Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

@san
    tja heerlijk he die hormonen:(
    lekker genieten morgen van je kleintjes en natuurlijk doet alles het nog! misschien zien ze wel het geslacht:D
    ik ben nog steeds heeeeeeeeel lief hoor:D

@carpe
    spannend morgne echo hoe laat mag je?? ben beneiwud
    fijn dat het wat beter lijkt te gaan

@alicia
    migraine ben ik wel bekend mee mn zus en mn moeder maar heb het zelf nog nooit gehad ofzo
    ben bang dat ik even mn ogen moet laten na kijken:(
    wat grappig dat nina zichzelf roept vind het zo leuk dat ze steeds meer dat soort dingen gaan doen
    was je al ongi eigenlijk??

@chivay
    die oona wat een gezonde tante:D julian houdt ook van brood maar is ook gek op patatjes hoor haha
    en nog gefeliciteerd met oona's anderhalve verjaardag gaat hard zeg!

@chantal
    welkom terug:D:D
    gaat alles goed??

@jeanetjuh
    gaat het een beetje met je?

@missy
    ah jovi ook al zo ondernemned ik ken het:( valt niet mee als ze zo zijn ik ga altijd maar weg als het kan want is heel vermoeiend
    heb helaas geen tip voor je behalve volhouden;)
    uhm ben niet naar de ha geweest stom maar laat eerst is mn ogen testen als het lukt morgen;)

hier nu al 3 nachten een poepluier echt heel raar dat heeft hij nooit gehad zelfs niet als baby:( het vervelende er van is dat hij helemaal overstuur is:( vanmiddag een half uurtje geslapen en werd toen wakker helemaal over de zeik kreeg hem niet stil mocht hem niet vast houden niks dus maar naar beneden genomen springt hij zowat uit mn armen en ging in zn slaapzak liggen bonken op de grond en gillen nou weet niet wat er aan de hand was heeft bijna een half uur geduurt voor hij weer stil was! hij heeft ook weer een paar dagen nu steeds 38.1/38.3 dus er zit wat dwars maar wat:(

gelukkig is hij verder wel vrolijk dat scheelt;)

fijne avond meiden
    liefs

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, ahhhh wat sneu dat Julian zo doet. Krijgt hij soms kiesjes??

@ Alicia, wat leuk dat Nina zo leuk reageert op andere kindjes, dan komt het vast helemaal goed met een broertje of zusje.

@ Kirin, hoe is het met jou en jens?

Hier gaat het opzich wel, probeer positief te denken want anders wordt ik alleen maar somber en dat wil ik niet.

Liefs

3. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey....
    Ik heb even bijgelezen maar heb het vandaag en morgen super druk met werken...ik reageer dus een keertje niet.

Chantal: Welkom terug! (hihi, moest ik toch nog even zeggen!!)

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Thnx meiden! Knuffel voor jullie allemaal

Snap soms echt niet hoe jullie het allemaal doen.. maar zal wel aan mij liggen.

Hier weer een ziek meisje Naomi....ze wisselen en elkaar echt af. Pfff IK WIL ZOMER

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Lovelyme. Og lastig. gelukkig hoef je geen huis te verkopen,dat scheelt wel veel in deze tijd. Maar wat een dure huizen daar. Ik hoop dat er nog iest van een gunstigere prijs te koop komen. Zou naar een andere wijk een optie zijn voor jullie?

@Missy. Ik ga voor je duimen dat je over 12 dagen een mooie test hebt. Heb je er zelf een goed gevoel over?

@Babykwes. JA slexhte ogen kunnen dat ook veroorzaken maar als je meoder en je zus beide migraiena hebben zou het bij jou ook kunnnen.
    Ja ben gister ongi geworden. Hebben gister meteen wat testjes bij sensitest gesteld dus nu wachten op eisprong. Ben benieuwd wat ik voor cyclus heb. Fagelopen 3 maanden:33-33-27,dus ik hoop maar weer op een korte ;)
    Ah zielige Julain. Hopleijk kom je er snel achter wat er is.

@Jeanetjuh. Knap van je dat je positief blijft,zal niet meevallen. Ik hoop er het allerbeste van. Hebben artsen al iets erover uitgesproken?
    Doe maar veel met Luuk knuffelen. Kinderen zijn een goede afleiding en maken je snel aan het lachen. Sterkte meid.

Hier is Nina helemaal into haar vaders nieuwe tas. Kreeg hij gister bij een nieuwe broek en Nina loopt er constant mee rond, Heeft ze 'm om haar schouder gelegd,haar omhoog en maar rondjes lopen door de kamer. Het is echt zo'n huisvrouwtje af en toe. Gister haden mijn ouders even opgepast en ons uitgezwaaid voor het raam. Nina staat dan op het aanrecht, Hd ze de vaatdoek gepakt en het hele aanrecht gepoets ,ook de vensterbank nog even,precies zoals ik het altijd doe. Hihi ze ziet veel merk je dan.

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, haha heerlijk zeg die Nina een wijs meisje he.
    Ja je moet wel ik ben zoiezo niet zo negatief ingesteld, en in deze situatie is dat een geluk:) het wil natuurlijk niet zeggen dat het niet moeilijk is. Nee die laten zich daar niet over uit.

Liefs

7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Missyf met Liz gaat het heel goed. Is een erg tevreden maar ontzettend ondeugend meisje. Ze praat nog niet veel, maar ga er vanuit dat dat vanzelf wel komt. Ze snapt alles in ieder geval wel. Dat scheelt;) Dus je mag jovi geen eten meer geven haha. Ik mag dat bij Liz ook niet doen. Idd een smeerboel, maar goed moeten we er maar tijdelijk voor over hebben.

Alicia hier nog zo 1. Van de week ging ze de tafel poetsen en haar theepot stond erop die haalde ze er ook af en ging ze ook poetsen hahaha zo grappig datze zo goed in de gaten hebben wat je doet.

Carpe spannend weer een echo. Leuk hoor! En San jij ook. Ik had dat ook wel eens toen ik zwanger was. Komt puur door de hormonen gelukkig! Veel succes met de echo.

Jeanetjuh fijn dat je zelf zo positief ingesteld bent. Dat scheelt ook veel, maar daarom is het er niet minder moeilijk om. Ik hoop echt dat jullie positief nieuws krijgen.

Jane jij hebt er 2. Ik vind het al ongelooflijk knap dat jij je er altijd mee red en vraag me juist af hoe jij dat allemaal voor elkaar krijgt. Ik heb een beetje een schema die ik afwerk. Bijvoorbeeld de ene week huis helemaal nat andere week alleen maar droog. En de was die was ik ook weg op bepaalde dagen. Ik merk dat ik nu ik daar meer ritme/regelmaat heb aangebracht ik het gevoel heb dat ik minder druk ben. Ahhh weer ziek. Wat sneu! Kan me voorstellen dat je dan naar het voorjaar verlangt.

Loveley me wat zijn die huizen bij jullie duur. Daar heb je hier een mega groot vrijstaand huis voor en ik dacht dat de huizen hier al duur waren hihi.

Zo vandaag weer een dagje vrij. Ga zo even lekker fietsen met Liz heb gisteren majootje gekocht bij de hema voor onder de broek, zodat het niet zo koud is. Zijn er meer van jullie die wel fietsen met de kleintjes als het zo koud is?

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Ja hoor wij fietsen ook met dit weer. net ook terug met de fiets,was wel fris maar je went er ook aan he en anders kun je helemaal niet meer naar buiten. Nina en ik zijn vast aan het wennen voor de -10 graden van de week,haha.
    Zonder gekheid. Ik kleed Nina geod aan;muts,handschoenen en das. Zorg ervoor dat ze lange sokken aan heeft en een lange broek zodat benen ook bedekt zijn. Vandaag haar spijkerrokje even verruild voor een spijkerbroek oer haar maillot en dat ging prima. Ze zingt onderweg en voelt aan haar lichaam ook lekker warm.

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Even een snelle zwaai om te laten weten dat we nog leven hoor. :D Alles gaat goed hier, Jenz heeft zijn provocatietest gehad en dat heeft geresulteerd in vannacht een "feestje" hier. :( Dinsdag openen ze de enveloppe, dus dan weten we of hij daadwerkelijk gisteren koemelk heeft gehad of vorige week. Ik vermoed gisteren, vorige week ging alles goed.

Ow ja, Jenz zijn kies is eindelijk doorgekomen. Nummer 2 komt er meteen achteraan. ;)

Heb niet helemaal bijgelezen maar even een korte reactie op de dingen die ik onthouden heb:

@Alicia Wow wat leuk, jullie ook voor de 2e. Ik hoop dat het jullie snel gegund is!

@Jeanetjuh Dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je vader. Heel veel sterkte!

@babykwes Ik hoop dat je snel weer goede nachten krijgt.

@san Hoe was je echo?

Ik laat het even hierbij, want ben echt zooooo moe van een nacht niet of nauwelijks slapen en spierpijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik spier had zitten. Tja 11 kilo op je arm paar uur lang is toch niet zo prettig. :p

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden Kim krijgt een zusje

Alles was goed, we zijn zo blij

xx

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @carpe Wat fijn dat alles goed was en gefeliciteerd met nog een meisje!

12. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carpe gefeliciteerd nog een meid leuk hoor.

Nou hier was alles goed ze liggen allebei mooi op groei ter vergelijking met een 1 ling .
    Enne wat word het nu ........

Nog 3 weken geduld want ze wouden er niet goed voor liggenallebei nu al dwars ze lijken dus op mama

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @san Wat fijn dat alles goed was en de groei goed gaat. Jammer dat jullie nog 3 weekjes moeten wachten voordat jullie weten of jullie blauw, roze of allebei krijgen.

14. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

@carpe
    jeeejjj een zusje wat super leuk!!
    wat zal kim blij zijn:D
    fijn ook dat alles goed was!

@san
    super dat bij jullie ook alles goed was!
    beetje jammer dat ze zo dwars waren het begint nu al:p
    moet ik dus nog 3 weken lief zijn:D

@wendy
    balen zeg van jenz:( sterkte!!
    hoop jij ook vanacht een goeie nacht;)

@chantal
    lekker hoor ff fietsen het is wel koud maar gezond weer toch:D

@alicia
    ow jij hebt dus echt een onregelmatige cyclus:( eigenlijk mag ik niet zeuren dan:)
    wie weet gaat het inmiddels beter? hoop dat het jullie snel gegund is!
    mooi he om te zien hoe ze alles na doen dat zie ik bij julian ook steeds meer als ik een doekje pak gaat hij de tafel schoon maken en dat voor een man:p haha
    zal van de week eerst is mn ogen laten testen heb eigenlijk al een bril voor de hoofdpijn maar sinds ik niet meer werk heb ik hem niet meer op:)
    mochten ze goed zijn dan ben ik bang dat het toch ook migraine is:(

hier nog steeds geen super fit mannetje heeft me vanacht weer dik 2 uur wakker gehouden:( ligt dus nu bijna uit bij papa haha
    gelukkig is hij wel vrolijk hij gaat steeds gekker doen:D

ow en ik denk dat ik vandaag of morgen mn ei heb aan de buikpijn en mn slijm te zien:)

fijne avond meiden
    liefs

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Babykwes klusze he hahah. jeetje 2 uur wakker pff. had ie nog verhoging?

San fijn een goede echo, nog ff spannend

Wen jeetje wat balen als ie weer zo op koemelk reageerde zeg.
    Gaat het verder met je?

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, echt balen dat Jens zo gereageert heeft, dan zal het idd deze keer wel koemelk geweest zijn. Hopelijk gaat het snel weer beter met hem.

@ Carpe, wat leuk nog een meisje een zusje voor kim:D

@ San, ahhhh jammer dat jullie het niet konden zien:x maar wel erg fijn dat alles weer goed was.

Hier vanavond begonnen met afvallen in een groep ben erg benieuwd:D

17. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ carpe leuk nog een dochter, zal kim ook leuk vinden.
    en handig.

@ san fijn dat het goed was met de echo.
    jammer nog 3 weken geduld.

@ alicia ja hoop dat ik een mooie test kan laten zien.
    maar heb er een hard hoofd in, precies in me vruchtbare dagen was me vriend ziek of kreeg onverwachts visite of zat met een huilend kind.
    dus je ben nu ongi?

@ babykwes klussen!!!!:D
    ja dat zal idd best kunnen dat je een bril voor de hoofdpijn moet dragen.
    hoop dat julian vannacht slaap als een roosje.

@ chantal hahahah bij jullie ook een smeerboel:D
    tuurlijk kom dat vanzelf dat ze veel gaat praten misschien wel de oren van hoofd hahahah.
    maar wij hebben ook gefiets met deze kou niet te lang.

@ wen dus volgende week weten jullie het pas zeker.
    knuffel voor jullie.

@ chivay hoe gaat het met jullie?

18. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ jeanetjuh leuk afvallen met een groep, wil je veel afvallen?
    ik heb nog steeds zwangerschapskilo's;)

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hier alles goed...
    Drukke week ;) Lees wel mee maar weet niet of ik heel veel mee kan tikken..

@ Carpe... Ohh nog een meisje! Wat leuk! Jullie al een beetje uit de naam??

@ San.. Fijn dat alles goed was, jammer wel dat ze nog niet het geslacht konden zien... Hopelijk over 3 weken wel!

@ Wen.. Veel sterkte... Wat moeilijk lijkt me dat zo'n provocatietest!

@ Jeanetjuh.. Goed bezig! Wat voorn groep zit je bij? Ik probeer het nu zelf maar merk dat ik niet echt het doorzettingsvermogen heb... denk dat ik wel een stok acher de deur nodig heb..

@ Alicia... Hopelijk gaan de plekjes nog weg bij Nina.. Bij Oona gaan ze nooit volledig weg... ja als we steeds hormoonzalf gaan smeren maar dat vind ik niet nodig wanneer ze geen jeuk heeft en de plekken niet kapot gaan.. Bij Oona is echt dehoop dat ze er overheen gaat groeien...

@ Babykwes.. Hopelijk voor jullie een goede nacht!!

Oona maakte vandaag het gebaar voor schaap toen ze een filmpje op youtube aan het kijken was met een schaapje... Zo gaaf! Ik zing regelmatig slaap kindje slaap met gebaren.. (dus ook het schaap met witte voetjes)... Maar ik wist niet dat ze ook al het woord aan het beest zelf gekoppeld had! Ze maakte wel vaker het gebaar schaap, maar alleen als ik het liedje zong... Zo gaaf om te zien dat ze dus die 2 situaties waarin ik schaap noemde bij plaatjes/filmpjes zelf aan het liedje gekoppeld had!

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, ik krijg het alleen ook niet voor elkaar ik wil minimaal wel 10 kilo afvallen en het lukt mij gewoon niet om door te zetten. Nu had ik mezelf ingeschreven bij een dietist/voedingsconsulent maar ze had 40 mensen op de wachtlijst en toen werd ik 3 weken geleden gebeld of ik het zag zitten om in een groep aftevallen en dan konden we dus gisteren al beginnen, mij maakte het niet uit als ik maar afval:) en ik denk dat het goed te doen is we krijgen week menu's mee en honger zullen we niet hebben. Ook is het allemaal prima te combineren voor de rest van het gezin dus ben erg benieuwd.

Deel Deze Pagina