Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: mooi zeg!

Babykwes: haha, grapjas, die Julian ;)

Jelmer lag daarstraks onder tafel :p

Bekijk bijlage 154772

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Mereli, gefeliciteerd met jullie dochter..wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven!

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Wow, wat een mooi meidje zeg!!
    En wat een heerlijke bevalling..hihi..
    Aambeien, auw, ik weet er alles vanaf...had ik na onze dochter ook zo vreselijk veel last van..ik geloof dat dat het meest pijnlijke was waar ik last van had na mijn bevalling..ik hoop dat ie snel gaat slinken..neem je wel paracetamol in voor de pijn??en goed smeren hoor...neusspray erop spuiten werkt ook heel erg goed...gewoon die van otrivin..was een tip van mijn gyn..

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    @all, even weer een update hier..ons meisje was erg boos dat ze gedraaid was en is nu dus weer in dwarsligging gaan liggen..
    Ze gaan maandag weer kijken en anders word het toch een keizersnede..zie nu toch wel heel erg tegen mijn bevalling op...komt nu heeeeeeeeeeeeel erg dichtbij..hihi..ik hou jullie op de hoogte..heb afgelopen vrijdag erg veel last gehad van ween en heb af en toe wat bruinverlies...maar nu verder geen weeenactiviteit meer gehad..morgen weer ctg en echo..maar kleine meid ligt volgensmij nog steeds dwars, ze was vanacht helemaal naar boven gekropen tegen mijn maag aan..wat ben ik misselijk geweest zeg!!

Vanmiddag onze nieuwe fotocamera van mijn zwager gekregen..is echt een prachtige camera met een super lens erop...zijn helemaal blij ermee...

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, Jelmer is ook al zo'n boefje :D Leuk hoor.

@ Nbroen, balen zeg dat jullie meisje weer dwars ligt. Dat beloofd wat voor straks;) hopelijk kunnen ze haar nog eens draaien of net als bij Merili gaat ze aan het eind gewoon zelf goed liggen. Succes als je bevalling begint he. Spannend hoor.

Liefs

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, hoe gaat het met je meid? Trek je het allemaal nog een beetje?

Liefs

7. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@kwebbel
    haha die jelmer ook al zo'n draak geweldig he:D

@nbroen
    he balen zeg dat je meisje weer gedraaid is hopelijk kunnen ze nog een keer draaien?

@sammie
    roan ook al zo lekker bezig nou ineens staan ze dus zou idd het bedje maar snel naar beneden halen;)
    vind het super gaaf hoor en ben echt trots maar idd het baby zijn gaat er echt af nu ik moet er even aan wennen hoor
    verder alles goed bij jullie? helemaal happy in jullie nieuwe huis??

@wendy
    hoe gaat het met je? en met de kleine jenz?

@jane
    hoe is het nu met je meisje? hoop dat de koorts gezakt is en ze wel een beetje gedronken heeft

fijne avond meiden
    liefs

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    lief dat er weer naar me gevraagd wordt meiden!
    ik ben uitgeput, moe moe moe moe... niet normaal.
    Zit onder de pukkels ?? die ik normaal heb als ik ongesteld ga worden... blegh...

verder wat spanningen tussen mij en mijn vriend, helpt ook niet echt...

ben dr ff helemaal klaar mee.. t liefst lig ik de hele dag in bed

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, vind het zo rot voor je allemaal. Iedereen gunt het je zo. En vervelend zeg dat het tussen jou en je vriend ook niet lekker gaat het is voor jullie allebei een hele moeilijke tijd. Dikke knuffel!!!

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden ,

ben weer terug van vakantie . we hebben het heerlijk gehad .

zag dat banne en mereli bevallen waren van 2 meisjes .
    GEFELICITEERD.
    geniet er lekker van .

groetjes san

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Ja gelukkig weer normaal ritme. Hebben wij weer onze avodn terug,ook wel fijn.
    Wat een geweldige foto van Julian. Super van hem dat hij daar in kwam. Wat zijn ze tovh ondernemend he. Nina stond gister bij het bureau aan de laadjes te trekken en kwam met de hele handel naar achter. Ze kon zichzelf nog net opvangen en ik alle lades. Levensgevaarlijk agf en toe.

@Jeanetjuh. gelukkig dat hij gene bijwerkingenm heeft. Hoe doet hij het nu?
    Wat ene super tekening van Luuk. Leuk cadeau van haar.

@NBroen. Spannend nu voor jullie. Ik zou proberen niet teveel tegen de bevalling op te zien. Gewoon over je heen laten komen en afwachten. je weet van te voren toch niet wat er komen gaat.

@Sammie. Inderdaad gaat het supersnel. Ik vodn het bedje naar beneden doen ook niks,weer een teken dat het zo snel gaat. Net zo als met de bak van de kinderwagen eraf of de maxicosi opruimen,allemaal teken van hoe snel het gaat. Het kleine gaat heel snel,maar je krijgt er zoveel leuke dingen voor terug., Als ik Nina nu zo zie staan ,ben ik ook wel heel trots op haar.
    Alles goed met Roan?

@Banne. Heo gaat het met jou? Als het geod is ben je weer thusi met julie kleine meisje. Hoop dat alles goed gaat.

@WEndyenr. Kan me een beetje voorstellen dat je doormoe bent. Jullie hebben de laatste tijd heel wat te verduren gehad. Pro beer ff je rust te pakken en leuke dingen samen te doen. Weet je wanneer je weer verder wil gaan?

@SAn. Leuk dat je weer terug bent. LEuke dingen gedaan in de vakantie. En hoe bevalt het leven als getrouwde vrouw?
    Ben ook beneiuwd naar je verhaal over je trouwdag.

Wat een heerlijk weer vandag. We gaan zo ff wat shoppen voor het huis verven. Moet nu ect gebeuren,dus we gaan donderdag beginnen. Hebben al alles eraf gehaald en geplamuurt,dus nu nog ff verf en zo. Is wel een beste klus,maar wel leuk.

12. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@san
    fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben!
    hoe was jullie dag?? fotos fotos fotos:D

@jeanetjuh
    woww wat een supermooie tekening van luuk echt goed gedaan zeg!

@alicia
    haha nina ook al alle lades open trekken wat zijn ze nieuwschierig he heerlijk
    maar idd ik vind het wel super eng dat ze steeds vallen zeker als ze zo achterover vallen maarja het leven gaat met vallen en opstaan toch;)

heerlijk weer he vandaag ga straks lekker de zon opzoeken:D

fijne dag meiden
    liefs

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, ik zit te denken om in sept te gaan voor de baarmoeder foto en vanaf dan weer te gaan spuiten. het is wel zo dat mijn contract waarschijnlijk niet wordt verlengd omdat het hoofdkantoor niet wil dat de contracten verlengt worden.. er zijn dus een hoop mensen die nu hun vaste contract mis lopen... :S

wordt weer opzoek naar ander werk gaan denk ik.... wordt ni et makkelijk.. zeker niet nu we die hond hebben.

14. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Hoop weer gekletst hier. Wel bijgelezen hoor! En leuke foto´s bekeken, blijft schattig!
    Met me zwangerschap gaat alles prima! Alleen het thuis zitten begint me aardig op te breken, raar he!? Het klinkt misschien heel raar, en er zijn misschien meiden die me niet geloven. Maar ik heb ook helemaal geen vrienden of kennisen waar ik heen kan. Ik heb alleen me zus als vriendin, en die werkt gewoon de hele dag. En dan besef ik wel heel goed, dat ik eigenlijk helemaal geen vrienden heb. Ik zit hier nu ook weer met tranen in me ogen. Hoe moeilijk kan ik het hebben alleen thuis?
    Ik ben 3 jaar geleden zwaar depri geweest, en dat wil ik nooit meer! Ik probeer van de mooie dingen te genieten, maar het valt me gewoon erg zwaar. Me 2 katten zijn me alles op dit moment, en hopelijk straks de kleine natuurlijk ook! Me vriend snapt me niet helemaal, hij begrijpt niet waarom ik me overdag zo eenzaam voel. Hoe moet je dat iemand uit leggen die veel vrienden bezit, en het altijd druk heeft??
    Nou ja ik heb het even van me af getypt, en hopelijk is er morgen weer een mooie positieve dag voor me!

heel veel liefs van pluisje

15. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden!

We zijn sinds gisteren weer thuis! Heerlijk!
    Emily heeft me vannacht al de eerste slapeloze nacht gegeven..:p Ze is tot nu toe nog erg onrustig thuis. Ze zal wel moeten wennen nog. Binnenkort zal ik mijn bevallingsverhaal hier ook neerzetten.
    Tot gauw!

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    He meiden

Babykwes haha die foto in die la, echt geweldig. Lekker toetje heeft ie

Nbroen balen dat de kleine weer is gedraaid. Je gaat ook hard nu zeg

WEnr knuffel, las je topic in de lounge, ik zou me net zo voelen

San fijn dat je vakantie leuk was, zag al wat fotos op hyves, jullie zagen er mooi uit.

Alicia wat ga je verven in huis? Kleur?

Banne fijn dat jullie weer thuis zijn zeg. Hoe voel je je? Gaat het goed met je meisje?

Pluisje ik zou toch zeggen geniet nog maar van het thuis zijn, want als je eenmaal werkt, denk je er vaak aan terug. Ik dacht toen ook wel is van wat saai, wou nu wel is, dat het nog toen was

Vandaag gewerkt, en het weekend ook 2 halve daagjes. Morgen even een dagje vrij.
    Warm was het he vandaag.
    Had voor kim zon danoontje toetje in de vriezer gedaan, ijsje van gemaakt, vond ze heerlijk.

xxx

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, te vroeg gejuigd. Luuk heeft vandaag 2,5 uur gekrijsd niet normaal hij had echt koliek dus geen motilium meer het was echt zo zielig.

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Iemand vroeg over Naomi, het gaat alweer de betere kant op, vandaag zijn ze beide niet naar het kdv geweest, Naomi had vanmorgen nog koorts maar vanmiddag niet meer. Ze zijn bij mijn moeder geweest. En alleen Elize brengen doe ik niet want nu kunnen ze samen een dag inhalen.

Wenr diep respect voor jullie hoor. Dikke knuffel voor jullie

Meiden verder ben ik de laatste tijd erg moe, vind het soms erg zwaar om 24 uur te werken, het huishouden te doen, te socializen en ook nog proberen te genieten van onze meiden. Ik zie het niet zitten om hulp in de huishouding te zoeken, ik doe het graag liever zelf en wil het graag op orde hebben. Misschien iets te geordend..... M'n moeder helpt me nog wel eens met de bergen was en op vrijdag met de boodschappen.

Verder gaat hier alles goed hoor maar hou weinig tijd over om te forummen. Lees wel altijd ff bij

Knuffel voor iedereen hier

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Zo sneu hè.

20. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

zo we zijn weer terug .

20-05-2011 een dag om nooit meer te vergeten .

om te beginnen hadden we prachtig weer dus dat kon al niet meer stuk .

foto's maken was erg leuk en we hebben al zeg ik het zelf mooie foto's .

gemeentehuis en kerk was precies zoals wij het in gedachten hadden en mijn vader heeft me naar binnen gebracht erg mooi.

s'middags was het lekker relaxt en heerlijk in de tuin gezeten en van de zon genoten.
    het eten was heerlijk maar nog wel een spannend laatste uurtje (19-20 uur) want de dj was er niet dus bellen nam niet op via via zijn vader kunnen bereiken en met 15 minuten stonden er 2 bussen met apparatuur en 4 man sterk tjonge wat was dat even paniek maar goed sávonds een knal feest gehad .

HET WAS ECHT EEN MOOIE DAG.

ik ga hier geen foto's plaatsen maar wil je die wel zien chivay probeert jullie allemaal een prive berichtje te sturen met de site waar de foto's opstaan mocht je dit nu niet hebben of kun je niet langer wachten pb mij even krijg je het adres van me .

groetjes san

Deel Deze Pagina