Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Emily kan staartjes in haar haar:D:D

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Nbroen, wat naar zeg. Hopelijk is de koorts morgen gezakt en anders is het idd beter om naar het z'huis te gaan daar is ze dan in goede handen.
    Beterschap!!

@ Banne, wat is het toch een mooi meisje:D hahaha die tandjes had Luuk ook zo onze kleine dracula haha leuk hoor

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Nbroen: sterkte met Meila!

Banne: wat schattig die staartjes!

Jelmer is idd een druk en beweeglijk manneke, hij loopt net een week echt goed en is nu helemaal niet meer te stoppen, dus hij zal het vele eten wel nodig hebben als brandstof haha. Hij klimt ook werkelijk overal op, met de nodige valpartijen, maar dat deert m niks.

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @jeanetjeh, thanx!:D

@nbroen, hoe is het met Meila? Ik moet steeds aan haar denken...

5. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Banne wat een mooi meisje! En wat leuk die staartjes!

Nboer beterschap met meila!

Bij zulay komt er een kiez door de 1ste ze heeft een beetje verhoging. Ze is ook een hele week aan de diarre gelukkig eet en drinkt ze wel goed maar het is toch wel vervelend!

Fijne zondag ladies

6. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Lovelyme. Kan me voorstellen dat je niet in een verhuising wil zitten als je zwanger bnet. Zou je een bedje bij jullie kunnen plaatsen en evt verhuizen als de baby er zou zijn? Of juist nu kijken en voor die tijd verhuizen. Als je in het begin van een zwangerschap zit,lijkt me dat nog wel te doen en dan ben je wel klaar als de baby er si. Moeten jullie je huidige huis nog verkopen of zitten jullie nu gehuurd?

@Babykwes. nina krijgt sinds haar 1ste verjaardag geen opvolgmelk meer,alleen nog maar gewone melk. We maken haar pap dus ook met gewone melk en 's avonds is het ook gewone melk. ik vind opvolgmelk wat veel omdat ze ook goed eet. Een flesje opvolgmelk is ook te vergelijken met een maaltijd of zo werkte het een lange tijd.
    Bah jij weer hoofdpijn. En je ongi was toch over he. Klinkt wel een beetje als migraine. Ik heb dat heel veel gehad tijden szwangercshap van Nina en toen had ik ook zo'n druk achter mijn ogen,was altidj bang dat die er nog eens uit zouden springen. Ben je bekend met migraine?

@Chivay. Smeerde jij niet Lanette zalf bij Oona? Nian heeft 2 kleine exceem plekjes op haar bovenbeen. Grootte van stuiver en normaal gaat dat weg al sik 'n paar dagen vaseline smeer. Nu lijkt het niet weg te gaan. Wil die Lanette eens proberen. Waar kun je dat krijgen en is dat een onschuldig zalfje of zitten daar medicijnen in?

@Nbroen. Ah meila nog ziek. ik hoop dat de koorts snel zakt en ze niet opgenomen hoeft te worden. Wat sneu toch voor jullie kleine meisje. Sterkte.

@Banne. Je zou eens op Izibike kunnen kijekn.Wij hebben daar de fiets vandaan. In de winkel zijn ze inderdaad erg prijzig en daar scheelde het ons toen 150 euro. Dat bedrijf zit in Arnhem dus ideaal voor jou. IS een internetbedrijf dus hebben geen showroom,is alleen bestellen en ophalen. Wij hebben toen een proefritej bij een fietsenwinkel gemaakt en toen daar bestelt. Misschein een tip.
    ja we gaan voor een tweede. heb er nu hele veel zin in,absoluut geen twijfel meer en hoop dat het snel raak is en we nog zo'n mooi wondertje krijgen.
    Hoe gaat het met jou? Kom je een beetje verder in de papierwinkel?
    Oh leuk binnenkort naar Sanadome. Vidnen wij ook altidj zo lekker,al zijn we daar niet meer geweest sinds we Nina hebben. Is best een geod idee eigelijk.
    Wat een leuke foto's van Emily. Schattig hoor die staartjes. Lang haar al voor haar leeftijd.

@Carpe.Nog helemaal vergeten je te antworoden. Drie kindjes lijkt ons best hele leuk ja,al moeten we ook kijken naar mijn leeftidj en ik ben de jongste ook niet meer. We gaan nu eerst maar voor een tweede,ligt er ook aan hoe lang het duurt voor ik zwanger ben. Ze zeggen altijd dat dat wat langer duurt als je ouder bent,dus we wachten dat eerst maar eens af en dan kijken we wel of er nog een derde komt. Met twee zouden wij ook heel gelukkig zijn.

Bij Nian is de blaar open gegaan. Beetje balen,maar ook wel te verwachten haast. Zit op haar rechter wijsvinger,net de vinger waar ze het meeste mee doet. Hoop dat het niet gaat ontsteken,want dan moesten we naar het ziekenhusi komen. Vooralsnog ziet het er mooi uit. Wassen veel haar handen onder de kraan om er zelf niet ana te komen en het toch schoen te houden. Hopelijk gaat het geod.

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Oh wat is er weer veel gekletst.....

Hier voel ik me gelukkig weer super! Hopen dat het zo blijft :D

Spannend zeg dat er veel weer voor een tweede gaan! Dan baal ik soms ook wel weer een beetje dat ik die spanning niet meer zal hebben, nooit meer het gevoel van een baby of twee baby's in je buik hebben.... en dan bekijk ik de andere kant weer en dan denk ik ook wel weer, nooit geen nachtvoedingen meer, niet meer zo gekluisterd aan huis met een baby etc etc. Alles heeft zo z'n voor en nadelen zeg ik maar.

Banne ik heb echt respect voor jou hoor, vind het echt knap hoe je je er allemaal doorheen slaat.

Verder trekt Naomi zich hier wel op maar is nog niet zo fanatiek als Elize, ik denk zelfs dat het met Elize niet heel lang meer duurt voordat ze haar eerste stapjes los gaat zetten.

Soms denk ik wel eens terug aan de tijd zonder kinderen.....moet zeggen dat ik het nu best zwaar vind met twee kids van dezelfde leeftijd. Ze vragen nu zoveel aandacht en ik kan ze soms niet beide de aandacht geven die ze verdienen en daar baal ik van. Vriendlief is ook nog steeds vaak van huis om te beunen en klussen bij zijn ouders dat ik het vaak alleen moet doen. Ik zou ze echt niet meer willen missen hoor maar af en toe denk ik wel eens aan de tijd dat alles nog ''makkelijk'' was. Er zal straks heus wel een tijd komen dat het makkelijker gaat worden maar het is echt doorbijten soms. Ik wil alles graag doen maar in het huishouden trek ik het niet in mijn eentje met het werk, kids etc etc. Het is niet vies hier in huis maar ik zou nog zoveel meer willen dan ik kan doen....zucht moest even van me afschrijven

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nog even spammen

In chimpie champ Oosterhout met de kids van een goede vriend

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Naomi

10. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chivay:
    Haha…hoor ik een twijfel in je stem? Misschien toch nog een tweede?
    Ik dacht dat jullie het bij Oona wilde laten…of vergis ik me?
    Ik zag dat jij komkommer en paprika geeft in reepjes…..dat krijg ik er bij Roan nog echt niet in….hij mist nog wat tanden!!

Ons schema ziet er zo uit:
    Ontbijt: 150 ml melk met pap (bambix va 12+)
    Tussendoor: koekje, cracker, rijstwafel of soepstengel
    Lunch: 2 boterhammen met een (gewone) beker melk
    Tussendoor: knijpzakje fruit…..vers fruit wil er hier nog steeds niet in (op een paar manderijn stukjes na) Soms wat rozijntjes.
    Avondeten: Eet gewoon met ons mee (portie zo groot als een potje eten) Als toetje vaak een danoontje.

Tussen de bedrijven door drinkt Roan ook veel. Na het avondeten krijgt Roan niks meer….ook geen flesje melk of pap. Wij vinden dat niet nodig en hij doet het er goed op zo!

Alicia:
    Ik vind het ook super leuk dat jullie er weer voor gaan. Ik moet zeggen dat ik er ook steeds meer naar snak…toch nog even een paar maanden wachten….
    En wat een goed idee van die warme melk in de ochtend. Roan krijgt altijd thee, maar dat is niet zo lekker dus laat hij dat vaak staan. Ik ga het eens proberen!

Kwebbel:
    Wij willen ook graag een tweede kindje…ook wij wachten ong tot april! Wie weet gaan we straks wel weer gelijk op!
    Fijn dat het financieel weer wat beter met jullie gaat!

Nbroen:
    Arme meila…hopelijk zakt de koorts snel!

Banne:
    Wat een knapperd!

Jane:
    Ik vind het ook knap hoe je het allemaal weet te managen! Je hebt twee prachtige dochters…straks zal het heus wat makkelijker worden.

Gisteren zijn we met Roan naar een verjaardag geweest….hij was zo lief. Hij heeft lekker met zijn speelgoed zitten spelen….hij heeft nog geen glas op tafel aangeraakt! Wel moest hij even de piano uitproberen, maar dat mocht. Ik zeg: een muzikaal talent!

11. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hey dames

pfff een heel verhaal getypt en weg :x

reageer morgen wel uitgebreider.

veel liefs

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Sammie... Hahahahaha
    Uiteraard is er altijd wel wat twijfel... 'Wat als'
    Maar het voelt nog steeds goed zo hoor :D
    Blijf wel altijd heel eerlijk zeggen dat ik nooit nooit zeg... maar niet eerder dan dat Oona naar school is...
    (Sowieso hebben we ook geen kamer over ;) en kunnen niet verhuizen..)

@ Nbroen veel beterschap weer met je meisje!

@ Alicia.. Ik smeer idd altijd lanettezalf.. Er zijn 2 versies.. een witte creme en een vette vasaline achtige zalf. Die laatste is ook vrij verkrijgbaar en gebruik ik altijd voor Oona. Trekt geloof ik wat sneller in maar hydrateerd wat beter.. Wij hebben hem wel op recept en dus vergoed omdat we zoveel smeren..
    Het zorgt er bij Oona dus niet voor dat het weg gaat, maar wel dat het onder controle blijft..
    Owww en wat leuk dat jullie er weer voor gaan.. Heel benieuwd hoe Nina met een broertje of zusje zal zijn!
    Wat vervelend van de blaar! Hopelijk blijft het goed gaan!

@ Jane.. En ik kan het me zooo goed voorstellen... Praat het maar van je af hoor! Ik heb dat al met 1tje... Zoveel dat ik zou willen doen nog, huis is altijd net niet zo schoon als ik zou willen...

Hier een lekker weekendje gehad..
    Gisteren ikea & supermarkt met zn 3.. Zo leuk hoe ze steeds meer actief mee kan doen met zulk soort uitjes... Ze ging er al vandoor met de boodschappentas ;) Gezellig samen gelunched bij Ikea... Oona voor het eerst frietjes aangeboden maar nee.. mevrouw had liever de boterham met kaas ;)

Vandaag is ze alweer precies 1.5 jaar!

13. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    goedemorge allemaal

@ nbroen heel veel beterschap voor meila.
    hoe gaat het nu is de koorts gezakt?

@ babykwes vervelend die hoofdpijn.
    ging je nou vandaag naar de dokter?

@ alicia spannend hoor hoop dat jij ook snel een mooie test kom showen.
    oei nina dr blaar open hoop dat er geen infectie bijkom.

@ jane leuke foto's van de meiden.
    ik snap echt dat je het heel druk heb.

@ banne jammer van het appartement.
    he leuk die staartjes bij emily.
    ze heeft idd lang haar zeg.

@ carpe je geniet wat meer van je zwangerschap gelukkig maar.
    enne morge geslachtbepaling.
    ow ja en een buikfoto???:p

@ san ja ik zal ook heel lief zijn, ben zo benieuwd.

@ chivay hahhha oona heeft liever een boterham met kaas.
    gezellig met zn 3en op pad.

@ sammie leuk een muzikaal talentje:D
    ja jullie ook voor een tweede.

@ wen hoe gaat het met jenz?

sorry als ik iemand vergeten ben.

hier erg druk kan honderd keer per dag nee zeggen tegen jovi hij zit overal aan, klim over op.
    en hij wil zelf eten nou dat is echt een kliederboel, mag hem dus niet meer voeren:D
    reageer later nog.

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Missy, dat hebben wij hier ook Luuk wil zelf eten haha ach hij zit er dan helemaal onder maar ik vind het ook wel leuk hoor.

@ Alicia, wat vervelend dat de blaar is open gegaan, doet het nu niet meer pijn bij haar?

@ San, heb je al een nieuwe buikfoto ben benieuwd.

@ Carpe, spannend morgen de echo:D en heb jij al een mooie buikfoto? Hoe is het verder met je?

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Banne wat een leuke fotos van emily, leuk al die staartjes.

Ik wilde buikfotos maken, zijn van de oplader kwijt van de camera. En de batterij is leeg. Nog maar eens op zolder zoeken:x

Het gaat ietsje beter met me lijkt het. Ben nog steeds heel moe, ondanks dat ik thuis zit en weinig doe
    Vraag me af hoe het met werk moet straks.

xx

16. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Yes ben weer terug met internet:D Heerlijk!

Jeanetjuh lees net het vreselijke nieuws van je vader. Hopelijk valt het mee. Heel veel sterkte deze komende twee weken. Wachten duurt zo lang vooral als je gewoon wilt weten waar je aan toe bent. Ik zag ook een paar hele mooie foto's van Luuk! Daar mag je trots op zijn:D

Alicia wat leuk dat jullie ook voor een tweede gaan zeg! Ik lees hier dat er steeds meer voor een tweede gaan. Wij weten ook al wanneer we voor een tweede gaan, maar kan het hier niet opzetten, omdat er ook een collega meeleest (wat ik helemaal niet erg vind) maar wil het wel graag voor me houden. Ik kan alleen zeggen dat het nog wel een tijdje duurt.

Carpe hoe gaat het ermee? Kun je het allemaal nog een beetje volhouden?

Kwebbel wat fijn dat julie financiele situatie beter word. Dat zal een hele geruststelling voor jullie wezen. Ik snap dat vier dagen werken op dit moment wel zwaar voor je is. Zeker in combinatie met Jelmer. Maar het is allemaal voor een goed doel. Nog heel even volhouden. Hopelijk krijg je een contract voor 1.5 jaar en kunnen jullie ook voor een tweede gaan.

Banne wat een mooie foto's weer van Emily. Het is echt een super mooi meisje:) Jammer dat het appartement niets geworden is:( Hopelijk komt er snel iets op je pad. Lijkt me ook erg moeilijk om met je ex samen te wonen, ondanks dat je nog wel een vriendschappelijke basis hebt. En een avondje uit is heerlijk ontspannend. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.

Zo en toen wist ik het even niet meer. Ik vind het heerlijk om weer fulltime mee te kunnen leze'n;) Ik ga nu maar even weer verder met de poets. Moet ook gebeuren he.

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Hmm met die creme gaat het exceem dus niet weg. Ik wil eieglijk zien dat ik van die plekjes bij Nian af kom. Ze heeft ze niet altijd zal wel met het weer te maken hebben,alleen is de een wat groter geworden. Anders zal ik eens op het cb gaan vragen wat ik eraan kan doen.
    Ik denk dat Nina een kleintej heel erg leuk gaat vinden. Ze loopt nu ook contstant met ahar pop rond en geeftz elf aan wanneer die de fles moet. Laatst bij een vreidnin met een baby geweest en ze kroop bijna in de box erbij. Nina is heel gek met kidneren,als we langs een school lopen gaat ze er zo naar toe en loopt zo mee naar binnen als ze de kans krijgt. Voor haar vinden we het dus wel heel leuk als dat allemaal zou gaan lukken.

@Missy. ja ik hoop ook snel een mooie test te zien,maar eerst ben jij ook nog aan de beurt he. ik moet eerst wachten tot ik ongesteld word,dacht eigelijk dat ik dat zaterdag zou worden maar nog niet. Daarna kunnen we verder. Nog even testjes bestellen.
    Hihi leuk he dat geklim hele dagen. hebben we hier ook gehad,word nu minder. En zelf eten hebben we heir ook. Vind het wel gezellig om zo samen eten en daarna dweil ik de vleor gewoon even.

@Jeaentjuh. Nina heeft gelukkig geen alst van de blaar. Hij is waarschijnlijk toch wel zo verbrand dat het gevoel eraan weg is. Aan de ene kant fijn dat ze geen pijn heeft maar dat zegt ook iest overd e ernst van de brandwond. Gelukkig zit er nu een korstje op en is het niet ontstoken. Temp haar elke dag even of ze koorts heeft maar dat gelukkig ook niet dus hoop dat het goed gaat.
    Hoe agat het met jou na het nare bericht?

@Chantal. Ja inderdaad gaan er nu meer voor een tweede. Hoor je ook best veel dat mensen er twee jaar tussen willen hebben zitten. Leuk dat jullie ook al weten wanneer jullie ervoor gaan. je maakt me wel heel nieuwgierig hoor ;)

Hier is Nian nu hele dfagen zichtzelf ana het roepen. Nieeenaaa,roept ze dan en lacht haar, Wijst zchzelf dan ook aan. Wel grappig.

18. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Carpe spannend morgen de echo ben wel nieuwesgierig!!!

Alicia we huren op dit moment en we eillen graag in de buurt blijven maar niemand verhuisd hier!!! En de huizen die te koop staan zijn het of gewoon niet of worden te koop aangeboden vanaf €500.000 dus ja dan word het best moeilijk. De baby zou wel bij ons kunnen maar vind het wel fijn de baby gewoon een eigen kamer heeft! Bij zulay op der kamer kab niet want zij slaapt zo ligt dat gaat em gewoon niet worden. Gelukkig is het nog geen september en hebben we nog wel ff om na te denken als het niet uit komt wachten we musscgien nog even met een 2de maar het jeukt wel!!!

Liefs
    maar even wachten

19. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Pff voel me zo rot nergens zin aan en het ergste nig weet niet eens waarom ik me rot voel.
    Oja morgen hier ook weer een echo ben benieuwd of alles het nog doet.

Sorry voor echo berichtje groetjes

20. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ san dat zijn je hormonen;)
    leuk jij ook morgen een echo, misschien zien ze het geslacht.
    veel plezier morgen.

@ alicia ja ik hoop dat ik over 12 dagen iets moois kan laten zien.;)
    leuk dat niennaaaa dr eigen roep hahahahh

@ jeanetjuh hahaha luuk ook zelf eten.
    gaat het een beetje met je?

@ carpe veel plezier morgen bij de echo, hoe laat moet je?

@ chantal leuk dat jullie ook voor een tweede gaan, je maak ook mij nieuwsgierig:D
    hoe is het met liz?

Deel Deze Pagina