@Jane. Leuk naar die opnames. Ik vidn dat ook een leuk programma. @zwanger in de zon. Zou ik idd ook niet doen. Krijg je zwanegrschapsmasker van en gaat bijna nooit meer weg. Ik zat altijd in de schaduw. @Zwemmen. Wij gaan ook weleend met Nina zwemmen,maar vind het mee vallen met aan en uit kleden. waar wij gaan staat een stoel voor Nina in de kleedkamer en dan zet ik haar daar in. Kleed dan mezelf om en daarna haar. Ik vidn het meevallen,word je ook steeds handiger in. Wat een weer nu. Wel weer even wat naders dan afgelopen dagen. Heb alles aan huis geschuurd,maar nu moet het droog blijven voor ik kan verven. beetje balen,maar ja Nina is druk met lopen. Probeert zich nu over te pakken van de bank naar de tafel. Ze wordt steeds zekerder van zichzelf,l;euk om te zien.
@Alicia, leuk dat Nina zo aan het oefenen is met staan en lopen. @Sammie, mijn oma vond het heel erg leuk. Ik ben blij dat we geweest zijn. Ze is in een paar weken tijd erg achteruit gegaan en veel afgevallen. Ze is 82 en is met kerst gevallen waardoor er een scheur in een rugwervel is gekomen. Mijn oma was altijd bezig en kon niet stil zitten. Nu kan ze eigenlijk niets meer dan zitten. Heb wel met haar te doen. Gisteren waren we net aan optijd op school voor Veerle. Gelukkig ging het vandaag een stuk beter. Het kwam ook beter uit met Rosalie haar flesje vanmorgen. Vandaag is Floris ook naar KDV, mijn eerste dag met Rosalie alleen. Echt heerlijk. Vanmorgen haar in bad gedaan en net zijn éen paar collega's geweest. Hier een foto van Rosalie.
Bedankt voor de tip! Maar helaas zit me voorhoofd al onder de pigmentvlekken. Ik let er wel al meer op, maar ben bang dat het nog lang duurt voordat het weg trekt. En goed blijven smeren ja. liefs
hey meiden @alicia zeker een weer omslag hebben jullie ook last gehad van wateroverlast? jij woont toch in arnhem? knap zeg van nina al overstappen bijdehante tante hoor julian wil het ook wel maar durft nog niet echt eigenlijk @sammie ow gelukkig dat het goed gaat met roan het is ook geen gehoor als zo'n ventje het benauwd heeft bah idd ik merk het ook als het een drukke dag is geweest dat hij dan onrustiger is snachts ik leg julian ook altijd voor hij naar bed gaat een kwartiertje in de box met niet al teveel speeltjes om even alles te verwerken dan zn flesje en naar bed scheelt wel moet ik zeggen @mereli lekker meissie zeg!! hoe was jullie dagje samen? @pluisje oei dat is niet zo mooi die vlekken nu dus maar echt goed oppassen! ik heb ook wel in de zon gezeten maar hooguit een half uurtje met factor 50 ingesmeer en zeker niet tussen 12 en 15.00 @jeanetjuh en hoe vond luuk de babymassage? ik heb een certificaat voor baby massage doe het ook vaak (een verkorte versie) nadat julian onder de douche is geweest savonds komt dan helemaal tot rust dames de nachten gaan nog steeds goed al sinds vrijdag elke nacht rustig ik weet niet wat ik meemaak! al moet ik wel zeggen dat ik het idee heb dat alle moeheid van de afgelopen 3 weken er nu uitkomt ben niet vooruit te branden ppff ik ga ook regelmatig met julian mee naar bed haha morgen hier paardenmarkt altijd gezellig allemaal paarden en markt kraampjes en kermis dus lekker geld uit geven morgen fijne avond meiden liefs
@ babykwes, hij vond het heerlijk. Ow leuk zeg doe je er ook wat mee? Grappig paardenmarkt hebben wij hier ook hier was het vorige week woensdag. @ Pluisje, in de zon zou ik idd niet meer gaan zitten ik heb het ook niet gedaan ze raden het af zelfs in turkije heb ik er niet ingezeten. @ Merili, wat een mooi meisje.
hey ladies, sorry hoor ben een tijdje niet geweest was een beetje druk hier. Banne en Mereli wat een mooie dames!!! geniet ervan Banne jeetje wat een verhaal en wat een foute zjn er gemaakt zeg! hoop dat alles gewoon goed is. Zou idd een klacht indienen en er werk van maken. Dit kan echt niet hoor. Nboer gefeliciteerd en wat een mooie naam! jJeantjuh wat een leuke foto's en hoe was de babymassage Alicia wat gaat het toch snel met nina zeg jeetje! wenr je moet idd gewoon doen waar jij je goed bij voelt en jeetje wat een vervelende onderzoeken moet je ondergaan zeg succes. pluisje voor jou begint het ook lekker op te schieten geniet ervan. jane wat groeien je meisjes toch snel zeg! Het is idd een hele onderneming dat zwemmen haha sammie wat fijn dat het beter gaat met Roan. Met me schoonzus gaat het goed ben heel veel bij haar geweest ze is deze week weer begonnen met werken. Carpe jij gaat binnenkort alweer stoppen met de pil spannend! San wat een mooie bruid ben was je leuke foto's hoe was je huwelijksreis? Chivay wat een leuk filmpje Nou hier was het echt een gekkenhuis. Mooi weer gehad dus heel veel weggeweest. Heb vanaf volgende weeek een nieuwe baan op een makelaarskantoor dit heb ik al eerder gedaan dus heb er echt zin in! Ik ga 32 uur werken dus dat word wel weer ff wennen na 10 maanden thuis te hebben gezeten! Me vriendin is zwanger al bijna 15 weken dus daar lekker mee weggeweest. Me nicht is zwanger dus er komen weer genoeg baby's aan! Door de drukke te geen tijd gehad om oorbellen bij zulay te laten zetten dus dat gaan echt binnenkort gebeuren. als ik iemand vergeten ben sorry denk wel aan jullie liefs
oh en vergeet te vertellen zulay tijgert de kamer door ze gaat ook al op handjes en knietje zitten en dan heen en weer wiebelen zo leuk om te zien. Ze krijgt ook haar eerste voor tand daar heeft ze s avonds wanneer ze naar bed moet een beetje last van. Volgende week is ze alweer 8 maanden gaat snel zeg. Morgen is met vriend jarig. Ik ga hem als verrassing kado gegeven een dag ultimate race experience bij Bleekemolens race planet dus lekker de hele dag rijden in super snelle auto's op het circuit van zandvoort. Dus daar gaan we over een eind juni heen hij weet van niks ik rij er gewoon naar toe en dan ziet hij daar al die auto's staan ben benieuwd wat hij er van vind. liefs
@ Lovelyme, zo 32 uur dat je dat ziet zitten ik vind 24 al erg veel. Waar ga zulay die dagen heen? ook alweer 1 tandjes en tijgeren wat gaat dat snel he.
Zo eindelijk weer even tijd en puf om te reageren! @Mereli, wat een mooie meid is Rosalie! Lijkt me erg pittig met 3 kinderen... Hoe was je dag alleen met de kleine meid? @Lovelyme, wat een leuke verrassing voor je vriend!! Lijkt me ook geweldig om een keer te doen, racen op zo'n circuit! En Zulay tijgert de kamer al door, zij is er ook snel bij! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Gaat Zulay naar een kdv? @Babykwes, wat heerlijk dat de nachten zo goed gaan! Lekker van genieten! Heel veel plezier vandaag op de paardenmarkt! @Alicia & Jeanetjeh, het gaat goed hier. Ik geef geen borstvoeding meer, die is nooit lekker op gang gekomen en omdat ze toch al zo moeilijk drinkt ben ik daar maar mee gestopt. Dat geeft wel wat meer rust ook. Emily heeft afgelopen maandag de gehoortest gehad bij de KNO-arts en ze was binnen een minuut al geslaagd!!! We waren zo opgelucht! 's middags is er iemand van het consultatiebureau geweest die heeft haar gewogen en ze zit nu boven haar geboortegewicht! Ik wil nu dan ook proberen om haar zelf haar ritme te laten bepalen i.p.v. haar steeds om de zoveel uur wakker te maken en met moeite een flesje erin te krijgen. Eens kijken hoe dat gaat de komende dagen. @Jane, lijkt me inderdaad een hele onderneming met 2 meiden gaan zwemmen! Elize en Naomi zijn echt een mengelmoes van jullie, heel leuk om te zien! En toen wist ik het niet meer... @Meeting, ik wil graag mee! Zal zo het lijstje even opzoeken. Wel graag iets waar je met de auto en openbaar vervoer makkelijk kunt komen en het parkeergeld niet schrikbarend veel is...
Meeting Wie willen er mee? Kwebbelsnoes - Tiel San84- gelderland bij harderwijk in de buurt Jane1983 - Nijmegen Chivay - Utrecht Jeanetjuh - Zeeland Wen1975 - Zuid-Holland wenr- Gelderland of Zuid-Holland ( ouders wonen daar) Eveline - Den Bosch/Tilburg Merel - Zuid-Holland bij Rotterdam in de buurt Banne77 - Arnhem Suggesties activiteit? Park (evt. met kinderboerderij) Suggesties data? Zaterdag in augustus
@Mereli. Mooi meisej hoor. Hoe was je dagje met haar. Eigelijk heb je met een derde zat ik te bedenken na jouw verhaal,bijna nooit echt tijd met je kindje. Er lopenm er dan ook nog twee rond. Is dat allemaal een beetje te plannen? @Babykwes. Wat super dat Julian steeds zo gweod slaapt. Kan me wel vorostellen dat bij jou de vermoeiheid er nu uitkomg. Gewoon lekker bijslapen en dan voel je je zo weer beter. Ik woon niet in Arnhem,maar achter Arnhem. Bij ons viel het wel mee met het water. De plaatsen eromheen hadden veel meeer last. Wel was het onweer ingeslapen,gelukkig heeft de aardlekschakelaar alles eruit gegooid,dus hier alles prima overleeft. ja nina is is bijdehandte. Blijft vanalles uitproberen. Ze wil me nu ook helpen met de vaatwasser uitpakken. Wat dan inhoudt dat zij bovenop d deur ligt en vanalles in de handen heeft. Niet zo handig,maar ze is niet te stoppen. Voolopig zit ze er dus in haar stoeol bij @BAnne. Wat fijn dat het zo goed gaat. Ik ben benieuwd hoe het gaat akls je Emily zlf haar ritme laat bepalen. Hebben wij met Nina ook gedaan en zij geeft het zo geod aan,dus doen dat met alles. Ik gister niet agan verevn omdat het zo zou gaan regenen.Nou het si de hele dag droog gebleven,echt balen. Zo maar eens op buienradar kijken. Hier verder z'n gangetje. Nina oefent flink met lopen aan alles wat ze vast kan pakken,gaat ook steeds beetr. ze weet nu ook hoe ze zelf weer terug naar de grond moet dus dat is makkelijk.
@ Banne, fijn dat emily het zo goed doet. Luuk bepaalde ook helemaal zijn eigen ritme al vond ik dat niet altijd zo'n succes haha maar hij wist al heel snel wat hij wilde hihi bij mij was stoppen met borstvoeding ook wel een opluchting toen al moet ik zeggen dat ik er nu soms wel eens van baal als ik anderen zie waar het wel bij lukte maar ik ben gewoon heel slecht begeleid dus wie weet lukt het bij de volgende wel. Super zeg dat emily haar gehoor helemaal goed is.
@Banne, fijn dat de gehoortest goed was. Dat zal zeker een opluchting zijn voor jullie. Je hebt groot gelijk dat je gestopt bent met bv als het niet goed op gang is gekomen. Ik ben ook gestopt met de bv, ik kolf nog wel 1 keer per dag, zodat Rosalie toch nog een beetje bv krijgt. Veerle heeft eczeem en hooikoorts en nooit bv gehad en hoop nu dat het kleine beetje bv de kans op een allergie verkleint. @Banne en Alicia, een derde is zeker best pittig, vooral 's morgens om Veerle op tijd op school te krijgen, gelukkig begint over 4 weken de zomervakantie. Gisteren heerlijk genoten van Rosalie en lekker met haar kunnen tutten (in badje en heel veel knuffelen). @Babykwes, fijn dat Julian zo goed slaapt. Lekker hoor. Zondag te horen gekregen dat mijn zus zwanger is. Het is echt een drama. Ze heeft geen vriend, ze zag nog wel 2 ex-vrienden, dus het is kan van een van die twee zijn. Ook heeft ze niet echt een baan waar ze lang mee door kan gaan als je zwanger bent. Ze werkt voor Kim Holland (weten jullie dan genoeg?). Ze belde mij op om te vragen wat ze nu moest doen. Ze heeft besloten dat ze het wil houden en dat ze het alleen wil gaan doen. Vandaag ben thuis met de drie kinderen. Veerle hoeft op woensdag niet naar school dus ben wat later opgestaan en heb het rustig aan gedaan vanmorgen. Straks even met de kinderen naar buiten een stukje wandelen, het zonnetje schijnt dus daar moeten we gebruik van maken.
Lovelyme: Wanneer hebben jullie dat in zandvoort?? Mijn man krijgt namelijk hetzelfde cadeau Wij gaan 29 juni! Banne en Jeanetjuh: Goede begeleiding bij de borstvoeding is zo ontzettend belangrijk. Als ik niet zo'n goede kraamhulp had gehad was ik er ook al snel mee gestopt en moet je kijken, ik geef nu nog. Toen ik bij de kraamzorg aangaf dat ik een keizersnede had gekregen hebben ze speciaal iemand gestuurd die een certificaat lactatiekunde heeft. Misschien een tip voor jullie bij een volgende, aangeven dat je graag iemand wil die goed begeleiding kan geven bij de bv.
Mereli: Jeetje, wat een verhaal van je zus. Ik hoop voor haar dat het allemaal gaat lukken, maar klinkt allemaal behoorlijk onverantwoordelijk.
Hey ladies, Zulay gaat verlopig naar me ouders en bij me vriend dus ze is dan ook nog gewoon lekker thuis. Banne wat fijn dat alles goed is!!! Mereli jeetje wat een verhaal lastig allemaal hoop dat alles goes gaat komen. Kwebbel wij gaan een week daarna als alles goed gaat me vriend heeft net te horen gekrefen dat hij leidinggevende voor een Project moet gaan doen dus hij kan dan niet al te veel schuiven en moet dan gewoon iederedag ook in het weekend 24/7 beschikbaar zijn dus ik kijk het deze week nog aan anders meot ik het gaan verschuiven helaas. Leuk dat jou man dat ook gaat doen laat je weten hoe het was? Liefs