erg he?!! hihi, hier hebben we Melody ook al heel vroeg in geschreven..ze was net 2 jaar..september is het al zover...tijd vliegt gewoon voorbij!
ja joh,makkelijk!! Onze oudste van ruim 3,5 jaar zit nu in 98/104 en heeft heel lang in 92 gezeten. van sommige merken heeft ze nu nog 92 aan en dat zit haar nog erg ruim...
@jane,leuke foto`s van je meiden hoor! knap hoor dat ze al aan de tafel en kasten loopt! @hope, mooie datum om weer te beginnen meis...ga heel hard voor je hopen dat ook jullie dit jaar een positieve test in jullie handen gaan krijgen,want dat hebben jullie nu wel verdient! @carpe..spannend volgende week dinsdag geslachtsbepaling..ga je het ons vertellen??
@all,weet niet of ik het al vermeld had, maar we hebben onze meiden ingeschreven bij een ander kdv. Ben zo ontevreden over het dagverblijf waar ze nu zitten! per 16 maart gaan ze over...hoop dat we geen verkeerde keus hebben gemaakt voor onze meiden,maar dit kan zo ook niet langer..ook staan ze op de afgrond en halen ze het financieel niet tot het einde van het jaar volgens mij.Bij het nieuwe kdv is wel alles goed op orde..en is er veel structuur voor de meiden. Heb eindelijk een eisprong gehad,maar wel ontzettend laat..denk dat ik dan rond begin februari ongi zou moeten worden..wel raar want net na mijn ei verloor ik steeds behoorlijk wat bloed en ik dacht, mijn ongi begint...maar tot nu toe nog steeds niks..af en toe een heel klein beetje rood verlies! Ben benieuwd wat er de komende week gaat gebeuren...! Begrijp soms helemaal niks meer van mijn cyclus.
@Chivay. Dat is toevallig. Ik ga morgen ook met Nina naar een school om in te schrijven. Bij ons is het wisselend qua wachttidj maar we willen wel een bepaalde school dus op tijd zijn dus schrijven haar gewoon vast in. Wij willen graag een wat kleinere school met een peroonlijkere benadering,dus daar zijn ook minder plaatsen. Ook willen wij een cristelijke school en een school die ook programma aanpast voor kinderen die niet mee komen of juist meer kunnen,wat individueler zeg maar. @Chantal. Ja heerlijk af en toe even samen weg. Mijn vader smst me altijd halverwege even heo het met Nina gaat. haha hij weet dat ik dan rustiger zit. Maar zonder gekheid;is wel even fijn zo samen. @Carpe. Nina heeft nu maat 86 en 92 aan qua bovenkleding. Ligt een beetje ana hoe het valt. Broeken moeten een maatje kleiner vanwege haar smalle taille. Ik widle ook zoimerkleding laatst kopen toen alles in de opruiming maar durfde het niet vanwege de maat. Misschein dat Nina dan nog 92 heeft maar ik acht de kans ook groot dat het dan 98 is. Ik vind dat ze nu wel iets langer in een maat blijft zitten. Leuk even samen weg. Inderdaad raar qua gevoel. Ik moet zeggen dat ik daar nog niet ana toe ben,zo'n hele nacht weg,maar ben wel met je eens dat het goed voor je relatie is om af ne toe wat samen te doen. Overdag is tcoh de meeste tijd nu voor je kindje he. @Nbroen. Ik dacht kijk even op dei site voor slofjes maar dat is een dating site?? Haha. @Babykwes. heo gaat het met je. Ongi over? Vraage. Ik kreeg van het cb een uitnodiging voor Nina met 1,5 jaar. Kregen we ook een lijst met vragen over haar bij,maar ook met vragen over ons;of er spanningen tussen ons is,of we financiele moeilijkheden hebben,ruzies in de familie,geestelijke problemen hebben. Mijn mond viel me open. Ik vidn dat wel heel persoonlijk. Als het niet zou gaan met Nina was het iets anders,maar ik vind dat het ze nu niks aan gaat. Hebben meerdere dit gekregen?
Alicia wow nina is ook lang he, vlot al maat 92. Ik werd toevallig vandaag gebeld door het bureau, of ik morgen kan komen voor de 1,5 jaar controle. Niks over een formulier gehoord. Vreemd idd als er nooit problemen zijn
In de brief staat dat het een standaard brief is en we hebben nooit op het cb iets gehad dat Nina iets niet geod deed of achter loopt. Sterker nog;ze altidj tevreden en ze loopt juist vooruit,dus ik vidn het een beetje veel van het goede. ga het alleen van Nina invullen. ik ben benieuwd wat ze jou morgen dan gaan vragen,want dit soort vragen schijnen er te komen bij de 1,5 jaar controle.
Alicia: hier komen ze van het cb met 1,5 op huisbezoek en wij hebben ook zo'n megavragenlijst gekregen die we voor die afspraak moeten invullen, is hier standaard, maat vind het ook raar hoor.
@ hope 14 februari is een hele mooie datum. veel succes. @ jeanetjuh oei dat is erg pijnlijk hoop dat je er niet te lang last van zult houden. @ banne ik zou zeggen kijk eerst naar dat appartement wie weet heb je wel gelijk een gevoel van YES dit is het. @ alicia vreemd zón brief. mmm lekker met zn tweeén eten. @ carpe wat erg voor diegene. spannend voor jullie heb je zelf een idee wat het is? @ nbroen ja je kan wat bloedverlies hebben van je eisprong. hahaaha jij ook al een driftig kindje. wij allemaal geloof ik. @ pluisje weet je al wat er is waar het kindje aan is overleden? @ chivay leuk hoor voor oona naar school het gaat idd heel erg hard. @ kwebbel alles goed met je? @ babykwes hoe ist met je? hier is jovi weer erg hangerig beetje verhoging en volgens mijn kom er een hoektand door.
Whaaaaaaaa nee!!!hoe krijg ik die link eraf?? raar want in mijn mail staat dat adres bij de factuur. deze link moet wel werken (hoop ik dan maar) Home | Roosjes Babyslofjes Ze willen tegenwoordig steeds meer weten, maar hoe het er financieel aan toe gaat enz..vind ik echt te ver gaan... Bij onze oudste kregen we dit nog niet,maar wij moeten bij de jongste altijd een vragenlijst invullen..zal er eens op letten en als ik zo`n lijst krijg om in te vullen dan geef ik hem persoonlijk weer terug! slaat echt nergens op!!
maar zoveel??!! vond het best wel veel namelijk!Ga er dan maar vanuit dat het hiervan geweest is...zal zo het lijstje er even bij pakken en mijn nod ff aanpassen want die is dan ook later...
Hope- 14-02 HSG, daarna behandelplan bespreken. We beginnen weer!! San84 - ronde 1 met clomid - 1e kindje = Zwanger uitgerekend op 6 juli 2012 - Tweeling CarpeDiem ronde 4 2e kindje = Zwanger uitgerekend op 17 juli 2012 Babykwes 14 februari 2012 ronde 3 2e kindje NBroen - 31 januari 2012- ronde 2- 4e kindje Missy -12 februari 2012 - ronde 4 - 2e kindje Geboren: CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian Jayden - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm. Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm. Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm. Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm. Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm. Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm. Nbroen 4 juni 2011 Meila Esmee 3480 gram en 52 cm. Kirin 26 juni 2011 Jens 2140 gram en 43 cm. Pluisje- 23 juli 2011 - Noa - 3120 gram en 50 cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken - .. weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne - San Heb ff mijn nod aangepast..
missf@ ja de kleine meid is gestorven aan elepsie, ze had zware aanvallen en kwam er niet meer boven op. Vreselijk hoor! Ik had haar zo gegund, na alles wat zal heeft mee gemaakt. hope@ wil je even alle geluk van de wereld geven, zet hem op he!! ik duim voor jullie! knuffel banne@ ik zou toch even gaan kijken naar het appertement, en wie weet is het wel wat! Je kan het toch na het kijken anders afzeggen, wie niet waagt wie niet wint. carpe@ spannend de geslachtsbepaling, ga je het aan iedereen vertellen? liefs pluisje
@ Alicia, wat een flauwekul, vind ook dat ze daar allemaal niks mee te maken hebben. Volgens mij komen ze hier ook rond die tijd nog een keer op huisbezoek. Geen pijnstilling ben daar niet zo van. @ Carpe, heerlijk even samen weg, idd wel raar. Heb je een gevoel of het een jongetje of meisje is? Verder ben ik het even kwijt, heb gewerkt en vanavond even op bezoek bij mijn oma. De pijn valt mee hoor soms een soort van steken maar valt echt mee. Fijne avond nog. Liefs
@ Peuterbureau.. Hier ook de afspraak binnen.. + vragenlijst maar echt alleen op Oona gericht..Voeding, taalontwikkeling, of we vragen hebben e.d.. @ Onderwijs... Wij zitten nu best met een dillema.. wij kijken zo vroeg omdat we keuze willen hebben.. Zoals het er nu naar uit ziet moeten we kiezen tussen 2 scholen... Ons (gemengde) wijkje heeft geen school, dus kijken we in de 2 wijken hiernaast.. School 1 is het dichtste bij, openbaar, klein, kleine klassen, veel begeleiding... Maar Oona zal ws echt het enigste melkpakje zijn even grof gezegt.. Het is een zwarte school.. Onze hoop was dat er toch wel minimaal 2/3 'blanke' kindjes in de klas zouden zitten.. maar we hebben er niet 1 gezien.. Het staat me dus enorm tegen om dit als reden te nemen om haar niet naar deze school te laten gaan.. maar goed voelt het ook niet.. (Toch bang dat ze gepest wordt omdat ze de enige is) School 2 is dus juist wat verder weg (10 min fietsen, ander 10 min lopen), groot, grotere klassen... Maar grotendeels een 'witte school' die heel goed aangeschreven staat... Voelen ons dus hypocriet om voor de witte school te kiezen.. Ben nu ook nog wat verder weg aan het kijken.. O.a naar een Jenaplan basisschool en een vrije school. Ben heel benieuwd naar jullie mening! @ Jeanetjuh & Carpe.. Hoe is het nu met jullie?? Hier verder lekker z'n gangetje.. Heerlijk met Oona buiten gespeeld.. Lekker weer was het vandaag.. Stoepkrijten is helemaal hot..
@Nbrioen. Hihi Ik vroeg me al af wat je ons wilde aansmeren. ha ha. Die nieuwe link werkt goed. Ik moetw el zeggen dat ik dei link van Aapie schoenen leuker vond. Die waren wat kleurrijker. @Jeanetjuh. Ik ben ook helemaal niet van pijnstillers maar kan me zo voorstellen dat een brandwond heel pijnlijk si en dat je dan wel iets nodig hebt. Oh bij jullie ook huisbezoek. Dat hebben wij gelukkig niet. Ik moet zeggen dat ik zo wie zo niet veel met het cb heb, Wij gaan voor de spuiten en het gewicht en lengte en de rest geloof ik wel. @Chivay. Tja altijd lastig om een school te kiezen maar ik moet zeggen dat ik in jullie geval heel makkelijk zou kunnen kiezen. Misschein inderdaad eens verder kijken wat er nog aan mogelijkheden zijn. Bij ons zijn 2 scholen die qua afstand niet zo veel uitmaken. Beide te lopen binnen 3/4 minuten. De ene school is openbaar en 80 % si daar donker. De andere school is christelijk en 99 % wit. Wij zijn van mening dat we in Nederland wonen en de meerderheid ook nederlands moet zijn in haar klas. We hebben helemaal niks tegen buitenlanders (nina's vriendinnetje is ook buitenlands) maar Nina hoeft in haar eigen land niet in de minderheid te zijn. Ook heb ik zelf op het dagverblijf gewerkt binnen die 'zwarte' school en ik zag heel veel moeilijkheden met de culturenverschillen tussen de leraren en leerlingen (jongens). Ook hebben wij een voorkeur voor een christelijk school omdat wij willen dat zij iets van het geloof mee krijgt. Zij kan dan later zelf bepalen wat zij heiraan wil gaan doen. Ik heb morgen met Nina een afspraak op die christelijke school. Dus niet iedereen krijgt van die rare vragen vcan het cb. Ik moet wel zeggen het het cb hier erg vooruitstrevend is en alles heel geod wil doen. Dit past daar dan ook wel bij,maar ik vidn het iest te ver gaan. Wij vullen alles over Nina in, het gaat tenslotte over haar en wij komen niet voor ons dus dat laten wel lekker zitten.
hoi meiden @carpe lekker zeg een nachtje weg! zal idd niet meevallen zonder kim maar misschien ook wel goed voor je en jullie (hoor mij heb julian nog nooit weg gebracht) @jeanetjuh gelukkig dat het niet zo pijn doet! hoop dat het geen litteken wordt of iets! hoe gaat het met luuk?? @nbroen fijn dat je toch een ei heb gehad het is wel vervelend he als je niks meer snapt van je cyclus ik ken het gevoel ah je meisje weer bronchitis hoop dat het meevalt en je niet naar de ha hoeft! @alicia wow wat een slimme tante is nina toch geweldig!! ongi hier zo goed als over gelukkig @chivay oona ook al zo'n slimmerd zou het m in de meisjes zitten?? geloof nooit dat julian straks de was zo netjes sorteert haha en als ik heel eerlijk ben zou ik dan ook voor de "witte" school gaan het is niet dat ik nou heel erg discrimineer maar ben er gewoon niet zo op zeg maar en hoe hyprocriet ben je als de "bruine"het ook doen want anders waren de scholen wel meer gemengd toch? (dit is niet verkeerd bedoeld hoor de bruine) @missy gaat goed hoor dank je! en met jou druk aan de klus @banne hoe gaat het met je?? @cb hier ook een vragenlijst zo hoop dat ik nu iedereen weer gehad heb julian beetje hangerig en slaperig had ook verhoging vanmiddag en vanavond dus zal wel weer iets dwars zitten fijne avond meiden liefs
Lastig iets hoor vind ik! Voor Oona riep ik heel hard... Natuurlijk naar de 'zwarte' school... Als elk melkpakkie naar de witte school gaat krijg je nooit gemengde scholen! Wij hebben voor een gemengde wijk gekozen.. dus waarom verder weg voor een witte school... Overigens nog wel iets wat meetelt... Het gaat om overwegend islamitisch publiek... Dus daarin ook weinig gemengd.. Moeilijk dus... Beide keuzes voelen niet goed.. Het liefst zou ik bij beide scholen inschrijven en tegen die tijd nog eens een rondleiding.. Maar officieel mag je maar bij 1 school inschrijven... De 'zwarte' school krijgt voordat Oona naar school gaat ene nieuw gebouw.. dat zal zeker gaan schelen. Degene die ons de rondleiding gaf was ook vrij eerlijk dat ze een uitzondering zou zijn en dat ze zelf hoopte dat de vernieuwing van de wijk + de nieuwbouw wat meer gemengd publiek zal geven.. Denk ook zeker dat dat gaat gebeuren, maar niet voordat Oona die kant op gaat ben ik bang..