Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #3681 Alicia78, 19 jan 2012
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
    @Missy. Toen ik bij Nina stopte met de pil,was ik ervan overtuigd dat we 1 jaar bezig zouden zijn voor ik zwanger was. Achteraf gezien sloeg dat dus nergens op want de maand na het ontpillen was ik al zwanger. Dat maakt dat ik nu heel zeker van mijn zaak wil zijn omdat ik weet dat je meteen zwanger kunt zijn. Ik heb nu dus niet zoiets van;we gaan ervoor en het duurt toch nog wel 'n paar maanden. ik heb er de laatste maanden heel veel over nagedacht en ik weet echt 100% zeker dat ik heel graag nog een kleintej wil. We zullen zien hoe het loopt en als het ons gegevn is om dit nog 'n keer mee te maken,zouden we hele gelukkig zijn.
    Was jij de eerste keer snel zwanger dan?

@Banne. We laten het nu maar op z'n beloop.
    Tja Nina houdt ook van wilde spelletjes maar de laatste tijd zie ik af en toe ook wat meidendingen dus zal wel geod komen. Wij maken ons ook niet druk om het feit dat zij meer voor jongensdingen in is,ze heeft ook een autobaan en heeft dara de grootste schik mee,prima toch.
    Wat een leuke schoenen van Aapie,kende ik niet. Voor Nina nu niet handig meer aangezien er een slappe zool onder zit ,maar ik ga het in gedachten houden voor een tweede. Zag al 'n paar hele leuke meidenschoenen.

@Kwebbel. Lief dat je zegt dat ik hetw el aan kan. Ben het met je eens dat je het zeker moet weten,daarom hebben we het even uitgesteld. Merk dat ik er sinds deze week heel anders in sta,dus komt helemaal geod.
    jullie misschein ook voor een tweede,leuk. Mag ik je misschien iets persoonlijks vragen,anders hoef je niet te antwoorden hor. Je zei dat jullie nog steeds financiele problemen hebbe,maakt je dat dan niet ongerust voor als er een tweede komt. Je kunt natuurlijk wel veel dingen van jelmer gebruiken maar een tweede kost natuurlijk wel extra geld.
    Leuk je nieuwe kapsel,staat leuk.

@Carpe. Oh huisarts denkt een brun-out. Ik moet eerlijkz eggen dat ik daar niet van sta te kijken. je lijkt daar wel een heleboel symptomen van te hebben,daarom vroeg ik laatst ook al of je soms overspannen was. Ik zou nu snel aan jezelf denken en rust nemen,zodat je straks als de kleine komt helemaal fit bent.
    heb je een beetje hulp uit je omgeving?
    Geen probleem dat je af en toe moppert heir. Dan ben je het ook weer even kwijt

@Jeanetjuh. Ah Luuk nog steeds niet beter. Hoe gaat het vandaag met hem?

@Jane. Wat leuk dat Elize langs de tafle loopt. Hopelijk kijkt Naomi het goede voorbeeld af ne gaat zij ook lopen. Lijkt me trouwens best zwaar 2 kleintjes die je hele dagen nog moet tillen. Ze wegen tenslotte ook geen 5 kilo meer.

@Babykwes. Hoe gat het met jou? Al ongi of ben je nog aan het wachten. Vidn je misschein testjes niet wat. Dan weet je veel preciezer wanneer je eisprong is en dan word je zeker weten 2 weken daarna ongesteld. Dan zit je minder in het ongewisse.

Hier vanochtend met Nina een poes geplakt. Ze is weer helemaal trots en kijkt er telkens bij kijken. Poesss,poesss zegt ze dan telkens.

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, Luuk zijn neusje gaat wat open en hij heeft vandaag 30 melk gedronken het is niet veel maar het begin is er.
    Wat leuk dat Nina knutselen zo leuk vind.

3. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ alicia met de 5de ronde teste ik zwanger maar dat werd een mk met bijna 7 weken.
    de ronde na de mk gelijk zwanger.
    ja je heb het niet voor het zeggen wanneer het raak is.

@ carpe oej dat is niet niks, succes bij de dokter vandaag.
    en gewoon hier blijven klagen hoor!

@ babykwes en??

@ jane goed van elize!
    naomi zal haar wel snel gaan nadoen.

@ jeanetjuh gelukkig heeft luuk wel wat binnen.
    en heb je thee met melk geprobeerd?

@ ego hebben jullie ook wel eens driftige kindjes?
    als jovi iets niet mag word hij zo driftig:$
    ow ja en hij staat helemaal los en doet 4 5 stappen:D

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden kwam deze toevallig tegen van doglover

Hoi meiden,

Ff een korte update van mij....
    Ik ben dus afgelopen dinsdag bevallen van een schitterende dochter. Ze is een heel stuk kleiner dan Caitlynn was, 48 cm (2 cm kleiner) en 3300 gram (scheelt ook 270 gram), en dat is duidelijk te zien... Het is best ff wennen zo'n klein dingetje...
    Ondanks dat ik een ruggeprik had gehad, mochten we 's middags om 1 uur al naar huis (misschien dat ik vaak genoeg gezegd had dat ik Caitlynn zo miste).
    Ik ben toch weer begonnen met borstvoeding en ... HET WERKT!!!! Ik heb geen moeite met de voedingen deze keer en Qyana groeit als kool. Na afgevallen te zijn tot 3080 gram, is ze vandaag weer gewogen op 10 gram onder haar geboortegewicht, dus mogen we morgen lekker ff naar buiten....
    Ik ga snel foto's uploaden, maar ben er nog niet aan toe gekomen om ze van mijn camera te halen....
    Ik geniet op dit moment enorm van mijn meisjes en houd jullie op de hoogte....

Groetjes,
    Elleke

groetjes san

5. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

hier vandaag weer 2 hartjes gehoord had intake bij de verloskundige dus weer helemaal blij

6. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Meiden net ong geworden dacht t al want alles doet me pijn:( gelukkig heb ik net samen met Julian 2 uurtjes geslapen!!
    Reageer vanavond verder

Liefs

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen babykwes weet hoe je je voelt ga zo even een foto spammen van de kamer is nog wel een rotzooi hoor maar begin is er .

8. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    missy volgens mij had alicia daar ook heel even last van met nina misschien heeft zij tips ( weet het niet zeker meer )

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    San:
    Leuk dat je dat bericht van doglover hier hebt geplaatst. Wel een aparte naam Qyana?!? Zou niet weten hoe je dat vloeiend uitspreekt. Fijn om te horen dat alles goed met haar gaat. Feliciteer haar maar van mij!

Missy:
    Hier ook de driftbuien hoor!!! Vooral als Roan moe wordt en zijn zin niet krijgt. Ook zijn ze (gelukkig) van korte duur ;)

Vandaag de psz gebeld of het mogelijk is om even te komen kijken voordat ik Roan aan ga melden. Toch plezierig om te weten waar je je kind straks heen brengt. Donderdag 2 feb kunnen we komen kijken.

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    de muur die ik gister heb geschilderd was wit nu bruin dit word de speelhoek voor de 2 boefjes:D

11. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    de babykamer met 1 ledikantje en heeeeeeeel veeeeeeeel spullen die nog uitgezocht moeten worden ;).
    en zei vanmiddag tegen manlief dit gaat nooit passen 2 bedjes:(

12. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    behang op de achterwand

13. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo genoeg gespamt het eindresultaat laat ik zeker nog zien maar de commode word gemaakt en het andere ledikantje geschilderd.
    groetjes san

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    San leuk het behang, en fijn dat je de hartjes hebt gehoord.
    Zo te zien heb je nog heel wat uit te pakken
    Fijn dat alles goed is met doglover en de kleine. Die is in ons topic al heel lang niet geweest toch?

Jeanetjuh fijn dat het weer iets beter gaat

Babykwes ah vind het erg zeg, wat balen, knuffel

Bij de arbo was het eigenlijk een ramp.
    Overal ging ze tegenin, dat je niet moe meer kan zijn door zwangerschap op deze termijn.
    Ik zei de verloskundige zei nog vanmorgen dat het vaker voorkomt.
    Die zou het dan fout hebben.
    Ze zei ook je kan wel bureauwerk doen, dat is ook rust.
    Voor rust hoef je niet thuis te zitten.
    En toen, dat ik maar naar een psycholoog moet omdat het niet normaal is dat ik erdoorheen zit door moeheid van de zwangerschap
    Ik zei u mag ook de huisarts bellen of verloskundige, toen zei ze nou dan bellen ze mij maar op.
    Thuiszitten als je bijna overspannen bent is dus eigenlijk flauwekul:D

Voor de zwangerschap voelde ik me kiplekker.
    Maar goed, nu over 3 weken terug komen, tot die tijd thuis
    En dan zien voor bureauwerk ipv in de zorg

xx

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jeanetjuh ik weet niet van die ferritine of dat is getest

Alicia, veel hulp van mijn moeder, die is bijna elke middag hier. Op wo en in de weekenden is mijn man ook thuis

16. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carpe ik ben ook nog moe hoor dus je bent niet de enige wat een naar mens en wat als je naar een andere huisarts gaat en daar eens navraag doet wat die ervan vind?.

17. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

zo eindelijk even tijd ppff

@san
    fijn dat je weer de hartjes hebt gehoord en alles goed is!! kun je ondanks je pijn wel een beetje genieten nu??
    leuk de fotos en die bedjes passen echt wel als je straks alles opgeruimd hebt haha
    mooi behang trouwens!!

@carpe
    jeetje zit jou echt niet mee he bah vind het echt klote voor je dat je zo beroerd ben:( zou maar lekker rustig aan doen en als je je nog zo voelt zeker niet gaan werken jij en je kindje zijn belangrijker hoor!!
    heeft de vk geen tips voor je??
    sterkte meid en gewoon ff lekker komen klagen hier mag hoor lucht vast op!!

@sammie
    tja het is echt balen die onregelmatige cyclus net als ik denk dit is het wordt het ineens weer anders;) misschien maak ik me ook te druk hoor;)
    wat leuk dat jullie bij de psz kunnen gaan kijken ben benieuwd!

@alicia
    tja die ovu testen heb er wel aan gedacht maar ik ben van mezelf snel geobsedeerd dus ben bang dat ik er dan helemaal de hele dag mee bezig ben;)
    ga het nog 1 maandje zo doen en dan is die testen bestellen bij sensitest;)
    leuk dat nina zo van knutselen houdt dan ook zo trots is geweldig:D

@kwebbel
    echt leuk je nieuwe kapsel! en fijn dat het wat beter gaat nu gelukkig maar!

@jane
    jeetje wat worden je meiden groot zeg!! super leuk dat de eerste stapjes zijn gezet en natuurlijk ben je dan trots logisch toch!!

@jeanetjuih
    he balen dat het met luuk nog steeds niet lekker gaat kan begrijpen dat je een beetje op ben! moest je nog terug naar de ha of niet??
    ppff beterschap met hem hoop echt dat hij snel opknapt

@missy
    oei jovi ook zo lekker driftig:( hier ook een driftig mannetje echt niet leuk af en toe
    meestal negeer ik het een beetje maar soms gaat hij gewoon in de hoek hoor;)

@banne
    hier ook geen aapie had er ook nog nooit van gehoord haha
    maar zijn idd leuk ga ik ook zeker in de gaten houden voor de volgende;)
    hoe gaat het met je??

hoop dat ik nu iedereen gehad hbe anders sorry:)

vanmorgen wakker geworden met knallende koppijn dus had al een vermoeden
    toch ff boodschappen en zo gedaan en toen julian naar bed ging om kwart voor 1 de boel de boel gelaten(doe ik echt nooit) en op de bank gaan liggen man wat een koppijn:(
    om 10 over 3 kwam mijn mannetje thuis en lagen wij nog te slapen haha
    kreeg ik ook nog flinke kramp en ja hoor helaas:(

volgens mij ga ik nu naar ronde 3 pas want ben halverwege oktober gestopt met die pil maar nog niet echt serieuze poging gedaan;)

fijne avond meiden
    liefs

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    San, een andere huisarts heeft geen zin, mijn huisarts zeg je moet thuis blijven, en mijn verloskundige ook.
    Het is alleen mijn werk die zo dwarsligt

19. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @carpe
    wat een gezeik zeg wat weet zij er van dan!
    ik was ook tot ong 20 moe moe moe!
    laat je niet gek maken en doe lekker rustig aan hoor
    knuffel voor jou

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpe, wat een dom mens van de arbo zeg. Maar je ferritine is de aanvoer voor je bloed zeg maar. Bij mij was die enorm laag terwijl mijn hb normaal was ik zou morgen je huisarts bellen om te vragen of je het kan laten prikken.

@ Babykwes, balen zeg:x

@ San, ahhh jij hebt het nog druk met uitpakken wel leuk dat je zoveel hebt gekregen. En leuk behangetje:D

@ Missy, Luuk is een enorm driftkop als hij iets niet mag dan overstrekt hij zich of laat zich vallen.

Het gaat hier eindelijk beter, ben zo blij en opgelucht. Sinds vanmorgen is zijn neus open en hij heeft vanavond 120 gedronken:D

Deel Deze Pagina