Jeanetjuh jeetje wat schrikken, heb je nog pijn? Moet je nog terug naar je eigen huisarts? In het juli topic ging iemand voor pretecho voor geslachtsbepaling met 16 weken, bleek kindje overleden, ze dachten al 2 weken. Wat vreselijk he, heb het de hele dag al in mijn hoofd. Ga je leuk voor een pretecho xxx
Ohh Jeanetjuh wat schrikken! Hoe is het nu?? En Carpe pfff vreselijk is dat zeg.. Kan me goed voorstellen dat je er steeds aan denkt..
@ Carpe, getsie zeg. Snap dat je daar de hele tijd aan denkt. Nee als het niet gaat ontsteken ofzo niet, maar laat het morgen op mijn werk even zien aan mijn collega en even kijken voor een nieuw verband. @ Chivay, het brand een beetje maar is te doen.
Jeanetjuh he wat naar au au au au au hoe voelt het nu hopelijk niet zo zeer carpe wat een naar nieuws kan er heel slecht tegen en ben zo bang dat ze mij dit nieuws ook gaan vertellen bah bah bah. Groetjes
@Jeanetjuh. Jee meid wat schrikken en wat diet dat pijn. heb je pijnstillers nu. Wel verstandig dat jullie naar de hap zijn gegaan. Sterkte ermee. Hoe agat het met je mannetje. @Carpe. Wat een maar verhaal. Jee wat schrik je dan zeg. je voelt natuurlijkk zelf dan nog niet dat het niet goed is. Poeh dat verwacht je ook niet met 14 weken. Probeer er niet teveel aan te denken,elke zwangerscaho is weer anders. Wij zijn weer terug van een heerlijk etentje met z'n tweeen. Wel heel fijn weer eens zo samen. Nina hebben we pannekoeken gemaakt,die heeft ook extra lekker gegeten. We hebebn zo gelachen. Zeg ik tegen Nina: mama gaat zo lekker pannekoeken voor je maken. Meteen begint ze te klappen met een grote glimlach. Daar doe je het dan voor he. Zeg ik tegen haar:Wil je ook rozijnen op je pannekoek? Rent ze meteen naar de keuken,trekt de middelste la open en grijpt het zakje met rozijnen (tussen alle tig zakjes en doosjes) ,waar ze vervolgens triomfantelijk mee aan komt bij mij. Ik vond dat wel heel knap van haar,weer helemaal trots.
Leuk Alicia! Wij willen binnenkort ook weer eens gaan eten samen... Oona lijkt niet zo gek op pannekoeken.. poffertjes een paar vind ze wel lekker, maar een pannekoek is maar matig.. (Vriend lust ze ook niet graag) Leuke leeftijd hè... Oona begrijpt en weet ineens zoveel! Vandaag bv de hoes van haar aankleedkussen aan haar gegeven.. "Stop maar in de wasmand voor de roze was" En ja hoor.. hij lag gewoon op de goede plek! Ook weer nieuwe woordjes en gebaren... Laatste nieuwe aanwinsten zijn het woordje oog & gebaren vis, vogel & vliegtuig... Wel even shocking ... Morgen hebben we een rondleiding op een mogelijke school voor Oona Arg wat eng vroeg.. (stad, dus wachtlijsten.. willen graag wat keuze hebben)
Carpe wat een verschrikkelijk nieuws bah bah bah. Ik weet nog toen ik zwanger was van Liz dat ik daar ook heel veel mee bezig was. Jeanetjuh jeetje dat moet veel zeer doen zeg. Gelukkig dat je toch nog even langs een arts bent gegaan met je man. Doet het nu nog veel pijn? Chivay dat is idd vroeg om scholen te bekijken, maar goed als er wachtlijsten zijn dan zou ik ook een school willen die je ligt. Wat goed dat Oona dat allemaal al kan. Hier nog steeds een meisje die alleen mama, papa, opa kan zeggen en sinds vandaag ook kaas Hope spannend hoor 14 februari. Betere dag kan niet om weer te beginnen. Dag van de liefde Alicia fijn he af en toe wat met zijn tweetjes doen Doen wij ook zo 1 keer per maand a 2 maand. Hier een meisje die in een erg goed humeur is, maar wel mega verkouden. Eigenlijk de eerste keer dat ze zo verkouden is. Gelukkig heeft ze er zelf geen last van en eet en drinkt en slaapt ze zoals anders. Heb nu nachtdienst dus kon mooi even bijlezen. Slaap lekker dames.
Alicia wat leuk he, dit is echt een leuke leeftijd. gelukkig voel je je dan he Chantal naar je meisje verkouden jeanetjuh hoop dat het niet gaat onsteken Meiden die net zo oud als kim zijn, welke maat nu? Kim nog 86, ben zomerdingen aan het kopen maat 92, dat zal dan toch nog wel passen, in april ofzo? Wij gaan 3 maart samen een nachtje in een hotel, we zijn dan 2 jaar getrouwd. zaterdagochtend weg, en zondag eind van de middag terug. Vind het een raar idee zonder kim, maar lijkt me toch goed ff samen weg. Zondag is dan in een beaytyresort, krijg je kaartje voor bij hotel. Ik voel me helemaal opgelucht dat ik geen druk heb van mijn werk, merk dat gelijk. Even goed bijtanken, kan ik straks hoop ik weer ertegen xx O ja volgende week dinsdag geslachtsbepaling
Hoop dat het nog steeds goed gaat meis..heb nog niet verder gelezen,maar dat kom tik straks wel tegen! Fijn dat jullie er over hebben kunnen praten nu en dat de spanning weer wat minder is. Dikke knuffel meid!
Ja is een super leuke site! Heb ik ook de schoentjes van onze oudste besteld toen.. Ik bestel ze nu bij http://www.roosjesbabyslofjes.nl zijn ook erg goeie slofjes..
Is helemaal niet erg hoor meid...gewoon lekker je hart luchten hier! daar zijn we forumvriendinnen voor toch??!! Jij en je baby zijn het belangrijkste, dus als jij er nog niet klaar voor bent om te werken dan doe je dat gewoon niet! En anders even een briefje van de verloskundige vragen voor je werkgever/arboarts....daar moeten ze zich aan houden!
Hahaha,weet er alles van ..onze oudste is behoorlijk driftig! Heeft ook met haar autisme te maken natuurlijk,maar soms denk ik wel eens..wat zou het toch lekker zijn als die drift wat minder werd..haha..en mijn droom is uitgekomen want de laatste tijd gaat het eigenlijk steeds beter met haar!Ik negeer het gedrag compleet en stap ook zonder haar aan te kijken over haar heen als ze voor mijn voeten gaat liggen.Werkt het beste..
hahaha,ach meid gewoon tegen elkaar aan schuiven en in het begin willen ze toch alleen maar bij elkaar in 1 bedje liggen! Voor straks gewoon een leuk stapelbedje ...doen wij ook mocht ik weer zwanger worden!
Jeetje zeg wat een zeurpieten bij jou op het werk...gewoon naar een eigen gekozen psycholoog gaan,dan krijg je mooi op papier dat er geestelijk niks mis met je is en dat het normaal is dat je zo moe bent..kom op zeg, er groeit wel een kindje in je en dat kost gewoon een hele hoop energie + dat je ook nog een kindje rond hebt lopen..
fijn dat het weer wat beter gaat met jullie mannetje! Vervelend hoor dat luuk zo loopt te kwakkelen..niet leuk Meila heeft ook weer last van bronchitis. Ik kijk het nog ff aan en anders maar weer naar de huisarts van de week..
auw!! kan me voorstellen dat je even flink schrok! Hoe is het nu met de pijn?? Zal denk ik nog wel even flink pijn doen..hoop niet dat je er al te grote littekens aan over houd!