meiden niet echt bijgelezen, gaat niet zo lekker zie hieronder. Pluisje wat erg geen woorden voor Missy spannend meis ik duim voor je Gaat hier nog niet lekker, ben flauw gevallen vanmorgen, voelde het niet aankomen ook. Ik zat aan tafel, en werd opeens niet goed. Mijn man heeft me opgevangen, daarna moest ik spugen, en een suis in mijn hoofd. Gek he. Mijn man is thuis gebleven vandaag, lief he. Was bang dat het weer zou gebeuren xx
Jeetje carpe kijk je wel n beetje uit!! Gelukkig is je man thuis lief van hem! Wanneer krijg je de uitslag van je bloed is niet goed hoor dit;( Sterkte knuff
Bah carpe wat eng zeg doe maar rustig aan alicia ben je alweer thuis hoe was het? Meiden willen jullie stemmen op de buik van de maand en dan voor tristan en kyra die zijn met 18 weken geboren zal leuk zijn als misq deze maand wint . Groerjes san
Hoi meiden We zijn weer terug van onze vakantei. hebben het onwijs naar onze zin gehad. vooral Nina en dan heb je het alks ouders ook naar je zin he. We hadden een mooi huisje met allemaal speelgoed voor in bad en een speelkamer/slaapkamer voor nina met speelgoed. Ook commode was aanwezig dus hoefden niet zo veel mee te nemen voor Nina. Nina heeft otzettend veel schik gehad in het indoor speelhal. Was en grote klimtoren,die vond ze geweldig Ze kroop en klauterde constant achter de grote aan,heel leuk om te zein. ook het zwembad was erg op kleine kinderen ingericht. nina rende door het water alsof ze op de grond stond. Ze vind andere kinderen zo leuk en zoekt die nu ook steeds op om mee te spelen. Ook is de laatste hoektand doorgekomen,dus nu nog 4 kiezen en haar gebid is compleet. Ook wil mevr nu alleen nog maar uit een gewone beker drinken,een tuit is nu voor kleine kinderen,hihi. Nu hebben we nog lekker 4 dagen thusi samen. Eens eevn bijlezen en reageren op iedereen. @Carpe. jeetje wat vervelend op je werk. Zoals je het zegt klink je wel een beetje overspannen. Kom je nu misschein een beetje tot rust na alle narigheid met je schoonfamilie en knap je nu wat af mede omdat je het lichamlijk zwaar hebt met je zwangerschap? Ik denk dat 10 dagen rust daarom wel geod is en belnagrihjk voor jou. Je baas moet inderdaad na de arbo luisteren,maar anders maak je daar toch een afspraak mee,dan ben je er ook vanaf. En idnerdaad ene verklaring van je vk is ook handig dan. Misschien is tijdelijk ander werk/lichter werk wel ontspannend voor jou en je zwangerschap,kun je wat tot rust komen. van je collega's wel heel raar. Kun je anders wel geod met ze opschieten? @Nbroen. Nee we hoefden niet terug te varen. Toen we aankwamen zijn we wel meteen naar het water gereden. Ik widle even kijken heo hoog het stond en of er een dijk stond. Moet er niet aan denken dat ie door zou breken. gelukkig was er geen dijk maar lag het hele park een stuk hoger. dat stelde mij wel gerust en zijn we gebleven. is toch anders met een klein meisje erbij dan dat je met z'n tweeen bent. Nog gefeliciteer dmet met je verjaardag. @Pluisje. Ik ebn het wel met Nbroen eens. Als je niet werkt kun je natuurlijk ook voor je iegen kind zorgen,an heoft de staat dat niet te doen. ik zou Noa gewoon lekker thuis hoduen en dan andere kinderen opzoeken. Ik ga regelmatig met Nina naar vrienden/buren met kinderen. Ook gaa we vaak naar de speeltuin of kinderboerderij. Zo leert ze wel met andere kinderen om gaan en scheet het je kosten van een gastouder of kdv. Wat een erg verhaal van je vriendin. En al een tweede keer. Hoe ga je daar in godsnaam mee om als ouders zijnde. Poeh heel heftig. Weten ze waaraan hun kindje is overleden? @BAbykwes. Wat god dat de cyste weg is. Dus nu staat een zwangerschap niks meer in de weg. Hoe sta je nu in het zwanger worden? Begin je er een beetje aan te wennen? Bah brand bij jullie ind e buurt. Goed dat ej zo snel hebt gebeld. ik zou het waarschijnlijk helemaal niet gehoord hebben,slaap als een roos,haha. @Jeanetjuh. Wat een leuke foto van luuk. ik vind het zo leuk om te zien hoe vrolijk hij op de foto staat. Wat een ander mannetje dan helemaal in het begin he. Lijkt me heerlijk asl ouders zijnde dat je nu zo'n gelukkig kind hebt. Hoe gaat het met de bijvoeding? @San. Vervelend dat je last van je rug hebt. Ik had dat in week 8 al en ben meteen naar de fysio gestuurd,dat helpt heel veel. Via je vk kun je een verwijzing krijgen. Ja we zijn er weer. Vanochtend om half 10 al in de auto en alles ingepakt. maar we hadden an ook grote hulp van Nina. Die liep met al onze schoenen over de weg te sjouwen,hihi. Zag je iedereen kijken. ik zal op ze stemmen. maar wat zeg je nu: met 18 weken geboren?? @WEndy, Wat fijn dat de dermatoloog jullie helpt nu. En super dat die zalf hielp en jullie even allemaal konden bijslapen. Wanneer moet ej weer naar de dermatoloog toe? @Missy. Stoer mannetje hebben jullie hoor.Ik had me jou ook anders voorgesteld. Net wat de rest ook zegt;donker. Raar heo je zo'n beeld kan vormen. Wat spannend voor jullie. Vrijdag de 13de akn ook een mooi dag zijn hoor. mijn schoonouders zijn toen getrouwd en nog steeds bij elkaar ook. Wanneer wil je testen? @banne. Wat geod dat emily zelfstandig kan zitten. Grote meid word ze alweer he. Fijn dat het goed met je gaat. Lijkt me wel heel frustrerend als je vanalles wil regelen maar het niet echt van de grond komt. Al heb ik wel eens van vrienden gehorod dat het veel is om allemaal te regelen en dat het idnerdaad lang duurt,zeker met kinderen erbij. Het belangrijkste is dat jij je goed voelt en dan komt de rest ook allemaal goed. Volgens mij heb ik de meeste wel weer gehad. Fijn edag allemaal. ik ga eens even een wasje uit de wasmachine halen. Nian ligt weer heerlijk in haar eiegn bed te slapen. had op vakantie de eerste avond heel veel moeite om in slaap te vallen. Daarna ging het beter. Ze was niet de enige. Bij beide buren waren ze alle avonden tot na 21 uur nog bezig met de kids,dus dat viel bij ons nog wel mee dan.
Carpe: Zo dat was schrikken of niet? En je baas maar zeuren! Echt thuis blijven hoor, je moet nu echt aan jezelf en aan je baby gaan denken! Missy: Kwam even kijken of er als nieuws was spannend! Alicia: Weer terug van weggeweest .zo te lezen hebben jullie een topvakantie gehad!
ff een update doet straks een testje als ik nog niet ongesteld ben @ alicia wat fijn dat jullie en vooral nina het zo leuk hebben gehad. en nu nog een paar daagjes hier. als je nina zo ziet spelen en klauteren is het al een hele grote meid. ja vrijdag de 13de kan mooi zijn testen doe ik straks. @ carpe aan je eigen denken hoor!!! had je al bloed laten prikken?? @ sammie hahhhaha jaaaaaaa spannend. tot straks
missy en en? Alicia wat fijn dat jullie het lekker hebben gehad. Was het centerparcs? O nee landal he geloof ik? Contact met collegas was altijd wel goed opzich. Maar was dit jaar al 2 x ziek geweest, en begin zwangerschap nog 2 x. Dat wordt denk ik niet in dank afgenomen San ik las het van de 2 ling, wat erg, zij had een infectie he ofzo Ik had de huisarts wel gebeld vanmorgen, die zei doe rustig aan. Ben wel geschrokken zeg, wat een enge gewaarwoording. Vooral als je eraan denkt dat je dan alleen met kim bent bijv.
hoi meiden @alicia wat heerlijk dat jullie een super week hebben gehad echt genieten is dat he als je kind het zo naar dr zin heeft uhm ja ik twijfel nog steeds wel is hoor of ik hier nou goed aan doe zeker omdat ik zo moe ben steeds maar dan denk ik meteen dat ik er zeker spijt van krijg als ik het niet doe dus ja... denk dat je het pas echt weet als het zover is @missy en en en en en en en en en en??????????????????????????? @banne denk ook dat jij donker haar hebt en bruine ogen als ik emily zo zie en lang en slank haha misschien toch is een fotootje plaatsen?? of pben ben nu toch we benieuwd verder weet ik het ff niet meer sorry meiden drukke dag gehad vanmorgen kwart voor 8 wakker jeetje vroeg ben ik niet gewend julian was weer helemaal nat tot ons beddengoed aan toe heerlijk dus kon alles wassen fijne avond liefs
Aahh missy dacht het echt misschien te vroeg?? En uh sorry denk ik ook niet voel niks maar dan ook hemaal niks laatste 2 maanden vanaf m'n ei buikpijn gehad tot me ongi nu niks noppes nada haha
ja heel jammer maar laat dan die ongesteldheid maar komen, kan daar slecht tegen in overtijd zijn. me ei had ik 29 of 30 december. dus nu duim ik weer voor jou
@ Missy, balen zeg:x @ Carpe, ahhh meid wat schrikken. Dit is wel een waarschuwing dus let goed op jezelf he. Heb je de bloeduitslag al? @ Alicia, heerlijk zeg dat jullie het zo goed hebben gehad. Welk park was je en wat voor huisje? Wij gaan over 2 weken ook boeken voor mei samen met vrienden en hun kindje. Ja het is heerlijk om Luuk zo te zien dat maakt een hoop goed. Sorry verder geen tijd om te reageren, Luuk is behoorlijk ziek heeft nu 39,5 en lag er om half 6 al op maar wordt elke keer overstuur wakker zo zielig. Liefs
Missy wat balen, maar miss te vroeg getest? jeanetjuh ah arme Luuk, is ie grieperig? Beterschap voor hem babykwes ik duim ook voor je Bloed is afgelopen woensdag geprikt, heb nog geen uitslag xx
Ow jeetje jeanetjuh aahh zo zielig voor Luuk miss ergens pijn ofzo Sterkte hoop dat hij snel opknapt!!
Ik heb het idee dat hij het rs virus heeft zijn neus zit helemaal dicht en je hoort hem wat reutelen ook wil hij niet eten en drinken gaat moeizaam omdat zijn neus zo dicht zit ik kijk het een nachtje aan maar anders ga ik morgen even langs de hap ze zijn zo uitgedroogd. Ik maak hem rond 22.00 nog wel wakker voor een fles en hopelijk wil hij die wel. Liefs
Ok hoop t ook voor je!! Heb je niet toevallig ors in huis?? Sterkte hou m maar goed in de gaten ja hoop dat hij z'n flesje drinkt!!
Jeanetjuh Moest ff aan Luuk denken heeft hij wat gedronken? Hoop dat hij n beetje slaapt vanacht en opknapt Liefs
Even snel... @Babykwes, hahaha lang ben ik niet! 1.60...Ben wle slank en heb inderdaad donker haar maar de ogen heeft Emily echt van haar vader. De mijne zijn lichter bruin/groen. Ik wil je best een foto sturen hoor. maar via pb gaat volgens mij niet.. Ik zal eens kijken @Jeanetjeh, Bah wat naar dat Luuk zo ziek is! Hopelijk heeft hij de fles van 22 uur gedronken.. Anders inderdaad ors.. Sterkte met hem! @Carpe, zo dat is wel even een harde waarschuwing van jouw lichaam! Denk goed aan jezelf. Dat is veel belangrijker dan je werk. Hopelijk voel je je snel beter. @Missyf, Aaaahhh balen! Maar geen bloed geeft moed! De duimen draaien hier gewoon door voor je.. @Alicia, Fijn dat jullie zo'n leuke week hebben gehad! Weer lekker opgeladen met z'n drietjes.. Welk park was je ook alweer??
Luuk heeft de fles van 22.00 niet op gedronken maar vannacht om half 2 wel 150 daarna niks meer alleen een paar slokjes water. Ik kijk het nog even aan en anders bellen we de hap. Liefs