Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Hope- 1 jaar pauze
    San84 - ronde 1 met clomid - 1e kindje = Zwanger uitgerekend op 6 juli 2012 - Tweeling
    CarpeDiem – ronde 4 – 2e kindje = Zwanger uitgerekend op 17 juli 2012
    Babykwes – 14 februari 2012– ronde 3 – 2e kindje
    NBroen - 25 januari 2012- ronde 2- 4e kindje
    Missy -12 februari 2012 - ronde 4 - 2e kindje

Geboren:
    CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian Jayden - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm.
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm.
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm.
    Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm.
    Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm.
    Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm.
    Nbroen – 4 juni 2011 – Meila Esmee – 3480 gram en 52 cm.
    Kirin – 26 juni 2011 – Jens – 2140 gram en 43 cm.
    Pluisje- 23 juli 2011 - Noa - 3120 gram en 50 cm

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken - .. weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne - San
    volgens mijn menstruatie app haha 14 februari:D

2. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Hope- 1 jaar pauze
    San84 - ronde 1 met clomid
    - 1e kindje = Zwanger uitgerekend op 6 juli 2012 - Tweeling

Geboren:
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes
    - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne - San

volgens mijn menstruatie app haha moet 14 feb ong worden:D

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Balen toch ongi. Sterkte.

@San. Leuk al die spulletjes. Leuke tijd zo he om alles bij elkaar te verzamelen. Gaan ze op een kamer?

@Mssy. Nina kan heel opstandig doen. Ik laat dan op de grond zakken en gewoon liggen en loop weg. Dat vind zeniet leuk. ook afleiden met iets anders helpt vaak. G ahaar in ieder geval niet ahar zin geven en dat lijkt ze nu wel door te hebben.

@Carpe. Jeetje rare arbo. Bij mij deden ze juist heel makkelijk. Word tich vergoed en was zwangerschapsgerelateerd dus daar hadden ze geen probleem mee. Ik zou wel aan jezelf denken en toch ook rust nemen en zorgen dat je niet echt een burnout gaat krijgen.
    Fijn dat je meoder zo veel kan helpen.

@Jeanetjuh. Gelukkig dat Luuk weer iets drinkt. Het is nog niet vel maar beter iets dan niets en je moiet ergens beginnen. Kun je zelf ook een beetje je rust vinden?

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carpe belachelijk zeg nou laat ze dan de hik krijgen daar bij de arbo.

Jeanetjuh o fijn luuk drinkt weer gelukkig.

Babykwess lekker hoor slapen op de bank heerlijk. Balenvan je hoifdpijn.

Alicia ja ze komen op 1 kamer heb er niet meer helaas dus hopelijk gaat dat goed. En anders geen idee .

5. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ san leuk om de hartjes gehoord te hebben.
    heel mooi behang zeg.
    en heb je al een voorgevoel wat het geslacht is van de baby's?

@ babykwes he nee he:x dikke knuffel.

@ sammie leuk om alvast op de kdv te kijken.

@ carpe jeej wat een domme arbo arts dus het is een vrouwelijke;) er zijn van die artsen bij die zelf een makkelijke bevalling hebben gehad of nooit geen kwaaltjes dus dan heb iedere zwangere vrouw het makkelijk. NOT

@ jeanetjuh gelukkig heeft luuk wat meer gedronken.

@ driftige kindjes oeff jullie hebben er ook last van:D ik dacht al mijn kind mankeer wat hahah.
    maar ik negeer het ook of als hij overstrekt leg ik hem op de grond.

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jane, Wow wat goed van Elize!! Ben benieuwd hoe snel Naomi haar gaat volgen... Dan heb je helemaal je handen vol!:D
    Ik zal het niet vergeten! Nogmaals bedankt!

@Carpe, gewoon hier je hart blijven luchten! Het is juist fijn dat je bij ons kunt klagen zonder veroordeeld te worden!;)
    Vind het wel zorgwekkend om te lezen wat je schrijft... Doe maar heel rustig aan! en inderdaad wta Jeanetjeh zegt, je ferritine laten testen.
    Wat een waardeloze arbo-arts! Hier ook geen probleem gehad, ik zei dat ik zwnager was en het was meteen prima. Echt balen dat jij nu net weer zo'n arts treft die het allemaal niet begrijpt!
    Denk aan jezelf, de kleine en Kim!

@Alicia, ik maak me ook niet druk over jongensdingen bij meiden! Ik was zelf ook wel zo vroeger. Meiden- en jongensdingen vond ik leuk. Helemaal prima!
    Je bent al wel weer met de pil gestopt?

@Jeanetjeh, he wta fijn dat Luuk weer gedronken heeft!

@Babykwes, Wat balen weer zeg! HEb echt met je te doen, weer ongi! Ik weet hoe het is... Maar gezien de datum moet het de volgende ronde goed komen!! Krijg je van je man weer wat testen voor valentijnsdag...:D haha
    Dikke knuffel!
    Met mij gaat het wel goed. Ik heb ergens het gevoel dat ik het door die ruzie weer een stukje meer heb afgesloten. Dat voelt wel eigenlijk wel fijn. Klinkt misschien raar...;)

@Sammie, wat leuk dat je kan gaan kijken op de psz! Gaat Roan dan meteen mee?
    Ik dat je Qyana uitspreekt als kie-jana..;)

@San, ziet er goed uit al! Mooi behang! Komt vast goed met 2 bedjes.. Succes met alles uitzoeken

@All, gisteren heeft mijn werkgever een appartement in Doorwerth gevondne wat voor mij betaalbaar zou kunnen zijn. Het is groot, 2 verdiepingen, 3 slaapkamers. Mooi uitzicht op bomen.. En in een bosrijk dorp, wat ik erg leuk vind voor Emily. Maar het is een appartement.
    Heeft iemand van jullie ervaring met een kleine in een appartement?? Hoe doe je dat met buitnespelen bijvoorbeeld? Ik heb het gevoel dat een appartement wat anoniemer is?!

Misschien ben ik ook wel te veeleisend...:)
    Vind het erg moeilijk om een keuze te maken. Aan de ene kant trekt het me wel aan de andere kant ben ik bang dat het niet zal bevallen en dat ik er dan "vastzit".

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @San. Ik zou me daar niet druk om maken. Ze huizen nu ook samen en dat gaat toch ook goed en ze zijn straks niet anders gewent. Lijkt me lastiger alks je twee van vercshillende leeftijd bij lekaar hebt liggen,die hebben toch een ander ritme. Ik trouwens wleens gelezen dat ze juist aanraden om tweelingen bij elkaar te leggen omdat ze anders eenzaam zijn omdat ze altijd samen zijn geweest,voorkeur dan nog voor in een bed zelfs. Zal best geod komen.

@Missy. ja ik herken het wel. Hier een met heel veel pit en dat overstrekken doet ze ook. Ik laat haar gewoon liggen,want dingen uitleggen is nu nog wel moeilijk,al snapt ze al wel veel. Wij denken dat het het belangrijkst is dat ze weet dat ze niet altidj haar zin krijgt en als ze dat door heeft zal het ook wel beter gaan. gelukkig heeft ze het niet vaak,meestal als ze moe is en dan kan iedereen minder hebben,dus ook niet zo raar.

@banne. Ja maakt ons ook niet uit jongensdingen of meidendingen. Wij vinden het belangrijk om alles aan te bieden en dan kan Nina een keus maken. Al lijkt ze nu toch al voorkeur voor meidendingen te hebben.
    Klinkt geod dat appartement. Volegdn mij is dat best te doen met een kleintje. Er zitten meer mensen in een flat,volgens mij Chivay en babykwes ook,dus zij kunnen meer veretllen. Je moet alleen als Emily naar buiten wil naar beneden en mee met haar. Al zul je dat in het begin toch moeten want dan moet je haar toch in de gaten hoduen,maar mis dat dat later lastig is. Het lijkt mij wel een voordeel dat je met slecht weer in de hal kunt spelen. Nina wil elke dag naar buiten en we hebben een probleem als het slecht weer is,dus een hal binnen lijkt me ideaal. Ik zou gewoon eens gaan kijken heo je gevoel is als je daar binnen bent.

Ik ga even met Nina bezig Ze was vanochted vroeg wakker en erg chagerijnig en huilerig. Reageer straks nog even verder.

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dames ik lees nog wel met jullie mee hoor, maar ons internet doet het niet en via mijn telefoon is niet handig:( Dus nu maar even stiekum snel vanaf het werk.

Carpe wat belachelijk. Ik zou gewoon je arts of verloskundige dan de arboarts op laten bellen, want over drie weken reageert ze misschien weer zo. Sterkte er mee en fijn dat je moeder je nog veel kan helpen.

Babykwes balen zeg van je ongi:( Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk zeg.

Banne wat mooi een huisje. Ik weet niet of een appartement heel veel anders is als een huis. In het begin met spelen ga je nog met ze mee, maar ja op een gegeven moment spelen ze alleen buiten. Ik bedoel als je in een gewoon huis woont kan je kind ook de hoek omlopen en zie je het ook niet meer, maar kun je er wel sneller achteraan dan dat je eerst tig trappen af moet. Succes met beslissen!

Jane wat knap:D Nu de andere nog. Dat gaat vast helemaal goed komen. Wat kun je je dan trots voelen he.

Missy hier ook een heel temperament vol meisje. Ben nu al drie keer op visite geweest bij mensen die ook kinderen hebben en ze deinst voor niets terug. Gevolg kneipen, slaan en bijten. Gisteren heeft ze mijn neefje gebeten. De tanden stonden in de wang. Ik schaamde me kapot. Gelukkig vonden de ouders het niet erg en begrepen ze het. Ik vraag me ook wel af of dit wel normaal is. Collega met zes kinderen zegt dat het een fase is en dat het ene kindje het meer heeft dan het andere kind. Liz kan ontzettend lief zijn begrijp me niet verkeerd. Ze geeft ook wel eerst kusjes, maar ze snapt neit dat bijten niet hoort. Ik denk dat het door haar enthousiasme komt. Maar goed we zullen zien hoe het gaat.

Nou ik ga weer gauw aan het werk

Ps San mooie behang!

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pff lastig al die driftige kindjes.

Sinds een week hadden we iets bedacht als kim iets deed wat niet mocht, even op de gang.
    Ze klom wel 30 x per dag op de eetkamerstoelen en dan op de tafel, niets hielp.
    Toen op de gang zetten bedacht, maar 10 sec per keer hoor.
    Ze heeft er maar 4 keer gestaan ofzo, en nu doet ze het niet meer.
    En zelfs met andere dingen als ik nee zeg stopt ze meteen, en zegt ze gang gang haha.
    Heeft wel indruk gemaakt

10. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    San:
    Volgens mij gaat dat een heel mooi en knus kamertje worden. Ik ben nu al benieuwd naar het eind resultaat!

Carpe:
    Jeetje, wat zul jij je ongemakkelijk hebben gevoeld...en onbegrepen. Ze is zeker zelf nog nooit zanger geweest?
    Gewoon je vk en ha laten bellen....doen ze echt wel hoor als je het aan hen uitlegd. Succes!

Banne:
    Wat lief dat je baas met je meedenkt. Ik zou gewoon eerst gaan kijken, misschien is het precies wat je zoekt en misschien is het meteen al niks. Al zul je je wensen misschien iets bij moeten stellen. Je moet het nu wel alleen op kunnen brengen, je zal er dus altijd op achteruit gaan.

Babykwes:
    Ik zeg: mooie datum!

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, Lief zeg dat je baas zo helpt! Ik ken zelf niemand die in een appartement woont, maar zou idd eerst eens gaan kijken dan weet je misschien of je het wat vind, het klinkt wel erg leuk. En dan heb je weer lekker een plekje voor jou en Emily.

Hier gaat het weer helemaal goed met Luuk hij heeft vandaag overdag flink bijgeslapen bij mijn ouders en hij is super vrolijk en kan ook weer lekker spelen.

Liefs

13. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

@sammie
    vind ik ook haha:D

@alicia
    ahh nina huilerig dat gebeurt niet vaak geloof ik? is ze wel een beetje bijgetrokken de rest van de dag??

@banne
    wat lief dat je baas met je meedenkt!! ik zou ook wat sammie zegt zeker gaan kijken misschien ben je helemaal verliefd!
    moet wel eerlijk zeggen dat wij in een masionette woning zitten zonder tuin maar een gallerij en wij zijn ook op zoek naar een huisje met een tuin omdat ik het toch lekkerder vind voor julian
    maar bij ons speelt ook mee dat ik voor de toekomst gewoon een huis op de grond wil;)
    kan wel begrijpen wat je bedoeld hoor klinkt helemaal niet gek;) haha ik ben benieuwd of ik weer testen krijg ben namelijk ook de 17e jarig:D
    en bedankt voor je lekkere knuffel knapt een mens van op:D:D

@jeanetjuh
    hoe gaat het met luuk is hij alweer een beetje opgeknapt??

@carpe
    hoe gaat het met je nu??

@chantal
    jammer van jullie internet maar gelukkig gaat alles goed!!

@san
    ziet er super schattig uit of had ik het al gezegd;)

zo hier gelukkkig beter als gister:D geen hoofdpijn meer gelukkig!
    vanmorgen maar even samen met julian alle was opgeruimd alleen duurt dat zo lang want alles wat ik weg leg trekt hij weer uit de kast maarja we zijn lekker bezig geweest zeg maar;)
    vanmiddag ff bakkie gedaan bij mn tante ze zijn helemaal gek van julian dus was erg gezellig:D

en dan nu gtst kijken en daarna de voice jeeejjj haha

fijne avond meiden
    liefs

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jeanetjuh. Wat fijn dat het weer beter gaat met luuk. IS hij weer helemaal de oude of eet hij nog wat minder. geloukkig dus geod geslapen bij je ouders.

@babykwes. nee nina is eigelijk nooit huidlerig dat ik mag echt niet klagen,maar vnadaag heeft het de hele dag aangehouden. Ze was vanochtend wakker geworden van mijn vriend en dis te kort geslapen. Daar word ze,net als haar moeder, niet echt vrolijk van. Vervolgend gaat ze dan ook extra dingen doen die niet mogen;lees aan de tv hangen,op de salontafel dansen,aan de aanrechtkastjes optrekken,enz. Als ik dan wat zeg,is ze nog chagerijniger,dus echt een topdag.....NIET! Maar geod,ze ligt er net in en morgen een neiuwe dag met nieuwe kansen zullen we maar zeggen,hihi.
    Fij dat het met jou beter gaat. Weer op naar de volgende ronde.

Fijne avond allemaal!

15. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

babykwess fijn dat de hoofdpijn weer weg is .
    Handig zon hulpje en ik heb er straks 2

Arme nina zon baaldag hopelijk vandaag beter voor jullie.

Bedankt voor de complimentjes voor de kamer en er past net 2 bedjes on en 1 commode dan staat het erg vol maar het past.
    Vandaag weer wat dozrn uitzoeken zitten leuke dingen bij.
    Zal proberen zo nog een foto te plaatsen.

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Eventjes snel ;)

@ Banne..
    Onze woning heb je gezien... :D Geen flat dus, maar wel appartement. Toen wij hier gingen wonen hadden we altijd wel het idee te willen verhuizen voordat er evt een kindje bij zou komen. Maar met de huidige situatie op de huizenmarkt + het feit dat ik nu alleen een vervangersbaan heb zit verhuizen er (voorlopig) niet in.
    Maar... Eerlijk gezegt zitten we hier prima!
    We hebben een groot grasveld hiernaast.. een groot balkon waar nu een zandwatertafel op staat en ze kan krijten e.d.. Kinderboerderij & grote speeltuin op loopafstand.
    Ik kan me voorstellen dat we evt in de toekomst een tuin zouden kunnen missen. Daar zouden ze terwijl je binnen bent zelfstandig kunnen spelen omdat het afgesloten is.. Dat is natuurlijk anders dan op het veld hier buiten waar ik haar niet kan zien.

Dus ja.. een eengezinswoning zou ik graag willen, maar wanneer dat nooit zou lukken zitten we hier ook prima..

Probeer het positieve er maar van in te zien ;)
    We hebben een stadkindje dat het openbaar vervoer helemaal gewent is.. ze vind het prachtig... Ik moet verplicht mee naar buiten haha.. Ow wat erg straks in de zomer met een tijdschrift op een kleed op het veld!

Ik denk inderdaad dat het misschien iets anoniemer dan een wijk/straat.. Maar we hebben best goed contact met de buren die bij ons op t rijtje wonen.. Ik denk gezien er nog een paar meer jonge kinderen in de wijk wonen dat dat in de toekomst zelfs nog wat meer wordt.

Ik merk ook aan Oona dat ze niet enorm de drang heeft om naar buiten te gaan.. Ze vraagt er zelf nooit om maar gaat dan ook 3 dagen naar t kdv waar ze ook vaak buiten spelen.. Ze krijgt haar portie dus sowieso en ik ga vaak met haar wandelen...

lang verhaal haha... Hopelijk heb je er wat aan! Als je iets wil weten roep maar..

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hope- 14-02 HSG, daarna behandelplan bespreken. We beginnen weer!!
    San84 - ronde 1 met clomid - 1e kindje = Zwanger uitgerekend op 6 juli 2012 - Tweeling

Geboren:

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne - San
    volgens mijn menstruatie app haha 14 februari:D

Meiden ik heb mijn info even bijgewerkt :)

18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Wat een rust hier. Iedereen fijn aan het genieten van haar gezinnetje :) :)
    Fijne dag allemaal.

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Hope, fijn dat je er weer tussen staat:D nu maar snel op roze!!!

@ Alicia, ja heerlijk is dat op de zondag tijd voor elkaar en voor het kind. Ik kan daar enorm van genieten, heb nu ook 3 weekenden achter elkaar gewerkt dan waardeer ik het extra.

Meiden ben vanmorgen enorm geschrokken ik was aan het koken en ging de aardappelen afgieten maar keek even naar buiten (stom) en goot het kokende water over mijn borst, het was meteen enorm rood en mijn huid trok samen en verschrompelde wat. Ik maakte me verder niet zo druk maar mijn man heeft de hap even gebeld en moest meteen komen, het deed wel pijn zeg. De dokter heeft daar mijn borst helemaal ingepakt en spul erop gedaan, nu is de pijn gelukkig weg.

Liefs

20. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Jeanetjuh....dat was schrikken of niet?
    Brandwonden kunnen heel naar zijn....goed van je man dat hij je mee naar de HAP heeft genomen!

Hope,
    Hoe gaat het met je? 14 feb schiet al aardig op. Vind je het spannend om weer te gaan beginnen? Hoe was de uitslag van je man? Dat lieten jullie toch nog eens onderzoeken of vergis ik me?

Deel Deze Pagina