Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Nbroen, Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Wat fijn dat het weer wat beter gaat met de kleine meid! En jullie "grote" meid op het potje! Goed hoor! Heeft ze de My little Pony al verdiend?:D
    Ik las iets over Meila en haar handicap.. welke handicap heeft ze als ik vragen mag?
    Leuk een neiuwe camera, ik ben benieuwd naar de foto's. Wij hebben een panasonic maar ik ben daar nooit helemaal tevreden over geweest helaas..

@Alicia, Hahaha, ik moet erg lachen om je verhaal van Nina en het potje... Dondersteen!
    Ik ben te laat om jullie een fijne week te wensen. Dusss leuk week gehad, lekker met z'n drietjes?

@Chivay, Hoe gaat het met Oona nu?
    Ik heb toch de lanettezalf gehaald. Met vaseline bleef het nog steeds aanwezig. Hopelijk gaat het met deze zalf helemaal weg. Kan je dat gewoon blijven smeren? Het trekt er zo in namelijk en ik heb daarna niet het idee dat het echt vet is..;)

@Mereli, Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

@Jane, gelukkig je leeft nog!;)
    Heb echt met je te doen hoor, zo druk op je werk en thuis..
    Lekker vooruitzicht al die vakanties! Inderdaad nu nog van genieten dat ze gratis mee kunnen..

@Carpe, wat vervelend dat je je zo moe voelt!
    En een nare situatie zo op je werk! Ik snap werkgevers niet hoor...

@Pluisje, ik deel de mening van Nbroen wat betreft kinderopvangtoeslag als je niet werkt. Hoe vervelend het ook is in jouw situatie natuurlijk.
    Ik hoop echt dat je snel een leuke baan vindt!! Ik zou zowiezo tegen de gastouder zeggen dat je nog op zoek bent naar werk en haar dus niet direct nodig hebt. Kennismaken kan altijd toch??
    Wat een verschrikkelijk naar verhaal zeg! Dat wens je niemand toe.. Veel sterkte voor je vriendin!

@jeanetjeh, wat een mooi mannetje!

@Babykwes, JIEHAAAAAA wat een goed nieuws!:D Nu nog een mooie test.. De duimen draaien overuren hier.;)

@Missyf, mooi ventje is Jovi toch!! En jou had ik heeeeel anders voorgesteld... Haha In ieder geval donker haar en eigenlijk een iets getinte huidskleur.;) Mooi zien jullie eruit samen!
    Ik heb dezelfde oranje bloemen in de kerstboom... :D

@Wendy, hehe eindelijk wordt er geluisterd! En wat heerlijk dat jullie allemaal wat meer nachtrust hebben gehad! Lekker even bijkomen. Hopelijk vanaf nu alleen maar zulke goeie nachten..

Zo, ik ben weer bij! Nu eigenlijk geen puf meer om te schrijven hoe het hier gaat..;)
    Maar het gaat goed, Emily zit zelfstandig!:D Echt heel goed. Ze vindt het zelf ook heel leuk, kan ze alles beter zien. Nieuwsgierig aagje. haha
    Haar 4e tandje komt ook door. Gelukkig heeft ze er weinig last van. Is alleen iets sjagerijniger..;)
    Met mij gaat het wel goed, ik ben nog niks wijzer wat betreft woonruimte en alle andere dingen die geregeld moeten worden.
    Maar goed, heb wel iets vaker wat meer rust in mezelf lijkt het...

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, zo wat knap van emily heerlijk zeg dat ze kan zitten. Fijn dat jij ook wat meer rust voor je zelf hebt zo af en toe.

Liefs

3. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ babykwes dank je wel:)
    vandaag mn nod heb steken in me buik en borsten.

@ jeanetjuh dank je.

@ banne hahahah ik ben zo hollands als het maar zijn kan :D
    blond haar en blauwe ogen.
    dank je voor het compliment.
    wat knap van emily zelf zitten.
    gelukkig heb je meer rust nu de woonruimte nog.

@ san hoe voel je je?

@ carpe begin jou buik al te groeien?
    en wat van je werk gehoord?

4. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Missy spannendddd!!
    Uhh waarom test je niet???:)

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluisje:
    Wat een narigheid...krijg er kippevel van! Sterkte voor je vriendin.

Wendy:
    Gelukkig wordt er nu actie ondernomen. Fijn dat je een paar nachten door hebt kunnen slapen....daar knapt een mens van op!

Banne:
    Leuk is dat als ze kunnen zitten...gaat ineens weer een wereld voor hen open!

Babykwes:
    Jeetje....is er ineens brand! Toch heftig om te zien s'nachts.

Missy:
    Spannend!!!!!

6. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Sorry lees wel mee maar geen puf im te reageren hier dryk met werk zoeken offf maat goed.
    Verder gaat het goed hier alleen erge last can mijn rug.

7. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ babykwes ik heb bewust geen testen gehaald, vind het zón teleurstelling als nega test of heel vaag streepje en dan ongesteld worden.
    wie weet morgen:D

@ sammie jaaa spannend hahah gaat ervan uit dat ik niet zwanger ben.

@ san ik had ook heel erg last van me rug toen kreeg ik fysio.

8. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL

Wul de physio nog even bewaren denk dat het nog erver word;)

9. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Fijn dat jullie even bij hebben kunnen tanken:D. Soms word het even iets meer als je net begint met smeren dat had onze oudste ook...maar daarna moet het toch wel weer wegtrekken hoor!

10. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    hihi,hoop het voor je...ja weet dat ze het nu nog niet kunnen zien..ik kreeg steeds mijn echo rond de 5 a 5,5 week..en toen zag je net een zwangerschapsringetje...bij de eerste ook een heel mooi kloppend hartje! gyn zei dat dat bijna nooit voorkwam.
    Hier nog geen ei....temp schommelt ook enorm..:(

11. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Jeetje wat heftig zeg! Weet wat het is om een kindje kwijt te raken:( weten ze ook waaraan ze overleden is?? En heeft het verband met het overlijden van haar vorige kindje? Wens haar maar heel veel sterkte...ze gaat een hele moeilijke periode tegemoet!

12. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ben helemaal verliefd om mijn nieuwe camera:D!! Maakt echt zulke mooie foto`s en zelf in het donker haarscherp! Bent wat dat betreft een zeikerd hoor als het om camera`s gaat maar dit is echt een toppertje...
    Meila heeft door het zuurstof gebrek spierslapte overgehouden in haar bovenlijfje. Dat is ook de reden dat ze achterloopt qua ontwikkeling..wel sneu hoor want in haar hoofdje wil ze van alles maar het lukt haar gewoon niet. Daar kan ze soms heel erg boos om worden..Ze gaat gelukkig wel vooruit en we oefenen erg veel met haar..dat is ook goed te merken hoor want de kinderfysio van het zh is erg tevreden over hoe het nu met haar gaat.Heel af en toe rolt ze zich nu om.. Hier nog steeds geen tandjes te bespeuren...:D Zal vanavond of anders morgen even weer wat foto`s in de albums van de meiden zetten..ook die met de nieuwe camera gemaakt zijn.

Jammer dat je nog steeds niks wijzer bent qua woonruimte...wel fijn dat je nu af en toe je rust kan vinden..is wel erg belangrijk hoor!
    Knap hoor dat Emily nu al zelfstandig kan blijven zitten...Meila zal wel stink jaloers zijn..hihi :D

13. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    @missyf, spannend hoor meid!! Ga heel erg hard duimen draaien voor je..hihi.. Nog steeds geen ongi gespot?
    Mooi kapsel is het geworden en wat een mooie foto van jou en je mannetje saampjes..

14. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

@pluisje
    jeetje wat erg zeg heb er gewoon geen woorden voor!
    sterkte!!!

@sammie
    ja was ff schrikken die brand maar was gelukkig een loods bij de jachthaven dus niet recht tegenover ons;)
    ik zei nog heel stom tegen mn man zal ik maar ff de politie bellen ofzo haha hij zegt nou bel ff lekker 112 joh

@nbroen
    flink aan het foto schieten:D wat kan je daar dan blij mee zijn he
    hmm geen ei? mijn temp schommelt ook altijd en gaat toch pas omhoog als dat ei gesprongen is dus ben er zelf mee gestopt;)
    de gyn zegt gister om de 2 a 3 dagen klussen zit je altijd goed
    maarja dat zal je zelf ook wel weten natuurlijk;)

@banne
    fijn dat je een beetje rust krijgt voor je zefl en je zo heerlijk van emily kan genieten! knap hoor dat ze al zo goed zit super:D

@missy
    knap hoor dat je geen testen haalt ik heb er hier 3 liggen:) kreeg er ook 2 voor de kerst van manlief hahaha
    voel je al wat??
    had trouwens ook gedacht dat jij donker zou zijn grappig he:D
    ik ga ook nog ff flink verder duimen voor je!!

@san
    sterkte meid! doe rustig aan he!!

zo vanacht goed geslapen geen brand gelukkig:D
    alleen julian weer niet fit zit hem weer iets dwars steeds huilerig en hangerig, ook snachts huilerig in zn slaap weer zo zielig:(
    misschien nog een laatste tandje

fijne avond meiden
    liefs

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Meiden heb wel gelezen maar even geen fut om te reageren. Luuk was net weer opgeknapt van een soort griepje, en nu is hij weer ziek vanavond 38,5 en hij reutelt een beetje dus hou hem heel erg goed in de gaten.

Liefs

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Ahh jeanetjuh hoop dat het niet erger wordt!!
    Beterschap!!

17. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Missyf, hahaha grappig hoe je een beeld kan hebben van iemand..En babykwes dacht hetzelfde:D
    Ben beniewd wat het beeld bij mij is..;)
    Spannend voor jou weer! Heb je al nieuws...?? ;) Ik hop zo voor je dat het raak is.

@Nbroen, Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Hier ook sinds een paar maanden een spiegelreflexcamera, maar ik zou eigenlijk graag een keer een cursus willen volgen. Ben niet iemand die snel zelf gaat experimenteren met de gebruiksaanwijzing ernaast..;)
    Blijft Meila die spierslapte houden of kan er zoveel verbetering in komen dat het nagenoeg weg is op latere leeftijd?! En wat zijn de consequenties als ze het houdt? Sorry voor alle vragen..:)
    Ze zal inderdaad jaloers zijn.. haha, Is natuurlijk ook frustrerend als haar hoofdje verder is dan haar lijfje..
    Maar fijn om te lezen dat ze het zo goed doet! Zet maar snel weer wat foto's in het album.:D

@Jeanetjeh, Ah Luuk weer niet lekker. Hoe is het nu met hem??

Zo ik heb weer weekend gelukkig. Ik moet zeggen het gaat wel beter op m'n werk. Ik heb het iets rustiger dus ik heb nu niet meer het gevoel dat ik 40 uur werk in 3 dagen aan het proppen ben..:D
    Volgens mij ben ik nu in 3 dagen productiever dan hiervoor in 5 dagen. Hahaha
    De afleiding vind ik ook erg prettig op dit moment.
    Met Emily ging het gisteren niet helemaal lekker op het kdv. Ze heeft al haar fruit er in een grote golf uitgegooid zeiden ze. Ik heb het idee dat ze nu toch last heeft van haar tandjes, ik kan echt niks anders bedenken. Ook weer verkouden geworden natuurlijk. Hopelijk vandaag weer een betere dag! Alhoewel ze het gisteravond goed maakte door in lachen uit te barsten toen ik haar in bed had gelegd.:D Ik leg haar neer, ze kijkt me aan en begint spontaan te lachen. Hahaha

18. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Missy al nieuws????

19. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ nbroen dank je dank je:D doet me goed hahahah.
    nee nog niet ongesteld:D

@ babykwes dus jij dacht mij ook donker:).
    ik heb nog steeds steken aan 1 kant van me buik.
    denk niet dat het raak is daarom test ik niet.

@ banne ja dat is inderdaad grappig wat voor beeld je van iemand kan hebben.
    ik denk van jou donker bruin haar met grove krullen;)

@ jeanetjuh hoop dat de koorts niet verder gaat.

dikke knuffel voor de zieke verkouden kindjes.

als ik heb getest laat ik het weten;)

20. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    ow ja het is vandaag VRIJDAG DE 13DE :$
    dus denk dat ik vandaag ongesteld word hahhahah.
    en de zus van me vriend word vandaag ingeleid ze is vandaag precies 42 weken zwanger.

dames bedankt voor het duimen, ik wens jullie ook alle geluk toe!!

Deel Deze Pagina