als jij je daar geruster door voelt. Hopelijk valt de pijn mee. Sterkte ermee!
    Hoe gaat het verder met je? En met je man en zijn werk?

@Hope, fijn dat je weer het vooruitzicht hebt dat jullie weer gaan starten! Wanneer ga je beginnen? Ik hoop het zo voor je dat 2012 dan eindelijk jullie jaar wordt!

@Carpe, wat een mooi meisje! En die haren zijn echt hard gegroeid ineens... Prachtig!

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Banne ook mooie fotos van je meisje

San ik heb het ook als ik opsta, pijn onderin mijn buik. Bij kim had ik het ook, denk bandenpijn

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @banne wat een schatje zeg!

@carpe leuke foto van kim ook! Jee wat is ze al groot!
    @babykwes, hoe voel je je nu? We moeten even iets plannen he!

@afspraak, er staat nu een afspraak voor 17 febr, maar waarschijnlijk is die overbodig en wordt de hsg gewoon ingeplant. Vind het doodeng maar goed..zonder hsg geen kindje... dus dan is de keus snel gemaakt...
    Met mijn man gaat het nog niet zo, hij weet niet zo goed wat hij moet met zijn werk/carriere. Hij loopt nogsteeds over in zijn hoofd dus denk dat dit nog niet de tijd is voor hem om hierover na te kunnen denken. Hij loopt nogsteeds bij de psycholoog.

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, waaaauuuw wat is het toch een beauty:D en nu al zitten ze is er vroeg bij Luuk doet dat pas sinds een week echt goed en zelf, maar hij staat nu ook al meteen zal zo ook even spammen:)

@ Nbroen, ahhh Meila zo ziek beterschap.

@ Hope, vervelend zeg dat het nog steeds niet zo goed gaat hopelijk komt dat wel snel dat zou voor jou ook wel weer wat rust geven denk ik.

Ik durf het bijna niet uit te spreken maar typen wel;) Luuk heeft gisteren voor het eerst in 9,5 maand niet gespuugd:$ nu hij veel zit en staat is het gewoon over of in ieder geval veel minder de artsen hadden dit ook wel gezegd maar wat ben ik blij ik hoop dat het zo blijft en dat we van de medicijnen af kunnen:)

Even spammen, 1e kerstdag outfit:D

Bekijk bijlage 210371

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
  8. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @jeanetjuh
    ahh wat een lekker ding heb je toch!!
    en wat knap al zo "vroeg" staan haha
    lekker dat hij zowaar niet gespuugd heeft gister!! heb dat met julian ook heel lang en erg gehad en idd sinds hij meer overeind ging werd het minder en nu hij loopt helemaal niet meer jeeejj
    moet ik wel zeggen dat hij pas sinds vorige week helemaal geen medicijnen meer krijgt:D

@hope
    17 feb moet goed zijn dat is op mijn verjaardag:D
    hoop dat je mannetje zich snel wat beter gaat voelen valt allemaal niet mee he:(
    uhmm ja doe maar ff plannen hoor haha

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wat een mooie foto,s gezien echt heel mooi en wat groot alweer.

Nou hier alles goed nog last van mijn buik maar dat waren de banden als het goed is.
    Morgen weer een echo ben benieuwd weer.

Fijne avond allemaal

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jeanetjeh, Emily zit niet lang zo hoor. En ik blijf er altijd bij als ik haar laat zitten, want of ze duikt naar voren of ze valt opzij of achterover..:D
    Dus echt goed zelfstandig zitten doet ze nog niet..
    Wat een mooi mannetje is Luuk toch! Stoere kerstoutfit! Hahaha, om 5:30 voor de eerste keer staan. Dat vergeet je ook nooit meer.
    En wat heerlijk zeg, eindelijk een dag zonder spugen! Hopelijk blijft hij dit volhouden..

@Hope, 17 februari is niet meer zo ver weg gelukkig!! Hopelijk gaat hte tegen die tijd met jouw vriend ook weer wat beter zodat jullie samen weer kunnen genieten!

@San, heel veel plezier vast voor morgen!!

11. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Hoop alweer gekletst hier!

Effe snel uit me hoofd.

wendric oftewel hope@ hoop dat 2012 jullie jaar wordt! Het is jullie zo gegund! En hopelijk voelt ric zich ook snel weer beter. Sterkte.

banne@ schitterende foto van je kleine meid, en wat een mooi haar! Wou dat noa dat had!

nbroen@ sterkte met de kleine meid, beterschap!

san@ succes morgen met de echo, blijft toch altijd spannend!

jeanhtje@ wat een mooie foto van de kleine man, zo pittig! En niet gespuugd, op naar betere tijden!!

Sorry als ik iemand ben vergeten. HIer gaat het met noa allemaal prima. Ze begint nu met om rollen, leuk om te zien! Met me zelf gaat het iets minder. Heb me goede dagen maar ook veel slechte dagen. Veel hoofdpijn en voel me gewoon rot. Heb nog geen werk, en heb eigenlijk ook geen kracht voor om echt te zoeken. Valt me allemaal wel eens tegen. Maar ja op naar het nieuwe jaar!

liefs van pluisje

12. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

@nrbeon
    hoe gaat het nu met je kleine meisje?

@pluis
    fijn dat het met noa goed gaat en ze lekker gaat rollen leuk he!
    wel balen dat het met jezelf niet zo lekker gaat, misschien moet je is hulp gaan zoeken??
    hoe gaat het met de nachten nu je vriend thuis is???
    sterkte!!

@san
    toch bandenpijn ja daar kan je wel flink last van hebben:(
    spannend morgen hoor ga maar lekker geneiten van jullie kleintjes:D

@carpe
    hoe gaat het met jou? trek je het een beeetje??

@chantal
    gingen jullie nou dit weekend weg? of zijn jullie al weg??
    iig veel plezier dan:D

@missy
    hoe gaat het met jou?

julian was vanmorgen helemaal nat tot aan zn slaapzak aan toe:$ hij lag nog heerlijk te slapen om kwart voor 9 maar heb hem toch maar wakker gemaakt:( en een super volle luier ppff
    vanavond 2 hele dunne luiers zou er dan toch nog ergens een kies dwars zitten of heeft hij gewoon een beetje buikgriep van ons meegekregen:( kon niet echt ontdekken waar die kies dan moest zitten eigenlijk

fijne avond meiden
    liefs

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ babykwes, ow toch nog zolang. Wat kreeg Julian? Ahhh dan had hij veel geplast zeg, Luuk heeft dat eigenlijk nooit hij poept wel altijd sochtends haha.

@ Banne, ow oke ja is ook nog wel een beetje vroeg denk ik maar goed het begin is er.

@ San, leuk morgen weer een echo:)

@ Pluisje, hoe gaan de nachten nu je vriend thuis is? En idd misschien moet je eens met iemand gaan praten want het lijkt mij niet fijn als je je zo voelt.

Wij gaan morgen lekker samen een dagje shoppen in breda:D heb er zin in.

Liefs

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Waauw wat een prachtige foto's zitten er weer bij! Wat gaat het alweer hard!

Verder is het erg druk op mijn werk, mijn collega is voorlopig niet op het werk omdat haar zoontje een bacterie heeft in zijn onderste twee ruggenwervels. Komt maar 1 x in de 2 jaar voor dus erg zeldzaam. Het kraakbeen tussen de twee ruggenwervels is aangetast en de onderste twee ruggenwervels kunnen wel samengroeien maar dat gaat als het goed is allemaal wel goed komen. Hij kan er wel last van krijgen na zijn 40ste jaar maar voorlopig zitten ze al weer een tijdje in het ziekenhuis en blijven hier nog tot zeker 7 januari. Antiobiotica slaat gelukkig aan maar ze weten het pas sinds afgelopen vrijdag d.m.v. MRI scan.... wat een ellende allemaal toch. Hij is pas 1 jaar geworden en huilde sinds half december dag en nacht door.

Ben echt afgepijgerd ik krijg haar werk ook op mijn bordje vind het werk echt leuk dat is het niet maar ik werk maar 24 uur en dat is eigenlijk te weinig om alles te doen. Maar ja genoeg gezeur..

Ook nog even mijn dames spammen

K3 fans

15. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alicia:
    Onze boom blijft normaal gesproken staan tot het nieuwe jaar, maar morgen gaan we een paar muren oversauzen en anders staat ie in de weg, vandaar! Ik heb hem al in stukken geknipt en in de groene container gedaan, die wordt morgen geleegd...

Roan gaat morgen naar opa en oma, wij dus aant klussen!

Nbroen:
    Beterschap met meila. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Foto's:
    Wat een prachtige kindjes!!!

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. Oh op die manier. Dus jullie zijn nog druk. Had je nog niet alles geverfd voor de verhuizing? Verder wel alles klaar?

@NBroen. Beterschap met Meila.

@Jane. Leuke foto's van jullie meiden. Hier ook een K3 fan. kruipt ook het liefst ind e tv. Wat lijken Elize en naomi toch op elkaar. Zijn ze qua karakter wek verschillend?

@Babykwes. Ah zileige Julian. Helemaal nat en nog doorslapen ook. Lijkt me niet erg warm liggen.
    Hoe gaat het verder bij jullie?

@San. Weer een echo.leuk hoor. Jij zult wel wat extra echo's krijgen of niet?

Hier alles goed. Gister stond ik versteld van Nina. We hadden gedouched/in bad en ik zei tegn Nina; mama moet nog even de haren drogen. Rent ze ineens naar onze slaapkamer en trekt de kast los. Onderin ligt daar de fohn. Die pakt ze en rent naar de overloop en gaat op de onderste tree staan en stopt de stekker in het stopkontact. Vond dat wel knap van haar. Ze heeft tcoh goed de link gelegd met haar drogen en de fohn en ook waar die ligt en heo die aan moet. Zelf had ze de grootste schik en was trots op haar zelf en gaf zichzelf een applausje,hihi.

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @san, groeit je buikie al? Wel buikfoto's spammen straks he :D veel plezier vandaag! WA me ff ;)

@ziekenhuis, ik wordt vandaag terug gebeld, waarschijnlijk komt de afspraak eerder.. oh wat vind ik het eng! Willen jullie mee? :D ( heb gelijk zo'n beeld van 20 meiden die om me heen staan hahaha) Heel misschien wordt het dus nog eerder als 17 febr....

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, Wat knap zeg!!!

19. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hallo meiden ff een berichtje van mij,
    alles gaat hier goed ben flink aan de klus hahhah.

@ hope wat geweldig nieuws hoop dat 2012 een mooi jaar word voor jullie.
    het is je echt van harte gegund.

@ alicia wat een slimme meid is nina geweldig.

@ babykwes aaah is julian nu wel droog gebleven?

@ foto's wat een mooie kinderen zeg, fotomodel kinderen.

@ carpe en san wanneer krijgen we buikfoto's te zien:D

all me kleine baby is bijna jarig:( ooooow het is echt al een jongen:)
    zo trots op hem.

reageer later nog

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hope dat schiet al op zeg, ik ga duimen voor jullie

Alicia knap van Nina, leuk is dat he als ze dingen snappen

San succes vandaag. Willen jullie trouwens weten wat het wordt?

Jane leuke fotos van je meiden. Erg van zoontje van je collega zeg

jeanetjuh shopze vandaag, leuk

babykwes naar zon doorgelekte luier, kim had dat ook 1 x. Schijnt erg te heersen he buikgriep enzo. Kan idd ook van tandjes. Hopenlijk is het snel weer beter

Was vanmorgen bij de tandarts, nog geen gaatjes gelukkig. Toen ik zwanger was van kim wel 4.
    Eergister bij Ikea een pax kledingkast gekocht, man heeft hem in elkaar gezet.
    Dan kan de babykamer leeg, liggen nu ons kleren. En dan is die aan de beurt om te gaan doen

xx

Deel Deze Pagina