Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Jeanetjuh heeft hij nog steeds koorts??
    Arm ventje:(

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Missy. Ja Nina vind klautere erg leuk. Er waren nog kindjes van haar leeftijd en die zaten alleen maar in de ballenbak. Die oogden echt nog beetje baby-achtig. En dat terwijl Nina druk was met klimmen. We moesten er zelf constat op de kqnieen achteraan. mijn vriend had al een gat op zijn knieen in zijn broek,hihi.
    Oh balen niet zwanger. zat je goed met de datum van je ei? Jij voelt 'm toch?

@Carpe. Het was LAndal,al was het wel ex centerparcs.
    Snap dat het al collega's verveledm is dat iemadn ziek is maar dat doet diegene niet extra. Hoe is bij jullieinval dan geregeld? Komen er dan bekenden?

@Babykwes. Kan me je gevoel wel voorstellen. Jij zult het ook wat lastiger krijgen met ms en een tweede dan andere hier. Vin dhet wel knap dat je doorzet en er voor gaat. Denk straks wel dat het makkelijker word met Julian,ze kunnen dan samen spelen en geeft dat jou extra rust. Wanneer is je NOD?

@Jeanetjuh. Wij waren bij Landal Lommerbergen. Vroeger was het centerparcs dus met een overdekt centrum. We hadden een kinderrhuisje dus met kinderkamer met speelgoed,commode, campingbedje,wipstoel,badje met badspeelgeod. Die husijes liggen tegen het centrum aan dus je bent er zo en loopt dan tussen kinderboerderij en speelkasteel door,erg leuk. Het zwembad heeft twee kinderbaden met speelgoed,echt voor de allerkleinste. Niet leuk voor schollgaande kinderen. je moet maar eens op internet kijken,ik vind het wel een aanrader. Je krijgt bij kinderhusije ook een dag kinderfietsje en bon voor 15 euro voor horeca erbij.
    Ah leuk ziek. En slecht drinken. Hmm,zou het inderdaad even in de gaten hoduen. heeft hij in de tussentijd nog wat gedronken?

@Banne. ja lekker ven samen eruit. Nina heeft erg genoten van haar tijd met papa Het si nu papa voor en papa na. We waren naar Landal Lommerbergen.
    Hoe gaat het met jou? En met je mooie meisje?

Hier weer heerlijk in ons eigen bedje geslapen. Gaat niks boven je eigen bed en badkamer vind ik. Die mis ik altidj. nina sliep tot kwart voor 8,jeej lekker,haha. Straks komen mijn ouders eten,ven bijkletsen.

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, oke ik heb vanavond avonddienst dan zal ik eens even kijken. Klinkt leuk. Hij heeft net 90 gedronken het is iets.

@ Babykwes, vanmorgen 39,0 wel iets gezakt maar vind het best veel voor de ochtend

4. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ jeanetjuh dat is idd hoog ze mogen 3 dagen koorts hebben, bij jovi zeiden ze het mag naar 41.5:$.
    hoop dat je mannetje snel beter word zoooo zielig.
    knuffel.

@ alicia jou kleine meisje is eigenlijk al een hele grote meid:D
    stoere dingen doen en geen babygedrag meer hahha.
    ja me ei voelde ik de 29ste of de 30ste.

@ banne dank je voor het duimen idd geen bloed geef moed;)

@ carpe ik hoop dat ik te vroeg heb getest.
    wanneer krijg je de uitslag van je bloed?

@ kirin & kwebbel meiden hoe gaat het met jullie??

morgen nog maar is testen, morgen is het 1 jaar geleden dat me oma stierf:x
    misschien een leuk kadootje van boven;)

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kwam even kijken of er nieuws was van missy.....balen een negatieve test, maar zolang er geen ongi is is er hoop! Ik duim toch nog even door!

Gister verjaardag gehad van mijn schoonvader. Er was ophef over een vreemd luchtje in het halletje....wordt roan wakker....ja hoor de boosdoener gevonden, hij had zich helemaal onder gepoept!!!!!! Zon lekker zure slijmerige poeplucht! Doet ie anders nooit, hihi!!!!!

6. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    op naar de volgende ronde:(.

@ sammie had jij het nod lijstje?

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen missy had het zo gehoopt voor je.

Carpe hoe is het nu?

Jeanetjuh arme luuk beterschap.

Pluisje wat een naar bericht.

Alicia fijn dat het zo geslaagd was en ze had een bacterie in haar lichaam heel naar en daardoor zijn ze helaas zo vroeg geboren.

Zo hier gaat het goed wel last van de rug en vandaag toch een zeurende pijn links onderin . Zal denk ik de banden wel zijn ben zo blij als het de 31ste is dan weer een echo.
    Groetjes

8. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

@jeanetjuh
    hoe gaat het nu met luuk??

@alicia
    tja ik denk ook dat julian het super leuk vind en ze wat aan elkaar hebben dan (dat hoop ik ;))
    mn nod is als het goed is 18 jan heb sinds vandaag pijn in mn buik en lies maar geloof niet dat het raak is:(
    en jij ben je er al een beetje over uit over een 2e??

@san
    balen van je pijntjes maar zijn denk echt je banden ppff lekker languit gaan zitten en miss kruikje ofzo?
    sterkte
    @carpe
    hoe gaat het met je meis??

@chivay
    hoe gaat het bij jullie? oona inmiddels alweer opgeknapt?

@missy
    aahh balen meid had het zo gehoopt voor je!!
    dikke knuffel voor jou!!

@chantal
    jou ook al een tijdje niet gezien alles goed met jullie??

@sammie
    haha roan de boosdoener aahh als hij maar lekker geslapen heeft;)
    nog gefeliciteerd trouwens!

@banne
    ow dan ben je nog kleiner dan ik haha
    uhm doe jij maar ff fotootje sturen samen met je prachtige meisje:D

hoop dat ik iedereen gehad heb anders sorry:)

lekker dagje gehad lekker uitgeslapen vanmorgen:) schoonouders geweest boodschapjes gedaan en nu lekker onderuit:D
    heb sinds vandaag buikpijn laag en in mn lies
    denk niet dat het raak is deze keer:(

fijne avond meiden
    liefs

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, Luuk heeft nog steeds 39,8 als de pcm is uitgewerkt. Mijn man is vanmiddag met hem naar de hap geweest maar die vond het niet zorgwekkend:(:( vandaag heeft hij hooguit 250 ml aan vocht binnen gekregen en hij heeft sinds vanmorgen 9.00 geen plas luier meer gehad en dan zegt zo'n dokter ik vind het niet zorg wekkend het zullen zijn tandjes wel zijn.
    Ik ben aan het werk dus is wel balen maar mijn man houdt hem goed in de gaten.

Liefs

10. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Nee dat meeen je niet!!! Ik weet dat kleintjes op z'n allleminst 90mm vocht per dag moeten binnen krijgen maar jeetje niet zorgwekkend sorry hoor:(
    Heb je geen ors in huis??
    Goed dat je man m goed in de gaten houdt anders zou ik gewoon nog m keer Bellen mja zo ben ik:(
    Sterkte en beterschap voor Luuk
    Knuff

11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    #3611 Banne77, 14 jan 2012
    Laatst bewerkt: 14 jan 2012
    @Jeanetjeh, wat belachelijk zeg!!! Ik dacht dat het altijd zorgwekkend is als een kind te weinig drinkt en geen plasluiers meer heeft... Zou gewoon nog een keer bellen en dan overdrijven. Kom zeg! Heel stertke ermee! Ook voor jou erg vervelend dat je nu moet werken... :(

@Babykwes, ik kan je geen foto sturen via pb..
    Heb er wel een paar in een album gezet. Misschien moet je vrienden worden om te kunnen zien...;)

@Missf, Aaah balen zeg!! Had het zo gehoopt voor je!!

@Alicia, Geweldig om te lezen hoe Nina zich heeft vermaakt daar!
    Het gaat wel redelijk goed met me. Lief dat je er naar vraagt.

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jeaenetjuh. Jeetje dat ze dat zo zeggen. Fraai is dat. Ik zou ook gewoon weer bellen als je het niet vertrouwd.En lijkt mij niet van de tanden,dan eten ze minder maar niet drinken. of zo ws het iig bij Nina.
    Fijn dat man bij hem is en niet bij ieman anders. Hoe ging de nacht?

@Babykwes. Ik denk dat wij nu gewoon knopen moeten doorhakken. We willen heel graag een tweede. Ook voor Nina lijkt ons dat leuk en belnagrijk en we willen ook geen tidjen meer wachten want ik ben ook de jongste niet meer,dus gaan er denk ik toch op korte termijn voor.

@San. Een bacterie,dat is ook wat. Kan dat een volgende zwangerschap weer ebeuren of wa shet nu domme pech zoals ze dat dan zeggen?
    Hoe voel jij je? Zijn jullie al een beetje spullen aan het kopen,want jullei hebben natuurlijk dubbel zo veel nodig?

@banne. Tuurlijk vraag ik naar jou> was erg benieuwd hoe het met je gaat. Ik vidn de situatie waarin je zit heel erg,lijkt me verschrikkelijk. Ik hoop dat je er geod uit komt samen met de kleine meid. Heb je steun aan familie en vrienden nu jullie het vertelt hebben?

Hier vandaag weer half 8,heerlijk niet meer zo heel vroeg. Nina is weer druk aan het puzzelen. Ze heeft de smaak helemaal te pakken. Ook loopt ze nu constnat met een armband (haarelastiekje, sleutelbos van haar,handvat beker) om haar pols. Ze is dan echt een madammetje. Vind dat wel leuk,want meestal si ze een stoer grietje die aan het ravotten is.

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, wat leuk dat Nina nu ook iets meisjesachtigs doet.. Om het maar even zo te zeggen. Een stoere meid is ze zeker!!
    Ik heb wel wat steun aan de vrienden en famlie die het weten. Alleen de denkwijze van mijn moeder is wat anders dan de mijne, dat botst dan nog weleens. Niet dat we ruzie krijgen hoor, dat hebben we eigenlijk nooit. Maar het zorgt ervoor dat ik dingen niet zo snel met haar bespreek op dit gebied. Dat doe ik dan liever met een vriendin... De situatie is inderdaad verschrikkelijk, ik vind het nog steeds onwerkelijk soms.:( Maar goed, er is geen weg meer terug. Nu kijken dat ik een leuk huisje kan krijgen! Daar maak ik me de meeste zorgen om eigenlijk.. De keus in Velp is niet denderend helaas. Gelukkig kan ik redelijk rustig rondkijken, dat scheelt enorm.

@Jeaentjeh, hoe is het met Luuk???

14. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missy:
    Ik heb het lijstje, maar die staat op de pc.....zit nu op mijn telefoon mee te lezen. Zal m zo snel mogelijk voor je plaatsen, anders kun je ook terugbladeren....
    Ben je inmiddels ongi geworden?

Jeanetjuh:
    Ach...vervelend is dat. Ik moet zeggen dat ze nooit echt meewerken bij de hap. Toen roan ziek was en niks dronk gaven wij hem een paar keer een knijpzakje fruit. Roan is daar briesend op en alleen dat ging erin. Hopelijk gaat luuk snel weer eten en drinken!

Alicia:
    Toch ook binnenkort voor een tweede....spannende keuze, hè? Weten jullie al wanneer ongeveer?

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Vanmorgen zijn we weer naar de hap geweest want Luuk drinkt nog steeds amper en flessen al helemaal niet. Nu was onze eige huisarts en deze heeft Luuk goed onderzocht en zijn keel is vurig rood dus hij heeft een keelontsteking en een virale luchtweginfectie. Hij moet het gewoon uitzieken en we moeten hem elke keer opnieuw drinken aanbieden het gaat nu sinds half 12 wel iets beter hij heeft een liga met mandarijn en een peertje op dus daar was ik al heel erg blij mee ook heeft hij 70 appelsap gedronken. Maar de koorts zakt nog niet echt de dokter verwacht dat dat morgen wel gebeurt. We moeten hem goed in de gaten houden anders moeten we meteen weer aan de bel trekken. Wel erg fijn dat we nu wel serieus genomen worden.

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

@jeanetjuh
    ahh luuk een keelontsteking:( fijn dat jullie eigen ha wel goed luisterde!!
    heeft hij nu ab of iets?
    hoe gaat het nu met hem??

@alicia
    tja knopen doorhakken ook dat is lastig maar wel leuk dat jullie ook binnenkort voor een 2e gaan!!!!
    en zoals sammie al vroeg enig idee wanneer:D we zijn niet nieuwsgierig hoor haha
    leuk zeg dat nina toch ook wel meisjesachtig kan doen dan behalve kluiteren en klimmen haha

@banne
    je hebt pb:D

wat is er weinig gekletst vandaag:(

hier alles goed julian is wel weer erg onrustig aan het slapen steeds huilen in zijn slaap en zo zal wel weer een sprongetje zijn;)
    zo nu gaan wij heerlijk harry potter kijken:D het allerlaatste deel:(

fijne avond meiden
    liefs

17. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeanetjuh:
    Fijn dat je nu je eigen ha had....hopelijk zakt de koorts snel! Niks aan als je kind ziek is hè? Dan zit je zelf ook niet lekker in je vel. Moet je morgen werken of kun je zelf lekker bij m zijn?

Babykwes:
    Heerlijk zo'n filmavondje.....wij moeten de laatste twee delen van Harry Potter nog kijken. Binnenkort ook maar eens een filmavondje plannen!!

Vanmorgen zijn we met roan naar het bos geweest. Hij heeft het hele stuk zelf gelopen, hij vond het prachtig! Vooral alle hondjes die voorbij kwamen...wafwaf!

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    ff snel bijgelezen....

Jeanetjuh hoe is het nou met luuk?

19. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jeanetjeh, wat fijn dat jullie de eigen huisarts hadden! Arm ventje! Moet je nagaan ben je gewoon weggestuurd met "het zullen wel tandjes zijn" Vind het echt schandalig.
    Maar gelukkig heeft Luuk lekker wat fruit gegeten.
    Hopelijk is hij snel weer opgeknapt!

@babykwes, Ik heb geen pb gezien...:(

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jeanetjuh jeetje, gaat het al beter? Arm mannetje

Hier wil het nog steeds niet erg. Zaterdag hadden we een stukje gelopen en gingen we wat drinken ergens, ik weer erg zweten opeens, dacht weer daar ga ik. Zie ook snel zwart voor ogen.
    Zo mijn baas bellen dat ik nog niet kom, pff:(

xx

Deel Deze Pagina