@ Sammie, dat is hij zeker maar het is ook echt een heel lief kindje nu hij zo lekker in zijn vel zit Dank je wel voor jullie lieve berichtjes het valt allemaal niet mee zeker omdat we nu nog 2 weken in spanning zitten en wat daarna he we hebben het allemaal al eens meegemaakt:x
hoi meiden @jeanetjuh jeetje wat vreselijk!! weet ook even niet wat ik moet zeggen behalve heel veel sterkte voor jullie en je familie dikke knuffel @alicia ahh die nina wat een bikkeltje is het toch! je hebt jezelf toch ook wel even verwend he @san jaja ik ben heeeeeel lief hoor @carpe ahh wat zielig dat kim het knippen zo eng vond ja ben ook wel benieuwd naar jouw buik hoor @pluis fijn dat noa het zo goed doet bij de gastouder tja weet nou niet of ik gelukkig moet zeggen dat je niet zwanger ben @banne ik heb ook nog steeds mn eigen fiets al heb ik wel gehoord dat je een mama stuur los kan kopen dus daar ga ik even achteraan zag laatst ook bij de halfords mama fietsen staan voor niet al teveel geloof dat mijn vriendin die ook heeft schijnt een fijne fiets te zijn @sammie leuk lekker zwemmen morgen veel plezier!!! @alicia lees ik nou dat jullie volgende maand weer gaan proberen?? spannenddd leuk leuk leuk jij vroeg geloof ik ook of julian genoeg eet? hij krijgt 150ml pap smorgens en als tussendoor nog een koekje of fruit en tussen de middag 2 sneetjes brood soms 1 soms 2 en een half smiddags ook nog fruit of een koekje en zn avond eten met toetje zal toch wel genoeg zijn denk?? hoor hem nooit haha vandaag lekker wezn lopen toch fijn als ik weer zo'n dag heb vanmiddag ff naar mn vriendin geweest haar zoontje is 9 maanden en stond in een loopkar maar liet zn speen vallen en julian hem oprapen en netjes in zijn mondje doen zo schattig ze vonden het wel een leuk spelletje geloof ik haha hij was weer super lief ook nergens aan gezeten het is een wonder haha fijne avodn meiden liefs
@ Jeanetjuh... Pfff wat een vreselijk nieuws zeg.. Hopelijk vallen de onderzoeken zo positief mogelijk uit en zijn er veel mogelijkheden! @ San.. Ik zal zeker mijn best doen lief te zijn haha @ Banne.. Pfff lastig hoor! Hopelijk kom je snel ergens voor in aanmerking.. Ik ga binnenkort proef rijden op de fiets van mijn oma Die heeft een heel goede, maar durft zelf niet meer te rijden.. Ze wil hem graag aan mij rijden.. even kijken dus of er een fietszitje op kan! Heb er wel 1 liggen maar nooit gebruikt omdat in de stad de bus meestal toch handiger is.. Nu ze loopt lijkt me fietsen wel weer handig omdat ik geen buggy mee hoef te nemen.. @ All.. Wat leuk dat er weer een aantal voor een 2de gaan binnenkort!! Hoewel wij dus (nog) niet voor een 2de gaan vind ik het wel erg leuk om weer allemaal van 'zo dichtbij' mee te maken! Hier gaat alles nog steeds z'n gangetje.. Bad & Douche staan hier wel weer op een laag pitje ivm eczeem... Helaas vind ze wassen met een washandje heuse kindermishandeling Dus zitten we nu met haar voor de tv op een boxkleed haar te wassen.. dan is het acceptabel haha.. En dan 1x per week douchen en 1x in bad... Dat is dus puur genieten... Oona eet sinds een tijdje wat minder goed brood 'smorgens.. Ook gaat haar melk niet altijd meer op... Te weinig zuivel dus.. en een hongerig meisje op t kdv We gaan dus eens pap proberen in de ochtend.. Andere dreumessen dit ook? Welke pap/merk?? Hopen zo 2 vliegen in 1 klap te slaan.. en weer genoeg zuivel(krijgt vaak maar 200ml binnen ipv 300ml) en een vol buikje 'smorgens.. Ze slaapt 'smorgens regelmatig langer nu.. op kdv dagen is ze dus te vroeg wakker naar haar zin en heeft nog niet zo'n trek in brood.. kan ik me voorstellen! Hebben wij ook nooit! Ben zelf van het drinkontbijt/yoghurt e.d)
@ Alicia, ow daar heb ik helemaal overheen gelezen wat leuk dat jullie voor een tweede gaan, spannend weer he. @ Chivay, hier is Luuk ook absoluut geen goede eter sochtends ik probeer van alles maar heb helaas geen tip voor je. Wat vervelend dat Oona weer zo'n last heeft van de eczeem, ow hier is het elke dag drama als Luuk uit bad moet en dan afdrogen hij kan dan echt krijsen haha Liefs
@chivay Julian ook niet echt een brood eter smorgens ik ook niet dus hij heeft t niet van een vreemde Hij krijgt altijd melkpap appel van bambix vind hij helemaal lekker dus ik vind t goed
@Babykwes. Ik heb lekker met Nina een broodje meegegeten. ja Nina is wel een bikkel,maar hoe ernstiger de wond hoe minder gevoelig het is,dus weet niet of ik er zo blij mee moet zijn. Ja wij gaan volgende maand voor een tweede. Heb er ontzettend zin in en irriteer me nu al were ana het wachten elek keer,haha. Heb geen idee wanneer ik een eisprong heb gehad dus weet ook niet precies wanneer ik ongi ga worden. Vermoed vandaag maar kan ook volgende week zijn. Ik ben altijd erg onregelmatig. Wacht het dus maar even af. Nina eet ongeveer hetzelfde als Julian. Ze eet nu dit: ontbijt:150cc pap(bambix) en 50 cc warme melk 9:45: sap + fruit 12:00: 1,5 snee brood + 150cc warme melk 14:30 sap + koekje/rijstewafel 17:15 warme maaltijd + yoghurt met iets erin + sap 19:15 150cc warme melk Zoals je ziet is Nina erg gek op warme melk. Krijgt ook nog een extra fles voor zij naar bed gaat. Volgens cb mag dit niet meer,maar wij vinden melk gezond en hebben liever dat dan iets zoets. @Chivay. nian dus ook pap 's ochtends. Van bambix. Gister mijn vriend ook muelsi voor dreumesen van bambix meegenomen als variatie. vanochtend geprobeert maar ze vind de stukjes maar raar erin. Die gad ze me weer terug Wij zijn ook beide geen broodeters 's ochtends en Nina ook liever iets vloeibaars dus. @Pluiske. Ik denk dat je misschien ook wel blij mag zijn dat je niet zwanger bent. Hoe denkt je vriend over een tweede? Bwen ik wel heel beniewd naar aangezien jij zegt dat hij je nooit wil helepen en alleen zijn eiegn ding doet. Brutale vraag,maar durf jij met hem wel aan een tweede te beginnen? @Jeanetjuh. Ja wij gaan voor een tweede. Heb tijdje geleden heel erg eraan moeten wennen en nu heb ik er helemaal zin in. Ben erg benieuwd of het ons gegeven mag zijn om een tweede te krijgen en heo snel wij nu dan zwanger zijn. Hoe gaat het met jou? Heb je een beetje kunnen slapen na het heftige nieuws?
Jeanetjuh: Ben er even stil van, heel veel sterkte voor jou en je familie. Alicia: Wauw, wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Spannende tijden! Eten: Jelmer is echt een vuilnisvat, heb het zelfs met de ha besproken van de week, maar aangezien Jelmer een normaal postuur heeft, is er niks aan de hand, waarschijnlijk snelle spijsvertering net als zn pa, is ook een bodemloze put. Dit is wat Jelmer eet: Ontbijt: 3 boterhammen + 150 cc melk Tussendoor: 2 stuks fruit + sap Lunch: 3 boterhammen + 150 cc melk Tussendoor: Beker sap en koekje/soepstengel/rijstewafel Avondeten: stukje vlees/vis, 2 aardappels (of rijst/pasta) en 2 opscheplepels groente. Als toetje vaak een bakje yoghurt. hier: Heel druk met werken, ik heb een zwangerschapsverlof voor 2 dagen overgenomen en daarnaast val ik nog in indien nodig, wat de laatste tijd neerkomt op 4 of 5 dagen werken in de week. Vind het erg pittig, maar we kunnen het geld goed gebruiken, dus voorlopig vind ik het wel even best. We beginnen financieel gezien weer overeind te krabbelen dankzij deze extra uren. Maar als we weer op de rit zijn, is het gelijk over met het vele werken, vind 3 dagen echt de max. Wat betreft een 2e kindje. Als ik dan lees dat Alicia er ook voor gaat en er nog een paar dames bezig zijn, zie ik best wel een beetje groen van jaloezie, wij willen ook zo graag. Maar wij wachten even tot eind april, want dan weet ik wat voor contract ik hierna krijg. Heb nu een half jaar contract en dat vind ik te onzeker. Een collega van mij kreeg nl. na 2x een half jaar een contract voor 1,5 jaar, dus daar hoop ik ook op, want dan durven we de stap wel te nemen. Na die 1,5 jaar ben ik nl. klaar met mijn opleiding, dus dan wil ik toch een baan in de kraamzorg gaan zoeken.
Hoi meiden leuk dat er weer een paar gaan proberen spannend allemaal. Kwebbel jeetje wat eet jelmer veel nog meer dan mij oeps. Eline foto foto . Jeanetjuh knuffel voor jou vind het zo erg ( maar ben ook erg emo hoor) . Zo hopelijjk even naar zwolle nieuwe camera halen oude is niet erg goed meer .en even lekker broodje eten. Fijne dag allemaal.
@Kwebbel. Poeh wat eet Jelmer veel. Ik vindt Nina al een geode eter maar dit is inderdaad veel. Maar goed,zolang hij goed in de lijn blijft,is het prima toch. Fijn dat jullie financieel weer erboven op komen. Inderdaad wel super dat je zoveel kunt werken en extra kunt verdienen,al lijkt het me wel heel pittig om met Jelmer te combineren. Verstandig dat jullie nog even wachten met een tweede tot je ene nieuw contact hebt. Je moet niet jaloers op anderen zijn,voor iedereen si er een juiste tijd en de jouwe komt ook. Is toch wel fijn dat jullie financieel dan geod zitten want een tweede kost wel extra geld. Hoe gaat het met jou? @San. Leuk een nieuwe camera. Kun je straks goed gebruiken.
@ Kwebbel, leuk om weer iets van van je te horen. Pittig hoor zoveel werken maar wel fijn dat jullie weer uit de finaciele problemen komen zo. En idd niet jaloers zijn meid jullie tijd komt weer. Hoe is het verder met je? Zo Jelmer is een goede eter fijn hoor. @ Alicia, fijn dat je het nu helemaal ziet zitten, leuk hoor Met mij gaat het opzich goed hoor, het zijn een spannende 2 weken maar hoop zo dat we dan wel een goede uitslag krijgen dat zou betekenen dat de kanker weer 'alleen' in zijn prostaat zit en dat is wel goed te behandelen als de uitslagen tegen vallen is het een heel ander verhaal en die gedachte maakt mij wel erg angstig. Liefs
Kwebbel wow 6 boterhammen? Hoe zwaar is ie dan? Balen dat je het zo druk hebt. Jou tijd komt wel meis dat je weer zwanger bent, en dan baal ik misschien weer dat ik het nooit meer meemaak Over eten, kim eet ook moelijk haar boterham de laatste ochtenden, ze zegt na paar happen nee, en met avondeten ook. Zal is zetten wat ze eet 07.00 1 boterham en 180 ml warme melk 10.00 180 ml diksap en 1,5 stuks fruit 13.00-13.30 1,5 boterham zon beetje 120 ml melk 15.00 180 diksap en 1 nijntje koekje of dadeltje 17.15 avondeten, zon 200/250 gram en paar hapjes vla 18.00 nog wat water En soms nog hapje koek of iets wat wij eten tussendoor
Hey ladies, Jeanetjuh heel veel sterkte!! Alicia ja daar zijn we nog niet helemaal overuit we weten ook niet hoe lang het duurd voordat we weer zwanger zijn vorige keer duurde het 4 mnd ( toen slikte ik nog de pil) nu ben ik inmiddels al 3jr pil vrij dus ik weet niet hoe lang het nu zal duren voor we weer zwanger zijn. Ik heb ook geen zin om midden in een verhuizing te zitten al ik hoogzwanger ben. Dus we moeten nog ff kijken Liefs
Carpe: Jelmer is 12 kg bij een lengte van 85 cm, zijn lengte zit in de curve iets hoger dan gewicht, dus dat is prima
hoi meiden @kwebbel fijn dat het met jou weer wat beter gaat! begrijp je jalozie wel hoor maar wat carpe zegt jullie tijd komt nog wel en dan zijn wij allemaal weer jaloers en ja wat eet jelmer veel dat krijg ik niet eens op haha hij zal het vast nodig hebben lekker toch @alicia lekker dat nina zo veel melk drinkt julian vind het maar niks maar die bambix appelpap is toch van opvolgmelk?? en geven jullie haar dan savonds een fles warme melk of opvolgmelk?? spannend hoor en ja wens je nu alvast sterkte met wachten ppff heel irri ik was altijd super regelmatig op het uur af bijna en ook na mn bevalling maar sinds t laatste half jaar denk is het een zooitje zal van de week is die ovu testjes gaan bestellen dit is ook niks @carpe ben zooo benieuwd straks met de geslachtsbepaling spannend hoor! fijn dat je je wat beter voelt blijf maar lekker rustig aan doen!! @chivay bah oona weer exceem wat een strijd moeten jullie voeren om haar te wassen ook een tantetje hoor die oona ben hier ook alweer ddruk aan het smeren weet het al niet meer sorry meiden heb weer hoofdpijn en druk achter mn ogen bah was al een keer naar de ha geweest en moest terug komen als het niet weg ging dus ben bang dat ik weeer een bezoekje moet wagen maandag fijne avond meiden liefs
Tnxs voor de antwoorden!! Vandaag pap en musli meegenomen.. eens kijken of ze dat op de vroege morgen beter te doen vind haha.. Had van de week eens aan de voedingsdeskundige hier op het forum gevraagd hoe het zat met de zuivel... 300ml als advies lees je overal... maar vroeg me dus af of dit alleen het maximum was, of tegelijk ook het mimimum... Dit laatste was het dus.. Daarom maar weer wat nieuwe dingen proberen.. Vind zuivel voor Oona extra belangrijk dat ze genoeg krijgt ivm het vegetarisch eten.. Qua eten krijgt ze nu ongeveer dit (aangeboden, niet altijd op): Ontbijt: 2 boterhammen + 100ml melk & water (Soms ook stuk fruit) Tussendoor: 1 of 2 stuks fruit + water Lunch: 2 boterhammen + 150 melk & water Tussendoor: Iets lekkers + Sap (b.v koekje, soepstengel, rozijntjes, komkommer, reepjes paprika, cherrytomaatjes.. ) Avondeten: Wisselend, afhankelijk van wat het is, hoe moe ze is soms een bord vol, soms minder.. & water & wat volle kwark als toetje of druifjes.. Voor het slapen: bekertje water, of bij een slechte melkdag nog wat warme melk. @ Babykwes.. Jullie ook weer flink aan t smeren... this er ook wel het weer voor! Helaas is Oona nog niet eczeemvrij geweest.. maar wel bv beperkt tot kleine plekjes of heel rustig... Na een hele rustige periode eens geprobeerd wat vaker te douchen, maar helaas kwam het toen weer flink terug dus.. Gelukkig heeft ze er geen last van!! Oh jij weer veel sterkte.. Hopelijk trekt dat snel weg! Zo naar is dat..
@all,even snel een update..ben erg druk met werken het weekend dus zal maandag wel even op iedereen reageren. Meila heeft nog steeds hoge koorts 40,3 ze eet en drinkt amper nog wat en het meeste wat erin gaat komt er net zo hard weer uit. Net naar het ziekenhuis geweest. Moeten nu om de 6 uur paracetamol geven,heeft ze morgen nog koorts dan gaan ze prikken op uitdroging en moet ze opgenomen worden en aan het infuus. Dus hopelijk zakt de koorts de komende uren..Haar longen klinken goed dus de ventolin doet zijn werk. Het erge hoesten is een viraal iets en moet haar lichaam zelf oplossen..
Hope- 14-02 HSG, daarna behandelplan bespreken. We beginnen weer!! San84 - ronde 1 met clomid - 1e kindje = Zwanger uitgerekend op 6 juli 2012 - Tweeling CarpeDiem ronde 4 2e kindje = Zwanger uitgerekend op 17 juli 2012 Babykwes 14 februari 2012 ronde 3 2e kindje NBroen - 4 maart 2012- ronde 3- 4e kindje Missy -12 februari 2012 - ronde 4 - 2e kindje Geboren: CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian Jayden - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm. Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm. Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm. Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm. Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm. Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm. Nbroen 4 juni 2011 Meila Esmee 3480 gram en 52 cm. Kirin 26 juni 2011 Jens 2140 gram en 43 cm. Pluisje- 23 juli 2011 - Noa - 3120 gram en 50 cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken - .. weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne - San Even mijn nod aangepast..ben weer ongi geworden..
@Jeanetjeh, wat een verschrikkelijk nieuws!! Weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Lijkt me enorm moeilijk om weer door zoiets heen te gaan met een van je ouders.. Heel veel sterkte! Ik hoop echt dat jullie goed nieuws krijgen over 2 weekjes.. @Alicia, had nog helemaal niet gereageerd op jullie bikkel Nina! Jeetje zeg, hopelijk is het snel over.. Ik wil ook wel een mama-fiets, maar vindt ze nieuw wel prijzig. Dus maar even op martkplaats struinen. Spannend hoor, jullie ook weer voor een tweede! BEn erg benieuwd hoe snel je nu zwanger bent. @Pluisje, wat fijn dat Noa het zo leuk heeft gehad bij de gastouder Balen zeg die negatieve test!! Ik vraag me ook wel hetzelfde af als Alicia, zou je nu al aan een 2e beginnen met een vriend die (bijna) niks doet met Noa..?! @Carpe, wat zielig dat Kim het eng vond bij de kapper. Ben benieuwd naar je buikfoto's! Is je buik nu anders dan bij Kim? @San, wat naar zeg, iemand onder de trein! Echt erg, ze stond in de file op de spoorwegovergang! Brrr... Ik ben altijd heel voorzichtig als het druk is en ik sta voor een overgang. Rij er pas op als ik zeker weet dat ik de overkant haal. Ik ben ook heeeeeeel lief hoor.. En nieuwsgierug! Heb je nog een buikfoto? @Babykwes, ik zal eens kijken bij de halfords.. bEdankt voor de tip. Wat een schatje is Julian! Leuk om te lezen.. Komt helemaal goe dmet een broertje of zusje. @Kwebbel, jeetje wat eet Jelmer veel.. Maar ach wat maakt het uit als hij gewoon goed op gewicht is?! Hij verbruikt misschien ook veel energie op een dag. Wat betreft een 2e kindje snap ik wel dat je een beetje jaloers bent. Dat heb ik ook wel. Ik zou ook graag een tweede kindje willen, maar het is afwachten of me dat ooit nog gegund is... Nu ik geen man/gezin meer heb. Probeer het positief te zien, zo ver is april niet meer.. @Nbroen, jeetje meid ik schrik ervan!!! Pffff... Ik hoop zo voor jullie en voor Meila dat ze snel beter wordt. Veel sterkte met het arme meisje. Knuffel! @All, Gisteravond uit eten geweest met een vriendin! Was erg gezellig. Daarna nog even naar Dollars op de korenmarkt, cafe met livemuziek samen met m'n schoonzus en een vriendin van haar. Was ik echt even aan toe zo'n gezellige avond voor mezelf. Binnenkort ook nog een keer een avond naar Sanadome, even lekker ontspannen.
Nbroen Jeetje het zit meila en jullie ook niet mee Hoop dat de koorts zakt en ze niet uit droogt bah arme meisje Beterschap en een knuffel voor je zieke meisje!