Weer een paar dagen netjes meegelezen maar nog niet de tijd gevonden te reageren... ff een snelle ronde!! Oh Banne... Wat een ontwikkelingen weer!! Wat wordt je toch heen en weer gegooid... Hopelijk komt er snel rust en vooral duidelijkheid!! @ Nbroen... Pff schrik van je verhaal!! Hopelijk gaat het snel weer in een stijgende lijn... @ Alicia.. C&A heeft idd vooral vanaf maat 92 leuke dingen! Moet nog eens een keertje terug... Gok dat Oona van de zomer in maat 92 zit... @ Babykes... Blehh politiedag! Wat doet ie allemaal zoal dan??? @ Pluisje... Fijne vakantie! Hopelijk helpt het drankje snel.. @ Carpe... Fijn dat het gesprek zo goed is gegaan! Succes met werken weer... En wat ongelofelijk lief he die kusjes en knuffels... Oona is een mega knuffelkont... @ Jeanetjuh... Pff vervelend dat het eten zo'n drama is... Op de grond gooien heeft Oona weinig gedaan, maar het haar bord 'zwaaien' deed ze wel.... Wat hier een succes is: Een bakje met zuignap.. Die zit dus vast aan de tafel... Is de hele factor gooien met je bord iig van tafel af haha.. Hier alles goed... Oona is wel een kouwkleumpje merken we... en ik ben ook toe aan de lente!! Ze is helemaal into nijntje op het moment.. Roept regelmatig: Nijjjjjjjjjjjte.... wil het liefst boekjes met nijntje lezen... en stuiterde net zowat van haar aankleedkussen af toen ze een knuffetje van nijntje kreeg (lag nog ergens onder in de knuffelbak) en deze ook nog mee mocht in haar bed... Ze liggen nu innig omarmt te slapen.. Knuffelen en kusjes kwam voorbij zag ik.. Hier een enorm knuffelkontje.. Ze kan soms gewoon echt even op schoot kruipen voor een knuffel.. Vind het heerlijk om op schoot liggend even samen tv te kijken... en voor het slapen krijg ik altijd een dikke knuffel, armpjes strak om mijn nek, gezichtje in mijn hals begraven.. Oh dan smelt ik! Overigens niet alleen met ons... maar ook haar knuffels worden wat afgeknuffelt en gekust en zogauw ze een kussen, kleed, deken ziet duikt ze erop om zich erin te nestelen.. even spammen zonder skipak Bekijk bijlage 222303
Hier gister weer geschrokken. Nina maakte een rare val en val met haar achterhoofd tegen de punt van de kast. Flinke schreeuwen en veel bloed. Na het wat weggeveegd te hebben,zag ik ene flinke snee. Dus we hebben gisteravond bij de eerste hulp gezeten. Mochten eieglijk niet zo komen,moesten eerst belle,dan hadden ze nog advies kunnen geven zei ze. Ik zei ook dat ik het bloeden al gestelpt had en zelf ook wel kon zien dat het gelijmd moest worden,dus toen werden we geholpen.Daar kan ik boos om worden. Kom je met een kleintje die het hele achterhoofd onder het bleod heeft zitten en dan zeggen ze:je had eerst moeten bellen. Maar geod,we werden meteen geholpen ,er was verder ook niemand en het is netjes gelijmd. Nina heeft geen kik gegeven,wat was ik trots op haar. Daarna thuis nog even opgelaten zodat de lijm goed kon drogen,andrs ligt ze op haar rug erop. vanacht goed geslapen en nu weer net zo ondeugend als anders. Het is wat met ons ondernemende meisje,denkt af en toe dat ze een aapje is geloof ik. @Sammie. Leuk he dat ze je roepen als ze de slaap uithebben. Nina begint hier altijd met papa. Als die niet komt word het mama. En als ze dan nog niemand gezien heeft,roept ze mij bij de voornaam en dan ook echt een beetje ongeduldig,hihi. @San. Ik kom ook nooit bij C&A. Toevallig liep Nina er van de week zelf in en toen hebben we even gekekn. Je kunt ook bij Wehkamp kijken en dan op C&A kleding zoeken. Hoe gaat het met het kamertje voor de kleintjes? Heb je een buikfoto? @Missy. Haha,ja ik kijk ook altijd even naar de jongenskleding. Ik vind daar vbaal leukere dingen bij hangen. Vind meisjeskleding allemaal een beetje hetzelfde. 28 Jan je ei. En geloof normaal binnen 7 dagen een innesteling. Zou dat kunnen qua tijd bij jou? Vind het wel spannend hoor. Weet je wanneer je gaat testen? @Babykwes. Is op zicg goed teken dat je niks voelt. Gen buikpijn zo geen ongi zijn toch. Ik duim voor je. Ja wij wachten nog op een eisprong. Hmm de hele dag politieagentje spelen. Ik herken het. WIj hebben ook weleens van die dagen. Gelukig worden die minder. Ze lijkt nu weer zoveel meer te begrijpen. @Carpe. Ja kan me voorstllen dat het 'gewone' leven nu veel meer door gaat. Al heb ik me wel voorgenomen als ik weer zwanger zou zijn,heel bewust te gana genieten. Kan maar zo de laatste zijn. Wanneer ga je weer werken? Leuk he die knuffels. nina knuffekt nu ook flink. Vooral als ze iets doet wat niet mag en dan weet ze dat ik knuffelen heel fijn vind,haha. Kleine ondeugd. @Chiavy. J klopt. Baby kleding vin dik iets minder,amar inderdada vanaf maat 92 wel leuk. Ik vind het moeiliji in te schatten welke maat Nina heeft in de zomer. Ze heeft nu aa shirts 86 of ook al 92,ligt beetje aan heo het uitvalt. HEb voor de zomer van de week een shirt in maat 98 gekocht. Weet jij hoe lang ze in maat 92 zitten?
Alicia ik had opgezocht hoelang ze in maat 92 zitten, variert van 5 maanden ofzo tot een jaar sommigen. Dus ik ga er maar vanuit dat Kim er de hele zomer inzit. jeanetjuh lastig zeg. Kim eet nog weinig zelf moet ik zeggen, wel stukjes fruit enzo pakt ze uit schaaltje. Misschien ben ik laat ermee, maar wacht liever tot ze het iets beter zelf kan. Had mijn moeder ook bij mijn broer en mij gedaan, en we zijn er niet slechter door geworden. Wat een schrik zeg, en wat een idiote reactie op die 1 e hulp. Gelukkig is de nacht verder goed gegaan. Ik ga maandag weer beginnen, van 7.15 tot 12.00. en wo, en dan volgende week zat en zon. Ik probeer ook te genieten, want dit is zeker weten mijn laatste zwangerschap. Chivay leuk dat Oona ook zo knuffelt. Leuke foto ook van je meisje. Ze heeft altijd zon lief gezichtje vind ik. Is ze wel eens ontdeugend? Kan me daar niks van voorstellen bij haar. Kim is ook gek van nijntje, heb er ook veel dvdtjes van. xx
@ Carpe, ik wil eigenlijk ook niet dat Luuk het doet, maar Luuk is een enorm bijdehand mannetje en wil alles wat hij zelf kan (en denkt te kunnen) zelf doen zucht... @ Chivay, ow wat een goed idee, waar haal je zulke bordjes? Meiden de uitslag van mijn vader is goed de kanker is ingekapseld en dus niet uitgezaaid, pffff wat was ik opgelucht. Liefs
Jeanetjuh wat een goed nieuws zeg dat het niet is uitgezaaid. Ben blij voor jullie! Lastig dan he als ze het zelf willen doen. Kim heeft dit niet zo, dus geen tips
@ jeanetjuh gelukkig GOED nieuws. hier ook het zelfde probleem met eten. ik doe zijn eten op 2 bordjes 1 voor hem met lepel en 1 voor mij dan als hij zijn lepel beet heb dan kan ik hem voeren. en ook slecht willen eten. @ alicia jeeej nina is echt een pechvogeltje. nou wat kunnen ze toch raar reageren bij de hap zeg. hoe is het nu met nina? ik had me vergist de 26ste had ik me ei. en natuurlijk al twee keer getest, blanco @ babykwes hier nog 1 die voor politie agente speelt:x tis wel echt vermoeiend. ik duim voor je dat je een hele mooie test kom showen. @ chivay oona word ook echt groot het is al een hele dame. wat lief helemaal into de nijntje. @ hope bijna de 14de spannend. all nou hier nog geen ongi af en toe wat licht bruin/rose verlies testen negatief. en jovi doet al sinds een weekje doorslapen joehoeee
Chivay: Roan vindt het ook leuk om met borden vol eten te gaan gooien .waar kun je de zuignapbordjes kopen? Ik vind het een super goed idee! Wat een mooie foto van Oona! Alicia: Nina die kleine brokkenpiloot! Kan me voorstellen dat je ervan schrikt .gelukkig ben je nog snel geholpen. Wat grappig dat jij jongenskleding leuker vindt ik heb dat juist met meisjes kleding! Misschien komt dat omdat we het niet kunnen kopen hihi! Carpe: Alleen maar relaxed als ze nog niet zelf wil eten ook geen geknoei!! Roan eet hier vaak het brood wel zelf met een vorkje, avond eten is afhankelijk van wat we eten boontje, worteltjes ed eet hij zelf, maar een prakkie of bijv rijst geven wij hem. Anders valt er meer naast dan dat hij opeet! Jeanetjuh: Dat is goed nieuws een hele opluchting of niet? Hoe gaat de behandeling nu verder? Ik zie dat Luuk over een paar weken alweer een jaar wordt dat gaat snel! Al bezig met de voorbereidingen of ben je er nog niet met je hoofd bij? Missy: Je NOD is de 12de toch? Ik hoop voor je dat je ongi uitblijft...wanneer heb je getest? misschien was het te vroeg? Dat wachten blijft spannend hé? Lekker blijven slapen s'nachts Jovi!!! Sinds een paar dagen zingt Roan liedjes mee ja, hij praat nog bar weinig maar zingen als de beste! Bij het liedje ik zag twee beren, broodjes smeren zingt Roan op precies het goede moment hi hi hi ha ha ha echt super grappig!
@ Missy, bij jullie ook al zo dus het zal er wel bij horen. Vandaag heeft hij wel weer heel erg goed gegeten en vanavond zelfs van een lepel ow heerlijk dat Jovi eindelijk doorslaapt. @ Sammie, Ja dat klopt, vind het zo raar en kan het soms zelf niet geloven haha. Ja ben al wel bezig maar nu kan ik er echt mee bezig zijn want had het wel even stil staan. Mijn nicht maakt een taart van woezel en pip voor Luuk en de slingers heb ik al een deel in huis. En ik ga zo zijn kado bestellen. Bekijk bijlage 222548 vind hem zo stoer
@ Alicia, ow wat schrikken zeg, en dat ze dan zo reageren daar zit je echt niet op te wachten. Zucht... al die regeltjes. Hoe gaat het nu met Nina??
@Foto's, wat een leuke, grappige en lieve foto's van alle kindjes in de sneeuw! Vooral de slee van Babykwes vind ik een topper!! Hahaha Ik denk dat Julian er het beste en warmste bij zat van alle kindjes. @Missyf, wat leuk dat je broertje papa wordt!! Nu zou het helemaal leuk zijn als jij ook weer snel zwanger bent!! @Carpe, fijn dat het meeviel op je werk. Scheelt waarschijnlijk voor je leidinggevende ook een hele hoop dat je zelf met het idee bent gekomen van halve dagen werken.. Wow, mooi buikje al!! En wat schattig dat Kim zo knuffelig is nu! Met mij gaat het wel ok. Ik ben nog erg gereserveerd hierin.. @Babykwes, ik hoop ook dat we eruit kunnen komen.. Ben toch best nieuwsgierig wat jou idee is wat er speelt. pb maar even.. Ik ben nog heel gereserveerd hierin hoor... Maar ik hoop natuurlijk wel dat we hier uit komen samen. Oh politie-agentje spelen lijkt me ook zo vermoeiend! Kan me voorstellen dat je helemaal op bent na zo'n dag! Heeft Julian dat soms een dagje of elke dag wel?? Hier is het "nee" zeggen ook begonnen... @Jeanetjeh, wat een drama met het eten! Hopelijk gaat het snel beter.. Kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Heb helaas geen tips voor je. En wta een gewledig nieuws van je vader!!!! Ik ben zo blij voor jullie! Heo nu verder? @Alicia, meid wat zul jij geschrokken zijn!!! En wat een reactie bij de eerste hulp! belachelijk.. Gelukkig werden jullie wel snel geholpen! Heb er zelf een keer 4 uur gezeten met een snee... Hoe is het nu met haar?
hoi meiden @alicia jeetje wat zul je geschrokken zijn!! en wat een belachelijke reactie niet normaal vind ik het! gelukkig is nina een bikkel maar toch hoe gaat het nu met haar?? @jeanetjuh wat een super goed nieuws!! wat zullen jullie opgelucht zijn zeg!! wat gaan ze nu doen?? @missy hoop het ook dat we samen een super mooie test hebben!! wanneer "mag" je testen?? jij hebt ook geen geduld he haha (sorry) het is dat ik niks in huis heb anders had ik vast en zeker ook al getest wat een knapperd die jovi @sammie wat grappig dat roan mee zingt dat is toch geweldig @chivay mooi meisje hebben jullie toch! net wat carpe zegt kan me echt niks er bij voorstellen dat oona ondeugend is haha @banne wat een mooie taart knap hoor!! was die ook lekker bedankt voor je compliment @politie gelukkig heeft hij niet vaak van die dagen en vandaag ging het al een stuk beter gelukkig hij doet gewoon alles wat niet mag tv uit en aan zetten op de tafel staan of zitten binnen een seconde als ik me omdraai staat hij op die tafel en lachen joh alle kastjes open trekken (moet nog steeds andere slotjes halen want deze krijgt hij zelf open) eigen schuld dus vervolgens alles uit de la trekken en hard weg rennen als ik het af wil pakken of alleen maar zeg leg dat is terug met zn autos op de tafel rijden ik wil dat gewoon niet autos horen op de grond! ook had hij de billendoekjes te pakken vraag me niet hoe hij het voor elkaar krijgt maar denk dat er zo'n 20 doekjes door het huis lagen en dat allemaal als ik ff naar de keuken loop of naar buiten hij zit er gewoon op te wachten gelukkig hebben we wel lekker uitgeslapen vandaag kon ik wel gebruiken na zo'n dag hier verder goed lekker gewandeld vanmorgen met mn vriendin en haar kleine man was gezellig morgen dan eindelijk even op het ijs hier voor want julian ziet al die mensen op het ijs hij komt bijna door het raam heen omdat hij dat ook wil de hele tijd wijzen die die die ahh wil ook zo graag met hem maar durf dat niet zo goed alleen morgen is papa thuis dus gaan we lekker glijden heb trouwens nergens last van ofzo geen buikpijn (iemnad vroeg dat toch?) en 1 zere borst hoe raar haha had met julian ook niet van te voren zere borsten kan dus nog alle kanten op ppff fijne avond meiden liefs
@ Babykwes, ja het is een enorme opluchting de verdere behandeling weten we nog niet er zijn meerdere opties. Maar omdat mijn vader het al een keer gehad heeft zijn sommige behandelingen niet mogelijk. Nu moeten ze naar utrecht en naar amsterdam en dan kijken waar de beste behandeling is. @ Sammie, ach het praten komt van zelf toch wel leuk dat Roan aan het zingen is.
@Carpe. Hmm min 5 maanden dus. Nian heeft een mat groter altijd wel nodig voor de lengte. Ik vind het lkastig kopen. Ze kan dus misschein de zomer wel maat 98 nodig hebben. Ligt ook een beetje aan het model vind ik. Eens kijken wta ik ga doen. Spannend maandag weer werken. Ik ben benieuwd hoe het gaat. WAT moet je nu doen,ander werk? @Jeaentjuh. Wat een supergoed nieuws. Wat zullen jullie opgelucht zijn. Hoe is de verdere behandeling nu? Gaat goed met Nina hoor. Ze was bij de eerste hulp al aan het spelen met haar achterhoofd vol bloed. Vond dat zo zielig staan,maar was wel blij dat ze lekker speelde. Ze is een hele harde. @Missy. Ja ze willen dat je erst belt,maar ik wilde gewoon gaan,wilde zo de nacht niet in met haar. Wegsturen mogen ze toch niet maar ze wilde het ng wel even kwijt. Met Nina gaat het goed. Slaapt goed en heeft overdag praatjes genoeg. Haar hoofd mag alleen 4 dagen niet nat worden dus met douchen even improviceren,maar dat lukt. Ze mag nu onder de douche en dat vind ze geweldig. Hmm 28 jan je ei.Dan zou je vandaag precies je nod hebben. Hoe is het nu. WAt wat bedoel je met blanco testen? Bedoel je negatief of deed de test het niet? @Sammie. Ja een brokkenpiloot is wel het goede woord. Ze is ook zo ondernemend en wil alles uitproberen,pff af en toe wel lastig. Op zich denk ik wel dat ik een meidenmeoder ben en kan me niet voorstellen dat wij jongenskleding zouden kopen,maar valt me op dat daar veel leuke en afwisselende dingen bij zitten. @BAnne. Ja ik vond het ook flauw. Keek al bewust even extar rond want er zat niemadn. Waarschijnlijk waren ze blij dat ze even wat konden doen. Met Nina gaat het gowd. Ik ben er voorzichtiger mee dan zij. Wat een mooie taart. Supergoed voor de eerste keer,want valt niet mee om de marsepein er mooi glad overheen te krijgen. Fijn dat jullie het gaan proberen. Hoe voelt het nu? Lijkt me heel onwennig,omdat je in je hoofd denk ik afscheid had genomen van je relatie. @BAbykwes. Gaat goed. Even voorzichtig nog met alle lijm die erop zit en het mag niet nat worden,maar dat moet lukken. Spannend voor jullie. Wanneer ga je testen? Hier alles goed. Nina is net zo vrolijk als anders en net zo ondernemend als anders,hihi. Het blijft ene klimgeit en de arts bij de eerste hukp zei al tot de volgende keer??? Hmm ik hoop dat er geen volgende keer komt.
Hey meiden, Eindelijk weer eens tijd om te reageren. Doe het wel even uit mn hoofd. Alicia: Ik zie dat jullie wat te doen hebben dit weekend Hopelijk snel een mooie test om te showen, wie weet over een week of 2 al, ben heel benieuwd. Babykwes en Missy: En en en? Al testjes om te showen? San: Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man! Jeanetjuh: Wat een goed nieuws dat het niet uitgezaaid is, wat gaan ze nu doen? Banne: Die taart is goed gelukt zeg, knap hoor! Wat een lastige situatie weer met je man, hoop voor je dat hij het nu echt meent, want dat gejojo lijkt me erg frustrerend. Carpe: Mooi buikje alweer Pluisje: Lekker een weekendje weg, ben benieuwd hoe jullie het hebben. Nbroen: Poeh, wat heftig weer allemaal, hopelijk sterkt ze snel aan. Ben weer redelijk bij geloof ik. Hier gaat alles goed, Jelmer loopt volop, is af en toe niet bij te houden. Ook gaat hij steeds meer praten. Hij kan nu ook de dierengeluiden doen, zo grappig, als je vraagt wat doet de koe? zegt hij Boe en als je vraagt wat doet het varken? gaat ie knorren, echt te schattig gewoon. Verder nog wel druk met werk, maar heb laatst aangegeven dat ik echt niet meer dan 3 a 3,5 dag wil werken, zat al een paar maanden op 4 of 5 dagen per week en dat vond ik te veel. Ik vervang een zwangerschapsverlof en daarnaast moest ik alle invaluren opvangen, dat ging echt niet, dus ze heeft vorige week een nieuwe invalkracht aangenomen, zodat niet alles meer op mijn schouders komt, dus dat is erg fijn.
Sammie hier nog 1tje die nog bijna niet praat. Ze begrijpt alles maar alles wijst ze aan met uh uh uh. Komt vanzelf wel! Wel goed dat hij nu de liedjes meezingt. Dat doet Liz nog niet hoor Jeanetjuh wat geweldig fijn nieuws. Wat zullen jullie opgelucht zijn. Mooi cado voor Luuk. Liz vind haar driewieler ook helemaal geweldig. Carpe fijn dat je een regeling hebt getroffen met je leidinggevende en weer een paar uurtjes per week gaat werken. Hopelijk kun je het volhouden. Mooi buikje al Kan me voorstellen dat het heel anders is als je al een kleintje hebt rondlopen, maar dan gaat de tijd wel sneller. Vond het met Liz allemaal zo lang duren die veertig weken hahaha. Banne mooie taart en fijn dat je het nog een kans geeft met je man. Hoop dat jullie er samen uitkomen. Alicia jeetje die Nina. Gelukkig dat ze er zelf niet zoveel last van heeft en lekker vrolijk door blijft spelen. Babykwes spannend zeg of je zwanger bent of niet. Klinkt allemaal wel heel erg hoopgevend. Lekker het ijs op. Ik durf dat ook niet in mijn 1tje. Ben altijd bang dat ik er door heen zak hahaha. Dus ik ben nu 1 keer met Liz het ijs opgegaan samen met man lief hihi. Missy hoop echt dat je positief test. Het kan nog! Fijn dat Jovi doorslaapt snachts. Hier nog een meisje die snachts nog wel eens komt, maar even de speen indoen en het is weer goed + de laatste weken slaapt ze tot smorgens half negen. Erg fijn voor mama en papa Zo man lief heeft een appeltaart gebakken voor het eerst in zijn leven. Ben benieuwd
Lang leven word In een paar etappes zoveel mogelijk kunnen reageren haha... Elke keer tussendoor opgeslagen en later weer verder gelezen.. Ideaal! @ Alicia.. Tjee wat een schrik!! Hoe gaat het nu met Nina? Hoe heb je dat nu met het bloed gedaan? Ze mag haar haren toch nog niet wassen met de lijm?? Pff wat een brokkenpilootje is het toch zeg Het is geloof ik heel wisselend hoe lang ze in een maat zitten. Oona heeft een paar flinke groeispurtjes gehad en zit nu in broekmaat 80/86 en boven 86/92 Ik durf op het moment dus nog niet goed in te slaan voor de zomer Wacht maar even af of ze nog meer groeispurtjes krijgt.. Wel jammer want bv H&M heeft zulke leuke dingen voor de zomer! Maar weet niet of ik 86/92 of 98/104 moet hebben (Heel irritant dat ze daar geen 92/98 hebben) Enne vruchtbare dag! Succes! @ Carpe.. Hahaha Nou Oona kan flink boeven hoor Dingen als klimmen oid doet ze weinig maar slaan (!!), dingen afpakken, snel wegrennen als je haar nodig hebt, of een flinke keel opzetten als ze haar zin niet krijgt . Kan ze als de beste!! Ook horen we wel eens dat ze op t kdv ook haar mannetje staat ze laat zich echt niets afpakken enzo (Ze is lange tijd de jongste geweest.. dus ze moest wel) @ Jeanetjuh.. Wat een geweldig nieuws!! Ben zo blij voor jullie! Enne dat bordje (is hier trouwens meer een schaaltje) hebben we bij Keck en Lisa vandaan een klein winkeltje hier in Utrecht.. Geen idee of het ook ergens anders te krijgen is.. Zal eens kijken of ik het straks kan googlen @ Missy.. Wat jammer die nega testen! Hopelijk komt daar snel verandering in.. En Go Jovi!! Wat goed dat je doorslaapt! @ Sammie.. Hahahaha geweldig.. Dat vraagt om een filmpje! @ Banne.. Wat super gaaf die taart!! Zou het ook wel willen leren.. (mijn schoonzus is er volop mee bezig) maar gezien bescheiden lijnpogingen ga ik me er maar niet aan wagen haha @ Babykwes.. Je maakt het spannend Enne pff dat is wel pittig zon dag! Oona kan het ook hoor . Meestal inclusief boevenkop maar wel met haar liefste glimlach erbij . @ Chantal.. En en hoe smaakt ie???
Jeanetjuh: Mooi fietsje hoor! Roan heeft ook veel plezier van zijn 3wieler. Kwebbel: Fijn dat ze het op je werk hebben opgelost! Nu kun je weer wat meer van jelmer genieten! Chantal: Dus Liz praat ook nog niet..roan brabbelt wel wat korte woordjes maar echt overduidelijk praten is het niet. Ach komt vanzelf...we proberen nu wel minder te reageren op uh uh uh...wie weet stimuleert hem dat. Vanmorgen weer wezen zwemmen...papa ging ook mee! Hij geniet er zo van!